Skocz do zawartości
IIMechatronikII

Battlefield V

Rekomendowane odpowiedzi

@up

a czy ty nie pojmujesz, że jak coś zlewa się z podłożem pod względem kolorystyki, a ty biegniesz jak szalony akurat koncentrując się na całkiem innym punkcie, że łatwo tego nie zauważyć? i to nie tylko w grze, w realu jest tak samo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

a czy ty nie pojmujesz, że jak coś zlewa się z podłożem pod względem kolorystyki, a ty biegniesz jak szalony akurat koncentrując się na całkiem innym punkcie, że łatwo tego nie zauważyć? i to nie tylko w grze, w realu jest tak samo ;)

Mam nadzieję, że nie masz prawa jazdy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahahahahaha. Strzeżcie się posiadacze czarnych aut bo zlewacie się z podłożem

Edytowane przez bogie46

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwalają mnie Ci gracze co się trzęsą ,biegają kombinują stojąc po środku ulicy na Rotterdami walą do gości stojących za workami z piaskiem . To są pewniakiem jacyś schorowani umysłowo biedacy z syndromem ADHD , jak ktoś nie wie co to to powiem po krótce że te osoby między innymi mają problem z opanowaniem niepotrzebnego poruszania kończynami oczyma itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś mi  zobrazować pojecie "Taktycznej głębi" gdy ktoś przebiega obok mnie w odległości liczonej w cm i mnie nie widzi? Kurde, żołnierz Wojsk Obrony Terytorialnej by zauważył. Widziałem już takie hece, raz w jednym filmie.Akcja dzieje się w dżungli i pod koniec duży pan z dziwnym akcentem smaruje się błotem żeby kosmita go nie wypatrzył i w jednej grze, super grafika była i rzecz też działa się w dżungli z super kombinezonem w tle.

 

W sumie już tłumaczyłem:

 

Możesz leżeć nieruchomo i czekać na odpowiednią okazję do zaatakowania nieświadomych wrogów, wybierając sobie kolejność celów. To chyba nadaje głębi, w przeciwieństwie do sytuacji kiedy od razu byłbyś zauważony? Taktyka to umiejętność dobrania odpowiedniego narzędzia do realizacji celu, a im więcej tych narzędzi, tym więcej taktycznych możliwości.

 

Nie wiem, czy grałeś w poprzednie BFy, ale tam zauważenie przeciwnika nie nastręczało praktycznie żadnych trudności. Nie mogłeś się zatem "skryć" na otwartej przestrzeni i przeczekać - musiałeś zaatakować od razu. Teraz możesz tak zrobić i wybrać dowolny moment by uderzyć. To daje dodatkowy wybór w realizacji celu, jakim może być wygranie mapy (bo zaatakujesz przeciwnika z zaskoczenia, zabijesz go i przejmiesz punkt) lub jakim może być zwiększenie KD ratio czy cokolwiek innego :)

 

To przecież nie jest tak, że gra maskuje Cię jakimś polem kamuflażowym, że stapiasz sie z otoczeniem czy nagle Harry Potter nakłada na Ciebie pelerynę niewidkę. To po prostu żołnierz ma takiego, a nie innego koloru mundur i gra nie podświetla go jak psu jaka natura na wiosnę (jak jest np. w R6). Poza tym inni gracze rzadko kiedy gapią się w ziemię w FPSach - najważniejsze jest to, co jest na przeciwko. Ja sam staram się trzymać celownik na wysokości tułowia przeciwnika, bo szybciej zareagujesz celnym strzałem niż jakbyś chodził wgapiony w podłoże. I tak się właśnie mija leżących i nieruchomych typków :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się :) Możesz leżeć nieruchomo i czekać na odpowiednią okazję do zaatakowania nieświadomych wrogów, wybierając sobie kolejność celów. To chyba nadaje głębi, w przeciwieństwie do sytuacji kiedy od razu byłbyś zauważony? Taktyka to umiejętność dobrania odpowiedniego narzędzia do realizacji celu, a im więcej tych narzędzi, tym więcej taktycznych możliwości.

Żadna głębia tylko wykorzystywanie zmniejszonej widoczności w grze, o czym mówi się od premiery. Przede wszystkim to nie jest kwestia mundurów czy maskowania, tylko oprawy utrudniającej odróżnienie otoczenia od gracza, nawet jeśli teoretycznie powinno to być proste do zrobienia. Dorabianie do tego ideologii jest komiczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadna głębia tylko wykorzystywanie zmniejszonej widoczności w grze, o czym mówi się od premiery. Przede wszystkim to nie jest kwestia mundurów czy maskowania, tylko oprawy utrudniającej odróżnienie otoczenia od gracza, nawet jeśli teoretycznie powinno to być proste do zrobienia. Dorabianie do tego ideologii jest komiczne.

Nawet nie samym problemem jest samo zauważenie gracza, tylko zarejestrowanie, że ten leżący na plecach to żywy. Zauważ, że na tych filmikach zawsze ludzie leżą na plecach. Dodatkowo jak się leży na plecach to dwójnóg też działa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale to jest cecha gry. Żadne wykorzystywanie przewagi. Wszyscy mają takie same warunki. Trzeba się przystosować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale to jest cecha gry. Żadne wykorzystywanie przewagi. Wszyscy mają takie same warunki. Trzeba się przystosować.

