Skocz do zawartości
IIMechatronikII

Battlefield V

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, sniper76 napisał:

rozdzielczość 1650x1050 

Szanujmy się :E ja jednak wole jak coś wygląda w miarę, już lepiej dać wszystko na low a zostawić 2560x1440

Edytowane przez Send1N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już 1920x1080 mnie drażni na monicie 1440p, co dopiero 1680x1050

jw, po co zmniejszać rozdzielczość , skoro na 1440p nawet nie low jest 120-130 kl/s?

może ten pro plik robił pro gracz z jakimś drewnianym kompem sprzed 10 lat :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, sniper76 napisał:

Dostałem od kolesia plik .cfg zawierający najlepszą konfigurację, którą stosują PRO gracze ?? rozdzielczość 1650x1050 + odblokowane FPS i cała masa innych ustawień ? Jutro będę testować ??

Śmiechu warte ? Pro graczy stać na komputer i nie musza schodzić z rozdzielczością poniżej 1080p ;) 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koleś mam dobry sprzęt w bądź razie tak mi napisał... szkło też 2k 144Hz.

Przegrałem ponad 450h w 2560x1440 144Hz z lockiem 142FPS i tyko tekstury, siatka wysokie reszta low. Z samej ciekawości chcę zobaczyć jak to w ogóle będzie latać. ? BF 3, 4 szedł na Benq 24" FHD 120Hz gdzie klatki po odblokowaniu sypały nawt 500 ? Koleś napisał: "Trzeba zarzynać, a nie być zarzynanym" K/D ma coś jak dobrze pamiętam 6 i robi przeważnie 30-50/0-5 i zaraz ludzie piszą jaki to oszust ?

Ustawienia z pliku .cfg

GameTime.MaxVariableFps 0
Render.FrameSynthesisScaleH 0
Render.FrameSynthesisScaleV 0
Render.ResolutionScaleDynamicDrawDbug 0
Render.ResolutionScaleDynamicGraphMax 0
Render.VSyncFlashTestEnable 0
Render.OutputBrightnessTestEnable 0
Render.DxrEnable 0
Render.DLISPEnable 0
Render.DLAAEnable 0
Render.UseResolutionScaleFromNGX 0
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurRadialBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
WorldRender.FrameSynthesisMode 0
WorldRender.FilmicEffectsEnable 0
WorldRender.EmitterSunTransmittanceMapEnable 0
WorldRender.EmitterSunTransmittanceMapResolution 0
WorldRender.LightTileCombineOutdoorLightEnable 1
WorldRender.PlanarReflectionEnable 0
WorldRender.InterpupillaryDistance 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowMapResolution 0
RenderDevice.VSyncEnable 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.StereoConvergenceScale 1 
RenderDevice.StereoSeparationScale 1
RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenceScale 1 
RenderDevice.DxDiagDriverDetectionEnable 0
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 1
PerfOverlay.DrawFps 0
PerfOverlay.FpsDisplayScale 3
PostProcess.ForceDofEnable 0
PostProcess.BlurMethod 0
PostProcess.SpriteDofHalfResolutionEnable 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PostProcess.DynamicAOMethod 0
Window.Height 1440
Window.Width 2560

Edytowane przez sniper76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Phoenixsuple napisał:

Śmiechu warte ? Pro graczy stać na komputer i nie musza schodzić z rozdzielczością poniżej 1080p ;) 

 

4 godziny temu, kochan4 napisał:

po co zmniejszać rozdzielczość , skoro na 1440p nawet nie low jest 120-130 kl/s?

Ojj Panowie widać, że nigdy nie mieliście styczności ze sceną profesjonalnych graczy w sieciowe fps. Zmiana rozdzielczości ma głównie na celu poprawę widoczności postaci. Niższa rozdzielczość względem natywnej sprawia, że elementy na ekranie są powiększone czytaj lepiej dostrzegalne.  Dopasowanie odpowiedniej rozdzielczości dla takich graczy to podstawa - balans po między wielkością elementów czytaj dostrzegalnością a szerokością wyświetlanej sceny fov. 

