
Ostatnio dodane tematy
- EVGA Reklamacja GTX1080TI ( Lub inne Pascale ) -
przez Minciu
Dzisiaj, 01:51 - 4770k/4790k selekt
przez Fenomeno
Dzisiaj, 01:33 - 135FPS Magiczna granica, problem z kartą ? Grą ? Czy CPU ?
przez RsNeo
Dzisiaj, 01:26 - LG V30 ubytek szkła
przez eddy1223
Dzisiaj, 01:18 - Jaki monitor 27 cali
przez Sigwaldi
Wczoraj, 23:55 - jaka płyta główna do argb
przez Akoliita
Wczoraj, 23:50 - Problem z PC
przez Saizin
Wczoraj, 23:44 - Komputer spowolnił
przez DrDrix
Wczoraj, 23:31
Nowe artykuły
- Tech Awards 2019 - podsumowanie największego plebiscytu technologicznego w Polsce
Wczoraj, 17:01Komentarzy: 2 - AMD Radeon RX 5500 XT 4 GB i 8 GB – test nowych i niedrogich kart graficznych
12 Gru 2019 15:00 - Gry jako sposób nauki języka obcego?
11 Gru 2019 14:01 - Test laptopa Acer Predator Helios 700 – maksymalna wydajność w maksymalnej formie
09 Gru 2019 16:11 - Mi Note 10 - raport z testów, czyli rzut oka na nowy, fotograficzny smartfon Xiaomi
07 Gru 2019 14:01
Ostatnie aktualności
- Xbox Series X - Microsoft prezentuje i szczegółowo omawia swoją next-genową konsolę
Wczoraj, 11:24 - LG Gram (2020) - wydajne i lekkie ultrabooki z procesorami Core 10. generacji
Wczoraj, 19:50 - Samsung zainwestuje dodatkowe 8 mld dolarów w swoją chińską fabrykę pamięci NAND
Wczoraj, 18:33 - Intel zaprzecza doniesieniom o opóźnieniach w harmonogramie procesorów serwerowych
Wczoraj, 17:32 - Mortal Kombat 11 z trybem cross-play pomiędzy PlayStation 4 a Xboksem One
Wczoraj, 17:19
Najnowsze pliki
- Narzędzie do usuwania złośliwego oprogramowania 5.78
11 Gru 2019 11:17Pobrań: 69452 - Kaspersky Virus Removal Tool 2015 15.0.22.0 2019-12-11
11 Gru 2019 11:03Pobrań: 36891 - Adobe Flash Player Uninstaller 32.0.0.303
10 Gru 2019 12:14Pobrań: 3723 - K-Lite Codec Pack Standard 15.2.6
27 Lis 2019 23:23Pobrań: 27881 - K-Lite Codec Pack Full 15.2.6
27 Lis 2019 23:23Pobrań: 384349
Offtopic o grach Jest taki temat w innych działach niech będzie i tutaj
#1
Napisany 06 Kwiecień 2018 - 12:25
#2
Napisany 06 Kwiecień 2018 - 14:47

Musisz zdać sobie sprawę, że nie wszystko, co zrobisz, odniesie sukces. Każdy developer na Ziemi może to potwierdzić. Kiedy sprawy nie idą tak, jak myślałeś, że pójdą, należy być pokornym, uczciwie podejść do siebie i wysiłku, a następnie postarać się poprawić. To [monetyzacja Battlefronta II – dop. red.] przykład zmiany, która nie zadziałała. Nie uciekajmy od faktu, że podjęliśmy pewne decyzje, których nie powinniśmy byli podjąć. Ani developer, ani EA nie chcieli stworzyć jednorękiego bandyty, który zarabiałby na ludziach, choć tak nas postrzegano.
i źródło: CDAction
A ja sobie posłucham soundracka z Wieśka 2 z CD-Audio bo mam i mogę.

