Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Osoby pokrzywdzone przez Carolusa proszę o BŁYSKAWICZNY kontakt.Dawać zwięzłe ,konkretne opisy zdarzeń do jakich doszło podczas zawierania umów z Konradem Billewiczem-sklep Carolus.Wziałem prawnika(stać mnie) i jedziemy z gościem.Docelowo ,po załatwieniu typa przed sadem cywilnym ,jedziemy z prokuratorem ,art286 KK.Młodziez ,która nie ma nic merytorycznego do wniesienia w tej dyskusji proszę o trzymanie dziobów krótko.Sprawa może być grubsza niz sie wam wydaje a liczba oszukanych przez lata działalności tego dzbana  iść  w dziesiatki a może nawet setki poszkodowanych  osób .Dziękuję.

 

W dniu 1.02.2022 o 17:23, Spokxik napisał:

Nic dziwnego, po pierwsze sprawdź autentyczność tego pisma, jest mnóstwo oszustów i naciągaczy chcących tak zarobić. A jeżeli jednak sędzia zaocznie wydał postanowienie to pisz o oddalenie powództwa w całości i pełne oddłużenie, w 80% prowadzonych spraw odwołanie skutkuje, reszta to zmniejszenie długu o kilkadziesiąt procent%. Wokandy żadnej nie będzie inaczej otrzymał byś pismo pokrycia kosztów sądowych a takich nie otrzymałeś, jak i nie otrzymałeś wyroku sądu a jedynie zaoczny nakaz zapłaty :Up_to_s:

Jednak musisz zmarnować kartkę papieru i trochę tuszu na pismo, pamiętaj jednak uzasadnić dlaczego pieniądze się im nie należą. Powodzenia życzyć nie muszę, każdy sędzia zauważy że to naciągacze.

@Killer85 było by mi łatwiej opisać o co kaman, ale te pisma to tylko straszaki.

A jak myslisz kolego co najpierw zrobiłem?Zadzwoniłem do własciwego sądu ,podałem sygnature sprawy i wiem ,że nakaz jest autentyczny.Koszty sądowe tez sa ,całe 30zł(tzw.koszty procesu) plus odsetki ustawowe.Wokanda będzie ,bo będzie normalna sprawa cywilna po odwołaniu się od nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym.a potem ...prokuratura i art .286 Kodeksu Karnego.Czytającym radzę uważać na takich domorosłych prawników jak ten wyżej,miesza groch z kapustą.

Nie wiem ile wy macie lat,chyba niewiele  skoro takie rady udzielacie.Siedzicie tu od paru lat i klepiecie tylko głodne kawałki o deBillewiczu a efektów żadnych.Bez urazy ,ale przeczytałem 16 stron tej jałowizny,jedynie Primo Ghost  cos działał,reszta  tylko klepie papą głodne kawałki by zaistnieć.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
W dniu 5.06.2021 o 21:31, dawidoxx napisał:

Odebrales pamięci w dodatku nie odniosłeś się do samej reklamacji np pismenie w terminie 14 dni, więc można powiedzieć że ja zaakceptowałeś... Na Twoja niekorzyść działa to, że siedziałeś tyle czasu  cicho + w dodatku zachowałeś reklamowany przez nich towar. 

Wystarczyło napisać pismo że nie przyjmujesz zwrotu oraz że nie zgadzasz się na ich warunki.. W ten sposób z automatu odrzucasz reklamację, odesłasz pamięci i koniec tematu.. 

O ile pamiętam to nie robi że dodawałeś te kości w gratisie - jeśli  w opisie aukcji były  wymienione, że stanowią komplet zwstawu i sa sprawne to może być kiepsko. 

