Skocz do zawartości
azgan

Halo Infinite - PC oraz XBOX wątek zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Master Chief powróci w nowych szatach na PC wraz z stworzonym na jego potrzeby silniku Slipspace.

 

Technologia ta pozwala m.in. na generowanie efektownych krajobrazów, a także naturalnie wyglądającej przyrody oraz zwierząt, w pełni wykorzystując moc obliczeniową konsoli XBOX ONE X oraz najmocniejszych PC.

 

Halo Infinite - Announcement 4K Trailer

 

https://www.youtube.com/watch?v=Fmdb-KmlzD8

 

Analiza od Digital Foundry

 

https://www.youtube.com/watch?v=0yaZQychDBE

 

Za produkcję odpowiada studio 343 Industries, które w 2012 roku przejęło pieczę nad serią z rąk Bungie Software.

 

Na razie sama rozgrywka pozostaje tajemnicą, zwiastun skupia się przede wszystkim na prezentacji świata nowej gry, a także możliwościach silnika graficznego Slipspace ;)

 

Premiera - wakacje 2020r.

 

Strona oficjalna gry https://www.halowaypoint.com/pl-pl/games/halo-infinite

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A widziałeś już filmik z rozgrywki że zadajesz takie pytania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam jesteś słaby

 

to gameplay nie będzie lepszy.

 

PRO ekspert :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw, czy nie grając w inne części po Halo: Combat Evolved (brak konsoli), będę w stanie zrozumieć fabułę w nowej grze :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie grałem poza jedynką. Remastery na PC mają być w tym ich abonamencie XGP więc będzie można nadrobić zaległości ;).

 

Halo: Reach i Halo: The Master Chief Collection - poznaliśmy ceny gier

 

https://pclab.pl/news80974.html

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten rzekomy gigantyczny budżet jeszcze o niczym nie mówi. Ogólnie sam trailer na mnie jakiegoś mega wrażenia nie zrobił. Obowiązkowy patos musiał się pojawić na końcu oczywiście ("Musimy uciekać, bla, bla", a Chief bez zająknięcia ledwo co oczy otworzył i "Nie! Musimy walczyć", a jak :E ). Jedynie co ciary powodowało to muzyka, ale ta zawsze w Halo stała na wysokim poziomie. Nie wiem no, tej serii potrzeba jakiegoś porządnego odświeżenia, bo MS ją wałkuje cały czas i w końcu ją zajedzie. Ile można. Jakiś gameplay by tutaj rzucił więcej światła na to wszystko, a tak to tylko gdybanie pozostaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duży (choć nie pierwszy) krok ku zajechaniu zrobiono w Guardians. O ile chęć zaproponowania czegoś nowego była zrozumiała, tak brak sensownego scenariusza i powiewu świeżości, co w założeniach miano dostarczyć, cały zamysł położył. Obronną ręką wyszedł tylko jak zwykle multiplayer. Czwarta odsłona również nie była wolna od oznak wypalenia. Główni adwersarze nie grzeszyli oryginalnością, a cała otoczka Spartan nieco spowszedniała.

 

Tak czy inaczej zachęcam wszystkich do zapoznania się z serią, zwłaszcza z pierwszą trylogią. Jeśli komuś wyda się zbyt archaiczna, proponuję sięgnąć od razu po Reach. Jeśli ktoś się i od tego odbije, wcale mnie to nie zdziwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Halo Infinite to podobno najdroższa produkcja w historii gier

 

343 Industries opracowuje nową produkcję z serii Halo i zdaniem najnowszych plotek – Halo Infinite będzie najdroższym tytułem w historii naszej branży. Tytuł ma przyćmić największe hity AAA, a w kosztorysie nadal nie uwzględniono budżetu na promocję strzelanki.

 

Microsoft od kilkunastu miesięcy nie oszczędza pieniędzy na dział Xbox. Firma chętnie przejmuje kolejne studia i dba o znaczące zwiększenie zatrudnienia we wszystkich wewnętrznych ekipach. Deweloperzy otrzymują niezbędną pomoc, by przygotowywać nowe produkcje.

 

Jedną z dużych pozycji kreowanych na zlecenie Microsoftu jest Halo Infinite. To zupełnie nowy początek dla uznanej serii i nad shooterem pracuje 343 Industries, które od 12 lat rozwija wyłącznie markę Halo.

 

Zdaniem najnowszych plotek, Halo Infinite nie jest kolejną, zwykłą przygodą Master Chiefa. Redakcja Xbox Dynasty dotarła do informacji, według której 343 Industries opracowuje najdroższą produkcję w historii. Budżet na rozwój gry miał wynieść 500 mln dolarów, a w tej kwocie nie znalazły się jeszcze miliony na promocję projektu.

 

Taka kwota miałaby przyćmić wszystkie największe pozycje AAA – dla przykładu stworzenie Grand Theft Auto V kosztowało 137 mln dolarów, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain został przygotowany za 80 mln dolarów a 46 mln dolarów wystarczyło, by wykreować Wiedźmina 3: Dziki Gon.

