Skocz do zawartości
Edward Kenway

Dying Light 2

Rekomendowane odpowiedzi

@caleb59 Jakby Ci się chciało, to czy mógłbyś sprawdzić czy działa w tej grze NIS od nvidii? Jakby nie było problemów to było by to lepsze niż FSR Quality.
Tylko musisz mieć full screen, mam nadzieję, że nie będzie problemów i działa dobrze jak w AC Valhalli.

coś o FSR dla Ciebie

 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.02.2022 o 23:04, RyszardGTS napisał:

"Jakość" z FSR... :E

seriously-laugh.gif

 

 

Normalnie jakbym oglądał Dragothic z 3DMarka2001 ;)

 

W 720p musi to wyglądać zjawiskowo :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ubisoft by się nie powstydził downgradu :E

Pal licho już grafikę ale wizja artystyczna tutaj ucierpiała najbardziej

rxA9N7f.png

  • Haha 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, bleidd napisał:

Pal licho już grafikę ale wizja artystyczna tutaj ucierpiała najbardziej

Yep. Zamiast znanej z poprzedniej części palety barw aka "tęcza w Polsce", która doskonale pasowała do settingu, zastosowano bardziej wyraziste kolory, zabierając w ten sposób sporą część atmosfery postapo. Dodatkowo ucierpiał na tym odbiór oprawy, miejscami robi ona gorsze wrażenie niż ta z jedynki, nawet jeśli z czysto technicznego punktu widzenia jest znacznie lepiej. W nocy, podczas wschodu i zachodu słońca, miasto wygląda przyzwoicie. W środku dnia - zwłaszcza z poziomu dachów - jest straszna bieda. Dotyczy to głównie miasta, prolog w lasach prezentował się nieźle. Zmieniła się wizja artystyczna i nie wyszło to grze na zdrowie. Dodatkowo przez wiatraki, dobudówki czy wszelkie drewniane konstrukcje, ciężko tutaj o architektoniczną spójność.

Strona gameplay'owa na pewno ratuje ten tytuł. Mechanika ogranicznika czasowego podczas nocnych wypadów świetnie się sprawdza, nadając rozgrywce dynamiki i elastyczności. Nie jest równocześnie zbyt upierdliwa. Znikające bronie po poległych bandytach to logiczne rozwiązanie, w świetle poprzedniej odsłony. Zwłaszcza że tutaj potyczek z ludźmi jest znacznie więcej. Rozwój postaci wygląda sensownie, początkowo nawet podstawowy parkour może być problematyczny, przez małą ilość staminy. Zadania poboczne na kolana nie rzucają, choć oferują ten minimalny poziom zróżnicowania. Zgodnie z oczekiwaniami, gra to takie przyzwoite 7/10.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest jeszcze lepsze

x7m7fokpnvg81.png

Edytowane przez frog67
  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, bleidd napisał:

Pal licho już grafikę ale wizja artystyczna tutaj ucierpiała najbardziej

Jak myślicie skąd to bierze? Ktoś tam ma jakaś wizję, robi to i jest wszystko ok z zapowiedzi i nagle ktoś mówi, że wywalamy to wszystko do kosza (bo jak to można inaczej nazwać, praktycznie 2 różne gry), bo jest szaro, buro i ponuro?  :E Z tej wizji najbliższe są ulice, domy przy nich i wszystko inne na niższych poziomach, im wyżej tym zaczynają się dożynki. :E 

Wywalili także pojazdy, po których można było skakać, modele postaci także są zmienione. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Vulc napisał:

. Dodatkowo ucierpiał na tym odbiór oprawy, miejscami robi ona gorsze wrażenie niż ta z jedynki, nawet jeśli z czysto technicznego punktu widzenia jest znacznie lepiej. W nocy, podczas wschodu i zachodu słońca, miasto wygląda przyzwoicie. W środku dnia - zwłaszcza z poziomu dachów - jest straszna bieda. Dotyczy to głównie miasta, prolog w lasach prezentował się nieźle. Zmieniła się wizja artystyczna i nie wyszło to grze na zdrowie. Dodatkowo przez wiatraki, dobudówki czy wszelkie drewniane konstrukcje, ciężko tutaj o architektoniczną spójność.

