Skocz do zawartości
Edward Kenway

Dying Light 2

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Azazell

No właśnie mi tak sobie. Jednak umiejscowienie tej gry w mieście miało większy sens, bo tu jest za dużo przestrzeni która wymusza właśnie korzystanie z auta zamiast biegania i wspinania. Także podstawkę skończyłem, a na dodatku utknąłem gdzieś chyba w połowie.

 

No własnie kurcze.. Niby się fajowo gra ale hmm odtrącają mnie te elementy które opisałem wyżej... Mam sporo gier do ogrania i chyba spasuje ;/ Gdyby nie było w co grać to wtedy bym pewnie dokończył.

 

Teraz mam motyw ze jestem blisko pewnej misji ale nie mam amunicji do broni.. I co? Muszę wracać do sklepikarza który jest o pół mapy dalej. ;/ I później znów wracać? Bezsensu.. WIelkim minusem gry jest to, że nie dali teleportów. W podstawce to nie było potrzebne ale tu hmm by się bardzo przydało.

 

Podstawkę oceniam na mocne 8.5/10, ale Following juz na 6/10 Jako DLC to i tak ładnie zrobili można ją uznać nawet jako osobną grę. No ale jednak spodziewałem się czegoś lepszego.

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.youtube.com/watch?v=N1_7wjuzqwI

 

 

Szczerze pisząc to ten wczorajszy trailer mnie nie porwał. Mimo to DL2 jest dla mnie najbardziej wyczekiwanym tytułem. Pierwsza część była bardzo dobra. Sporo godzin natłukłem, eksplorując świat, siekając zombiaków. W ogóle się nie nudziłem +mistrzowski OST... i jak dadzą nieco większy świat i trochę więcej możliwości craftingu broni to z "dwójki" też będę zadowolony. :D Tak wiem, wiele mi nie potrzeba, po prostu lubię gry z umarlakami. :D

 

 

Z zapowiedzi wynika, że jeszcze bardziej ma być rozbudowana i jestem ciekaw czy faktycznie wybory moralne będą mieć wpływ na dalsze losy bohaterów/świat.

 

 

 

 

 

Dziś może na konfie Squer-Enix więcej pokażą.

 

361d6c8bae77c83683c1a13fb8080537-full.jpg

 

 

Tylko niech to wyjdzie w innym terminie niż Cyberpunk.

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze pisząc to ten wczorajszy trailer mnie nie porwał.

 

Mnie też nie powalił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tłoczno będzie wiosną. Myślę, że powinni trochę czasowo odbić od CP77, bo szkoda żeby dwójka została zagłuszona głośniejszą premierą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krótki gameplay

 

Kiepski trailer. Co to tutaj poskładali już widziałem wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo to nie jest oficjalny zwiastun, tylko wygląda jak amatorska sklejka, w którym są nawet sceny z poprzedniego E3...

 

- tu jest obszerniejszy materiał. Część się powtarza, bo prezentują podobny wycinek gry.

 

Tłoczno będzie wiosną. Myślę, że powinni trochę czasowo odbić od CP77, bo szkoda żeby dwójka została zagłuszona głośniejszą premierą.

Spokojnie, będą obsuwy. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podobny wycinek, większość już widziałem.

 

Dość ciekawy wywiad z jednym z twórców

https://www.youtube.com/watch?v=UDIsKSUQG4s

 

4x większy świat

podejmowane decyzje będą mieć ogromny wpływ na świat, np. po zniszczeniu jakiegoś miasta już zadania/bronie itd z niego nie będą dostępne

miasto będzie podzielone na 7 różnych regionów, każde z tych regionów będzie się różnić od siebie, dodając nowych przeciwników, nowe bronie, elementy parkuru.

brak loadingów

parkur będzie można łączyć razem z walką np. naskakując na zombie, spadając w dół (fragment w gamepleyu wyżej)

stare zombi powrócą, ale tez dodadzą nowe typy umarlaków

 

Generalnie hype!!

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Trailery są g.. .warte ważna jest sama gra .. Gorąco czekam bo Dying Light 1 to chyba dla mnie najlepsza polska produkcja jaka kiedykolwiek wyszła... Chociaż dodatek był już bardzo przeciętny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież masz fragment z rozgrywki (rozszerzony, wyżej).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Pustawe te miasto. Nie widać zagrożenia.

 

Naprawdę ty masz jakieś problemy :D......