 

Edytowane przez DjXbeat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, DjXbeat napisał:

 

Ojj Panowie widać, że nigdy nie mieliście styczności ze sceną profesjonalnych graczy w sieciowe fps. Zmiana rozdzielczości ma głównie na celu poprawę widoczności postaci. Niższa rozdzielczość względem natywnej sprawia, że elementy na ekranie są powiększone czytaj lepiej dostrzegalne.  Dopasowanie odpowiedniej rozdzielczości dla takich graczy to podstawa - balans po między wielkością elementów czytaj dostrzegalnością a szerokością wyświetlanej sceny fov. 

 

I co z tego ze nie mialem, po pierwsze scena pro bf nie istnieje a po drugie czy na turniejach ktos gra ponizej 1080p w inne e-sporty?? NIE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@UP

Turnieje odbywają się również online i plik konfiguracyjny masz swój - indywidualny :cool:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Phoenixsuple napisał:

I co z tego ze nie mialem, po pierwsze scena pro bf nie istnieje a po drugie czy na turniejach ktos gra ponizej 1080p w inne e-sporty?? NIE.

afp-esports-2.jpg

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Phoenixsuple napisał:

I co z tego ze nie mialem, po pierwsze scena pro bf nie istnieje a po drugie czy na turniejach ktos gra ponizej 1080p w inne e-sporty?? NIE.

W csgo, jak najbardziej, mniej niz kiedys ale graja, nawet na 4:3, pewnie w valoranty itp tez sie znajda tacy co graja na nizszej niz natywna dla jak najwiekszej liczby fps-ow i poprawie widocznosci.

Jescze pamietam jak w cod2 gralem, mimo ze te 250fps dalo rade utrzymac to i tak wygladzalo sie sciany zeby lepiej bylo modele postaci widac, teraz w takim codzie to sie wszystko zlewa :D

Edytowane przez Dominix1910
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, DjXbeat napisał:

 

Ojj Panowie widać, że nigdy nie mieliście styczności ze sceną profesjonalnych graczy w sieciowe fps. Zmiana rozdzielczości ma głównie na celu poprawę widoczności postaci. Niższa rozdzielczość względem natywnej sprawia, że elementy na ekranie są powiększone czytaj lepiej dostrzegalne.  Dopasowanie odpowiedniej rozdzielczości dla takich graczy to podstawa - balans po między wielkością elementów czytaj dostrzegalnością a szerokością wyświetlanej sceny fov. 

 

hahaha, bf i pro scena,  w tej grze sie w 60 fpsach wymiata jak sie ma dobrą drużyne i medyka na plecach :E

to nie jakieś csy czy inne battle sroyale gdzie bez 200fps nie podchodź

a niższa rozdzielczośc i te latające piksele po ekranie to mi nie pomaga ale pogarsza widoczność, jak taki leży gdzieś w krzakach (nawet na low są krzaki) to wtedy dopiero go zobacz jak sie rozmywa razem z krzakiem w tej pikselozie

Edytowane przez kochan4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, kochan4 napisał:

hahaha, bf i pro scena,  w tej grze sie w 60 fpsach wymiata jak sie ma dobrą drużyne i medyka na plecach :E

to nie jakieś csy czy inne battle sroyale gdzie bez 200fps nie podchodź

a niższa rozdzielczośc i te latające piksele po ekranie to mi nie pomaga ale pogarsza widoczność, jak taki leży gdzieś w krzakach (nawet na low są krzaki) to wtedy dopiero go zobacz jak sie rozmywa razem z krzakiem w tej pikselozie

Wiele razy grałem z Toba i bardziej przypominasz kaczkę w strzelance na Pegasusie niż dobrego gracza ;) 

