Skocz do zawartości
Mały Głod

Xbox One S oddany do sklepu by wysłali sprzęt do serwisu

Rekomendowane odpowiedzi

Konsole zawiozłem do sklepu Euro Agd 18 września i tam sklep uszykował sprzęt do wysyłki taką mam przynajmniej nadzieję. Zrobiłem tak ponieważ wole by wszystko załatwił za mnie sklep. Nie wiem ile czasu potrwa naprawa i tu jest moje pytanie z moje strony ile czasu będę musiał czekać jeszcze za naprawą konsoli bo mam nadziej że wyrobi się serwis do końca Października z naprawą. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli reklamowałes z tytułu gwarancji to konsola trafi do ich siedizby, z tmtąd do dystrybutora i od dystrybutora do serwisu autoryzowanego. Gdybyś złożył reklamacje z tytułu nie zgodności towaru z umową to przynajmiej w ciągu 14 dni mają obowiązek listem poleconym piorytet odpisać co zrobią i czy uznali reklamację, a tak to może trać miesiąc, albo lepiej bo każdy ma po 14 dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś muszę przeżyć ten czas i teraz gram na swojej ps 3 i czekam cierpliwe na odpowiedź serwisu bo być może popsuła się jakiś podzespół w konsoli wymienią i po ptokach . :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co się jej stało, że reklamowałeś?

Konsola wyłączała się w trakcie użytkowania bez żadnego komunikatu by konsola się przegrzała. Nie mam pojęcia co się mogło popsuć ale nie możliwe że to wina aktualizacji :E

 

Pogrzebałem w internecie i prawdopodobnie popsuł się wbudowany zasilacz albo chłodzenie ale tą są tylko moje przypuszczenia. :hmm:

Edytowane przez Mały Głod

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. Konsole zawiozłem do sklepu

2. mam nadziej że wyrobi się serwis do końca Października z naprawą. :E

1. Po kiego grzyba? Wystarczyło użyć google (w tym opisów na forach konsolowych).

2. No przy tak niskich wymaganiach można przez sklep. Jeśli komuś zależy na czasie to śle sam (za darmo!).

https://support.xbox.com/pl-PL/my-account/warranty-and-service/getting-your-product-serviced

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsola wyłączała się w trakcie użytkowania bez żadnego komunikatu by konsola się przegrzała. Nie mam pojęcia co się mogło popsuć ale nie możliwe że to wina aktualizacji :E

 

Pogrzebałem w internecie i prawdopodobnie popsuł się wbudowany zasilacz albo chłodzenie ale tą są tylko moje przypuszczenia. :hmm:

 

A nie masz przypadkiem podłączonych dysków zbytnio obciążających porty USB?

 

Trzeba było słać na koszt MS bezpośrednio do nich. Byłoby szybciej i konsola nie tłukła by się po świecie od serwisu do serwisu.

Edytowane przez pwil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UUuuu jaj pier... dzisiaj siedzę przed swoją ps 3 i nagle słyszę dzwonek sms i sklep mi napisał że konsola jest wysłana z autoryzowanego serwisu a co najlepsze żadnej odwiedzi wcześniej nie dostałem a tu takie wtf. Jak konsole odbiorę ze sklepu to napiszę co rzekomo popsuło się w konsoli. :exclam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UUuuu jaj pier... dzisiaj siedzę przed swoją ps 3 i nagle słyszę dzwonek sms i sklep mi napisał że konsola jest wysłana z autoryzowanego serwisu a co najlepsze żadnej odwiedzi wcześniej nie dostałem a tu takie wtf. Jak konsole odbiorę ze sklepu to napiszę co rzekomo popsuło się w konsoli. :exclam:

Jak reklamujesz na Gwarancji to nikt nie ma obowiązku Cie o niczym informować. Tylko przy nie zgodności z umową jest ogólny przepis, że w ciągu 14 dni mają obowiązek poinformować klienta jaka decyzja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak reklamujesz na Gwarancji to nikt nie ma obowiązku Cie o niczym informować. Tylko przy nie zgodności z umową jest ogólny przepis, że w ciągu 14 dni mają obowiązek poinformować klienta jaka decyzja.

Czyli jest dobrze pozostaje tylko czekać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest dobrze pozostaje tylko czekać :D

Przy reklamacji Gwarancyjnej ani sklep, ani serwis nie mają obowiązku informować co było uszkodzone i co zrobili. Przy nie zgodności z umową zresztą tez.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie wiem że wysłali konsole z serwisu a Euro Agd ma mi dokładnie napisać w sms kiedy mam przyjechać po odbiór konsoli. Założę się że gdy otworze pudełko zobaczę pismo z przeprosinami i takie tam dupperele a też poniekąd słyszałem że dyski zewnętrzne mogą uszkadzać konsole więc teraz nie podłącze dysku a mam konsoli dysk 1T to starczy mi a jak go zawalę grami to parę gier odinstaluje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki że założyłem nowy temat i zapytam się w tym temacie.

