Skocz do zawartości
IIMechatronikII

Battlefield V

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

A Masz wszystko na ultra?

Blokadę ustawiłem na 144 fps a mam 60 a z DX12 było 70 fps - 1440p. Może to przez field of view, który ustawiłem na 100?

Edit; monitor był ustawiony w grze na 50 Hz, dałem na 144 i jest ok ;)

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

czyli g-sync masz włączony, dziwne ze nie zauważyłeś/wyczułeś że masz 50hz ustawione ;)

Edytowane przez Dominix1910
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Dominix1910 napisał:

czyli g-sync masz włączony, dziwne ze nie zauważyłeś/wyczułeś że masz 50hz ustawione ;)

jak nie zrobisz lock na klatki to g-sync ci ich nie zblokuje, chyba, ze z v-sync pomyliłeś

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko widac ze on v-sync ma wlaczony wraz z g-synciem skoro po przestawieniu na 144hz fps mu wzrósł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tak, mam włączony v-sync, ciągle zapominam, że posiadając monitor z g-sync już nie muszę stosować v-sync ale przyzwyczajenie zostaje.

Poza tym, nie wiem, czy ten g-sync działa prawidłowo, bo czytałem, że mój monitor obsługuje na raz albo g-sync albo HDR, choć ten drugi często wyłączam, gdyż jest on słabej jakości. Teraz mam ok. 160 fps ale po pierwszej misji wróciły problemy z filmikami przerywnikowymi a jak zapuściłem się za daleko na mapie to miałem jakieś artefakty graficzne, zacząłem przechodzić przez tekstury, jakbym doszedł do końca świata, mapy ;)

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wolę lock o 3 fps mniejszy od odświeżania czyli przykładowo 141 i samo g-sync zamiast kombinacji z v-sync po prostu nie ma takiego laga a lepszego działania nie zauważyłem :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem od kolesia plik .cfg zawierający najlepszą konfigurację, którą stosują PRO gracze ?? rozdzielczość 1650x1050 + odblokowane FPS i cała masa innych ustawień 🙂 Jutro będę testować 👌😀

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, sniper76 napisał:

rozdzielczość 1650x1050 

Szanujmy się :E ja jednak wole jak coś wygląda w miarę, już lepiej dać wszystko na low a zostawić 2560x1440

Edytowane przez Send1N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już 1920x1080 mnie drażni na monicie 1440p, co dopiero 1680x1050

jw, po co zmniejszać rozdzielczość , skoro na 1440p nawet nie low jest 120-130 kl/s?

może ten pro plik robił pro gracz z jakimś drewnianym kompem sprzed 10 lat :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, sniper76 napisał:

Dostałem od kolesia plik .cfg zawierający najlepszą konfigurację, którą stosują PRO gracze ?? rozdzielczość 1650x1050 + odblokowane FPS i cała masa innych ustawień 🙂 Jutro będę testować 👌😀

Śmiechu warte 🤣 Pro graczy stać na komputer i nie musza schodzić z rozdzielczością poniżej 1080p ;) 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koleś mam dobry sprzęt w bądź razie tak mi napisał... szkło też 2k 144Hz.

Przegrałem ponad 450h w 2560x1440 144Hz z lockiem 142FPS i tyko tekstury, siatka wysokie reszta low. Z samej ciekawości chcę zobaczyć jak to w ogóle będzie latać. 😋 BF 3, 4 szedł na Benq 24" FHD 120Hz gdzie klatki po odblokowaniu sypały nawt 500 😉 Koleś napisał: "Trzeba zarzynać, a nie być zarzynanym" K/D ma coś jak dobrze pamiętam 6 i robi przeważnie 30-50/0-5 i zaraz ludzie piszą jaki to oszust 😮

