Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Stfforek

Emag problem ze zwrotem Sapphire Radeon RX 580 NITRO+ 4 GB!

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno bym tego nie zostawił, nawet jeśli byłoby to 10zł ;) Tutaj już nie chodzi o te marne grosze tylko o to, żeby coś udowodnić. I na koniec jeszcze bym uświadomił ich, ile to dyskusji było prowadzonych w tym temacie i ilu klientów stracili. Nigdy tam nic nie kupię. Mnóstwo rzeczy zamawiałem w morelach, kilka razy musiałem zwrócić i nigdy nie miałem problemów, patrzyli tylko czy sprzęt cały - nikt rysek nie szukał. A co do telefonu.. To już jest totalnie żałosne. Prawa klienckie są jakie są - jeśli komuś nie pasuję, niech szuka zysków w innej branży. Przecież oni nie mają prawa tak postępować. Nic tylko zebrać do kupy wszystkie te historie i zainicjować jakieś postępowanie przeciw nim.

 

PS

A co do samej RX580 - mam RX580 8gb. Pracowała przeraźliwie głośno, grzała się tak, że można na niej było jajka smażyć. UV przy standardowych ustawieniach zegarów (tryb boost - 1386/2000MHz) i działa świetnie. Temperatura +/- 8 stopni niższa i chodzi o połowę ciszej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 99% dostałeś kartę ze zwrotu, albo co, sprzedaną jako nową,

 

Niekoniecznie sprzedana jako nowa, tej oferty niestety nie ma,więc nie wiemy jak było naprawdę, a jak pisałem wcześniej, obniżka o ponad 40% nie wzięła się znikąd.

 

Tylko że telefon po zwrocie nie trafia do ponownej sprzedaży jako 100% nowy , bo chociażby opakowanie jest już bez folii i plomba jest przecięta .

Z tą folią na wyświetlaczu za 3% wartości to przegięcie straszne. Takie potrącenia są wtedy kiedy klient coś uszkodzi , zbije ekran , albo chociaż go porysuje ale nie za zdjęcie folii z wyświetlacza (i przyklejenie jej z powrotem )

 

Aha, czyli jak zbije ekran w telefonie i go oddam to mają mi potrącić 3%....lol2.gif Szkoda słów.Skąd się biorą takie trolle???

 

Ale tak patrzac w druga strone.. Jaki to bylby lament jakby tak ktorys z Was dostal telefon ze zdjeta folia czy gdzies tam zadrapanie na srubie...

 

No właśnie, każdy widzi tylko siebie i swój interes. Większość broni autora bo się wyżalił na forum nie wiedząc na 100% czy napisał prawde.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, czyli jak zbije ekran w telefonie i go oddam to mają mi potrącić 3%....lol2.gif Szkoda słów.Skąd się biorą takie trolle???

Masz 14 dni na oddanie sprzętu w stanie nienaruszonym, w pełnym komplecie jaki go otrzymałeś. Co ma ta folia do tego? Sprzęt oddany w stanie nienaruszonym więc nie mają prawa sobie potrącać. Przecież ściągnięte folie nie świadczą o jakimkolwiek zużyciu. To może sobie potrącą kolejne 3% za rozciętą plombę na opakowaniu? Bo przecież ma być nienaruszony - więc nie wolno ci go otwierać. Na temat zbitego ekranu to nawet szkoda dyskutować xD

 

PS.

Jeśli chodzi o tą folię to pewnie już chcieli to sprzedawać jako nowa sztuka, ale uniemożliwia im to właśnie ta zerwana folia. Nie widzę innego wytłumaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie sprzedana jako nowa, tej oferty niestety nie ma,więc nie wiemy jak było naprawdę, a jak pisałem wcześniej, obniżka o ponad 40% nie wzięła się znikąd.

 

 

Promocja na której kupiłem była kropka w kropkę jak ta https://www.pepper.pl/promocje/karta-graficzna-sapphire-radeon-rx-580-nitro-4g-gddr5-11265-31-20g-141807

I nie nie było w opisie, ani nazwie karty, ani nigdzie że jest to karta ze zwrotu, outletu itp. Na to akurat zwróciłem uwagę gdy zobaczyłem cenę.

