Skocz do zawartości
azgan

Halo Infinite - PC oraz XBOX wątek zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, Kszyrztow napisał:

 

Ciężko tego nie zauważyć i aż trudno uwierzyć, że Halo 3 i Halo 4 to produkcje, które powstawały z myślą o X360. Przeskok jakościowy między tymi częściami pod względem oprawy jest naprawdę imponujący. 343 Industries odwaliło tutaj kawał dobrej roboty jeśli chodzi o aspekt techniczny. No i ta wspomniana filmowość to też pokłosie nowego developera, coś innego niż to, co do tej pory serwowało Bungie (choć trzeba przyznać, że te zmiany nie wszystkim się spodobały).

Ostatnio ogrywałem Halo 5 i graficznie jest też spora różnica między tym co widziałem w 4. 343 Industries cały czas się rozwija chociaż seria Halo chyba nigdy nie była graficznym killerem?

Co do Bungie to wystarczy zobaczyć jak wygląda Destiny, obie części wyglądają graficznie praktycznie tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ta także nie będzie graficznym zabójcą, bo niestety ma na plecach starą generację.  Może następna będzie, ale ponoć to ostatnia część

słyszałem, że uśmiercą Master Chefa

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu!  Świetnie, że deweloperzy słuchają społeczność graczy. 

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robicie juz preload?? W opcjach da sie jeszcze pobrac Hires textury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pobrałem MP to chyba już jest wliczony ten pre-load?

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Jaycob napisał:

Jak pobrałem MP to chyba już jest wliczony ten pre-load?

Tak normalnie w standardzie są wliczone tekstury w multika i ważą chyba tak osobno 7.9GB o ile pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to chyba będą dogrywane jeszcze jakieś pliki, bo na Steamie jest napisane, że wymaga 50 GB, a beta MP waży 26 GB. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multi ma 26GB a Kampania tyle ile widac, jednak sciagnac jej nie mozna jeszcze.

Brak opisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba szybko kończyć 4 i 5, forza za bardzo wciągnęła ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Halo Infinite | Campaign Launch Trailer

 

Edytowane przez azgan
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.11.2021 o 09:39, Jaycob napisał:

Mój ranking Halo:

1. Reach

2. Halo 2 - podobał mi się podział na 2 frakcje, zobaczenie akcji z innej perspektywy konfliktu. I te cutscenki - bardzo miodne. 

3. Halo 3

4. Halo 4

5.  Halo 3 Odst - nuda! Brzydki, pusty świat, po każdej misji łażenie w nocy ileś km, aby rozpocząć kolejną. 

6. Halo CE - jw, tragiczny świat, okropnie zaprojektowane niekończące się poziomy wyglądające identycznie.

Dwie pierwsze pozycje podobnie jak u mnie. Reszta nie. Fakt, po Halo CE widać, że gra ma swoje lata, ale akurat identycznie poziomy mają fabularne uzasadnienie - taka architektura przeważała na Halo, to nie jest przecież planeta mieszkalna. Co nie zmienia faktu, że można tu mówić o pewnych uproszczeniach, z tym się ciężko nie zgodzić. Ostatecznie to pierwsza odsłona, powiedzmy że mam do niej pewien sentyment.

Całkowicie nie zgadzam się w przypadku ODST. Brzydki i pusty świat? :E New Bombasa to w końcu opuszczone miasto, a i tak zostało świetnie zaprojektowane. W zasadzie to najlepiej wyglądające miasto w całej serii. Nocne fragmenty są mega klimatyczne, na co znaczący wpływ ma ścieżka dźwiękowa. Ukazanie konfliktu z innej perspektywy udało się bez większych zarzutów. A że gra nie prezentuje się wybitnie? Dotyczy to wszystkich Halo od Bungie.

Reach/H2/CE/ODST/3/4, tak to mniej więcej wygląda u mnie.