Co za bezsensowne stwierdzenie. Tak jakby jakaś broń miała przesadzone statystyki na tle reszty i stwierdzić, że po co balansować - tak jest i trzeba się przystosować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to się dostosują, ale to właśnie nie o to przecież w tej grze chodzi... Tak samo wszyscy mogliby biegać z jedną bronią i problem solved.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tacy niedzielni gracze jak ja właśnie przez takie coś się szybko zniechęcają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co by nie mówić gra typowo kamperska jest niesprawiedliwa w stosunku do reszty graczy.Jeśli grających snajperkami mogę jeszcze w pewnym stopniu zrozumieć (chociaż tez ich nie lubię) to typ leżący gdzieś na glebie i walący fragi z karabinu maszynowego przez cały mecz jest przegięciem.

Oczywiście można by powiedzieć ,ze wszyscy mogą przecież grac w ten sposób,ale przecież wiadomo,ze nie wszyscy chcą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ktoś powiedzieć coś na temat dźwięku 3d w tej grze?Wystarczy do tego normalny headset czy musi być jakieś Virtual 7.1 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać ta gra nie jest dla was , uninstall i po kłopocie .

Mnie tam żaden kamper nie doprowadza do rozpaczy , trzeba się umieć dostosować . Każda mapa ma swój klimat i trzeba umiejętnnie dostosować taktykę do danej maapy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać ta gra nie jest dla was , uninstall i po kłopocie .

Mnie tam żaden kamper nie doprowadza do rozpaczy , trzeba się umieć dostosować . Każda mapa ma swój klimat i trzeba umiejętnnie dostosować taktykę do danej maapy .

 

 

Nigdzie nie napisałem ze mnie kamperzy doprowadzają do rozpaczy ,ale czasem frustrują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ktoś powiedzieć coś na temat dźwięku 3d w tej grze?Wystarczy do tego normalny headset czy musi być jakieś Virtual 7.1 ?

Też jest gorzej niż w Bf1.

Słuchawki muszą być 5.1 albo 7.1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale to jest cecha gry. Żadne wykorzystywanie przewagi. Wszyscy mają takie same warunki. Trzeba się przystosować.

Można się przystosować, ale nie trzeba. Można zwyczajnie nie grać, albo czekać na poprawki, o ile istnieje na nie w ogóle szansa. Oczywiście nie jest to deal breaker, lecz coraz więcej osób odwala takie akcje. Zresztą to i tak lepsze niż obniżanie detali, aby uzyskać przewagę w grze - takiej patologii dawno nie widziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nikt nikomu nie dogodził jak robią grę dla wszystkich to zazwyczaj wychodzi gówno. Są gry jak ARMA3 gdzie tylko kampisz i są gry jak CS.

Nie podoba się szukasz czegoś innego to odinstaluj proste widocznie gra nie jest dla ciebie. A z balansem to jest tak że ciągle jest zmieniany i w każdej grze, żeby każdy miał czas żeby się ucieszyć albo na wkórwiać tego nie zmieni bo nieda się dogodzić każdemu.

Edytowane przez Andrew2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile coinów dostaliście w bfv tych które wam należały się?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można się przystosować, ale nie trzeba. Można zwyczajnie nie grać, albo czekać na poprawki, o ile istnieje na nie w ogóle szansa. Oczywiście nie jest to deal breaker, lecz coraz więcej osób odwala takie akcje. Zresztą to i tak lepsze niż obniżanie detali, aby uzyskać przewagę w grze - takiej patologii dawno nie widziałem.

już od czasów bf2 ludzie chcący bić jak najwięcej fragów obniżają detale do minimum, więc chyba we wcześniejsze bfy mało grałeś ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile coinów dostaliście w bfv tych które wam należały się?

 

70k.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie podoba się szukasz czegoś innego to odinstaluj proste widocznie gra nie jest dla ciebie. A z balansem to jest tak że ciągle jest zmieniany i w każdej grze, żeby każdy miał czas żeby się ucieszyć albo na wkórwiać tego nie zmieni bo nieda się dogodzić każdemu.

Nie szukałem czegoś innego tylko właśnie Battlefielda. Pisałem też, że to nie wypacza kompletnie rozgrywki, ale ma IMO na nią negatywny wpływ. Cierpi na tym dynamika, bardzo często takie kampienie jest bezproduktywne dla drużyny. Ostatecznie da się z tym żyć, lecz traktować to jako element rozwojowy... No cóż.

już od czasów bf2 ludzie chcący bić jak najwięcej fragów obniżają detale do minimum, więc chyba we wcześniejsze bfy mało grałeś ;)

BF to jedyna seria sieciówek (obok Starcrafta), której towarzyszę od początku jej istnienia, więc coś tam grałem. ;) BF2 jest kiepskim przykładem, ponieważ obniżanie detali i ogólnie wszelkie modyfikacje oprawy typu tych z linkowanego tutaj filmiku, największy wpływ będą miały na nowsze odsłony, gdzie mamy mnóstwo roślinności, gęstą trawę, drzewa i krzewy, etc. Arras jest możliwie najlepszym tego dowodem. Zysk z tego tytułu na mapach z BF2 jest znacznie mniejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w bf2 przy max detalach (cienie na maxa) gościa leżacego w hangarze/budynku też było ledwo widać, na low i ceniach off wyglądało to jak inna gra ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...