Skocz do zawartości
Edward Kenway

Dying Light 2

Rekomendowane odpowiedzi

Ta gra ma też niezłe memory leaki, przy dłuższym graniu fpsy potrafią fajnie dropnąć.

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś chciał zrobić jeden z najtrudniejszych challengy w grze:

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Kyriakos napisał:

Co to za jakieś teorie spiskowe? zamknąć temat DL2 natychmiast!

FSR to techniczne gówno ulepione na kolanie, więc trzeba teraz puścić trolli w internet co by bronili honoru tej śmiesznej techniki.

  • Haha 1
  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie 19 h na liczniku i chyba powoli kończe pierwszy region ? Boję się pomyśleć ile tego będzie w tym większym...

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, afrikan napisał:

Panie 19 h na liczniku i chyba powoli kończe pierwszy region ? Boję się pomyśleć ile tego będzie w tym większym...

To jest właśnie piękne w tej grze. Spokojna eksploracja bez pospiechu i zaglądanie pod każdy kamień ?

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:rotfl:  Aż mi się przypomniał ten koleś na wózku w CP co nagle wstał i w panice uciekł.

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z posiadaczy RTx 3080 i 3090 grających w 4k mógłby zrobić rozdziałek z DRS na 1.78x ? bez RT w grze z DLSS kurde tektury nie są, aż tak wielkim mydłem na FSR wtedy.

 

 

DKhqoCL.jpg

5JKTa8g.jpg

 

bqqgykw.jpg

 

 

 

Edytowane przez z1k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, DisconnecT napisał:

FSR to techniczne gówno ulepione na kolanie, więc trzeba teraz puścić trolli w internet co by bronili honoru tej śmiesznej techniki.

HURR DURR AMD jakie złe i w ogóle. :E Jakbyś siedział na starszej karcie to byś gębę cieszył, że w ogóle ktoś Ci dał nowe narzędzie poza cięciem detali do ogrywania nowych gier w normalnej ilości fps. Wiadomo, że to nie da takiego efektu jak DLSS wspierane Tensorami i nie rozumiem podśmiechujek pod kątem FSR, które zawsze było jest i będzie uboższą alternatywą i niczym więcej, po co szukać w tym drugiego dna? Kto chce to sobie skorzysta, kto nie to utnie detale i też dobrze. Kiedyś @kadajo próbował "bić się" w podobnej dyskusji ale w końcu słusznie odpuścił bo nie da rady wytłumaczyć czegoś komuś kto jest z natury nastawiony negatywnie "bo tak".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, DisconnecT napisał:

FSR to techniczne gówno ulepione na kolanie, więc trzeba teraz puścić trolli w internet co by bronili honoru tej śmiesznej techniki.

Pytanie, ile w tym prawdy...

"Były programista Ubisoftu oskarża Techland, że ten celowo pogorszył grafikę Dying Light 2 w AMD FSR"

https://ithardware.pl/aktualnosci/byly_programista_ubisoftu_oskarza_techland_ze_ten_celowo_pogorszyl_grafike_dying_light_2_w_amd_fsr-19846.html

Edytowane przez seba84_2005

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DLSS w trybie jakosc wyglada ....bardzo dobrze, pewnie jakby sie przyjrzec to bedzie roznica miedzy natywem a dlss ale...wlaczenie tego to najmniej kosztowna wizualnie opcja na widoczna znaczana poprawe fps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe bo u mnie nic Steam nie pobiera. Do tego 4.2GB? Wygląda bardziej  jakby pobierało nowe pliki na miejsce uszkodzonych po weryfikacji danych gry.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, ditmd napisał:

Ta gra ma też niezłe memory leaki, przy dłuższym graniu fpsy potrafią fajnie dropnąć.

U mnie to samo, gram z 2h i nagle fps w dół do 25 fps. Musze wył/wł. grę, aby ponownie zagrać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grasz na full RT? Jak to to czy próbowałeś na trochę niższych detalach? Np. odbicia dać na zwykłe np. med, mgła na med. czy coś w tym stylu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lukadd napisał:

Grasz na full RT? Jak to to czy próbowałeś na trochę niższych detalach? Np. odbicia dać na zwykłe np. med, mgła na med. czy coś w tym stylu.

ja u siebie patrzylem a mam 3070 i nawet jak dasz najnisze to najpierw tego vramu malo zuzywa a po czasie zaczyna rosnac i tak koniec koncow dochodzi pod korek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No u mnie też dochodzi pod korek, bo gra sobie tak alokuję. Ale jak gram na 10GB vram na moich nastawach bez odbić RT, mgła med, przy 3840x1600 z DLSS-Q to gra jeszcze nie świrowała po dłuższych sesjach.

W 4k-DLSS max detale szybko udało mi się zapchać chodząc po wymagających miejscówkach i właśnie przy zapchaniu objawiało się to strasznym stutterem i dropem fps do przedziału 25-35 :E
Tak było na starszych patchach.

Teraz jeszcze na najnowszym patchu nie miałem dłuższych sesji. Zaraz siadam do grania.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nigdy nie przekracza,  ~300 mb zostaje. 

5 minut temu, lukadd napisał:

W 4k-DLSS max detale szybko udało mi się zapchać chodząc po wymagających miejscówkach i właśnie przy zapchaniu objawiało się to strasznym stutterem i dropem fps do przedziału 25-35

Ja to nawet miałem 15 fps lol. 

Sprawdź po patchu, bo dodali efekt rozmycia odległości, domyślnie jest wł. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo na OSD ci nie przekroczy po prostu pokazuję ci okolice max alokacji. A jak brakuje grze vram to właśnie czujesz to przez masakryczne dropy i stutter.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony nie odnotowałem opisywanego przez Was problemu, być może ma miejsce tylko kiedy ktoś korzysta z RT?

Edytowane przez caleb59
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak chodzi o wykręcone detale z RT i czym większa rozdzielczość tym dodatkowo problem z vram może wystąpić. Gra też i RAM lubi, miejscami widziałem, że proces gry nawet ponad 10GB mi zajmował, a najwięcej w szczycie odnotowałem ponad 11GB ramu w 3840x1600 z większością detali na max.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra ktos na 8GB RAM? Mysle ze przy takiej ilosci moga byc problemy nawet na najnizszych w 1080p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic o tym nie czytałem ,ale musiał być jakiś update na Xa bo tekstury w trybie wydajności wyglądają dużo ostrzej.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, lukadd napisał:

No tak chodzi o wykręcone detale z RT i czym większa rozdzielczość tym dodatkowo problem z vram może wystąpić. Gra też i RAM lubi, miejscami widziałem, że proces gry nawet ponad 10GB mi zajmował, a najwięcej w szczycie odnotowałem ponad 11GB ramu w 3840x1600 z większością detali na max.

Na forum Steam widziałem kilka tematów odnośnie memory leak więc coś musi być na rzeczy, ciekawe jak długo zajmie Techlandowi zidentyfikowanie i naprawa problemu. Póki co tempo aktualizacji mają wybitnie szybkie, raczej w weekend nie ma co liczyć na nic ciekawego z ich strony.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...