Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Phoenixsuple napisał:

Nie ma dedykowanych jednostek osobnych bo ma wszystko zunifikowane w jednym chipie ale to bedzie sprzzetowe wsparcie nadal. Nvidia ma dedykowane jednostki i co ?? Bez DLSS tez lezy w wydajnosci ;)

No tak - dlatego pisałem - że bez alternatywy dla DLSS to sama wydajność AMD da boost ale w rozdzielczościach 1080p/1440p.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Phoenixsuple napisał:

Niewazne o jaka gre chodzi, beda karty, bedzie wsparcie i nie bede ci tego wiecej powatarzal bo tak jakbym mowil do slupa. AMD bez podobnej techniki do DLSS bedzie lezec w Cyberpunku wiec nie ma sie czym chwalic i dobrze o tym wiedza ;)

Jeśli coś ma leżeć w CP2077 to na pewno nie RT w kartach AMD a raczej deweloperzy CP2077. Już dziś bez użycia RT można zrobić świetne oświetlenie . Więc jeśli będzie duża różnica w wyglądzie gry z RT i bez RT to wiadomo kogo można będzie winić ;)

Taki przykład z minecrafta , zainstalowałem córce shadery i cieszyła się jak murzyn z blaszki 😆 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6800xl zniszczy 3070 doszczetnie

6800xt bedzie +5-10 lepsza niz 3080

6800xtx po OC pobije 3090

Nvidia RIP, nikt na wami nie bedzie plakal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EBIN > SEUS > TME wpadają mi w oko, ale nie grałem nigdy w klocki i tak:szczerbaty:.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Kelam napisał:

EBIN > SEUS > TME wpadają mi w oko, ale nie grałem nigdy w klocki i tak:szczerbaty:.

 

Ja też nie ,ale wygląda to bardzo dobrze i wydajność normalna ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to jest niepojete, jak RTX mozna reklamowac Minecraftem. Dzieci to jest najgorszy target dla takich technologii, ich kompletnie nie obchodzi ile promieni sie odbija. To samo z Fortnite.

Juz nie mowiac o tym jak to smiesznie nawet na papierze wyglada. Glowna zaleta RTX jest realistyczne rozproszenie swiatla zgodne z realnym swiatem, a stosuja to w grze ktora jest przeciwienstwem realnego swiata.

Edytowane przez Monn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Monn napisał:

Dla mnie to jest niepojete, jak RTX mozna reklamowac Minecraftem. Dzieci to jest najgorszy target dla takich technologii, ich kompletnie nie obchodzi ile promieni sie odbija. To samo z Fortnite.

Dzieci to najlepszy target takich technologii, w końcu to one naciągają rodziców na komputery. Poza tym ludzie dorośli też grają w Fortnite i Minecraft. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Nvidia ma dedykowane jednostki i co ?? Bez DLSS tez lezy w wydajnosci ;)

Co Ty masz z tym DLSS? DLSS to DLSS tamto, to jakaś Twoja religia czy co?

Jak dla mnie ten DLSS to żadna rewolucja, po prostu ciekawy feature i nie ma się czym zachwycać.

 

AMD nie ma DLSS to ssie XD

Może AMD to rozwiązało w lepszy sposób i nie potrzebuje DLSS żeby utrzymać wydajność? NIE!!!!!!!ONEON113!1 nie ma DLSS, jprdle człowieku co ty pieprzysz za głupoty.

Edytowane przez Ohoho:)
  • Haha 1
  • Upvote 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, Dario+ napisał:

Jeśli coś ma leżeć w CP2077 to na pewno nie RT w kartach AMD a raczej deweloperzy CP2077.

