Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

Stjepan

Offtopic o grach

Rekomendowane odpowiedzi

Mówię wam. Będziecie grać na kartach za kilka tys. dolarów z TDP ok. 1000W w natywnej 640x480 skalowanej przez Pro Ultra DLSS FSR aby w 1080p otrzymać 60 kl./s. To kwestia czasu.

Już to kiedyś mówiłem, więc tylko przypominam. Jeszcze wspomnicie ten post za parę lat! Pompujcie dalej balonik korporacjom od sprzętu i gier dla inwestorów :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie się grać w stare gry na nowych kartach aby nie używać fejkowych klatek. 🙂

Edytowane przez AndrzejTrg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Pawelek6 napisał:

Mówię wam. Będziecie grać na kartach za kilka tys. dolarów z TDP ok. 1000W w natywnej 640x480 skalowanej przez Pro Ultra DLSS FSR 

Pokaż stopkę  / config.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę takiej potrzeby. Dawniej miałem.

Ceny rosną? Rosną. TDP rośnie? Rośnie. Wychodzi co raz więcej bubli zamiast dobrych gier? Wychodzi. Można tak dalej. Wystarczy nawet przejrzeć zestawienia gier z wcześniejszych lat ile dobrych tytułów w jednym roku potrafiło wychodzić. To się wszystko dzieje, tu i teraz. Tylko nie z dnia na dzień, a w nieco dłuższej perspektywie czasu, a z tym ogólnie ludzie mają problem, niezależnie od dziedziny, jeżeli coś nie dzieje się na już.

Powoli: KLIK.

Edytowane przez Pawelek6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od zawsze pojawiały się balasy optymalizacyjne.

Rynek growy  się rozrósł i co roku wychodzi wiecej gier niż kiedyś dlatego teraz łatwiej o tego typu spaprane tytuły. Pomijając, że jakość jest odwrotnie proporcjonalna do ilości tylko to już wiadomo od dawna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, sideband napisał:

Rynek growy  się rozrósł i co roku wychodzi wiecej gier niż kiedyś dlatego teraz łatwiej o tego typu spaprane tytuły. Pomijając, że jakość jest odwrotnie proporcjonalna do ilości tylko to już wiadomo od dawna.

Żyjemy też w erze aktualizacji. Dawniej człowiek dostawał na płycie grę i odwrotu nie było - to musiało być dobre, ukończone. Dziś operują na żywym organizmie. Wydają grę w opłakanym stanie, byle w terminie. I potem łatają. To jest nie do pomyślenia, że gracze płacą 350 zł za grę, która grywalna jest po pół roku. Jedna ze składowych obrzydzania ludziom gamingu.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie oglądałem Rysława i... gość ma rację. Kroniki Riddicka. Ta gra ma 20 lat! I chyba nie ma innej gry, która pomimo 20 lat tak wgląda!
I to jest kurde źródło do remaku! Gdyby ktoś się podjął...
 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Sawyer1916 napisał:

Żyjemy też w erze aktualizacji. Dawniej człowiek dostawał na płycie grę i odwrotu nie było - to musiało być dobre, ukończone. Dziś operują na żywym organizmie. Wydają grę w opłakanym stanie, byle w terminie. I potem łatają. To jest nie do pomyślenia, że gracze płacą 350 zł za grę, która grywalna jest po pół roku. Jedna ze składowych obrzydzania ludziom gamingu.

Rzadko się zdarza żebyś nie mógł ukończyć nowej gry bez patcha i nie jest tak, że starsze gry nie miały bamboli ;)

Dzisiaj trzeba zarobić, a póżniej dopiero łatać(stąd wczesny dostęp nawet przez wiele lat w niektórych przypadkach) i często gry i tak nie nigdy nie są załatane do końca.

Co do Riddicka to nawet PC w 2160p na dzień dzisiejszy to wygląda słabiutko, a nawet nowszy Riddick wygląda słabo także chyba czas założyć okulary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyszedłem tu sobie znowu na mały rant czy inna tyrade :E

W związku z obecną sytuacją Diablo 4 gdzie wylewają się na tą grę takie pomyje to czasami wrzucam tu i ówdzie komentarz, że gra jest lepsza od D3 jakie było na premierę w 2012 roku i pytam się czy ludzie pozapominali i gdzie byli wtedy hejterzy. Jeden z użytkowników tego forum napisał, że może byli zbyt młodzi żeby to pamiętać i kurde dzisiaj jeden z youtuberów prowadzących kanał o D4 odpisał, że on nie pamięta bo miał 13 lat jak diablo 3 wyszło.

Kurde czy ja jestem tak stary (rocznik '90)? Dla mnie odległe czasy to jest premiera diablo 2 jak miałem 10 lat i nagle się stykam z tym, że ktoś był dzieckiem jak wyszło diablo 3 albo, że jego pierwsze herosy to była 5 część. Dziwne uczucie powiem wam.