W to że sklep mi tak odpisał ktoś też podważał że to fejk i zmyślam. A tu się okazuje że nie jestem sam i sytuacja osoby z telefonem potwierdza że coś takiego się dzieje. Moją winą jest to że nie mam absolutnie żadnego dowodu na to że odsyłałem kartę w stanie identycznym jak otrzymałem. To jest lekcja dla mnie na przyszłość :E

 

EDIT:

Dodam jeszcze że nie zależy mi absolutnie na oczernianiu jakiegokolwiek sklepu, nie mam w tym żadnego interesu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla przykładu jak zachowuje się MORELE w takiej sytuacji

 

Pragniemy poinformować, że do Twojego zamówienia numer XXXXXXX została wystawiona korekta do faktury zakupu.

Dokument dostępny jest TUTAJ. Zapoznaj się z nim i potwierdź jego otrzymanie klikając "Potwierdzam" w Twoim koncie.

Jeżeli wpłata została dokonana a nie wskazałeś nam numeru rachunku bankowego do zwrotu środków, prosimy o jego podanie pisząc do nas lub kontaktując się z Działem Obsługi Klienta w celu ewentualnego wybrania innej formy zwrotu środków.

Jeśli natomiast chcesz przepisać tą płatność do innego zamówienia - również prosimy o kontakt.

 

Oczywiście doceniam ich podejście do spraw 14 dniowego zwrotu, dlatego zakupiłem u nich nowy produkt, gdzie po prostu zamiast odbierać pieniądze dopłacę różnice w cenie. Dlaczego ? Bo mam pewność, że jeśli z jakiegoś powodu grafika nie będzie działała tak jak ją reklamują w internecie ( cicha praca ) to MORELE nie zrobi mnie w bambuko ale przyjmie zwrot na klatę.

 

PS: Odesłaną grafikę oczywiście włożyłem do PC, przykręcałem do obudowy i o zgrozo zdjąłem nawet folię z backplate ( później ją przyłożyłem na powrót, ale to już na pewno nie było zrobione tak dobrze, jak fabrycznie.

 

Da się ? Da - brawo MORELE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak jak wcześniej wspomniałem. Padały hasła na morele i były różne historie samego sklepu, ale mnie jeszcze nigdy nie zrobili w bambuko. Jak kupuję to raczej tylko u nich bo dobrze traktują klienta. Zdarzyło mi się oddawać i zawsze miałem pewność, że zwrócą gotówkę bez problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Większość broni autora bo się wyżalił na forum nie wiedząc na 100% czy napisał prawde.

 

super tylko praktycznie wszystko w internecie jest nie do udowodnienia, a kwitów z poświadczeniem tożsamości nikt nie chce wrzucać. Więc albo zakładamy, że ludzie piszą prawdę z automatu, albo w ogóle nie piszmy na forach, bo przecież każdy może ściemniać albo trollować.

 

Chyba, że pojawiają się fakty świadczące o tym, że historia jest bzdurą albo czarnym PR... sam wątpiłem w sytuację gdy autor tematu opisał odpowiedź jaką podobno dostał od rzecznika, ale tam przecież też może się trafić jakiś "słabosilny" prawnik albo olewacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, autor bankowo ciągnie temat już któryś dzień bo chce się wyżalić. Świetna teoria. A może to troll siedzi w domu i śmieje sam do siebie, że taka aktywność w jego naciąganym temacie, ciągle pytając o rady. Weź sobie oszczędź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładam, że EMAG "umie w internety" i ktoś już im na pewno podesłał link do tego tematu. Dyskusja ciągnie się już 10 stronę, więc odzew jest. Wychodzę z założenia, że jeśli autor naciągałby fakty, to już dawno mielibyśmy okazję przeczytać odpowiedź osoby, która występuje w imieniu EMAG i prostuje kłamstwa. Póki co takiego oświadczenia ze strony EMAG tu nie widziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Póki co takiego oświadczenia ze strony EMAG tu nie widziałem.

 

Był tu taki jeden i na poprzedniej stronie napisał jaką dostał odpowiedź, wrzucę oba posty:

 

Wysłałem do EMAG maila z informacją, żeby potwierdzili opisaną tutaj sytuację (wówczas stracili klienta), albo zaprzeczyli. Pewnie oleją (i tym samym niejako potwierdzą wersję autora tematu :E), ale spróbować nie zaszkodzi. Skoro autor chce się dać, przepraszam za wyrażenie, dymać za 65zł, spoko - mnie jednak zniesmaczają takie praktyki naszych sprzedawców. Trzeba im chociaż dać do zrozumienia, że coś takiego nie przejdzie i że będą tracić klientów przy próbie przyjanuszenia chociażby tych 60 zł za jakieś ŚRUBKI. Sorry - bez przesady.

