Skocz do zawartości
Edward Kenway

Dying Light 2

Rekomendowane odpowiedzi

Z nadmiaru kasy w każdym sklepie brałem wszystko i w pewnym momencie miałem wszystkiego w bród. Nic nie musiałem zbierać po "śmietnikach". Więc i strzał wszelkiej maści miałem od cholery. Generalnie ten sklep, ciuszki itp. to zbędny dodatek w tej grze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja farmiłem zainfekowane trofea, aby mieć na upgrady broni* i Przemience (te najsilniejsze zombie) zabijałem z kuszy, to mi się strzały kończyły.  Jakoś nie pomyślałem, aby się przygotować lepiej w "drodze bez powrotu". :D

 

*absurdalne ilości, mogli by wrzucić to do dodatkowego drzewka. W DL1 lepiej rozwiązali zbieractwo i ulepszenie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda, jeśli ktoś dużo eksploruje to utopi się w kasie i będzie go stać na wszystko bardzo szybko, trochę przegięli i powinni zrobić rebalans cen za loot u handlarzy bo zbyt szybko przestaje się chcieć latać i szukać klamotów.

A tak na marginesie zwróciliście uwagę na wersję gry w rogu ekranu?

1.0.5- jakiś cichy hotfix bo nawet Steam niczego nie pobierał.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Jaycob napisał:

Natomiast nic nie tłumaczy tak absurdalnych wymagań. Mimo, że mam całkiem dobrą maszynę to nie podoba mi się jak polecieli w kulki z RT, szczególnie patrząc jak wygląda nowy Horizon, a jak DL. 

 

Przynajmniej jedna osoba ma jaja żeby to przyznać za co należą się brawa ?

Co do reszty tekstu też spoko się czytało więc daje "lajka" ?

 

Godzinę temu, skypan napisał:

Finałowa walka mniej więcej jest na tym poziomie

 

To musi być epicka ?

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, azgan napisał:

To musi być epicka 

Aż tak to nie wygląda. :D  Ale męczysz bułę podobnie jak na filmiku z nim, gościu nie chce umrzeć. :E  Chyba z 3x walczysz i jeszcze kilka h wcześniej także. 

22 minuty temu, caleb59 napisał:

1.0.5- jakiś cichy hotfix bo nawet Steam niczego nie pobierał.

Yep jakiś cichacz się wkradł, ale nic nie wiadomo na ten temat. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem nowe sterowniki invidii i ...

Z włączonym śledzeniem promieni nie da się grać, tak rwie podczas walki, bez niego jest lepiej ale tylko ciut i nadal tnie. Wydaje mi się, że na starych sterach było lepiej. Na każdym ustawieniu: średnia jakość, wysoka jakość i śledzenie promieni walka jest niegrywalna.

Edytowane przez lis22
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie ma żadnych poważnych błędów xD

Co tam jakiś death-loop bug :szczerbaty:.

CYTAT:

„Błąd pętli śmierci jest wtedy, gdy gracz umiera podczas zadania w ograniczonym obszarze i zostaje zrespawnowany w innej części mapy. Limit czasu nie pozwala graczowi wrócić do poprzedniego obszaru misji na czas”.

Jednak nie tylko nad optymalizacją muszą jeszcze popracować bo łatać też jest co. Dobra gra ale niedopracowana i podobnie jak Cyberpunk 2077 musi zostać ogarnięta Patchami przez Techland ?.

 

Edytowane przez azgan
  • Haha 1
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, azgan napisał:

Nie, nie ma żadnych poważnych błędów xD

 

Jednak nie tylko nad optymalizacją muszą jeszcze popracować bo łatać też jest co. Dobra gra ale niedopracowana i podobnie jak Cyberpunk 2077 musi zostać ogarnięta Patchami przez Techland ?.

 

Dlatego ja tą grę odłożyłem na półkę wrócę do niej za jakiś czas, jak będzie w "pełni" grywalna... :E

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze nie miałem żadnego poważnego błędu. Jakieś drobne glicze sporadycznie. Ale od czasu do czasu robię profilaktycznie kopie save. 

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczyna mnie irytować ostre nadużywanie assetów poszczególnych pomieszczeń czy obiektów, które nie różnią się od siebie właściwie niczym poza układem pokojów.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak samo jak pisałem na wcześniejszej stronie. 