 

 

 

Jakiej reklamaci czy rekojmi ,chłopie?Komputer był wystawiony jako zestaw działający a nie kupka części. Z niego wystawiałem aukcje,sprawdzałem wpłyniecie środków na konto,pobrałem adres wysyłki i o ile pamietam pobrałem i wydrukowałem list przewozowy.Gwarancja czy rekojmia była na zestaw w całości.W momencie gdy gość zarządał ode mnie a wrecz wymusił rozłozenie go na czynniki pierwsze i wysłanie w proszku ,ja nie moge udzielić rękojmi czy gwarancji.Powtarzam,za nie rozłożony ja ponosiłem odpowiedzialność bo taki był przedmiotem licytacji a w momencie gdy został na jego zyczenie rozebrany ,cała odpowiedzialność spadła na niego(Billewicza).Dodam ,ze zlecał mi rozebranie mając pełnie wiedzy ,że  jestem amatorem i nie mam wiedzy gwarantującej własciwe  wykonie jego warunków(demontaz podzespołów).Jest jeszcze pare myków,ale to juz na ucho prawnikowi przekazałem.;)

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie nie wołaj mnie więcej ;) już raz bloka wyłapałeś za jezyk a jak Ci się nie podoba że ktoś się wypowaida na ten temat to sobie założ swoje prywatne forum i tam cwaniakuj kto i gdzie ma "dzioba" otwierać :E 

  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
W dniu 3.02.2022 o 16:20, dawidoxx napisał:

Chłopie nie wołaj mnie więcej ;) już raz bloka wyłapałeś za jezyk a jak Ci się nie podoba że ktoś się wypowaida na ten temat to sobie założ swoje prywatne forum i tam cwaniakuj kto i gdzie ma "dzioba" otwierać :E 

 Na razie to ty cwaniakujesz .

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Grbzyt

Z mojej strony życzę wygrania sprawy i proszę bez nerwów

To tyle.

  • Thanks 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Grbzyt napisał:

 Na razie to ty cwaniakujesz .W odróżnieniu do Ciebie staram sie pomóc ludziom faktycznie i namacalnie .Mozecie mnnie zablokowac a nawet usunac konto.Mi to nie zaszkodzi,ja swoje wygram .zastanawiam sie tylko czyja strone trzymasz wbijąc mi co chwila szpile?Zreszta jestem tu tylko ze wzgledu na ta sprawę,reszta waszego forum drogie dzieci mnie nie interesuje.Po załatwieniu tematu z tym debillewiczem i tak stad zniknę.

To Ty się gościu uczepiłeś wyzywając mnie w  swoich poprzednich postach (które zostały usuniete przez moderacje) od kolegi carlusa tylko dlatego, że napisałem jak wygląda moje zdanie nt. Może chłoń,  wypij meliske, bo wyzywasz ludzi od dzieciaków samemu zachowując się jak przedszkolak.


 

Edytowane przez dawidoxx
  • Like 1
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Grbzyt chłopczyku gdybyś miał trochę kultury podesłał bym linki do stron gdzie jadą po Carolus.pl ale po twoim zachowaniu powiem tylko tyle, radź sobie sam. Nara

  • Like 1
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Spokxik napisał:

@Grbzyt chłopczyku gdybyś miał trochę kultury podesłał bym linki do stron gdzie jadą po Carolus.pl ale po twoim zachowaniu powiem tylko tyle, radź sobie sam. Nara

To jest osobnik, który niby potrzebuje pomocy, ale jak już mu ktoś coś doradzi to i tak zawsze jest źle i on wszystko wie najlepiej także szkoda tracić czasu  ;)

  • Like 2
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

?,dzięki.Kolego a jakie to wartościowe rady mi udzieliłeś?Żadnych.Widzę ,że znasz temat lepiej do prawnilka z 20 letnim stażem,skoro mnie krytykujesz?

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież jak sam napisałeś  nikt Ci żadnych wartosciowych rad nie udzielił.. tylko jedna osoba - z resztą jak się bedziesz tak chamsko odzywał do innych to raczej nikt Ci  nigdy w życiu nie pomoże :) 
 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś miał tą firmę na czarnej to Allegro właśnie wprowadziło zmiany i praktycznie zlikwidowało czarną listę kupujących. Carolus już nie musi zakładać nowych kont.

Dlatego radzę się pilnować i wyłączać rękojmie. Najlepiej sprzedawać sprzęt elektroniczny poza Allegro

Edytowane przez bigovsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, bigovsky napisał:

Allegro właśnie wprowadziło zmiany i praktycznie zlikwidowało czarną listę kupujących. Carolus już nie musi zakładać nowych kont.