Trudno, żeby RT mogło w ogóle leżeć, skoro na premierę CP2077 RT w ogóle nie będzie można odpalić na kartach AMD :E 

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak , pewnie będę grał w tą grę na karcie bez RT , mnie tylko ciekawi jaka będzie różnica w wyglądzie . Jak bardzo pogorszą grę bez RT aby z RT wyglądała lepiej 🤣, Jeśli różnica z włączonym RT i bez bedzie taka jak w dzisiejszych gach czyli dla mnie żadna to będę zadowolony 😁 

Edytowane przez Dario+

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, BlindObserver napisał:

Trudno, żeby RT mogło w ogóle leżeć, skoro na premierę CP2077 RT w ogóle nie będzie można odpalić na kartach AMD :E 

Chciałbym tylko przypomnieć, że nvidia też dodawała swój RT do gier za pomocą patchy :)

Jeżeli CP2077 jest kierowany na nowe konsole - a jest, to i na PC wejdzie patch z RT dla AMD, no chyba że nvidia jako partner technologiczny CDP coś przyblokuje ale szczerze w to wątpię.

Cytat

We're happy to confirm that Cyberpunk 2077 will be backwards compatible with both next-gen consoles! 

 

What does it mean? Your PS4 copy of the game will work on PS5 on launch day. And similarly, anyone who buys the game on Xbox One will be able to play their copy on Xbox Series X when the console launches.

 

At a later date, we'll also release an upgrade to Cyberpunk 2077, which will take full advantage of the next-gen hardware.

 

Both of these options apply to owners of physical and digital copies of the game, and will be available for free.

 

Edytowane przez Ohoho:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że będzie duża różnica :) Zresztą z info osób, które już grały wiem, że jakość oświetlenia z RT jest dużo lepsza, co akurat nie jest żadnym zaskoczeniem, patrząc na stylistykę tej gry. 

@Ohoho:)

Patch dla nowych konsol ma wyjść za kilka miesięcy. Nic nowego nie wkleiłeś. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.09.2020 o 10:25, Phoenixsuple napisał:

Nie ma czegos takiego jak RT pisane pod zielonych, masz wspolne API DX 12 Ultimate. Rozwiazanie autorskie nastepuje krok dalej w jaki sposob jest to liczone a prostym przykladem jest po porstu zwykkle DX12, jedno api i dwie rozne archi ;)  Gdyby bylo hipotetycznie jak piszesz to na rynku bylby niezly kogiel mogiel z tym :D  

Plotki mowia ze wydajnosc w RT ma byc lepsza jak w Turingu ale gorsza niz w Ampere. 

Nie rozumiem czego rżysz z tego co Blind napisał, miesiąc temu miało podobno wszystko działać na wszystkim.  :E 
A okazuje się że nie do końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Mar_S napisał:

Nie rozumiem czego rżysz z tego co Blind napisał, miesiąc temu miało podobno wszystko działać na wszystkim.  :E 
A okazuje się że nie do końca.

W praktyce to na premiere Cyberpunka pierwsze sztuki Radeona dopiero beda wychodzic z fabryki, takze stanowisko CDP, ze "na premiere nie bedzie RT na Radeonach" oznacza mniej wiecej tyle samo co "nie widzielismy na oczy tej karty". Moze bedzie dzialac od kopa, kto wie. Pls nie jest tajemnica, ze Nvidia posmarowala konkretne pieniadze CDP, nikt by sie nie zdziwil jakby przez pierwsze kilka miesiecy blokowali w kodzie "wszystko oprocz Nvidii" w ramach umowy z zielonymi.

Edytowane przez Monn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Monn napisał:

W praktyce to na premiere Cyberpunka pierwsze sztuki Radeona dopiero beda wychodzic z fabryki, takze stanowisko CDP, ze "na premiere nie bedzie RT na Radeonach" oznacza mniej wiecej tyle samo co "nie widzielismy na oczy tej karty". Moze bedzie dzialac od kopa, kto wie

CDP może nie masz nowych kart AMD ale AMD ma pewnie już dawno CP2077 i nowe sterowniki wspierające tą grę wyjdą przed premierą gry.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Dario+ napisał:

CDP może nie masz nowych kart AMD ale AMD ma pewnie już dawno CP2077 i nowe sterowniki wspierające tą grę wyjdą przed premierą gry.  