Z Halo od 343 jest taki problem, że o ile oprawa została naprawdę podciągnięta, tak z części na część strona fabularna coraz bardziej odstaje. Idealnym byłoby połączenie grafiki od 343 i story napisanego przez Bungie. Widać to zwłaszcza po Guardians, ale i czwórka już mocno rozwodniła to, co Bungie przez lata zbudowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, azgan napisał:

Ostatnio ogrywałem Halo 5 i graficznie jest też spora różnica między tym co widziałem w 4. 343 Industries cały czas się rozwija chociaż seria Halo chyba nigdy nie była graficznym killerem?

Co do Bungie to wystarczy zobaczyć jak wygląda Destiny, obie części wyglądają graficznie praktycznie tak samo.

Raczej nie. Halo nigdy nie stało graficznymi wodotryskami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czego się spodziewać po kampanii? To będzie coś jak Mass Effect czy strzelanka bardziej?

Będą jakieś bonusy do multi za przechodzenie czegoś w kampanii?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Vulc napisał:

Całkowicie nie zgadzam się w przypadku ODST. Brzydki i pusty świat? :E New Bombasa to w końcu opuszczone miasto, a i tak zostało świetnie zaprojektowane. W zasadzie to najlepiej wyglądające miasto w całej serii. Nocne fragmenty są mega klimatyczne, na co znaczący wpływ ma ścieżka dźwiękowa.

Mi się te fragmenty nocne w ogóle nie podobały i nie miały żadnego klimatu, miasto wyglądało bardzo podobnie na prawie każdym poziomie, jakoś mało zróżnicowane było, czułem, że duży recykling jest i tylko na siłę wydłużało to rozgrywkę. Przebiegałem przez nie, nie oddając żadnego strzału. I tak się powtarzało po kilka razy. 

Poza tym nie podobało mi się ciągle wymuszanie włączonego "noktowizora" (czy jak to urządzenie się nazywało do rozjaśniania), bo kompletnie nic nie było widać, czasami nawet w dzień. Usunięcie tarczy także nie mi się nie podobało, a zamiast tego był jakiś efekt krwi i sapanie bohatera. :E  

CE wysoko stawiasz, ale pewnie przez sentymenty. Ciekawe jak byś postawił jak byś ogrywał teraz. Jasne fabularnie się broni, ale gameplay jest archaiczny i męczący.   Jest duża przepaść już od Halo 2.  

Najbliższe wydarzenia w MP:

z80usuwion281.png

 

24 minuty temu, Sponsi napisał:

Czego się spodziewać po kampanii? To będzie coś jak Mass Effect czy strzelanka bardziej?

Będą jakieś bonusy do multi za przechodzenie czegoś w kampanii?

Strzelanka bardziej. ;)  Co Halo ma wspólnego z ME to tylko, że dzieje się w kosmosie... Tylko tyle. Obie gry są zupełnie inne. ME jest RPG, gdzie Halo to liniowy fps. 

W kampanii chyba nie, ale podczas eksploracji otwartego świata mają być dodatki do MP. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, Jaycob napisał:

Mi się te fragmenty nocne w ogóle nie podobały i nie miały żadnego klimatu, miasto wyglądało bardzo podobnie na prawie każdym poziomie, jakoś mało zróżnicowane było, czułem, że duży recykling jest i tylko na siłę wydłużało to rozgrywkę. Przebiegałem przez nie, nie oddając żadnego strzału. I tak się powtarzało po kilka razy. 

Poza tym nie podobało mi się ciągle wymuszanie włączonego "noktowizora" (czy jak to urządzenie się nazywało do rozjaśniania), bo kompletnie nic nie było widać, czasami nawet w dzień. Usunięcie tarczy także nie mi się nie podobało, a zamiast tego był jakiś efekt krwi i sapanie bohatera. :E  

CE wysoko stawiasz, ale pewnie przez sentymenty. Ciekawe jak byś postawił jak byś ogrywał teraz. Jasne fabularnie się broni, ale gameplay jest archaiczny i męczący.   Jest duża przepaść już od Halo 2.  