Niższa rozdzielczość + dobrze dobrany Fov potrafią lepiej wyeksponować przeciwnika do odstrzału. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znowu jakieś wycieczki osobiste, czy ja piszę o sobie ignorancie? robisz się chłopie jakiś prymitywny z wiekiem

i wiele razy? ja cię kojarze może z 2 map i to siedziałeś non stop w samolocie, więc faktycznie skilla i swoje ustawienia FOV i niższej rozdzielczosci miałes jak testować :E

Edytowane przez kochan4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, gret napisał:

 

Jeden zawodnik to wyznacznik ?? NIE ;) Rownie dobrze moge odbic pileczke, ze kolejny ma inna rodzialke :rotfl: Ale nie mam zamiaru robic przepychanek, takie rozdzialki to juz prehisotoria.

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Phoenixsuple napisał:

Jeden zawodnik to wyznacznik ?? NIE.

Jaki wyznacznik? Spytałeś czy ktoś gra? To Ci pokazałem że ktoś gra. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, gret napisał:

Jaki wyznacznik? Spytałeś czy ktoś gra? To Ci pokazałem że ktoś gra. 

Tak przyznam ci racje, sa wyjatki ale to mniejszosc ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Jeden zawodnik to wyznacznik ?? NIE ;) Rownie dobrze moge odbic pileczke, ze kolejny ma inna rodzialke :rotfl: Ale nie mam zamiaru robic przepychanek, takie rozdzialki to juz prehisotoria.

Każdy zawodnik może korzystać ze swojego indywidualnego cfg i praktycznie wszyscy na turniejach z takich cfg korzystają bo na nich się przygotowują. 

Zmiana rozdzielczości w dół z odpowiednim fov daje poprawę widoczności i dopóki nie będzie to zakazane to jest wszędzie stosowane nawet na turniejach ;) 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To aż tak, że jeszcze rozdziałka wchodzi w grę? Ja grałem dla najwyższych fpsów w 1080p z low detalami, z jakimiś wyjątkami, ale o zmianie rozdzielczości nie słyszałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, gret napisał:

Jaki wyznacznik? Spytałeś czy ktoś gra? To Ci pokazałem że ktoś gra. 

Owszem, ja zaczynałem przygodę z csem w 2001r nie mając pc w domu, graliśmy w kafejce i każdy pocinał na 640x480 (jak ktoś w kafejce ustawił 800x600 to gość który opierał się z tyłu o krzesło zaraz się spinał "co ty w takiej wysokiej rozdziałce grasz!" ?), większość graczy wlasnie grała w jak najniższej na monitorach CRT bo postacie były lepiej widoczne :E dopiero mając pierwszy monitor lcd przestałem tak robić ale większośc tych klasy światowej graczy nie mogła się odzwyczaić i nawet po dzień dzisiejszy grają z czarnymi pasami po bokach lub ze zjechaną rozdziałką poniżej natywnej ile się tylko da ;) 

Edytowane przez Send1N
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości ustawiłem 1650x1050 165Hz gdzie FPS stoi na 200 jak zaklęty :-P zdecydowanie duuużo lepiej mi się gra :) zwiększyłem FOV na 85 co oczywiście dało speeda

Przy matrycy natywnej 2560x1440 gra jeszcze wygląda znoście... nie podziwiamy wszystkich "przygwizdów" tylko mamy zadanie ubijać przeciwników :E

Nie wiem co się stało ale powrócił ping w zakresie 22-26 m/s :)

 

Edytowane przez sniper76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaktuzalizowałem sobie wczoraj windę do wersji 2009 przez asystenta i niektóre gry trzeba instalować od nowa i padlo także na BF'a także jak ktoś ma w planach to u mnie BF zażądał ponownej instalacji :E ?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do zaktualizowałeś do jakiegoś gruzu. Teraz jest 20H2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tą właśnie mam :E wygoogluj sobie win 10 2009

Edytowane przez Send1N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Send1N napisał:

Zaktuzalizowałem sobie wczoraj windę do wersji 2009 przez asystenta i niektóre gry trzeba instalować od nowa i padlo także na BF'a także jak ktoś ma w planach to u mnie BF zażądał p onownej instalacji :E ?