#3
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 11:37
Jak wcześniej pisałem CPU w konsolach poprzedniej generacji był mocny w stosunku do GPU. W xboxie siedział xenon a w ps3 Cell.
W dzisiejszych konsolach siedzi jaguar, którego pcetowym odpowiednikiem jest Athlon 5150

https://www.gamespot...soles-32740733/
Samo ubi w przypadku AC: Unity napisało o tym cpu
"Technically we're CPU-bound," he said. "The GPUs are really powerful, obviously the graphics look pretty good, but it's the CPU [that] has to process the AI, the number of NPCs we have on screen, all these systems running in parallel.
"We were quickly bottlenecked by that and it was a bit frustrating, because we thought that this was going to be a tenfold improvement over everything AI-wise, and we realised it was going to be pretty hard. It's not the number of polygons that affect the framerate. We could be running at 100fps if it was just graphics, but because of AI, we're still limited to 30 frames per second." "
Zobaczcie sobie jak taki athlon 5150 nawet dodając sobie te 50% fps radził sobie w Far Cry 3 w low detalach na PC

Nie znam się na programowaniu gier, ale programowanie pod taki tabletowy CPU połączony z całkiem mocnym GPU bo konsole najnowsze jednak mają je dość mocne to musi być mordęga dla programistów i dla tego obcinają co tylko mogą.
Ten post był edytowany przez lukadd dnia: 07 Kwiecień 2018 - 11:40
#4
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 11:45


#5
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 11:50
lukadd, o 07 Kwiecień 2018 - 12:37, napisał(a):
Jak wcześniej pisałem CPU w konsolach poprzedniej generacji był mocny w stosunku do GPU. W xboxie siedział xenon a w ps3 Cell.
W dzisiejszych konsolach siedzi jaguar, którego pcetowym odpowiednikiem jest Athlon 5150

https://www.gamespot...soles-32740733/
Samo ubi w przypadku AC: Unity napisało o tym cpu
"Technically we're CPU-bound," he said. "The GPUs are really powerful, obviously the graphics look pretty good, but it's the CPU [that] has to process the AI, the number of NPCs we have on screen, all these systems running in parallel.
"We were quickly bottlenecked by that and it was a bit frustrating, because we thought that this was going to be a tenfold improvement over everything AI-wise, and we realised it was going to be pretty hard. It's not the number of polygons that affect the framerate. We could be running at 100fps if it was just graphics, but because of AI, we're still limited to 30 frames per second." "
Zobaczcie sobie jak taki athlon 5150 nawet dodając sobie te 50% fps radził sobie w Far Cry 3 w low detalach na PC

Nie znam się na programowaniu gier, ale programowanie pod taki tabletowy CPU połączony z całkiem mocnym GPU bo konsole najnowsze jednak mają je dość mocne to musi być mordęga dla programistów i dla tego obcinają co tylko mogą.
Pewnie mogli by dać lepsze Cpu ale cena też by ładnie skoczyła.
#6
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 11:52

Ten post był edytowany przez Stjepan dnia: 07 Kwiecień 2018 - 11:53
#7
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 11:54
lukadd, o 07 Kwiecień 2018 - 12:37, napisał(a):
Tylko to wynik dla samego APU, bez oddzielnej karty.
ODIN85, o 07 Kwiecień 2018 - 12:50, napisał(a):
Programowy. Taka proteza, dosyć szybko przez developerów porzucona.
https://www.youtube....h?v=QbFeBpMB87w
Ten post był edytowany przez Lypton dnia: 07 Kwiecień 2018 - 11:55
#8
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 11:55

Tamten HDR nie miał za dużo wspólnego z dzisiejszym. W oblivionie również był:
HDR Lighting: High Dynamic Range (HDR) lighting is a form of lighting effect which dynamically alters based on the way it interacts with various objects and surfaces, as well as the environment in which the light source is portrayed. Look at the screenshots above for a comparison of the same scene using the default Oblivion lighting, then with Bloom only, then finally with HDR only. It is difficult to capture the true impact of these lighting effects in a compressed JPG screenshot as by definition HDR is dynamic, has a wide color range and is constantly altering. However essentially you can see that the HDR-enabled scene exhibits greater illumination of certain surfaces/light sources, and can be a (arguably) more realistic portrayal of how the human eye interprets light in certain situations (e.g. the added glare of light at the end of a dark tunnel, or when staring at the sun). While being more atmospheric, HDR lighting is more graphics card intensive, and furthermore can only be enabled on the GeForce 6600 series or above, or the ATI X1000 series or newer. HDR is also mutually exclusive with Bloom - one cannot be enabled at the same time as the other. Finally, you also can't enable HDR and Antialiasing at the same time unless you have an ATI X1000 series card or a GeForce 8 series card or newer, and recent Catalyst or Forceware drivers - in both cases you must first enable HDR in the game, and then force enable Antialiasing in your graphics card's control panel for it to work. See the Advanced Tweaking section for ways in which you can alter the visual parameters of HDR to alter its appearance.
Bloom Lighting: Bloom is a lighting effect which, similar to HDR, alters the appearance of lighting in an attempt to make it seem more realistic. However unlike HDR, bloom is less dynamic and some would say less realistic. Again, refer to the screenshot comparison further above. Bloom is a lot less graphically intensive than HDR lighting, and is also supported on a wider range of graphics cards, thus it is preferred by many people as a performance-enhancing substitute to HDR. Furthermore, unlike HDR, Bloom can be enabled along with Antialiasing on almost any card thus making it preferable for those who wish to use Antialiasing (see further below). See the Advanced Tweaking section for ways in which you can alter the visual parameters of Bloom, including ways of making it more 'HDR-like'.
Dzisiaj taki programowy HDR jest w reshade i każdy może się nim pobawić.
Ten post był edytowany przez lukadd dnia: 07 Kwiecień 2018 - 12:00
#9
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 11:58