Ten deathloop (prawie jak ta gra , może to taki cross :E ) to jest gamebrejker, nie mona się zrespawnować, także by mnie doprowadzało do szału.  Tym bardziej, że nie ma sejwów. 

6 minut temu, caleb59 napisał:

Zaczyna mnie irytować ostre nadużywanie assetów poszczególnych pomieszczeń czy obiektów, które nie różnią się od siebie właściwie niczym poza układem pokojów.

Tak, miałem to samo. Tylko miejscówki fabularne się różnią od siebie. Reszta to kopiuj-wklej, w środku wyglądają dokładnie tak samo, dokładnie takie same ułożenie mebli i pomieszczeń. Tak samo było w Biomutant. No, ale przy takiej skali, że praktycznie można wejść do każdego budynku od piwnicy aż po dach to chyba było nieuniknione.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, lukadd napisał:

Ja jeszcze nie miałem żadnego poważnego błędu. Jakieś drobne glicze sporadycznie. Ale od czasu do czasu robię profilaktycznie kopie save. 

Czyli Techland potwierdzając oficjalnie poważny problem nad którym trwają obecnie prace żeby skutecznie go usunąć wymyśla :szczerbaty:?

CYTAT:

„Naszym głównym priorytetem jest upewnienie się, że nasi obecni gracze będą mogli kontynuować swoje przygody zarówno w trybie kooperacji, jak i dla pojedynczego gracza, podczas gdy my szukamy trwałego rozwiązania dla błędu pętli śmierci”.

Nie róbmy kabaretu to nie jest info od jakiegoś randoma tylko od samego deva to chyba wiedzą co piszą używając słowa "serious problem". Zaraz się okaże że "jak ja nie miałem" to problem nieistnieje a jak "inni mają" to ich problem ?.

3 godziny temu, zaodrze244 napisał:

Dlatego ja tą grę odłożyłem na półkę wrócę do niej za jakiś czas, jak będzie w "pełni" grywalna... :E

Pewnie że tak, połatają i ogra się już na spokojnie 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Jaycob napisał:

 

Ten deathloop (prawie jak ta gra , może to taki cross :E ) to jest gamebrejker, nie mona się zrespawnować, także by mnie doprowadzało do szału.  Tym bardziej, że nie ma sejwów. 

 

Możliwe ale death-loop to nie jest jakaś błahostka żeby to olać i tak jak piszesz to gamebrejker więc ktoś komu może się to przytrafić ma prawo się wnerwić.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, azgan napisał:

Czyli Techland potwierdzając oficjalnie poważny problem nad którym trwają obecnie prace żeby skutecznie go usunąć wymyśla :szczerbaty:?

A co to ma do mojej wypowiedzi? Że ja jeszcze nie miałem przez ~40 godzin to nie znaczy, że nie mogę mieć, albo, że ktoś inny nie będzie miał. 

Ogólnie i tak pulpit dobrze bugi po wyłapywał w tej grze, na kilka milionów graczy nie ma jakichś zbyt częstych narzekań. 

Gier całkowicie bez jakichś problemów  w open worldach to raczej nie ma. Nawet RDR 2 takie miewał. Kwestia ich ilości i częstotliwości. 

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lukadd napisał:

A co to ma do mojej wypowiedzi? Że ja nie jeszcze nie miałem przez ~40 godzin to nie znaczy, że nie mogę mieć, albo, że ktoś inny nie będzie miał. 

 

I teraz piszesz z sensem, było tak od razu. Warto mieć jednak świadomość istnienia poważnego błędu który może zepsuć zabawę i nie zamiatać tego pod dywan ani ignorować. Nie jest też prawdą że DL2 nie ma żadnych poważnych błędów bo jak widać jednak są i to nie tylko kwestia poprawienia kiepskiej optymalizacji.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

On odrazu pisal z sensem, to byla twoja bledna interpretacja jego slow ;)

U mnie jak narazie tez wszystko dziala dobrze, mam ze 40h. Ciekawe jaka ilosc ludzi objal ten problem, bo to najgorsze co moze byc szczegolnie przy braku save. Oby dali rade zrobic patch odblokowujacy to dla poszkodowanych.

