Skocz do zawartości
Edward Kenway

Dying Light 2

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież było już pisane, że to co widzieliśmy w testach jest już z Day1 patchem więc porzuć nadzieję jak i ja porzuciłem. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ziekszanie wydajnosci latkami day one to sa niezle zabobony jesli ktos w to wierzy :D Cyberek tez mial dostac day one i mial wiele naprawic :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, frog67 napisał:

 

A tu pełne zestawienie 2019 vs finałowa wersja

2022 dowalili pomarańczowego, 2019 jakoś bardziej "naturanie" wygląda.  Może reshade to poprawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko dla mnie grafika (ta 2019) jest dużo czytelniejsza, ma trochę mniej obiektów bo widać nie było tyle zieleni na dachach i drzew... komu do głowy przyszedł ten pomysł przecież to lekki idiotyzm całe drzewa na dachach, ogródki rozumiem ale drzewa i to się trzyma? :E  

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, caleb59 napisał:

Przecież było już pisane, że to co widzieliśmy w testach jest już z Day1 patchem więc porzuć nadzieję jak i ja porzuciłem. :E 

To jednak nie bierzesz? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Historia lubi się powtarzać, tylko tutaj widać jeszcze skaszaniona optymalizacja i lenistwo dochodzi, oj będą cięgi jutro, kto pamięta?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie biorę, nie ma sensu skoro z AMD FSR jest ~43-57fps i to tylko w trybie Quality zeskalowane do 720p. :E  Nie ma sensu wchodzić w to bagno i tracić i tak nadszarpnięte przez te programistyczne psy nerwy. Jak dla mnie to można co drugiego programistę gier rozstrzelać profilaktycznie i to nie byłaby żadna strata dla ludzkości. :pistols:

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam te pytania z chatu z HED-em  

czy i7 8700 gtx 1060 6 gb i 16 gb ramu da rade w dl 2 w +70 fps ??

To się żal robi oczywiście nikt nie powie realiów 

Teraz, Stjepan666 napisał:

Historia lubi się powtarzać, tylko tutaj widać jeszcze skaszaniona optymalizacja i lenistwo dochodzi, oj będą cięgi jutro, kto pamięta?

 

Wyprzedzę Quaza

Dying Light2  UCZY ! 

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, caleb59 napisał:

Nie biorę, nie ma sensu skoro z AMD FSR jest ~43-57fps i to tylko w trybie Quality zeskalowane do 720p. :E  Nie ma sensu wchodzić w to bagno i tracić i tak nadszarpnięte przez te programistyczne psy nerwy. Jak dla mnie to można co drugiego programistę gier rozstrzelać profilaktycznie i to nie byłaby żadna strata dla ludzkości. :pistols:

Ale Ty zapewne mowisz o nastawach Ultra, a masz jeszcz suwaczki do ogarniecia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No czekam na te polecane ustawienia od Alexa z DF ale szczerze z ciekawości - samej gry nie biorę na premierę, odczekam, obserwuję i tyle. No i tam nie ma Ultra tylko High chociaż to i tak pokrętne nazewnictwo bo prawdopodobnie zrezygnowali z presetu Ultra bo i tak gra działała już w fazie testów jak kibel stąd takie dziwne rozwiązanie co w sumie miałoby sens zważywszy jak gra jest obcięta z cieniowania czy detali tekstur.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam nawet nie ma opcji zmiany tekstur.
A gol już podawał screeny z ustawieniami. Tego jest dosyć mało. Chyba najwięcej ciśnie AO, FOG, bo z tym na low idzie w miarę komfortowo grać bez FSR na 1660S według filmiku z YT.
Zobacz opcje graficzne Dying Light 2 i plik konfiguracyjny - ilustracja #1

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, azgan napisał:

To ograj sobie bo to w zasadzie "osobna gra" i dużo przyjemniej spędzisz czas ciesząc przy tym oczy niż przy tym ulepie z 2 w tytule. Odpal na OLED'zie w 4K i 120Hz to będzie wiedział o czym mówię ?

