Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

seeba03

Używane auto do ~20tyś.zł

Rekomendowane odpowiedzi

Uwaga, ten wpadł ostatnio do mnie do pracy by naprawić oponę w Oplu - sam pracuje po drugiej stronie ulicy, więc codziennie widzę swoje nieszczęście - zadowolony :lol2:

Ale nie ma się co dziwić, po tym co pisałeś to po prostu na chłodno trzeba stwierdzić, że wpadłeś w paranoję z tym autem. Wymieniałeś w pełni sprawne rzeczy i wielokrotnie zostałeś po prostu naciągnięty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W paranoję wpadłem, fakt. Co do naciągania jednak się nie zgodzę. Większość serwisu była wynikiem mojego podejścia, nie zaś konieczności czy jakichkolwiek sugestii osób trzecich. Ot, walnęło mi, że Astra ma jeździć jak "nowa".

 

Co do tematu, Ibizę oddaję po weekendzie. Na miesiąc mam zapewnioną inną co by umowa się dopełniła, dlatego też do połowy sierpnia muszę ogarnąć nowe cztery kółka - ew. Migawkę na tramwaj. Do tego drugiego mi niespieszno. Tyłek zbyt wygodny się zrobił.

 

Czy Astra J w dieslu 1.7 CDTI 125KM to zły pomysł? I dlaczego? :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W paranoję wpadłem, fakt. Co do naciągania jednak się nie zgodzę. Większość serwisu była wynikiem mojego podejścia, nie zaś konieczności czy jakichkolwiek sugestii osób trzecich. Ot, walnęło mi, że Astra ma jeździć jak "nowa".

 

Co do tematu, Ibizę oddaję po weekendzie. Na miesiąc mam zapewnioną inną co by umowa się dopełniła, dlatego też do połowy sierpnia muszę ogarnąć nowe cztery kółka - ew. Migawkę na tramwaj. Do tego drugiego mi niespieszno. Tyłek zbyt wygodny się zrobił.

 

Czy Astra J w dieslu 1.7 CDTI 125KM to zły pomysł? I dlaczego? :lol2:

Ten silnik to zły pomysł bo części drogie a Ty lubisz wymieniać ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Astra J w dieslu 1.7 CDTI 125KM to zły pomysł? I dlaczego? :lol2:

Przejechałem się taką w kombi po placu jak Ojciec jeszcze szukał nowego auta - ot mega poprawne auto. Mocno słychać silnik. A tak to nie miałem się do czego przyczepić poza stanem lakieru w tamtym konkretnym egzemplarzu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos klap wirowych w 1.9JTD - gdzieś czytałem, że owszem mogą się urwać ale w praktyce nie robią bałaganu jak w dieslach 2.0 od BMW. Prawda li to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz Lancera. U mnie w rodzinie są 2 takie, zero awarii. Frajda z jazdy jest :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos klap wirowych w 1.9JTD - gdzieś czytałem, że owszem mogą się urwać ale w praktyce nie robią bałaganu jak w dieslach 2.0 od BMW. Prawda li to?

We fiacie, alfach są plastikowe i częściej gęściej się urywają robiąc bigos. W oplu są metalowe i po prostu się zapychają. Urwać też się zdarza, ale z tego co wiem lepsze były te kolektory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz Lancera. U mnie w rodzinie są 2 takie, zero awarii. Frajda z jazdy jest :)

Tylko z jakim silnikiem te emocje? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko z jakim silnikiem te emocje? ;)

 

 

2.0TDI i emocje czy uda się dojechać na miejsce 8:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sukowie stoi bardzo ładne signum 2.0t w skórze (wentylowanej), wszystkie szyby Ori, ładny lakier, środek bardzo ładny.

Gdyby nie cena 14900 to bym sam chyba brał. Mam kilka zdjęć, wrzucę później jeśli ktoś zainteresowany.