 

 

Mam pytanie co z tymi dyskami zewnętrznymi czy mogą zakłócać prace konsoli bo gdy miałem xbox one bez dysku zewnętrznego konsola chodziła jak w zegarku a jak kupiłem konsole xbox one s zaczęły po podłączeniu dysku zewnętrznego zaczęły się dziwne anomalie a to konsola się wyłączyła albo zawieszały się gry po same wyłączające kontrolery i słychać było szarpiące dzięki jak by się przycinał lub szarpał.Może to zbieg okoliczności ale wole dmuchać na zimne i chciałbym się spytać użytkowników xbox czy możliwe że dysk zewnętrzny przyczynił się do zepsucia konsoli. Do konsoli był podłączony jeden dysk zewnętrzny ale potem go odłączyłem ale widocznie jakieś szkody mógł wyrządzić ale możliwe też że jakiś podzespół w konsoli się popsuł.Bardzo proszę o opinie czy dysk zewnętrzny mógł narobić szkód i przyczynić się do popsucia konsoli.

 

Wiem że każdy zajrzy w temat I POMYŚLI o co chodzi WTF ale znalazłem źródła takie sytuacje miały miejsce i dyski zewnętrzne robiły zwarcie w podzespołach i powodowały w dłuższym użytkowaniu nieodwracalne zmiany i konsole same się wyłączały :exclam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem u siebie dwa przypadki, że zbyt krótki przewód usb powodował problemy konsoli z połączeniem wifi lub pracował nawet po wyłączeniu konsoli. Czasami Xbox nie lubi się z dyskiem zewnętrznym i nie działa wszystko jak powinno, ale żeby powodowało to uszkodzenie konsoli to chyba już ekstremalny przypadek. Jaki dysk konkretnie używasz? Mogę polecić obudowy UNITEK Y-3257, bo mam podłączone 2 dyski 1TB i działa wszystko jak powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TOSHIBA CANVIO BASICS 1TB USB 3.0

 

Dzisiaj robię wypad na miasto i wpadnę do euro agd po by się dowiedzieć co z moją konsolą.Możliwe że mają ją w sklepie a nie wysłali sms. Jak czegoś się dowiem do napiszę co i jak.

Edytowane przez Mały Głod

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsole odebrałem ze sklepu i nic nie napisali co się popsuło.Jak narazie konsola działa bez zarzutów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po edycji post się nie odświeża. Niektórzy moglibyc ciekawi jak potoczyła się sytuacja.( W tym i ja, więc uzasadniona sytuacja)

Edytowane przez pryncypalki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem aktualnie zmartwiony bo problem z wyławiaczom konsolą trwa nadal ale teraz konsola wyłącza się po 2 lub 3 dniach.Teraz to mi już ręce opadły bo konsola był miesiąc w serwisie i nadal ten problem jest ale teraz jak by konsola się zwiesza i słychać szarpiący dźwięk a potem słychać dźwięk wyłączającej się konsoli.Grałem na konsoli przed aktualizacją najnowszą i wszystko było dobrze aż do momentu gdy zaktualizowałem konsole do najnowszej aktualizacji.Bardzo proszę o wyrozumiałość i jak najszybszą odpowiedz jeżeli komuś zdarzyło się że konsole popsuła jakaś aktualizacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mistrzsztukwszelakich

Napisz maila do działu serwisu MS, załatwiaj bezpośrednio z nimi, jeśli chcesz by jak najkrócej trwała naprawa.

Tzn. konsola jest 2-3 dni bez przerwy włączona??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
najszybszą odpowiedz jeżeli komuś zdarzyło się że konsole popsuła jakaś aktualizacja.
Jasne, że się zdarzyło, w necie znajdziesz. U mnie wyskoczyły jakieś groźne numery serwisowe, nie pamiętam, dawno to było, ale chyba ponownie wgrywałem firmware z pendrive. Może zrób kompletny restart do fabrycznych, potem fabryczne plikiem z pendrive, potem firmware (ale jak konsola wtedy się wyłączy to będzie trup). Nie można też wykluczyć badów na HDD czy awarii zasilacza, a pewnie i inne pomysły (tu już serwisanci z xboxforum mogą coś wiedzieć).

 

Zgłaszaj reklamację normalnie na www i będzie dużo szybciej. Dawniej nic nie naprawiali tylko dawali "nową" tzn. czyjąś inną, taki X360 wytrzymał u mnie 10 lat (i jeszcze żyje).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na stronie xbox.com Informacje które mi mogą pomóc------> https://support.xbox.com/pl-PL/xbox-one/console/console-turns-off-unexpectedly

 

1.Rozwiązanie z pomocy techniczne Microsoft:

Zrobiłem co piszę w rozwiązaniu 3 i zmieniłem ustawienia by konsola sam się nie wyłączała automatycznie.Może coś to da.

2.Rozwiązanie z forum(Linku nie podam bo mogę złamać regulamin forum):

Włączyłem też tryb oszczędzanie energii i powyłączałem automatyczne aktualizacji a może to też dobry pomysł i to rozwiązanie znalazłem na forum.

Edytowane przez Mały Głod

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i mam pytanie czy wyłącza się wam konsola po najnowszych akualizacjiach bo teraz konsola wruciła z serwisu i nadal się wyłacza ale teraz 1 raz na 2 lub 3.Nie wie o co kuźwa chodzi wróciła konsola z serwisu i nadal się to dziejie ale żadzieje.Jak macie podobny problem to napiście.Jak stracę cierpliwości to oddaje do serwisu i zarządem naprawy albo wymiany sprzęt na nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...