 

Czy jest to możliwe? Warto pamiętać, że Halo Infinite jest tworzone na zupełnie nowym silniku, więc może w kosztach znalazła się jeszcze kwota na technologię? Gra ma według ostatnich plotek zawędrować na dwie generacje, a niektórzy informatorzy donosili o znaczącym rozwoju pozycji – nie jest to podobno zwykła strzelanka a produkcja w otwartym świecie.

 

Źródło: https://gamerant.com/halo-infinite-news-budget-rumor/

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reżyser Halo Infinite czyli Tim Longo odchodzi z 343 Industries. Na razie nie wiadomo czy odejście Longo będzie miało jakikolwiek wpływ na produkcję gry.

 

Serwis Kotaku ujawnił ogłoszenie jakie zostało wysłane przez dział nadzorowany przez Longa w Microsoft. Znajdujemy w nim informacje, że role oraz odpowiedzialność różnych zespołów ulegają nieustannym zmianom, aby dostosować je do oczekiwań danej gry. Również w zespole Longa nastąpiły takie zmiany. Longowi podziękowano za współpracę, nie tylko nad Halo Infinite, ale ogólnie w firmie.

 

PS> Oby się to nie skończyło jak z Mass Effect: Andromeda.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Microsoft szykuje się do pokazu rozgrywki z Halo Infinite :cool:

 

https://www.youtube.com/watch?v=HV2LVEPrKGs

 

Microsoft w lipcu zaprezentuje gry first-party przygotowane dla między innymi nowej generacji i jednym z najważniejszych tytułów będzie Halo Infinite. Najnowsza zajawka szykuje graczy na nadciągający wielkimi krokami pokaz.

 

Nowy EX Microsoftu dla PC oraz XSX :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

halo_infinite_keyart_primary_extended-ho

Okładka, a już jutro pokaz z rozgrywki. 

 

Osobiście fanem Halo nie jestem, bo nie miałem okazji grać w to na X. :E A porty na PC mają trochę skopany dźwięk (grałem tylko w Reach i Halo 2) i granie je po latach mimo dużych zmian graficznych nie sprawia już takiej frajdy, przez archaiczną mechanikę.   No, ale w nowej odsłonie nie powinno być z tym problemów.  ; -) 

Także zahajpowany nie jestem, ale jestem ciekaw co zaprezentują, w końcu jest to flagowy tytuł Xbox'a.  Sam cover prezentuje się zacnie! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogliby w tych remasterach dać przybliżenie broni tj celownika, choć tyle - aż tak dużo pracy by to kosztowało? to strzelanie z biodra to porażka na dłuższą metę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten remaster to jakiś dowcip. 15 minut stracone na logowaniu do konta micro$$$$, kolejne 15 na ściąganie samej gry. UI dwa razy bardziej nieczytelne niż w oryginale, ciągle brak biegania, nawet quick save nie chciało się dodać. Nie mówiąc o głupim przełączaniu broni tył/przód. Cały wysiłek poszedł w DRM... Skończyłem H1 CE na najwyższym poziomie trudności (na PC), a tutaj mnie niszczą w Pillar of Autumn XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, bbandi napisał:

Mogliby w tych remasterach dać przybliżenie broni tj celownika, choć tyle - aż tak dużo pracy by to kosztowało? to strzelanie z biodra to porażka na dłuższą metę.

Dokładnie, min. to mnie w tej grze odrzucało. Może kiedyś taka mechanika się sprawdzała...  Chyba tylko jedna broń miała celownik, ale niestety razem z lunetą, która za mocno przybliżała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Jaycob napisał:

Okładka, a już jutro pokaz z rozgrywki.

Grafika bardzo podobna do tej z okładki Halo: Combat Evolved :)

9494-halo-combat-evolved-xbox-front-cove

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GCN8EfO.jpg

Tyle mam do powiedzenia na temat tego co zobaczyłem na temat tej gry na pokazie MS

 

 

 

 

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem tą prezentacje halo i niestety tyłka nie urywa ale w sumie czego się spodziewać jak musi ruszyć na złomach to ze zagram to na pewno bo na razie przechodzę Halo The Master Chief Collection a dopiero zabiorę za inflinite.