Czyli jak mamy apokalipsę pomieszaną z końcem świata to na dachach mają dobudować kolejne piętra z betonu i szkła ? No raczej nie. Są szopy z drewna, wiatraki, zagrody zbudowane ze śmieci, które zakłócają spójność architektury. To jest właśnie spójność z realiami świata gry.

Edytowane przez skypan
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

7 minut temu, Jaycob napisał:

Jak myślicie skąd to bierze?

Myślę że wersja 2018/2019 po prostu nie chciała pójść na PS4/Xone i to jest wystarczający powód, chociaż sprzedaż pokazuje co innego przy podziale na platformy i to jest smutne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie najtaniej pewniaka kupić DL2?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, frog67 napisał:

 

 

Myślę że wersja 2018/2019 po prostu nie chciała pójść na PS4/Xone i to jest wystarczający powód, chociaż sprzedaż pokazuje co innego przy podziale na platformy i to jest smutne.

A jak by robili także pod te konsole to co? Przecież tekstury czy tam efekty można zredukować pod oldgeny. Nie chodzi mi o grafikę, ale o tą całą wizję jak wyżej.

5 minut temu, jurekk napisał:

Gdzie najtaniej pewniaka kupić DL2?

Steam, na Epic masz -40 zł.  

W MM https://mediamarkt.pl/konsole-i-gry/gra-pc-dying-light-2?gclid=Cj0KCQiAjJOQBhCkARIsAEKMtO2iP2ZuB9zgciFKffb68NcY0qTX2MQQ1pfrQ6X3SGxqEBLsqjNihMkaAtTtEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

179 zł. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Jaycob napisał:

Steam, na Epic masz -40 zł.  

mógłbym prosić o linka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, skypan napisał:

Czyli jak mamy apokalipsę pomieszaną z końcem świata to na dachach mają dobudować kolejne piętra z betonu i szkła ? No raczej nie. Są szopy z drewna, wiatraki, zagrody zbudowane ze śmieci, które zakłócają spójność architektury. To jest właśnie spójność z realiami świata gry.

 

Projekt świata jest mocny. Na dole żywe i martwe trupy, wraki, syf, śmieci, brak roślinności  i jakieś samoróbki z gratów ułatwiające poruszanie się między budynkami.  Fajnie widać, że całe życie razem z naturą przeniosło się na dachy. Zwłaszcza wieżowce którym w okien wyrastają drzewa spoko wyglądają. 

Gorzej z wykonaniem bo widać, ze często powtarzające się assety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na steam adres rozliczeniowy co sie wpisuje? nr konta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, jurekk napisał:

Na steam adres rozliczeniowy co sie wpisuje? nr konta?

adres zamieszkania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, jurekk napisał:

Na steam adres rozliczeniowy co sie wpisuje? nr konta?

Klik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, smugglersun napisał:

adres zamieszkania

a po co im to?

Edytowane przez jurekk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wypełnij. Możliwości kupna jest sporo, możesz wybrać przelewy24. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie p24.Tylko tam to jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wybierz to albo inna metodę płatności. Masz Visa, Mastercard, paypal itd. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic takiego nie podajesz, adres podajesz tylko na steamie, a Przelewy, paypal i inne cuda nie ma czego takiego. Nie dawno nawet brałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra chyba oganiam a na gre ile sie czeka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, jurekk napisał:

Gdzie najtaniej pewniaka kupić DL2?

epic turecki 64 zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, skypan napisał:

Czyli jak mamy apokalipsę pomieszaną z końcem świata to na dachach mają dobudować kolejne piętra z betonu i szkła ? No raczej nie. Są szopy z drewna, wiatraki, zagrody zbudowane ze śmieci, które zakłócają spójność architektury. To jest właśnie spójność z realiami świata gry.

Ależ ja nie neguję spójności z realiami gry. W tym stylu graficznym wygląda to po prostu nienaturalnie, nie pasuje do całości. Zobacz sobie ten screen z E3 2018, tam też masz masę konstrukcji na budynkach, a wygląda to o niebo lepiej. A pisałem o tym właśnie w kontekście reszty wypowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasysam za godzinę potłukę zombiaków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...