Przecież to świat postapo.. Nie bedziesz tu miał miasta tętniące życiem jak Gta 5 ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Czy grałem w 1? Jeszcze się pytasz .. To chyba jedyna polska gra którą przeszedłem kilkakrotnie; ). Podstawke ukończyłęm 3 razy. Genialna produkcja z niesamowitym klimatem. I do dzis jest to chyba najlepsza gra o zombie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja obecnie ogrywam 1 i całkiem nieźle się gra ale brakuje mi broni palnych, za dużo kombinacji z rurkami i deskami. Przydałaby sie większa dostępność do broni palnych na początek, w sumie mam dopiero jakoś 8% fabuły, ale mam już jeden pistolet. W nocy fajnie, gdyby nie ci szaleńcy, co zbiegają sie jak już jeden zaatakuje i jest respawn szczerbaty.gif

Sprzęt ogarnia grę w rozdzielczości 2560, więc nie jest źle. Zobaczymy co przyniesie 2 część, może na max w FHD pogram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Przecież jakbys dostał od razu broń palną to byłoby za łatwo.. Później będziesz miał masę broni palnej.. Mimo to twórcy specjalnie tak zaprojektowali grę by więcej korzystano z broni białej ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bronie palne? Nope. Nie ma to jak przywalić siekierą strażacką i zombie odlatuje na kilka metrów. :D

 

Sugeruje grać na wyższym poziomie niż normalny. Zupełnie inaczej, zwłaszcza w nocy, bo na tej minimapie nie widać w którą stronę patrzą się te nocne/szybkie zombie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strzelanie i tak jest czerstwe, dodatkowo hałas ściąga całą masę tałatajstwa. Broni palnej używałem tylko na ludzi i w podbramkowych sytuacjach z Przemieńcami.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Mnie się strzelanie mega podoba :), a na wysokim poziomie trudnosci jest to obowiazkowe w dalszej fazie gry..

 

Ale wiadomo miotanie bronią białą to podstawa :)

 

Te nocne Przemieńce mnie zawsze przerażały.. Zwłaszcza na tej pierwszej mapie, gdy nie jestem jeszcze wyszokolony i nie mam haka .. Masakra jakaś One są takie szybkie i ciężko mi sie wtedy gra padem + są przerażające :D.. Mega klimacik.

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pustawe te miasto. Nie widać zagrożenia.

 

no właśnie, to zagrożenie robiło jedynkę, stanowiło jego esencję.

Dla kogo jest ta gra? Na pewno nie dla fanów mechanizmów z jedynki - w dwójce akcenty są odwrócone: walczysz głównie z ludźmi, co było słabe i męczące w jedynce.

Piszę to wszystko z pozycji megafana pierwszej części

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Pamiętajcie ze teraz mamy większe miasto. chyba 4 czy tam 8x większe od podstawki + dodatku z jedynki. Może zrobili tak, że na pokazach i trailerach pokazali teren z początku gry .. Może dalsze dzielnice bedą bardziej zaludnione przez stworzenia i inne zagrożenia? To nie byłoby takie głupie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie zombie na pewno będą (w dużej ilości): mówił to w wywiadzie wyżej, który zalinkowałem Tymon Smektała.

 

To co było słabe i męczące w jedynce może nie być słabe i męczące w dwójce. :P

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie zombie na pewno będą (w dużej ilości): mówił to w wywiadzie wyżej, który zalinkowałem Tymon Smektała.

 

To co było słabe i męczące w jedynce może nie być słabe i męczące w dwójce. :P

 

Wyobraż sobie, że kręcą drugą część "Obcego ósmego pasażera Nostromo", gdzie 90% akcji polega na walce ze zbuntowanym androidem, a alien gdzieś tam przemyka w tle. Walki z androidem są zrealizowane przebojowo, akcja goni akcję, ale czy to by było to samo napięcie?

No nic, pożyjemy - zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta scena w zaciemnionym pomieszczeniu z kimającymi zombiakami mocno kojarzy mi się z I am Legend.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Rozgrywka w 15 fps

 

 

To już stary chyba gameplay z ubiegłego roku..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Komentarz oficjalnego kanału Dying Light 2.

 

Hello Everyone!

 

I just wanted to clarify something - those scenes are from E3 2018 demo, not 2019 one. The game is way more polished right now! :D

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby prezentacja na E3 nie porwała, a jakoś tak wczoraj mnie naszło i kupiłem jedynkę. Myślę, że warto ograć przed premierą dwójki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, chyba banda polskich decydentów znowu nas okłamała, bo ten sam gameplay lata na kanale IGN jako podkład pod wywiad z ludźmi z Techlandu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...