Ustawienia z pliku .cfg

GameTime.MaxVariableFps 0
Render.FrameSynthesisScaleH 0
Render.FrameSynthesisScaleV 0
Render.ResolutionScaleDynamicDrawDbug 0
Render.ResolutionScaleDynamicGraphMax 0
Render.VSyncFlashTestEnable 0
Render.OutputBrightnessTestEnable 0
Render.DxrEnable 0
Render.DLISPEnable 0
Render.DLAAEnable 0
Render.UseResolutionScaleFromNGX 0
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurRadialBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
WorldRender.FrameSynthesisMode 0
WorldRender.FilmicEffectsEnable 0
WorldRender.EmitterSunTransmittanceMapEnable 0
WorldRender.EmitterSunTransmittanceMapResolution 0
WorldRender.LightTileCombineOutdoorLightEnable 1
WorldRender.PlanarReflectionEnable 0
WorldRender.InterpupillaryDistance 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowMapResolution 0
RenderDevice.VSyncEnable 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.StereoConvergenceScale 1 
RenderDevice.StereoSeparationScale 1
RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenceScale 1 
RenderDevice.DxDiagDriverDetectionEnable 0
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 1
PerfOverlay.DrawFps 0
PerfOverlay.FpsDisplayScale 3
PostProcess.ForceDofEnable 0
PostProcess.BlurMethod 0
PostProcess.SpriteDofHalfResolutionEnable 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PostProcess.DynamicAOMethod 0
Window.Height 1440
Window.Width 2560

Edytowane przez sniper76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Phoenixsuple napisał:

Śmiechu warte 🤣 Pro graczy stać na komputer i nie musza schodzić z rozdzielczością poniżej 1080p ;) 

 

4 godziny temu, kochan4 napisał:

po co zmniejszać rozdzielczość , skoro na 1440p nawet nie low jest 120-130 kl/s?

Ojj Panowie widać, że nigdy nie mieliście styczności ze sceną profesjonalnych graczy w sieciowe fps. Zmiana rozdzielczości ma głównie na celu poprawę widoczności postaci. Niższa rozdzielczość względem natywnej sprawia, że elementy na ekranie są powiększone czytaj lepiej dostrzegalne.  Dopasowanie odpowiedniej rozdzielczości dla takich graczy to podstawa - balans po między wielkością elementów czytaj dostrzegalnością a szerokością wyświetlanej sceny fov. 

 

Edytowane przez DjXbeat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, DjXbeat napisał:

 

Ojj Panowie widać, że nigdy nie mieliście styczności ze sceną profesjonalnych graczy w sieciowe fps. Zmiana rozdzielczości ma głównie na celu poprawę widoczności postaci. Niższa rozdzielczość względem natywnej sprawia, że elementy na ekranie są powiększone czytaj lepiej dostrzegalne.  Dopasowanie odpowiedniej rozdzielczości dla takich graczy to podstawa - balans po między wielkością elementów czytaj dostrzegalnością a szerokością wyświetlanej sceny fov. 

 

I co z tego ze nie mialem, po pierwsze scena pro bf nie istnieje a po drugie czy na turniejach ktos gra ponizej 1080p w inne e-sporty?? NIE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@UP

Turnieje odbywają się również online i plik konfiguracyjny masz swój - indywidualny :cool:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Phoenixsuple napisał:

I co z tego ze nie mialem, po pierwsze scena pro bf nie istnieje a po drugie czy na turniejach ktos gra ponizej 1080p w inne e-sporty?? NIE.

afp-esports-2.jpg

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Phoenixsuple napisał:

I co z tego ze nie mialem, po pierwsze scena pro bf nie istnieje a po drugie czy na turniejach ktos gra ponizej 1080p w inne e-sporty?? NIE.

W csgo, jak najbardziej, mniej niz kiedys ale graja, nawet na 4:3, pewnie w valoranty itp tez sie znajda tacy co graja na nizszej niz natywna dla jak najwiekszej liczby fps-ow i poprawie widocznosci.