Jak kiedyś będzie wolna chwila to spróbuję. Na razie odpaliłem tylko zwykłego DL 1 testowo i pobiegałem po mieście. Na ultra w 4k nawet z cieniami od nvidii PCSS 90-120fps zwykle lata na skręconym GPU 1860Mhz. Bez cieni PCSS jakieś na oko +20% fps.

Nawet HBAO+ widać, że coś robi i działa również na roślinność. Ta ~7 letnia gra nie wygląda na tak wypraną jak DL2 gdzie podstawowe AO bez RT wygląda po prostu słabo :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jeżu kolczasty, ale cukierkoza względem wersji z 2019 roku. Kolory przewalone pięknie, festyn z dożynkami normalnie. Na szerokim gamucie będzie cierpienie w to grać. Nie zachowali tego lekko mrocznego klimatu upadłego miasta. Co do wydajności, może nie warto się martwić, bo będzie day 1 patch. Chociaż widząc tą szczegółowość i tak sądzę, że będzie źle poniżej RTXa 3080.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Stjepan666 napisał:

Historia lubi się powtarzać, tylko tutaj widać jeszcze skaszaniona optymalizacja i lenistwo dochodzi, oj będą cięgi jutro, kto pamięta?

Dogsy to poprawili z czasem, nie twórcy, ale gracze :E

 

Teraz, GS01 napisał:

Co do wydajności, może nie warto się martwić, bo będzie day 1 patch. Chociaż widząc tą szczegółowość i tak sądzę, że będzie źle poniżej RTXa 3080.

Już było z 10 razy. Ostatnie testy na portalach były robione z patchem day one :E

22 minuty temu, caleb59 napisał:

Nie biorę, nie ma sensu skoro z AMD FSR jest ~43-57fps i to tylko w trybie Quality zeskalowane do 720p. :E  Nie ma sensu wchodzić w to bagno i tracić i tak nadszarpnięte przez te programistyczne psy nerwy. Jak dla mnie to można co drugiego programistę gier rozstrzelać profilaktycznie i to nie byłaby żadna strata dla ludzkości. :pistols:

Ale wiesz, że tutaj głównie wcale nie chodzi o programistów, którzy klepią kody w tych studiach.

Problem jest zwykle bardziej na górze, z samym zarządzaniem projektami i ich wizją gry, albo lepiej ujmując brakiem wizji i przepalaniem na darmo mocy przerobowych programistów przy tworzeniu projektu i później wywalanie wszystkiego do śmieci bo ktoś mundry wymyślił coś co się nie spina w całość :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, lukadd napisał:

Jak kiedyś będzie wolna chwila to spróbuję. Na razie odpaliłem tylko zwykłego DL 1 testowo i pobiegałem po mieście. Na ultra w 4k nawet z cieniami od nvidii PCSS 90-120fps zwykle lata na skręconym GPU 1860Mhz. Bez cieni PCSS jakieś na oko +20% fps.

Nawet HBAO+ widać, że coś robi i działa również na roślinność. Ta ~7 letnia gra nie wygląda na tak wypraną jak DL2 gdzie podstawowe AO bez RT wygląda po prostu słabo :E

A dodatek wygląda jeszcze lepiej. Teraz sam widzisz jakim balasem jest Dying Light 2 i o tym właśnie mówiłem :szczerbaty:

Może zbyt wiele osób ciosało ten projekt, jedni przychili inni odchodzili a stażyści kończyli i wyszedł z tego taki Frankenstein ulepiony z kawałków ?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie jak tak patrzę to ruchy postaci hitobxy bron to takie drewno xD parkur wygląda gorzej niż w DL1. Otoczenie nie wygląda tak tragicznie. No i MPce latają jak małpy w klatkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, lukadd napisał:

Już było z 10 razy. Ostatnie testy na portalach były robione z patchem day one :E

To chyba był: before 2 days patch :E. Cytat z dzisiejszej adnotacji w testach benchmarka:
EDYCJA: 03.02.2022
Mamy informacje, jakoby na premierę (po "day-one patch") maiło się (wizualnie) poprawić działanie DLSS . Biorąc pod uwagę charakter działania tej techniki ("głębokie nauczanie") jest to faktycznie realny przebieg wydarzeń zatem, jak tylko ukarze się wspomniana łatka, postaramy się dokonać ponownego porównania jakości skalowania, które opublikujemy w osobnym materiale po weekendzie. Zakładając oczywiście, że różnice odnotujemy :)

Poza tym Nvidia wypuściła nowe stery, które dają 6% przyrost wydajności na RTX3080. Więc trochę jest rozbieżność, bo tutaj piszą, że day1 patch dopiero będzie i w sumie to wydaje mi się bardziej prawdziwe, bo taka jest definicja 1 day patcha.