Koleś ma ładne auta, drogie ale ładne.

https://drive.google.com/folderview?id=1fxsIGMqB07zyV1K_xS0Zda6TXcZ_noxZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak przedlift może być ładny :E Ale niby bogaty, a xenonu nie ma. I te okropne przyciski na kierownicy, meh...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ładny w znaczeniu że egzemplarz a nie uroda danego modelu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Vectry i Signum zawsze miałem słabość. W sumie, przecież jestem Oplarzem :E

 

A tak jeszcze z innej beczki - 210tyś.km. na blacie dla 2.0T 204KM w Lagunie to duzo/mało? Stoi ładna, z polskiego salonu niedaleko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podobno nie. Dwumasa żywotna, turbina z tego co wyczytalem zużywa się szybciej od LPG. A tak to podobno cód miód malina i porąbane cewki sagem :E

http://motobenzyna.pl/silniki/3158-silnik-2-0-16v-turbo-f4rt.html

 

Sam się czaję na 2.0T, Mam na oku vela ;)

https://drive.google.com/open?id=1NwWJyzDBKKAB4UX5nbswmRywMxR8OULF

 

po niedzieli biorę na ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z takim starym autem na aso chcesz lecieć? Ci na to właściciel?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zachęca.

Ja jeszxze rzeczoznawcę muszę powołać, który mi wyceni i na papierze potwierdzi wartość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przyglądałeś się tylnemu zawieszeniu? Up_to_something.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsadzone teraz Ori wahacze renault, przód Lem/febi

Namiar dostałem od znajomego mechanika który robi glownie vele, Espace i laguny. Auto nigdzie nie jest wystawione, koleś zastanawiał się nad sprzedażą bo syn chce Volvo. Podjechałem do kolesia, obejrzałem papiery, pogadałem i zaproponowałem cenę. 13,5k jeśli jest faktycznie w takim stanie. Oddzwonił i się zgodził. Czeka na moją decyzję.

Mech, który mi dał cynk mówił o wymianach, papiery potwierdziły. Gaz jest kme z 2013r, w Kielcach i okolocy mam kilka warsztatów autoryzowanych z czego dwa polecane na cala Polskę (Górno, Busko).

Chlop ma sklep z częściami, nie wsadza tam gówna. Wyszykował sobie teraz (rozrząd, hamulce, zawias, oleje, filtry) bo na wakacje się wybiera z żoną.

Vela ma od 2,5 roku, kupił od właściciela w kraju.

Mając ograniczony czas na zakup - 3 miesiące, jest to dla mnie ciekawa opcja.

To, co widziałem do tej pory do tych 13-14k to lekki dramat. A i tak jak coś kupię to wsad 2k + ew montaż LPG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem przed chwilą Lagunę Coupe 2.0T 204KM z 2009r. Ogólnie wszystko spoko, polski salon, jeden właściciel, bezwypadkowa, serwisowana w ASO do końca. Na blacie rzeczywiste 212tyś.km. Jeden mankament to kiepskie tarcze z tylu i cała masa odprysków. Do lakierowania maska i cały bok prawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem przed chwilą Lagunę Coupe 2.0T 204KM z 2009r. Ogólnie wszystko spoko, polski salon, jeden właściciel, bezwypadkowa, serwisowana w ASO do końca. Na blacie rzeczywiste 212tyś.km. Jeden mankament to kiepskie tarcze z tylu i cała masa odprysków. Do lakierowania maska i cały bok prawy.

Głównym problemem tego silnika to wycieki, które ciężko zatamować. Jeszcze podobno jakieś koło alternatora potrafi się rozwulkanizować i całość wpada w rozrząd. Reszta podobno niezniszczalna.

 

Tarcze tył są razem z łożyskiem i kosztują niemało.

 

Ale ogólnie za cenę do 25 tyś to wizualnie i mechanicznie uważam za jeden z najlepszych wyborów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też wspomniałem o tarczach. Mając z tyłu głowy posty Berga, że te do tanich nie należą (:thumbup:). W sumie można przymknąć na to oko, to jest pierdoła. Raz się zrobi i będzie jeździć.

Gorzej z całą masą odprysków, która mocno szpeci ten egzemplarz. Tylko i aż tyle...

 

Czas ucieka nieubłaganie. Za jakieś dwa-trzy tygodnie powinienem już mieć kupione auto, albo szykować się na tramwaj :kwasny:

 

Foka MK3 2.0 TDCI 140KM Powershift?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowalem swoją Lagune to rozważałem również te Foki i szpetnego Peugeota 308 w kombi. Powershift zamula więc wolałbym manuala, szczególnie w wersji 163km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drogie hamulce na tył, ale czy znów aż takie drogie? Ze 300zl drożej niż do kompaktów, gdzie komplet kosztuje z 400-500zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do kompakta tarcza na tył to okolice 100-130zł i to za ATE..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz cokolwiek odpisywać na mój post to go przeczytaj.

O zestawie mówię, tarcze z łożyskiem + klocki do np. 308 lub Megane. No ale to nie hb i nie o Francuzach nowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...