U mnie update stoi i czeka na pobranie nowej rewizji windy ☝️ 

Daj znać co tam Microsoft spartolił ? 

Mnie tam w sumie bez znaczenia, czy zainstaluję grę ponownie... przy FTTH 300 Mb/s szybko pójdzie ? tylko te wszystkie ustawienia ech...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • I ja się do takich zaliczam. Ja miałem aliena DWF, który ma krzywiznę 1800r i w zasadzie to niby to krzywe, ale promień tak mały że w praktyce odbierałem to jak płaski ekran. Nie ma to wpływu na immersję i łatwość ogarnięcia wzrokiem lewo-prawo. Taki w sumie pić na wodę mówiąc krótko. Miałem jeszcze wcześniej Samsunga odyssey g7 32 calowego, który ma 1000r i mi to pasowało, robiło robotę. Ja właśnie też jutro będę chyba zamawiał tego lg 34gs95qe. Liczę, że to będzie właśnie ten monitor, który mnie kupi w 100% i zostanie na kilka lat. 
    • To jest ogólnie śmieszne w moim przypadku bo na starym PC z GTX 1070 i Ryzenem 3600 gra działała bez losowego pierdzenia dźwięku i bez zamulonej mapy/menu pauzy. Dopiero na mocniejszej konfiguracji zaczęły się te cyrki. Pamiętam był tu taki jeden user, który miał identyczny problem w GTA 5 i też mu dźwięk pierdział i mapa świata gry się przycinała - pomogło mu ograniczenie fps do 60 w panelu Nvidii.  
    • Dla jasności to koszt dodatkowych punktów na etapie budowy względem tego co deweloper daje w standardzie. Biorąc pod uwagę że kierownik budowy będzie mieszkał obok to chyba maniany nie robią 
    • @maras2574 co się stało, to się nie odstanie  zgliszczy już chyba nie trzeba w wapnie topić  choć może dla przykładu  
    • @Lameismyname Chyba wiem co ci rozwala krzywą. A jak to nie to, to już nie mam pojęcia. Zrobiłem parę testów i myk jest taki z grubsza jak wcześniej było pisane, aby poprawić krzywą po restarcie. Ale trzeba ją poprawić na niskich temperaturach. Tu każde jedno gpu w idle mniej lub bardziej się nagrzewa tak samo jedno szybciej inne wolniej. Zrobiłem krzywą na ~35-40stopni, restart kompa i rozwaliło ją. Gdy skorygowałem w zakresie 30-35 stopni rozwalało po restarcie Więc skorygowałem na niskich tempach zakres gdzieś 25-29 i po kolejnych restartach śmiga jak należy i wchodzi prościutka krzywa z założonymi przeze mnie taktami. Jakie to dokładne zakresy są to ci nie powiem, trzeba by dokładniej potestować, ale kilkustopniowe i na jak najniższej temp gpu trzeba skorygować krzywą, aby przy chłodnym GPU podczas odpalenia kompa nie rozwalało krzywej przy wczytywaniu i będzie również działać przy wyższych temp np. podczas przełączania profili z krzywymi skrótami klawiszowymi podczas grania wszystko równo się wczytuje. Więc krótko po odpaleniu kompa na niskiej temperaturze gpu skoryguj szybko krzywą i zapisz. Jeśli twoje GPU w idle szybko nabiera temperatury i nie zdążysz w tym czasie skorygować krzywej to odpal sobie na sztywno wentyle na GPU na czas poprawiania krzywej, aby utrzymać niskie tempy. Jeśli ktoś ręcznie wczytuję profile to raczej nie będzie miał tego problemu jak z autostartem i wczytaniem profilu zaraz po odpaleniu systemu gdzie gpu jest zimne, bo po kilku chwilach złapie temp i profil ustawiony na wyższym temp wczyta się poprawnie z prostą krzywą.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...