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co jutro na steam mieszane opinie, czy wejdzie w czerwień? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, GS01 napisał:

To chyba był: before 2 days patch :E. Cytat z dzisiejszej adnotacji w testach benchmarka:
EDYCJA: 03.02.2022
Mamy informacje, jakoby na premierę (po "day-one patch") maiło się (wizualnie) poprawić działanie DLSS . Biorąc pod uwagę charakter działania tej techniki ("głębokie nauczanie") jest to faktycznie realny przebieg wydarzeń zatem, jak tylko ukarze się wspomniana łatka, postaramy się dokonać ponownego porównania jakości skalowania, które opublikujemy w osobnym materiale po weekendzie. Zakładając oczywiście, że różnice odnotujemy :)

Poza tym Nvidia wypuściła nowe stery, które dają 6% przyrost wydajności na RTX3080. Więc trochę jest rozbieżność, bo tutaj piszą, że day1 patch dopiero będzie i w sumie to wydaje mi się bardziej prawdziwe, bo taka jest definicja 1 day patcha.

No i może kapkę poprawią jakość DLSS, to jest realne i oczywiście do osiągnięcia. Tak samo sterami mogą wycisnąć te kilka procent fps. Tutaj mowa o 6%.

Zawsze coś, ale w całokształcie patrząc na tą grę to dalej tylko kropla w morzu.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam jak sobie przetestują wszyscy i po następnym  patchu nagłego reagowania się zastanowię. Mam w co grać, czasu nie mam, tak mi się to kalkuluje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, frog67 napisał:

To co jutro na steam mieszane opinie, czy wejdzie w czerwień? 

jak patch naprawi bugi z postaciami poprawi wydajność to nie, będzie tak tragicznie choć nie spodziewam się dużej ilości kciuków w górę xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MSI ma promke gdzie daja do sprzetu giereczke, a Intel dorzuca do 12th tez giereczke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Phoenixsuple napisał:

MSI ma promke gdzie daja do sprzetu giereczke, a Intel dorzuca do 12th tez giereczke.

Czekamy na Nvidie niech dorzuci do RTX 4080 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, GS01 napisał:

O jeżu kolczasty, ale cukierkoza względem wersji z 2019 roku. Kolory przewalone pięknie, festyn z dożynkami normalnie. Na szerokim gamucie będzie cierpienie w to grać. Nie zachowali tego lekko mrocznego klimatu upadłego miasta. Co do wydajności, może nie warto się martwić, bo będzie day 1 patch. Chociaż widząc tą szczegółowość i tak sądzę, że będzie źle poniżej RTXa 3080.

