Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

JaN008

Morele.net skrajna patologia i próba wyłudzenia.

Rekomendowane odpowiedzi

Wielokrotnie pomagałem osobom z forum w "walce" z tym sklepem. Miałem i dalej mam do niego wiele uwag.

 

Byłbym jednak skończonym hipokrytą, gdybym nie wspomniał, że potrafią się też bardzo dobrze zachować. Potrafią rzucić indywidualną ofertę, potrafią jakiegoś dobrego Bona i potrafią naprawić swój błąd. Zależy na jakich ludzi się trafi i na jakiego specjalistę.

 

Mnie na rma potraktowali lepiej, niż zrobiłby to sam producent. Fw korygująca pomimo dostępności zepsutej rzeczy w niższej cenie, 3 dni i pieniądze na koncie. Pic? Pewnie tak. Ale mimo wszystko - zależy na jakich się trafi ludzi przy rma. Czasami wszystko idzie jak po maśle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja:

 

Poprosiłem o udostępnienie numerów seryjnych "zakupionej" karty i karty którą oddałem.

 

Po lekkim nagłośnieniu sprawy oraz interwencji przez FB otrzymałem odpowiedź.

 

Po ponownym zbadaniu problemu reklamacja została uznana. Bardzo przepraszamy za zaistniała sytuację.

Problem zostanie rozwiązany pod nowym numerem zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Utworzyli kolejne RMA, które sugeruje że mam odesłać im kartę (została oddana 10 miesięcy temu :hmm:)

 

Poprosiłem o kontakt tel, Wielce Czcigodny Starszy specjalista ds. obsługi Reklamacji pomimo deklaracji "Oddzwonię za godzinę" nie raczy podjąć próby kontaktu przez 2 tygodnie.

 

Następnie wyskakuje z pytaniem czy odesłałem kartę ? :o:E

 

 

 

Zoo a nie sklep ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnoszę wrażenie, że ostatnimi czasy czytam coraz więcej takich tematów na kilku forach odnośnie morele :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co zrobić...IMO wszystko już jest na dobrej drodze. Daj im moment, żeby to przetrawili. Napisać im już pewnie napisałeś, że karta już u nich jest. Bo to coś nietypowego. Nadali nowy numer rma, żeby móc wrzucić do systemu a drugim krokiem jest wbicie do systemu stanu "oczekiwanie na towar od klienta" i tutaj im coś nie pasuje bo zgłoszenie odbiega od utartego trybu. Oni się już gubią przy takich jakże złożonych problemach. :)

 

Pociesz się, że ostatnio prosiłem żeby mi wydali kopie FV na sprzęt kupiony końcem 2016 roku. Nie chodziło o reklamację, ale sprzedaż sprzętu a zgubiłem FV :/. Oj była misja... Znaleźć fakturę w systemie bez numeru zamówienia.

 

Tom Cruise - mission impossible, ghost faktura z morele.

Wkrótce w kinach.

 

A sferis mi właśnie napisał, że ciągną mi dostępny od ręki ram z magazynu w Niemczech. :D

 

Czasami zastanawiam się kto pracuje w tych sklepach. Normalni stażyści i studenci, którzy przyszli pracować w normalnej firmie po czym okazuje się, że biedni muszą ogarniać wszystko jak specjaliści z 10 letnim doświadczeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja:

 

Poprosiłem o udostępnienie numerów seryjnych "zakupionej" karty i karty którą oddałem.

 

Po lekkim nagłośnieniu sprawy oraz interwencji przez FB otrzymałem odpowiedź.

 

Po ponownym zbadaniu problemu reklamacja została uznana. Bardzo przepraszamy za zaistniała sytuację.

Problem zostanie rozwiązany pod nowym numerem zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Utworzyli kolejne RMA, które sugeruje że mam odesłać im kartę (została oddana 10 miesięcy temu :hmm:)

 

Poprosiłem o kontakt tel, Wielce Czcigodny Starszy specjalista ds. obsługi Reklamacji pomimo deklaracji "Oddzwonię za godzinę" nie raczy podjąć próby kontaktu przez 2 tygodnie.