Ten post był edytowany przez Stjepan dnia: 07 Kwiecień 2018 - 11:58
#10
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 12:04
#11
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 12:07
lukadd, o 07 Kwiecień 2018 - 12:37, napisał(a):
A mimo to powstają takie gry jak:
Horizon Zero Dawn
The Order: 1886
inFamous: Second Son + inFamous: First Light
Uncharted 4
Uncharted: The Lost Legacy
God of War
Killzone: Shadow Fall
Detroit: Become Human
Days Gone
Spider-Man
The Last of Us: Part II
Które potrafiąc zawstydzić wyglądem nie jedną grę na PC

To że Ubi nie potrafi ogarnąć 10 letniego sinika (DUNIA) na konsolach nie znaczy że się nie da - inni potrafią - EX'y SONY

Da się? Da

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 07 Kwiecień 2018 - 14:38
#12
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 12:10
azgan, o 07 Kwiecień 2018 - 12:07, napisał(a):
Horizon Zero Dawn
The Order: 1886
inFamous: Second Son + inFamous: First Light
Uncharted 4
Uncharted: The Lost Legacy
God of War
Killzone: Shadow Fall
Detroit: Become Human
Days Gone
Spider-Man
The Last of Us: Part II
Które potrafiąc zawstydzić wyglądem nie jedną grę na PC

To że Ubi nie potrafi ogarnąć 10 letniego sinika (DUNIA) na konsolach nie znaczy że się nie da - inii potrafią - EX'y SONY

Większośći tych gier albo nie istnieje fizyka albo jest kosztem tunelówki
#13
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 12:10
luk21pl, o 07 Kwiecień 2018 - 13:04, napisał(a):
Obawiam się że i tak RayTracingu w 4/8K nie uciągnie następna generacja. Granie w 8K to myślę że kolejne dziesięciolecie dopiero Ultra Głębokie VR 240hz na obydwoje oczu i rozdzielczość 8K wszystko w pełni zsynchronizowane w sieci. Tak 2030 może będzie to możliwe. Takie VR gdzie zakładasz urządzenie i wchodzisz do sieci, są pokoje gdzie możesz grać, są pokoje gdzie możesz uprawiać wirtualny sex itd.

#15
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 12:14


Uncharted zrobiony tunelowo ma sporo takich elementów, ale ta gra jest oczkiem w głowie dla Sony.
https://www.youtube....h?v=BaAw4wr0Me0
Ten post był edytowany przez lukadd dnia: 07 Kwiecień 2018 - 12:16
#16
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 12:15
#17
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 12:15
luk21pl, o 07 Kwiecień 2018 - 13:04, napisał(a):
To już było np. na ps3, gdy ps+ nie był wymagany do multi, więc w tej konkretnej formie obecnie takie coś nie ma racji bytu. Imo ograniczenia używek w kolejnej generacji jeszcze nie nastąpią. Trochę za duże ryzyko - MS próbował przed premierą Xbox One i nie wyszedł na tym najlepiej.
#18
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 12:17
luk21pl, o 07 Kwiecień 2018 - 13:10, napisał(a):
Nie wiesz o czym mówisz a najlepszym przykładem jest tutaj analiza Horizon Zero Dawn gdzie masz otwarty świat i fizykę.
Ten post był edytowany przez azgan dnia: 07 Kwiecień 2018 - 12:25
#19
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 12:18

I dlatego z całego serca życzę konsolowcom zlikwidowania "używek"

#20
Napisany 07 Kwiecień 2018 - 12:19