Taka moda teraz. Far Craje, Watch Dogsy, Assasyny, Wiedźminy, Cyberpunk wszystko teraz kolorowe i wesołe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jakimi detalami da się uzyskać stabilne 60 fps w 4K ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Cały czas na tym samym kablu jedziesz? A np. wyciągnięcie i ponowne włożenie kabla nie likwiduje problemu?
    • Jak oni te pasty nakładają? Ręcznie czy maszynowo? Bo jak miałem 970 strixa, to po chyba 4-5 latach od kupna uznałem że wymienię pastę, bardziej z ciekawości jak to się robi, niż ze wzrostu temperatur, jak ściągnąłem chłodzenie, to sobie myślę WTF? Pasta tak walnięta jakby ktoś to po kilku głębszych robił, nie wiem ale połówka rdzenia była bez pasty  może to tak miało być, bo wsumie jeden jedyny raz wymieniałem pastę na gpu.
    • Nie ma czegoś takiego... ta zgoda podobno istniała już kilka razy w ciągu kilku miesięcy, a jednak... Obecnie Partia Republikańska w większości to opłacane przez Putina pionki, mniejszość to ta, która chce pomóc Ukrainie. Do tego masz karierowiczów, którzy zrobią wszystko(Johnson, który bez przyzwolenia Trumpa nie kiwnie palcem). Trump jest najważniejszym politykiem po prawej stronie w USA i to on decyduje o kształcie i kierunkach polityki Partii Republikańskiej. Właśnie z tego powodu rozdzielili te pakiety pomocowe, bo okazało się, że część demokratów nie chciała poprzeć pomocy dla Izraela(morderstwa osób cywilnych w Gazie), a tym samym dla Ukrainy i zrobił się kłopot. Teraz pomoc dla Izraela przejdzie, a pomoc dla Ukrainy zostanie uwalona, jeśli w ogóle zostanie poddana pod głosowanie. Reagan przewraca się w grobie, bo jest totalnie niezrozumiałe czym stała się prawica w USA i czyich interesów broni.    Kiedy Russia Today wchodzi za mocno... "Ukraińscy naziści, którzy powinni oddać Rosji część swojego terytorium". Tak wygląda dzisiaj przeciętny Republikanin, który przedstawia narrację i propagandę rosyjską. Przerażające do czego mogą doprowadzić pieniądze i głosowanie na populistów. To pokazuje jak mocne wpływy ma Rosja w USA(ale to już wiadomo oficjalnie po raporcie dotyczącym wyborów i wygranej Trumpa).
    • To już druga osoba bodajże w tym temacie z tym samym modelem i po własnej aplikacji pasty taka duża różnica, gwarancji nie trzeba żegnać jak przyrosty są tak fajne to warto to zrobić, jak jest plomba na którejś śrubie to można zamówić i nakleić jeżeli np suszarka + żyletka nie dały rady lub w ogóle ktoś robi dziurę w plombie od razu  Chwile temu zamawiałem z alledrogo do xfx https://allegro.pl/oferta/5x-naklejki-gwarancyjne-asus-msi-palit-xfx-evga-gigabyte-zotac-15362612792
    • Dane CFM z opakowań producentów nie można porównywać między nimi, a najlepiej kompletnie na te dane nie patrzeć. Nie dość, że nie ma żadnego ogólne standardu względem którego dokonywane są te pomiary, więc każdy producent mierzy jak uważa, to dodatkowo zarówno te dotyczące przepływu jak i ciśnienia są dokonywane przy skrajnych i nierealnych sytuacjach. Na przykład w przypadku ilości przepchniętego powietrza mogą być stosowane kilkudziesięciocentymetrowe tunele z "prostownikami przepływu" na końcu którego znajduje sie wentylator i po przeciwnej stronie przyrząd do pomiaru, czyli coś czego nikt w domowym komputerze nie zastosuje przez co taki wynik jest niestosowalny w praktyce dla wentylatora zamontowanego bezpośrednio na radiatorze (czy to od wieży chłodzenia czy układu cieczą) lub kratce obudowy. Zostają tylko praktyczne testy jak np. TechPowerUP czy HWCooling.net lub takie przy stałej metodologii dla wszystkich śmigieł jak np. Cybenetics. W takim przypadku będziesz miał miarodajne wyniki. Nie potrzebujesz takiej przejściówki dopóki gniazdo do którego wpinasz 4 pinową wtyczkę nie jest blokowane plastikiem z boku w którym wtyczka by wystawała (a jeżeli blokuje to możesz próbować tę blokadę usunąć). Rozstaw pinów w wentylatorze 2, 3 i 4 pinowym jest teoretycznie identyczny, bo dwa pierwsze piny to kolejno uziemienie i napięcie, kolejny to pomiar obrotów i ostatni czwarty to pin do sterowania PWM. Wentylator 2 i 3 pin można sterować tylko poprzez zmianę napięcia pracy, a dla wentylatora PWM nie ma teoretycznie znaczenia czy steruje się go sygnałem czy napięciem, tak długo jak jego sama konstrukcja nie przeszkadza w sterowaniu jego obrotami poprzez zmianę napięcia zamiast sygnałem modulacyjnym (jak np. nie powinno się robić w przypadku łożysk magnetycznych jak w wentylatorach Phanteks T30 lub Corsair ML120 czy konstrukcjach Sunona MagLev).
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...