 

zachęcam do tego samego - podejrzewam, że kilku straconych klientów na dobrą sprawę boli bardziej, niż jednorazowe, przyjanuszone 65 zł. Może ktoś się zreflektuje, chyba, że to taki net-es, który ponad zyski i dobrą opinie woli "pokazać, że oni są najważniejsi" :E

 

 

"Dzień dobry,

 

W żaden sposób nie możemy odnosić do jakichkolwiek sytuacji w których osoba nie jest stroną."

 

oto stanowisko emag.

 

Moje stanowisko: szukajcie sobie zatem innych jeleni, więcej nic u was nie kupię.

 

W sumie trudno innej odpowiedzi się spodziewać w czasach RODO.

Na swoją obronę mogę dodać że jakby ktoś miał wątpliwości co do tego co tu napisałem to zapraszam na piwko do mnie (Poznań) i pogadamy sobie o "sklepach" :cool:

 

EDIT 1:

Nie no, autor bankowo ciągnie temat już któryś dzień bo chce się wyżalić. Świetna teoria. A może to troll siedzi w domu i śmieje sam do siebie, że taka aktywność w jego naciąganym temacie, ciągle pytając o rady. Weź sobie oszczędź.

 

Ja nawet nie wiem jak ktokolwiek mógłby mieć z robienia czegoś takiego frajdę, ba idei "trolowania" nigdy nie rozumiałem :hmm:

Już nie mówiąc o tym że nie chcę nawet siebie wyobrażać jako trolla siedzącego w piwnicy w przepoconej koszulce śmiejącego się do siebie :E

 

EDIT 2:

A tak na koniec to temat trochę zaczyna żyć swoim życiem, mi nie zależy by go ciągnąć, bo dla mnie temat się zakończył jeśli chodzi o moją sprawę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

EDIT 2:

A tak na koniec to temat trochę zaczyna żyć swoim życiem, mi nie zależy by go ciągnąć, bo dla mnie temat się zakończył jeśli chodzi o moją sprawę.

Odpuściłeś im te 65zł. :hmm::E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpuściłeś im te 65zł. :hmm::E

 

Jak pisałem na 8 stronie poddałem temat. Niestety nie mam dowodów że kartę odesłałem w takim samym stanie jak dostałem, co jak już pisałem jest nauczką dla mnie, ale może ktoś tutaj skorzysta na moich błędach i np. Odsyłając jakiś produkt udokumentuje w jakim stanie się znajduje by nie było niespodzianek. Niektórzy piszą o sądach... Heh.

Dowód na to że sklep próbuje takich praktyk niech uczuli innych. Ja tam zakupów nie zrobię, tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam dowodów że kartę odesłałem w takim samym stanie jak dostałem, co jak już pisałem jest nauczką dla mnie, ale może ktoś tutaj skorzysta na moich błędach i np.

 

WTF, gościu. Z całym szacunkiem, ale przez taką postawę komuś innemu też policzą 10%. Bo Ty odpuściłeś i tym samym zachęciłeś ich do tego, by to powtarzać. To dochodowa zabawa dla sklepu, zabiorą Ci 65 a karta trafi do sprzedaży w tej samej cenie :E

 

Jak 65 zł to mało, to podam numer konta, wyślij mi :Up_to_s:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak 65 zł to mało, to podam numer konta, wyślij mi :Up_to_s:

 

Nie jestem zainteresowany ;)

Mam dla 65zł po sądach się włóczyć? Muszę cię rozczarować.

Niech stosują takie praktyki dalej, na dłuższą metę mogą tylko stracić.

Ja ich będę omijał szerokim łukiem i każdemu będę odradzał. EOT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również zwracałem tego samego RX580 i do mojego zwrotu nie mieli zastrzeżeń, tylko moja karta nie była nawet wyciągnięta pudełka, nie uszkodziłem plomb na kartonie. Moim zdaniem to nie jest stała praktyka. Pewnie mieli dużo zwrotów w opłakanym stanie i przyszedł nakaz czepiania się o każdą pierdołę, kiedyś przymykali oko na te sprawy. Zapewne za jakiś czas karta autora pojawi się pod tym linkiem. W tej chwilą chcą za nią absurdalna cenę 1149zł :E

Tak czy siak 10% za śrubkę to trochę dużo, może potarguj się o niższą "karę".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli EMAG nas czyta to chciałem ich pozdrowić.

Aktualnie "emag problem" i ograniczenie do ostatniego roku wyrzuca nas od razu na pierwszej stronie w góóóglach ale mocno liczę na algorytm google że będzie jeszcze lepiej pozycjonował w przyszłości.

