Skocz do zawartości
Edward Kenway

Dying Light 2

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Jaycob napisał:

Stalkera uważasz za pewniaka? Po tych materiałach większą niewiadomą jest dla mnie niż DL2. :) 

Przy Stalkerze najbardziej to się podniecają samym faktem, że będzie. Kij z tym, że gucia pokazali, pseudogameplay, który wygląda jak wygenerowana pokazówka CGI. Znowu liczą na kolejnego mesjasza i objawienie jak przy RDR2. No i że będzie w gamepassie, że ex dla zielonych i że niebieskim ogólnie dobrze, że tego nie dostaną. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, bardak napisał:

Znowu liczą na kolejnego mesjasza i objawienie jak przy RDR2

Ja na to nie liczę. Liczę za to za klimatyczną rozrywkę w klimacie Metro i z płytszą fabułą, ale za to ze swobodą działania. To mi wystarczy. Nawet gdyby to był poziom starych Stalkerów, tylko z lepszą grafiką, to wchodzę to. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, GS01 napisał:

Ja na to nie liczę. Liczę za to za klimatyczną rozrywkę w klimacie Metro i z płytszą fabułą, ale za to ze swobodą działania. To mi wystarczy. Nawet gdyby to był poziom starych Stalkerów, tylko z lepszą grafiką, to wchodzę to. 

Też na to liczę ale znając życie wyjdzie pewnie kolejny dzisiejszy  sandbox, tyle że z Czarnobylem w tle i może klimatem starych części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawda może być, taka, że przejedziemy się zarówno na DL2 jak i na Stalkerze 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, GS01 napisał:

Prawda może być, taka, że przejedziemy się zarówno na DL2 jak i na Stalkerze 

A mnie się wydaje, że jednak bardziej na Stalkerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się widzi że wiele osób będzie rozczarowanych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z nudów widziałem dziś test hełmów żołnierskich pod prasą hydrauliczną. Jeden z 1928 roku, drugi z 2008. Pierwszy wytrzymał 10 ton i zaczął pękać, nowszy okazał się słabszy i  pękł pod naciskiem 2 ton. Z grami jest teraz tak samo :D.

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam Stalkera nie uważam za nic szczególnego, w dwójkę na pewno zagram, ale nie mam żadnych oczekiwań co do tej gry, to samo z DL2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, raul_ole napisał:

Coś mi się widzi że wiele osób będzie rozczarowanych

Znając polski internet to większość będzie rozczarowana. Ale wszyscy będą ostro grali.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na te wymagania i sobie tak myślę, że optymalizacja będzie kiepska. RTX 3080 do 1080p (RT On). Serio...? To co do 1440p..? Chyba 3090 Ti. 
Procek słaby, tak jakby nie miał co liczyć w tym mieście. Ciekawe czy będzie DLSS.

FGvrPjAX0AgUevP?format=png&name=4096x409

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, GS01 napisał:

Patrzę na te wymagania i sobie tak myślę, że optymalizacja będzie kiepska. RTX 3080 do 1080p (RT On). Serio...? To co do 1440p..? Chyba 3090 Ti. 
Procek słaby, tak jakby nie miał co liczyć w tym mieście. Ciekawe czy będzie DLSS.

To tylko pokazuje ile potrafi zeżreć te RT, przynajmniej w tej grze. Aby sobie włączyć ten bajer, trzeba wymienić kartę na 3x mocniejszą. Nieźle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyberpunk miał w wymaganiach rekomendowanych do 1080p GTXa 1660 Super,  natomiast RTXa 2060 do wysokich na 1440p, Dying Light 2 ma RTXa 2060 w rekomendowanych 1080p. Pytanie, co oznacza "rekomendowane", bo ja rozumiem to, że detale takie w miarę wysokie, ale nie max. Coś czuję, że tej zimy PC ogrzeje niejednego gracza...

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, GS01 napisał:

Z nudów widziałem dziś test hełmów żołnierskich pod prasą hydrauliczną. Jeden z 1928 roku, drugi z 2008. Pierwszy wytrzymał 10 ton i zaczął pękać, nowszy okazał się słabszy i  pękł pod naciskiem 2 ton. Z grami jest teraz tak samo :D.

Jako zart sie sprawdza i pasuje do sytuacji.