Bardzo mi się podoba ten otwarty świat jest bardzo skonwertowany czyli nie będzie tak duzy jak farcry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie żeby był fanem Halo. Przeszedłem jedynkę na PC, dawno temu i uznałem ją za nudną (backtracking i cukierkowi przeciwnicy to nie jest to co lubię), ale to co właśnie pokazali, to jakaś żenada jest. Jakby robiło to jakieś właśnie założone studio z Indii, przy mikroskopijnym budżecie. Ach, te drzewka w oddali na screenie, który wkleił Azakiel.
Nie o takie RTX walczyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Azakiel napisał:

GCN8EfO.jpg

Tyle mam do powiedzenia na temat tego co zobaczyłem na temat tej gry na pokazie MS

 

 

 

 

Screen z Halo 2020 :rotfl: 

Piękne drzewa, piękna geometria i szczegółowość terenu, tekstury prima sort pierwsza klasa palce lizać... :hahaha: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To cały dział PRu powinien wylecieć na zbity pysk już wczoraj. Jak mają pokazywać taki szajs, to niech nic nie pokazują, co to w ogóle za tłumaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Największy plus to bronie widać, że strzelanie z każdej tej broni które pokazali na tym gameplayu będzie dawać satysfakcję, dobre odgłosy i odrzut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat feeling broni to nigdy nie była mocna strona Halo, nie widzę po tym materiale, żeby coś się miało na tym gruncie zmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem jest poważny i składa się na niego kilka spraw

- Zapowiedziano wcześniej że gra będzie na nowym specjalnie napisanym dla tej marki enginie a tymczasem w prezentowanym gameplayu popupy były jak w grach z poprzedniej generacji ..to wizerunkowa katastrofa

- nie chodzi o to że gra nie jest super ładna, tylko że jest bardzo brzydka, poziom graficzny tej gry jest niższy niż halo 4 z 2012 roku a miejscami nawet niższy niż halo reach.

 

1AA.jpg

- chodzi nie tylko o ogólny poziom graficzny ale i o ogólny artstyle (design wszystkiego) który jest dużo słabszy niż w poprzednich częsciach. Przeciwnicy nie wyglądają jak żywe postacie tylko ubogie pomalowane 2-3 kolorami figurki , brak im detalu w teksturach , brak im detalu w geometrii, to samo tyczy sie innych assetów otoczenia (zarówno organicznych jak i technicznych). Gra przez to całosciowo wygląda jak na telefony.

49a77m.jpg

- może gdyby to była jakaś mało znana marka to by przeszło bez wiekszego zgrzytu ale w koncu mówimy o halo które jest obok gyrosów flagową serią xboxa i powinno reprezentować wysmienity poziom, a tutaj nie dostalismy nawet średniego poziomu tylko jakiś absolutny shit porównywalny do mobilnych gierek za pare złociszy.

- co ciekawe gre robił ten sam developer co poprzednie 2 częsci które nie były tak okrutnie brzydkie co skłania mnie do coraz dziwniejszych teorii na temat realnego powodu tego stanu rzeczy, bo różnice wizualne między tym halo a ostatnimi 2-ma a nawet 3-ema częsciami są spore. Byc moze w zespole były jakies duze rotacje kadrowe w dziale produkcyjnym co wpłyneło na jakość. Być moze mieli problemy z ich własnym silnikiem przez co musieli mocno ciąc detale w grze i pójśc w uproszczoną stylistykę zbliżoną do Fortnite-a. Byc może pracując nad silnikiem zwyczajnie zabrakło im czasu i to co widzimy to jest wersja z uproszczonymi assetami która nigdy nie miała ujrzeć swiatła dziennego ale ktos na górze zadecydował zeby tak sie jednak stało. A moze jeszcze jakis inny powód.

- Osobiscie nie wierzę natomiast w tekst jaki sie ostatnio pojawił który mówi że developer pokazał wersje wczesną i ze czeka ich jeszcze optymalizacja. To nie jest wytłumaczenie bo tutaj problem lezy nie tylko w braku optymalizacji ale głównie w niskim poziomie grafiki oraz w bardzo kiepskim designie całosci. Mysle ze powód prawdziwy jest inny a to zwyczajne kłamstwo dla plebsu.

- Smuci mnie to że taka flagowa seria została w tak olewczy sposób potraktowana bo to swiadczy o tym jak MS traktuje oddanych fanów serii.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znakomite tłumaczenie, że dali wczesny build :D ile już razy w przeszłości była przy różnych zapowiedziach taka melodia grana, a wychodziło jak zawsze. Nikt ze sztabu Microsoftu na pewno nie widział tej demonstracji przed ujawnieniem publice. Gdyby tak było, to w ogóle by tego nie pokazali, a dali kolejną kilkuminutową cutscene "in-game engine". Jak wyżej wspomniał Azakiel, czort z warstwą techniczną, ale assety i cały art style jest tak ubogi i generyczny jakby to był jakiś free to play z Korei. Tłumaczenie. że to crossgen też nie za bardzo trafiają, bo są tuziny gier na obecną generacje znacznie lepiej wyglądających. 

Sam gameplay, też wybrali jakiś mocno niemrawy, ten z halo 5 robił o wiele lepsze wrażenie.

Narzekamy, że nowy horizon czy ratchet nie wygląda na miarę next gena,  to ta gra nie wygląda nawet na miarę obecnej generacji. Git że będzie w 4k60 fps na xbox series X:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...