"EMAG BRAWO WY" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem na 8 stronie poddałem temat. Niestety nie mam dowodów że kartę odesłałem w takim samym stanie jak dostałem, co jak już pisałem jest nauczką dla mnie, ale może ktoś tutaj skorzysta na moich błędach i np. Odsyłając jakiś produkt udokumentuje w jakim stanie się znajduje by nie było niespodzianek. Niektórzy piszą o sądach... Heh.

Dowód na to że sklep próbuje takich praktyk niech uczuli innych. Ja tam zakupów nie zrobię, tyle.

Rozumiem cię, też nie miałbym czasu na tego typu przepychanki o pietruszkę. Ale chociaż napisz swoją opinię w paru serwisach (ceneo, skąpiec), żeby ostrzec ludzi przed praktykami tego sklepu. No i mam nadzieję, że nie uznawałeś tego ich potrącenia na 65 zł. Odstąpienie jest skuteczne tak czy inaczej, a oni muszą zwrócić kasę, nie musisz niczego potwierdzać ani uznawać. Może kiedyś ci się odwidzi i wystąpisz o zapłatę albo wpiszesz ich do jakiegoś rejestru dłużników ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości zapytam ile stopni miałeś? Mój gigabyte aorus w wiesku 3 ustawienia na ultra dałem w fhd max 65 stopni i wentyle chodzą na 800-900 rpm i sprawdzałem od kiedy mi przeszkadzają i dopiero msi afterburner przy 55% ponad 2k rpm. Może twoja się grzala powiedzmy 80 stopni i wentyle na full wchodziły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy co odpalisz. Jak włączysz CS'a na 100 klatkach to nikomu nie przekroczy 65 stopni. Mi RX580 8gb grzał się do 90 stopni przed UV jak go obciążyłem na 101%. Mój przypadek nie jest odosobniony, większość RX580 się potwornie grzeje przy odpowiednim obciążeniu odpowiednim programem. Teraz łapie mi max 83 stopnie przy pełnym obciążeniu i 2200rpm. Ustawiłem 1090mV przy 1386MHz, niżej z napięciem nie próbowałem jeszcze schodzić.

 

PS. Jeszcze jedna ważna sprawa.. Radeony standardowo zbijają taktowania, także kartę trzeba zmusić do trzymania stałego zegaru dla maksymalnej wydajności. Bez tego też nie będzie łapała wysokich temperatur ale FPS będzie spadał. Mi karta trzyma ciągłę 1386MHz przy obciążeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie trudno innej odpowiedzi się spodziewać w czasach RODO.

 

A jak by nie było RODO to by coś zmieniło??Weź nie rozśmieszaj...

 

Masz 14 dni na oddanie sprzętu w stanie nienaruszonym, w pełnym komplecie jaki go otrzymałeś. Co ma ta folia do tego? Sprzęt oddany w stanie nienaruszonym więc nie mają prawa sobie potrącać. Przecież ściągnięte folie nie świadczą o jakimkolwiek zużyciu. To może sobie potrącą kolejne 3% za rozciętą plombę na opakowaniu? Bo przecież ma być nienaruszony - więc nie wolno ci go otwierać. Na temat zbitego ekranu to nawet szkoda dyskutować xD

 

PS.

Jeśli chodzi o tą folię to pewnie już chcieli to sprzedawać jako nowa sztuka, ale uniemożliwia im to właśnie ta zerwana folia. Nie widzę innego wytłumaczenia.

Bierzesz coś kolego???shocked.gif Postaraj się POWOLI przeczytać i zrozumieć co inni piszą.

 

Promocja na której kupiłem była kropka w kropkę jak ta https://www.pepper.p...5-31-20g-141807

 

 

Link do oferty is death, więc trudno nam zweryfikować jak było naprawdę. Co prawda na pepper nikt nie wspomniał o jakimś outlecie, ale z reguły na emag przeceny o ponad 40% to raczej outlet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję by w ramach solidarności forumowej napisać maila do Emag z krótkim zapytaniem o takie praktyki. Dlaczego tak postępują, na jakiej podstawie wyliczana jest kwota zwrotu, na jakiej podstawie prawnej w ogóle dokonują takiego potrącenia itp. itd. Jak dostaną kilkanaście takich maili albo kilkadziesiąt to może się zastanowią.

 

Może któryś z naszych forumowych prawników przygotowałbym taką formatkę do wysyłania?

 

Sprawa jest oburzająca, więc myślę że warto o to powalczyć wspólnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@acus231

 

 

jaka masz kartę?