Ale juz realnie patrzac taki test absolutnie nie testuje podstawowej funkcij tych helmow i w zaden sposob nie pokazuje jak sie w nim sprawdzaja (oczywiscie kevlar bije na glowe stary metalowy).

Sama roznica w ww tescie wynika glownie z ksztaltu tych helmow, gdzie ten stary akurat ma ksztalt sprzyjajacy naciskowi pionowo z gory. Tak dodam ze nawet przy tych "mizernych" 2 tonach ludzki szkielet by tego nie przetrwal :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież masz wyżej na grafice, że recommended to inaczej preset graficzny High. Poza tym mnie to sugeruje, że w grze nie będzie presetu graficznego Ultra skoro podali najwyższy High i to właśnie High trzeba rozumieć jako Ultra.

Ciekawą sprawą jest to, że brakuje presetu Medium. :E 

Edytowane przez caleb59
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, caleb59 napisał:

Przecież masz wyżej na grafice, że recommended to inaczej preset graficzny High. Poza tym mnie to sugeruje, że w grze nie będzie presetu graficznego Ultra skoro podali najwyższy High i to właśnie High trzeba rozumieć jako Ultra.

Ciekawą sprawą jest to, że brakuje presetu Medium. :E 

Jaka gra takie presety :szczerbaty: Tego nie ogarniemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Sheeneek napisał:

Jako zart sie sprawdza i pasuje do sytuacji.
Ale juz realnie patrzac taki test absolutnie nie testuje podstawowej funkcij tych helmow i w zaden sposob nie pokazuje jak sie w nim sprawdzaja (oczywiscie kevlar bije na glowe stary metalowy).
Sama roznica w ww tescie wynika glownie z ksztaltu tych helmow, gdzie ten stary akurat ma ksztalt sprzyjajacy naciskowi pionowo z gory. Tak dodam ze nawet przy tych "mizernych" 2 tonach ludzki szkielet by tego nie przetrwal :E

Nic dodać, nic ująć!
Dokładnie tak. Ten test był po prostu... głupi (?). Takim podejściem można by na 1 mce moto wstawić ruską Wołgę sprzed 50 lat. Walcem można by po niej przejechać (i pewnie miałaby dużo pierwotnego kształtu), co nie zmienia faktu, że nikt by jej już dziś nie chciał vs dzisiejsze furki oraz tego, że były zwyczajnie marnotrawione zasoby do produkcji. Przecież można zrobić hełm, co wytrzyma po nim przejazd czołgu (pytanie - po co?), który... będzie ważył 10kg. ;) Będzie wtedy dobry? No IMO nie bardzo ;)

Edytowane przez JeRRy_F3D
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, ODIN85-396 napisał:

8h singla a reszta zapychacze? No no no?

A czytac umie :P ? 

Masz odpowiedz prosto z tweeta gry:

Story + side quests, if you're not in a rush, should take you around 70-80hrs

Wiec nawet jak okaze sie polowa tego co pisza to dla mnie bedzie swietnie.

Edytowane przez Sheeneek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Sheeneek napisał:

A czytac umie :P ? 

Masz odpowiedz prosto z tweeta gry:

Story + side quests, if you're not in a rush, should take you around 70-80hrs

Wiec nawet jak okaze sie polowa tego co pisza to dla mnie bedzie swietnie.

72 h side quest, 8h story , wszystko się zgadza. :E 

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.01.2022 o 15:19, GS01 napisał:

Z nudów widziałem dziś test hełmów żołnierskich pod prasą hydrauliczną. Jeden z 1928 roku, drugi z 2008. Pierwszy wytrzymał 10 ton i zaczął pękać, nowszy okazał się słabszy i  pękł pod naciskiem 2 ton. Z grami jest teraz tak samo :D.