No ale skłoniło mnie to do pewnej refleksji też, powiedzmy przy porównaniu tego hejtu jaki się wylewa na diablo 4 w porównaniu na diablo 3. Czy to nie znaczy, że obecne pokolenie graczy ma w sobie więcej jadu i zawiści? Człowiek teraz czyta o nowych grach komentarze to tam jest tyle nienawiści, że dramat. Przecież powiedzmy te 10-12 lat no był jakiś hate w internecie ale nikt mi nie powie, że było to na taką skalę jak obecnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się cieszył z tak wytrzymałej sztuki :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.10.2024 o 15:07, Pawelek6 napisał:

Powoli: KLIK.

Akurat nowy Monster Hunter to pewnie nadal stary silnik od remaków Resident Evil. Beznadziejnie skaluje się we większych lokacjach i ilościach postaci / potworów. Na konsolach pewnie też jest 30-40fps + frame gen, a wymagania rekomendowane są zbliżone do PS5...

Grać można i teraz na zestawach o poborze łącznym do 200w lub 280w, używane karty lub nowsze AMD podbiją to do ~350w. Po co patrzeć na rynek z perspektywy <1% :E 
Sam nadal siedzę na gtx1660ti, bo po co ulepszać sprzęt dla gniotów, gdy jeszcze inne rzeczy są do nadrobienia. O rtx3070 myślałem głównie dla Arkham Knight w 4k i RDR2, a ta karta sięga już 850 zł. 

Edytowane przez musichunter1x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://planetagracza.pl/god-of-war-remastered-nadchodzi-kratos-znowu-w-grecji/?fbclid=IwY2xjawFwlcVleHRuA2FlbQIxMQABHUlUhhAdWu5EB4-q2Vpm91-ncS0w97vWMtptupaibZ6_ITAiWOfiY_rAGg_aem_BIQFOdkkeRL6yVi3rW0hkQ

 

 

 

W dniu 5.10.2024 o 22:50, sideband napisał:

Co do Riddicka to nawet PC w 2160p na dzień dzisiejszy to wygląda słabiutko, a nawet nowszy Riddick wygląda słabo także chyba czas założyć okulary.

Noszę okulary. :) I jestem zgodny z Rysławem. Gra (bardzo niedoceniona) w swoim czasie robiła naprawdę (bardzo niedocenioną) robotę techniczną, wizualną. Oświetlenie, bumpmaping itd. miała naprawdę nieprzeciętne na tamten czas i ten stan utrzymywał się długo.
Ot po prostu. Pechowy, źle sprzedany tytuł, który przeszedł bez echa i został zapomniany (ale jednak wielu wspomina go, jak np. FEAR i jej fizykę).  

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i to jest dobra wiadomość - do dzisiaj wspominam walkę z hydrą w God of War

@*** ChOpLaCz *** Dla mnie Riddick na zawsze w pamięci - dostałem gierkę przy zakupie GF6600 (5CD) omg to były czasy

Ps. Byłem na strimie Rysława ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Noszę okulary. :) I jestem zgodny z Rysławem. Gra (bardzo niedoceniona) w swoim czasie robiła naprawdę (bardzo niedocenioną) robotę techniczną, wizualną. Oświetlenie, bumpmaping itd. miała naprawdę nieprzeciętne na tamten czas i ten stan utrzymywał się długo.
Ot po prostu. Pechowy, źle sprzedany tytuł, który przeszedł bez echa i został zapomniany (ale jednak wielu wspomina go, jak np. FEAR i jej fizykę).  

Na tamte czasy to tak kilka lat po premierze to dobra była gierka nie tylko grafika jeszcze ogrywałem ją na radeonie 9100.

FEAR to jednak zupełnie inna gra i coś nowego na rynku gier. Ludzie często patrzą przez różowe okulary na stare gry FEAR to trochę destrukcji i oskryptowane "AI" przeciwników, które jest oczywiście jest powtarzalne, ale ktoś grał pierwszy raz to mógł być efekt wow. Ta gra robiła robotę klimatem i rozgrywką w tamtych czasach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Zhao napisał:

No i to jest dobra wiadomość - do dzisiaj wspominam walkę z hydrą w God of War

@*** ChOpLaCz *** Dla mnie Riddick na zawsze w pamięci - dostałem gierkę przy zakupie GF6600 (5CD) omg to były czasy

Ps. Byłem na strimie Rysława ;)

Też byłem. Jedna z nielicznych osób na YT, którą chętnie i z uśmiechem oglądam. Świetnie się go słucha i widać jego ogromne doświadczenie i wiedzę, nie tylko w temacie gier. Miła odmiana od tej papki i innych Kiszaków. 

Zmiany w 343 Industries - ekipa zmienia nazwę na Halo Studios i przechodzi na silnik Unreal Engine:

halo-content-logo-studia.jpg?width=1920&

https://www.eurogamer.pl/wielkie-zmiany-u-tworcow-halo-studio-zmienia-nazwe-przechodzi-na-unreal-engine-i-zapowiada-kilka-nowych-gier

Może coś tam się ruszy w tym grajdołku. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...