Najbliższe wydarzenia w MP:

Przecież recykling jest w każdej części, a w Halo 4 to już szczególnie. :E Widocznie nie pasują Ci takie klimaty.

Ciężko żeby było inaczej, gościu był z ODST - to twarde chłopaki, ale nie Spartanie. :E Dla wielu graczy ODST to powiew świeżości, chyba większość community przyjęła ten tytuł dość ciepło.

Normalnie bym postawił, ogrywałem to w zeszłym miesiącu. Między Halo a Halo 2 nie ma aż takiej przepaści, gruba przesada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Mój ranking Halo:

1. Reach

2. Halo 2 - podobał mi się podział na 2 frakcje, zobaczenie akcji z innej perspektywy konfliktu. I te cutscenki - bardzo miodne. 

3. Halo 3

4. Halo 4

5.  Halo 3 Odst - nuda! Brzydki, pusty świat, po każdej misji łażenie w nocy ileś km, aby rozpocząć kolejną. 

6. Halo CE - jw, tragiczny świat, okropnie zaprojektowane niekończące się poziomy wyglądające identycznie. 

 

@Jaycob No nie spodziewałem się Reach na pierwszym miejscu ?

Chociaż nie powiem że jest to bardzo dobry początek w kolekcji,a potem odpalasz Halo CE i już tak fajnie nie jest ?

Jeśli chodzi o ODST to zgadzam się z tobą w 100 % ?

U mnie tak to wygląda:

1.Halo 2-genialny progres i filmiki.

2.Halo 5-grafika, dużo akcji i epickie skrypty jak z coda .

3.Halo 4-jw

4.Halo 3-sentyment

5.Reach-po prostu porządną część.

6.ODST-nie moje klimaty i te nocne poziomy ?

7.Halo Wars -szalu nie ma,ale fabularnie trochę się można dowiedzieć i plus że krótka.

8.-Halo CE-drewno, bardzo powtarzalne poziomy,nudne i puste otwarte poziomy,jazda pojazdami to jakiś żart i ogólnie już trąci myszką/padem ?

Zobaczymy na które miejsce wskoczy Infinite ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Vulc napisał:

Przecież recykling jest w każdej części, a w Halo 4 to już szczególnie

Co prawda jeszcze nie przeszedłem, ale wydaje mi się, że jednak pod tym względem to jednak CE króluje np. dojście do biblioteki, ciągle te same korytarze z tymi samymi przeciwnikami, którzy respili się co kilkanaście sec.  Level design w CE moim zdaniem jest najgorszy ze wszystkich. 

 

Jak mnie denerwuje ta rejestracja hitów, wywalam bardzo często cały mag i gościu się obraca i mnie zabija w sekundę.  Poza tym kolizja także jest bardzo słaba, uderzam gościa z łokcia 2x, ten mnie raz i ginę. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Sponsi napisał:

Czego się spodziewać po kampanii? To będzie coś jak Mass Effect czy strzelanka bardziej?

Będą jakieś bonusy do multi za przechodzenie czegoś w kampanii?

Serię niemożliwe do porównania, obie wybitne. Historia w Halo jest świetna, tylko trzeba chcieć ją poznać i ogarnąć trochę temat ponad to co widzisz w grach. 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, TmK napisał:

Trzeba szybko kończyć 4 i 5, forza za bardzo wciągnęła ?

Kończę powoli Gears of War 3 i też się biorę za singla w Halo Infinite ?

Forza Horizon 5 już ograna ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matchmaking nie działa dobrze. Mam platynę 5 i matchmaking 344, a gram w drużynie z gościami co mają 14. ?‍♂️

W crossplayu mam wyższy rank niż grając Solo/Duo, kontroler.  Tam nie mogę się przebić przez platynę 4. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym sie roznia zwykle wersje od tych ODST ??