Sterowniki najprawdopodobniej nadal sa w proszku bo AMD do ostatniej chwili stara sie wycisnac z nowych kart co sie da, nie zdzwil bym sie gdyby kompatybilnosc z RT w CP2077 nie byla jednak najwyzszym priorytetem.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Monn napisał:

W praktyce to na premiere Cyberpunka pierwsze sztuki Radeona dopiero beda wychodzic z fabryki,

Ja już widziałem chyba we wrześniu egzemplarze w rękach Youtuberów, chyba Jay Centuś pokazał na chwilę Navi przy okazji jakiegoś innego filmu, nie powiedział co to ale wygląd raczej nie zostawiał wątpliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dadzą możliwość modowania CP2077 jak wieśka 3 to pewnie całe to RT będzie można olać :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, kochan4 napisał:

ray tracing miał być taki kulawy na navi2 a tu widzę, że poziom 2080ti a nawet ciut lepiej 

Tylko wyniki Port Royal nie bardzo przekładają się na wydajność w RT. Jeżeli taktowania się sprawdzą to wydajność ALU Big Navi jest "trochę" wyższa od 2080ti, a wydajność RT bezpośrednio skaluje się z wydajnością ALU.

Jest takie fajne demko to jak Tomcug będzie miał kartę to będą wiedział jakie są rzeczywiste różnice w wydajności RT.

Nie wiem ile raz trzeba tłumaczyć, że do gier z DXR nie potrzeba żadnej specjalnego patcha czy wsparcia dla nowych radków. Tylko do VKR potrzeba, ponieważ AMD będzie mieć swoje osobne rozszerzenie w sterowniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, sideband napisał:

Nie wiem ile raz trzeba tłumaczyć, że do gier z DXR nie potrzeba żadnej specjalnego patcha czy wsparcia dla nowych radków. Tylko do VKR potrzeba, ponieważ AMD będzie mieć swoje osobne rozszerzenie w sterowniku.

Deweloper moze sobie kodzie napisac co chce if(gpu==radeon6000) { app.close() } :E Tym bardziej ze CDP nie uzywa gotowca tylko caly kod silnika jest ich.

Edytowane przez Monn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, sideband napisał:

 

Jest takie fajne demko to jak Tomcug będzie miał kartę to będą wiedział jakie są rzeczywiste różnice w wydajności RT.

 

Mowisz o RTGI Petra???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Phoenixsuple napisał:

Nie ma dedykowanych jednostek osobnych bo ma wszystko zunifikowane w jednym chipie ale to bedzie sprzzetowe wsparcie nadal. Nvidia ma dedykowane jednostki i co ?? Bez DLSS tez lezy w wydajnosci ;)

Rzeczywiście leży w wydajności. Mając karty do których AMD nawet się zbliżyć nie może. Nie ćpaj tyle 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Eclipse napisał:

Rzeczywiście leży w wydajności. Mając karty do których AMD nawet się zbliżyć nie może. Nie ćpaj tyle 

Czytaj ze zrozumieniem caly watek, wydajnosc w Raytracingu ;) Polecam czytanie ze zrozumieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, cholera wie jska bedzie wydajnosc w RT. Skoro ma jednostki zunifikowane to moze byc kiepsko. Bo przy rt obcinana jest niejako moc gpu z puli jednostek. NV ma osobne jednostki i kwiczy bez dlss. Zalezy jeszcze od ilosci efektow zaimplementowanych do obliczenia. Troche sobie nie wyobrazam jak to ma dzialac w rzeczywistosci. Ile niby mocy gpu bedzie przypisane do RT, skoro nie ma wyspecjalizowanych tylko pod ta technologie.

Edytowane przez Rafael.PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...