Dlatego radzę się pilnować i wyłączać rękojmie. Najlepiej sprzedawać sprzęt elektroniczny poza Allegro

Już się nie da dodać takiego zapisu przy wystawianiu aukcji na zwykłym allegro

Edytowane przez Killer85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem...jak do tej pory umieszczało się taki zapis w opisie aukcji a teraz się nie da(algorytm)

Dla przedsiębiorców może jest jak piszesz...zapominałem że carolus to firma
 

Edytowane przez EvilKillaruna
Po co cytujesz bezsensownie cały post?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie ma tam jakiejś zakładki reklamacje/gwarancja czy coś takiego i tam dopisać.

Przecież według prawa jako prywatnie sprzedający masz prawo wyłączyć rękojmie :E

Inna opcja to dodać do aukcji fotkę/screena z tekstem wyłączającym rękojmie, tego algo nie usunie :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to jakiś pomysł

Edytowane przez EvilKillaruna
Po co cytujesz bezsensownie cały post?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Killer85 napisał:

No nie wiem...jak do tej pory umieszczało się taki zapis w opisie aukcji a teraz się nie da(algorytm)

Dla przedsiębiorców może jest jak piszesz...zapominałem że carolus to firma
 

Dziwne, bo ja wczoraj wystawiłem 2 rzeczy i normalnie dodałem, że wyłączam rękojmię na sprzedawany produkt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może się coś zmieniło albo błąd allegro ale nie dało się w opisie mieć takiego zapisu z tydzień temu lub 2

Edytowane przez EvilKillaruna
Po co cytujesz bezsensownie cały post?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Killer85 napisał:

No nie wiem...jak do tej pory umieszczało się taki zapis w opisie aukcji a teraz się nie da(algorytm)

Dla przedsiębiorców może jest jak piszesz...zapominałem że carolus to firma
 

Algorytm blokuje słowo gwarancja, a nie rękojmia. 

Ja w opisie aukcji zawsze wyłączam rękojmię i to przechodzi. Nie przechodzi słowo gwarancja, ale wystarczy wtedy pisać skrótem "gw."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info

Edytowane przez EvilKillaruna
Po co cytujesz bezsensownie cały post pod postem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam możecie mi doradzić co zrobić. 

 

Zatem 12.01.2022 kupiłem procesor na allegro Carolus. Z powodu późniejszego otrzymania płyty głównej, komputer złożyłem 26 stycznia. Komputer odpalił, ale nie było żadnego obrazu, a na płycie głównej ukazała się czerwona dioda Ez Debug LED informująca o braku lub uszkodzeniu procesora. W internecie wyczytałem, że takie przypadki czesto dzieją się na płytach Msi. 28 stycznia skontaktowałem się z lokalnym serwisantem, który uznał, że płyta jest uszkodzona. Więc skontaktowałem się z sprzedawcą, a 3 lutego przyjechał kurier po płytę. Plyta pojechała do serwisu Proline. 9 marca otrzymałem płytę spowrotem z serwisu, włożyłem płytę do obudowy i założyłem procesor. Uruchomiłem komputer niestety z wyżej opisanym problemem. Więc przejrzałem opinie w google na temat firmy Coralus i jestem na 99% pewny, że dostałem od nich uszkodzony procesor. 

 

Proszę o doradzenie co zrobić, aby zwrot pieniędzy doszedł do skutku. 

 

Płyta główna: MSI b450 tomahawk max

Procesor kupiony od nich: AMD Ryzen 3 2200G (https://allegro.pl/oferta/amd-ryzen-3-2200g-11518844030) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakąś gwarancję Ci zaproponowali? Ponieważ w linku do alle nic o gwarancji nie pisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do produktu dołączyli jedynie paragon i oświadczenie gwarancyjne

Edytowane przez EvilKillaruna
Po co cytujesz bezsensownie cały post pod postem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oświadczenie gwarancyjne? Cóż to jest? Jest tam np jakiś okres czy coś takiego? 

3 minuty temu, tokasm napisał:

Do produktu dołączyli jedynie paragon i oświadczenie gwarancyjne

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...