To mało znany fakt, ale zadaniem hełmu nie jest ochrona przed zmiażdżeniem pod prasą hydrauliczną tylko przed pociskami i odłamkami

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to dobry pomysł na rozciągnięcie rozgrywki w Dying Light 2 do 500h:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, mag_zbc napisał:

To mało znany fakt, ale zadaniem hełmu nie jest ochrona przed zmiażdżeniem pod prasą hydrauliczną tylko przed pociskami i odłamkami

Chlopie, zaginiona wunderwaffe miala wlasnie prasowac przeciwnikow na calej lini frontu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę to "not i na a rush" i to jak producenci zawsze grubo przesadzają to będzie to pewnie typowo coś w okolicach ~50h main+side, czyli main story wychodzi pewnie te ~20h i tyle. Jeśli będzie dobra i intensywna to dla mnie spoko.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.01.2022 o 14:19, GS01 napisał:

Z nudów widziałem dziś test hełmów żołnierskich pod prasą hydrauliczną. Jeden z 1928 roku, drugi z 2008. Pierwszy wytrzymał 10 ton i zaczął pękać, nowszy okazał się słabszy i  pękł pod naciskiem 2 ton. Z grami jest teraz tak samo :D.

To zapraszam na wojne w hełmie z 1928, może akurat ktoś będzie chciał Ci wsadzić głowę pod prasę zamiast strzelać do Ciebie z M4 lub innego kałacha.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, joloxx9 napisał:

To zapraszam na wojne (...)

Uśmiałem się. :)
Brzmi równie kurtuazyjnie, jak "uprzejmie zapraszam do wy%^&%$nia z lokalu!" do zadymiarza. ;)

 

 

1 godzinę temu, 60fps napisał:

Czy to dobry pomysł na rozciągnięcie rozgrywki w Dying Light 2 do 500h:

" (...) PIS nie spotkał się z entuzjazmem (...) ?!"
Nie dziwi ;)

 

 

1 godzinę temu, 60fps napisał:

Czy to dobry pomysł na rozciągnięcie rozgrywki w Dying Light 2 do 500h:

 

Tak na poważnie, to ja nie mam z tym ŻADNYCH problemów. W sumie - na logikę - to nawet fajnie, że, jak komuś gra przypasi, to może ją sobie miętolić nawet 500h. Co w tym złego? To nie mus. To wariant.
WAŻNE! To nie może iść w parze z ceną (długa gra = wyższa cena). W innym wypadku niech będzie na 1000h.
Przecież w grubym hotelu też często płacisz za spa, tężnię, siłownię, basen i masaż w cenie pokoju, jednak... nie musisz skorzystać z niczego. To tylko wariant / opcja. Raczej nikt nie sapie z tego powodu, że ma taką możliwość. ;)
IMO.

 

Edytowane przez JeRRy_F3D
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Do końca życia i jeszcze dłużej  
    • Co prawda masz V2 chłodzenia, czyli niby poprawione...ale swego czasu na 12600kf miałem podobne zachowania pod V1 (one lubiły padać), oczywiście zanim już całkiem padło bo wtedy 100 była już non stop. 
    • FRAG4U.PL Sieć serwerów counter strike ▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎ ✦︎ MEDIA ✦︎ ➤︎ Forum ➤︎ Steam ➤︎ Sklep ▬▬▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎ ✦︎ SERWERY CS 1.6 ✦︎ ★ DD2 #1 ★ 83.168.105.39:27027 ★ DD2 #2 ★ 83.168.105.39:27015 ★ AIM/AWP ★ 83.168.105.39:27020 ★ 3 MAPS ★ 193.33.176.42:27035 ▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎▬︎ ✦︎ SERWERY GŁOSOWE ✦︎ ★ TS3 ★ ts3.frag4u.pl:9987 ★ DISCORD ★ discord.com/invite/V8qDbnFBd8  
    • Nic dziwnego, zapowiedzieli je dobrych kilka lat temu (w 2018), a potem zapanowałą cisza... aż do października 2023   Wiadomo, że fabuła w takich grach nie jest najważniejsza, ale marzy mi się, żeby podczas pisania scenariusza inspirowali się naszym rodzimym War Mongrels. Tam przedstawiona historia byla, jak na grę, naprawdę dojrzała, momentami wręcz przytłaczajaca i no i oryginalna - w końcu ile można wycinać Niemców po norweskich fiordach, północnej Afryce i plaży Omaha  
    • Jak w grze działają obrażenia? Powiedzy, że mamy: Miecz z bazowymi 100 obrażeniami i mamy sufiksy: + 50 obrażeń wręcz + 50 obrażeń od pustki + 100% obrażeń wręcz + 100% obrażen od pustki. To czy taki miecz zada: (biorąć pod uwagę jak ja na ten moment rozumiem obrażenia) 300 obrażeń wręcz bo (100 + 50)*100% 100 obrażeń od pustki bo 50*100%?  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...