Jescze pamietam jak w cod2 gralem, mimo ze te 250fps dalo rade utrzymac to i tak wygladzalo sie sciany zeby lepiej bylo modele postaci widac, teraz w takim codzie to sie wszystko zlewa :D

Edytowane przez Dominix1910
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, DjXbeat napisał:

 

Ojj Panowie widać, że nigdy nie mieliście styczności ze sceną profesjonalnych graczy w sieciowe fps. Zmiana rozdzielczości ma głównie na celu poprawę widoczności postaci. Niższa rozdzielczość względem natywnej sprawia, że elementy na ekranie są powiększone czytaj lepiej dostrzegalne.  Dopasowanie odpowiedniej rozdzielczości dla takich graczy to podstawa - balans po między wielkością elementów czytaj dostrzegalnością a szerokością wyświetlanej sceny fov. 

 

hahaha, bf i pro scena,  w tej grze sie w 60 fpsach wymiata jak sie ma dobrą drużyne i medyka na plecach :E

to nie jakieś csy czy inne battle sroyale gdzie bez 200fps nie podchodź

a niższa rozdzielczośc i te latające piksele po ekranie to mi nie pomaga ale pogarsza widoczność, jak taki leży gdzieś w krzakach (nawet na low są krzaki) to wtedy dopiero go zobacz jak sie rozmywa razem z krzakiem w tej pikselozie

Edytowane przez kochan4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, kochan4 napisał:

hahaha, bf i pro scena,  w tej grze sie w 60 fpsach wymiata jak sie ma dobrą drużyne i medyka na plecach :E

to nie jakieś csy czy inne battle sroyale gdzie bez 200fps nie podchodź

a niższa rozdzielczośc i te latające piksele po ekranie to mi nie pomaga ale pogarsza widoczność, jak taki leży gdzieś w krzakach (nawet na low są krzaki) to wtedy dopiero go zobacz jak sie rozmywa razem z krzakiem w tej pikselozie

Wiele razy grałem z Toba i bardziej przypominasz kaczkę w strzelance na Pegasusie niż dobrego gracza ;) 

Niższa rozdzielczość + dobrze dobrany Fov potrafią lepiej wyeksponować przeciwnika do odstrzału. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znowu jakieś wycieczki osobiste, czy ja piszę o sobie ignorancie? robisz się chłopie jakiś prymitywny z wiekiem

i wiele razy? ja cię kojarze może z 2 map i to siedziałeś non stop w samolocie, więc faktycznie skilla i swoje ustawienia FOV i niższej rozdzielczosci miałes jak testować :E

Edytowane przez kochan4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, gret napisał:

 

Jeden zawodnik to wyznacznik ?? NIE ;) Rownie dobrze moge odbic pileczke, ze kolejny ma inna rodzialke :rotfl: Ale nie mam zamiaru robic przepychanek, takie rozdzialki to juz prehisotoria.

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Phoenixsuple napisał:

Jeden zawodnik to wyznacznik ?? NIE.

Jaki wyznacznik? Spytałeś czy ktoś gra? To Ci pokazałem że ktoś gra. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, gret napisał:

Jaki wyznacznik? Spytałeś czy ktoś gra? To Ci pokazałem że ktoś gra. 

Tak przyznam ci racje, sa wyjatki ale to mniejszosc ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Jeden zawodnik to wyznacznik ?? NIE ;) Rownie dobrze moge odbic pileczke, ze kolejny ma inna rodzialke :rotfl: Ale nie mam zamiaru robic przepychanek, takie rozdzialki to juz prehisotoria.

Każdy zawodnik może korzystać ze swojego indywidualnego cfg i praktycznie wszyscy na turniejach z takich cfg korzystają bo na nich się przygotowują. 

Zmiana rozdzielczości w dół z odpowiednim fov daje poprawę widoczności i dopóki nie będzie to zakazane to jest wszędzie stosowane nawet na turniejach ;) 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...