 

Następnie wyskakuje z pytaniem czy odesłałem kartę ? :o:E

 

 

 

Zoo a nie sklep ...

Nie ma to jak iść w zaparte co w przypadku morele nie jest niczym nowym...za takie praktyki powinni dostać jakąś karę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Nie ma co się dziwić masz mega budżetowe kości na tych modułach, to o czym piszesz typu 14-14-14xxx czy 14-15-15 / 14-16-16 / 15-15-15 itd z niskim trfc przy wysokim taktowaniu to się robiło na dobrych modułach b-die a nie na budżetówkach jak good ramy  ale przynajmniej masz dual rank i to jest plus bo nie każde 2x16 był/są DR zawsze to nadrabiasz tym te luzniejsze timingi.  Przy x3d i tak nie wiele to daje a takie "fikuśne" nastawy typu 16-8-22 to też niczego nie zmienia, równie dobrze możesz tam dać 16-16-22, w skrócie aby ta ósemka coś zmieniała to musiałbyś tcl mieć też na 8 co jest niemożliwe u nikogo na takich wartościach  
    • Dokładnie tak jak Krzysiak napisał to wyglądało i nikogo nie wyśmiewam  napisałem jaki był problem i to był jedyny jaki miałem z amd a lecę na takich platformach od lat, intela miałem raz w życiu u siebie w PC  
    • Na wstępie, nie wiem czy wybrałem odpowiedni dział, jeśli nie to proszę o przeniesienie tematu w właściwe miejsce Dziękuję. Witam szanownych użytkowników Zwracam się do Was z wielką prośbą o pomoc w takiej sprawie Niedawno złożyłem sobie starszego PC-ta do zabawy w retro, komputer był na Windowsie XP i posiada dysk 80GB Miałem na nim zapisane mnóstwo różnego rodzaju starych programów pod DOS i starych gier, które zbierałem przez dłuugi czas, większość pochodziła jeszcze z starych dyskietek które zostały już zagubione bądź sformatowane Tyle historii w dużym skrócie, a teraz co się stało, bawiąc się dzisiaj uruchomiłem komputer z dyskietki startowej z DOSem 6.22 i uruchomiłem program Fdisk i przez własną głupotę omyłkowo usunąłem partycję startową dysku C 😭na której było wszystko, od systemu Win XP poprzez wszystkie programy i gry, o ile postawić na nowo Windowsa to nie problem o tyle najbardziej zależy mi na całej reszcie, czy da się jakoś przywrócić tą partycję lub chociaż programy zapisane na dysku? Formatowania na szczęście w nieszczęściu nie robiłem. Jeśli da się to jakoś uratować, przywrócić partycję lub chociaż utracone oprogramowanie zbierane latami to jakim programem darmowym można to zrobić najłatwiej i najszybciej? Bardzo proszę Was o pomoc, wiem że można na Was liczyć Dodam że posiadam drugi nowszy komputer z Windowsem 10 do którego mogę podpiąć ten dysk HDD z tego starego komputera ale co dalej?
    • UV to obniżenie napięcia poniżej standardu karty dla zadanej częstotliwości taktowania rdzenia. Oczywistym jest, że jak taktowanie spada, to karta sama z siebie obniża te napięcia (wyjściowa tabela Hz/V jest w BIOSie karty) ale chodzi o to, żeby obniżyć je jeszcze bardziej.  Pomijam fakt, że są talenty, które obniżają krzywą (że niby niżej to lepiej) robiąc tym samym OV zamiast UV.  Jeśli się z tym nie zgadzasz, to wytłumacz mi na spokojnie, w którym miejscu i jakie bzdury Twoim zdaniem potarzam. 
    • sprawdź, czy karta - jak nie będzie internetu wpisz ping adres bramki jeśli nie będzie połączenia z ruterem\bramką raczej na pewno karta jeśli karta w menedżerze urządzeń kliknij prawym kartę - właściwości, zarządzanie energią, ewentualnie odhacz zezwól na wyłączanie urządzenia...  - może to
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...