Ja pewnie nie mial bym ochoty od nowa grac gdyby mi teraz cos takiego sie stalo, pozostal by YT :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Sheeneek napisał:

On odrazu pisal z sensem, to byla twoja bledna interpretacja jego slow ;)

U mnie jak narazie tez wszystko dziala dobrze, mam ze 40h. Ciekawe jaka ilosc ludzi objal ten problem, bo to najgorsze co moze byc szczegolnie przy braku save. Oby dali rade zrobic patch odblokowujacy to dla poszkodowanych.

Ja pewnie nie mial bym ochoty od nowa grac gdyby mi teraz cos takiego sie stalo, pozostal by YT :D 

Gdyby to były 2-3 osoby zgłaszające to nawet nie wystosowaliby takiego oświadczenia więc problem musiał być często raportowany.

Czy dadzą radę ogarnąć to bez zaczynania gry od nowa wyjdzie w praniu ?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy robić kopie save. To jest na prawdę dobry nawyk i to niezależnie od gry. 

W Forzie ludziom potrafiło zniknąć po kilkaset h gry, co prawda bardzo sporadycznie, no ale nigdy nic nie wiadomo na kogo padnie. Sam nigdy nie miałem problemu, ale kopie robię w razie co. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i pieknie, po aktualizacji gry do wersji 1.05c starciłem cały zapis z gry, 38h czyszczenia mapy psu w tyłek. Co za poroniony pomysł z jednym aktualnym zapisem gry. Że też nie zrobiłem jego kopii. 

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, lukadd napisał:

Wystarczy robić kopie save. To jest na prawdę dobry nawyk i to niezależnie od gry. 

W Forzie ludziom potrafiło zniknąć po kilkaset h gry, co prawda bardzo sporadycznie, no ale nigdy nic nie wiadomo na kogo padnie. Sam nigdy nie miałem problemu, ale kopie robię w razie co. 

I co da kopia savea jak nie wiadomo w którym momencie gra powoduje gamebrejkera? Będziesz przechodzić kilka godzin gry od nowa i szukać samemu na którym zatrybi :szczerbaty:?

6 minut temu, ŁukaszX napisał:

No i pieknie, po aktualizacji gry do wersji 1.05c starciłem cały zapis z gry, 38h czyszczenia mapy psu w tyłek. Co za poroniony pomysł z jednym aktualnym zapisem gry. Że też nie zrobiłem jego kopii. 

Kabaret :hahaha:

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, samsung70 napisał:

o kurcze wspolczuję, mnie by sie chyba już cieżko zaczynało ogrywać od nowa..

Ja zacząłem. :E Chcę sprawdzić inne wybory i pobawić się w coopie, ale z tym mam problem, bo jeszcze do żadnej sesji nie udało mi się połączyć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, caleb59 napisał:

Zaczyna mnie irytować ostre nadużywanie assetów poszczególnych pomieszczeń czy obiektów, które nie różnią się od siebie właściwie niczym poza układem pokojów.

Wszystkie torby i plecaki są też umieszczone dokładnie w tych samych miejscach, np. w autobusach.

Dziwi mnie to, że dynamiczne poruszanie się i parkour nie powodują cięcia się gry a tylko walka i blokowanie, a przecież, moim zdaniem, parkour jest znacznie bardziej dynamiczny i on się nie tnie nawet ze śledzeniem promieni a walka się tnie na każdym ustawieniu grafiki.

Ktoś mi zasugerował, że mam "spaloną" kartę graficzną, ponieważ miałem jakieś migające glicze podczas gry w Shadows of the Tomb Raider z włączonym RT, jest to możliwe? Ponoć objawia to się tylko pod obciążeniem karty i z RT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie mam problemu ze stutteringiem nawet podczas walki i to z kilkoma przeciwnikami naraz, to musi być jakaś specyficzna sprawa - spróbuj testowo wyłączyć efekty RT i zobacz czy to coś zmieni w tej kwestii.

Kilka osób tutaj oraz na forum Steam wspominały o memory leak z włączonym RT więc może w tym tkwi problem.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem w trzech trybach: średnia jakość, wysoka jakość i śledzenie promieni i wszędzie jest tak samo - nie wiem, czy po zmianie trzeba ponownie uruchamiać grę?

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...