Chcialbym ograc sobie glowne czesci i wdg wikipedi to lista brzmi:

Reszta to jakies poboczne wersje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Wszystkie kostiumy:     Jest ich 30, aż dziwne, że część z nich nie wylądowała w jakimś sklepiku   biorąc pod uwagę, że devi robili wcześniej gry na mobilki.:D Niektóre z nich...   Nie wiem też skąd tyle narzekania. Są też "normalne" stroje, nie każdy musi latać z "gołą pupą".
    • Ale to co zostało kupione skoro ten xeon E3-1230V2 z linku wchodzi na tą płytę główną? Może Ci wysłali inny?
    • Szczerze mówiąc wydajność 4090 z niższym poborem W i ceną by mi wystarczyły. No ale właśnie, tu pojawia się kwestia ceny.   W ogóle to zastanawiam się czy do 5080/5090 przebiedować jeszcze na obecnej platformie pod 1440p UW, czy raczej nie ma to sensu. Bottleneck CPU będzie się zdarzać, ale myślę że to naprawdę tragiczne przypadki.   Jeśli budowałbym nową platformę to już raczej na 8800/9800X3D (nie wiadomo jakie oznaczenie będzie miała następna seria). 
    • Na prawdę chcemy tutaj udowodnić globalne ocieplenie na podstawie 60 ostatnich lat?  To chyba trolling. Nawet co do tych danych z lat 50.: czy narzędzia / technologia użyta do pomiarów wtedy jak i dzisiaj jest taka sama? Czy punkty pomiarowe znajdują się w takich samych odległościach od zurbanizowanych części miast, aby nie zaburzać pomiarów? Jeśli choćby 1 z tych 2 rzeczy jest inne to te pomiary nie są dokładne, bo staramy się w nich zbadać średnie odchylenia o dziesiąte części stopni. Wiarygodne dane byłby by np. z ostatnich 150-200 lat gdy spełnione byłby by takie same warunki co do miejsc pomiaru i za pomocą takich samych narzędzi. Co i tak jest tylko analizą danych w krótkoterminowych okresie i nijak ma się do wahań temperatur w większej skali.   Albo te wykresy powyżej dotyczące np. poziomu pokrywy śnieżnej i temperatury zimą - cały w ciągu ostatnich 50 lat są wahania w tym ostatni pomiar wychodzący poza normę. Ponownie jednak - brak jakichkolwiek szczegółów w jakich warunkach i za pomocą jakich narzędzi były prowadzone pomiary. Na pewno na przestrzeni lat były one bardziej dokładne - co poddaje tylko w wątpliwość wcześniejsze pomiary gdzie margines błędu jest wyższy.  W bardziej długoterminowym okresie czasu wygląda to mniej więcej tak: http://www.faculty.ucr.edu/~legneref/bronze/climate.htm Albo tak: A Temperature reconstruction with 95% confidence intervals shown, from Loehle and McCullough (published in Energy and Environment, 2008): Correction to: A 2000 year global temperature record based on non-tree ring proxies. As this reconstruction is based soley on proxy data, the recent, measured global average temperature was not added to the end of the record as was done by Mann. The last data point represents a 29 year average centered around 1935   Albo tak, dla zwolenników globalnego ocieplenia. Nawet ten wykres nie do końca jest dla nich korzystny. Jest on kwestionowany ze względu na duzą niedokładność: czarna linia poziom uśredniony, żółte linie - niepewność ""Hockey stick" reconstruction of global average temperature changes over 1000 years (ending in 1998). Reconstruction performed using proxy data before 1900 and instrumental data after 1900. Yellow and red shading show author's estimation of uncertainty in the reconstruction."   Dlatego męczą mnie te teksty, że globalne ocieplenie to niepodważalna prawda i jest milion dowód nie do obalenia, bo tak nie jest. 
    • Widzę, że sam nie wie co chce kupić, ale CCC nadal działa 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...