Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Średnia z 12 gier:

sred.jpg

Może jestem laikiem który powinien tylko ten wątek czytać i nie wypowiadać się ale posiadając od miesiąca rx 590 nitro+ sapphire kupionego za 960(nówka sklepowa) to patrząc na statystyki MSI 5500 XT droższego o 140 to myślę że mogłem poczekać a tu statystyki zbliżone a praktycznie wszystko poza szyną ta karta ma lepsze. Wtf...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały czas od dupnej strony na to patrzysz. Skoro sam przyznajesz że NV nie ma interesu by wpierać poprzednią gen., i nie spiera np. poprzez brak należytej optymalizacji sterowników, to przecież nic innego jak "ubijanie" kart, głównie po to by nieco przyspieszyć zmianę na nową gen. wspieraną w należyty sposób.

 

 

To akurat jest oczywista oczywistość, co chwila ktoś o tym pisze, przy okazji naparzanki w temacie ubijania kart.

 

Ale skąd Ty wiesz, że nie wspiera należycie? Jak to sprawdziłeś? Skąd wiesz, że karty nie dostają optymalizacji? Jakiś przykład, który jest mierzalny i można go zweryfikować, zamiast ciągłego powtarzania tych frazesów. Skoro nie wiesz, jaka POWINNA być wydajność w danej grze (bo tego NIE wiesz) to jak możesz z całą pewnością stwierdzić, że tych optymalizacji nie ma? To jest tak absurdalne, że nie wierzę co ja tutaj czytam.

 

A może dostają optymalizacje, ale one nie są w stanie nic dać, bo karta nie jest fizycznie przystosowana do obsługi funkcji, dostępnych w nowych grach? Tych samych funkcji, które są już w nowej architekturze, która m.in. przez to odskakuje od starszej (co jak przyznałeś jest oczywistą oczywistością)?

Albo może karty AMD maja na premierę tak gówniane sterowniki, że AMD dopiero po kilku latach jest je w stanie ogarnąć, co przekłada się u nich na wzrost wydajności i przez to NV zostaje?