 

bo ja testowałem w furmark i dobijało do 78 stopni a wentyle się kręciły na 1k rmp

 

będę w domu mogę pokazać , od razu napisze ze mam fhd 60hz wiec może dlatego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej żeby to zrobił rzecznik.

 

Nie w tym sensie, że mi się nie chce czy coś ( co w sumie też jest trochę prawdą, bo po co ja mam się produkować, skoro ludzie sami to olewają? ) Ale chodzi przede wszystkim o to, że rzecznik może wystąpić z pismem w trybie art 42 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów o wyjaśnienie takiej praktyki a sklep tego zlać już nie może. Tzn, może, ale...

 

 

 

Art. 114.

1. Kto, wbrew przepisowi art. 42 ust. 4, narusza obowiązek udzielenia rzecznikowi konsumentów wyjaśnień i informacji będących przedmiotem wystąpienia rzecznika lub obowiązek ustosunkowania się do uwag i opinii rzecznika, podlega karze grzywny, nie mniejszej niż 2000 zł.

 

Powodem interwencji rzecznika powinno być uzasadnione przypuszczenie stosowania przez sklep praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów.

Swoją drogą - przykład z telefonem i folią jest jeszcze bardziej chamski, niż ta śrubka. Konsument ma prawo dokonać sprawdzenia rzeczy w sposób nie wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Ergo - może rozpakować zasilacz sieciowy w celu uruchomienia monitora. Może ściągnąć plomby nieumożliwiające podpięcie jakichś kabli, slotów - może ściągnąć folię z ekranu w celu sprawdzenia jego stanu pod kątem uszkodzeń, prawidłowego wyświetlania kolorów czy obecności bad pixeli.

W przypadku karty graficznej nie trzeba odkręcać śrub z chłodzenia, żeby sprawdzić, czy działa. Inna interpretacja tych przepisów kłóciłaby się z przepisami dotyczącymi m.in rękojmi za wady.

Prawo zwrotu ma umożliwić zapoznanie się konsumenta z rzeczą, której nie mógł zbadać w sklepie. Uzależnienie prawa zwrotu od badania rzeczy pod kątem jakości czy wad zrównałoby je w pewnym sensie z rękojmią za wady.

Mógłby ją zwrócić, jakby rzecz była wadliwa.

Nie mógłby jej zbadać ( uruchomić ) jakby chciał odesłać w ramach zwrotu 14 dniowego bo....

Mógłby ją zwrócić, jakby rzecz była wadliwa.

Ale żeby stwierdzić wadę, musiałby ją uruchomić

A wtedy nie mógłby jej zwrócić na 14 dniowy, bo ją uruchomił

A jak uruchomił, to mógłby zwrócić, jakby była wadliwa...

 

Klasyczne koło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Primo ja Cię doskonale rozumiem, ale tu już nie walczymy o autora tematu, tylko o nieuczciwe praktyki sklepów. Jak jeden na to wpadł, to niedługo inne skur***** zaczną kopiować pomysł, więc można próbować zdusić problem w zarodku, zanim plaga się rozpełznie i stanie się kolejnym "polskim standardem", a nasze Państwo znowu będzie bezradne w ukrócaniu tej patologii.

 

Wpadłem jeszcze na pomysł by zamiast wysyłać maile kto ma zrobił to z poziomu konta w ich systemie by wiedzieli, że to ich klienci piszą, a nie boty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@acus231

 

 

jaka masz kartę?

 

bo ja testowałem w furmark i dobijało do 78 stopni a wentyle się kręciły na 1k rmp

 

będę w domu mogę pokazać , od razu napisze ze mam fhd 60hz wiec może dlatego

No to spoko, jak takie temperatury masz to albo świetna wentylacja albo dobra sztuka ;) Zobacz tylko, czy stały zegar trzyma. Ja mam RX580 XFX 8gb. Bez UV w uber ustawieniach bez limitu klatek cały czas zbijało taktowania przez temperaturę, bo dochodziła do 90-tki. W furmarku nawet przy 80 stopniach spadały mi taktowania, nie wiem co było przyczyną. Teraz trzyma koło 80 przy stałym 1386MHz i nie hałasuje wyraźnie także nie mam zastrzeżeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Postaram się podrzucić następnym razem, jak będę na miejscu. Jak byłem ostatnio, to tyle pamiętam, że łapało LTE2100 z przekaźnika na odległości niecałych 4 km, a moc sięgała niżej niż -90dBm. Ogólnie tragedia z wczytaniem najprostszej strony internetowej, u 3 operatorów podobnie.   Powiem tak - została ta antena wybrana i zamontowana przez "fachowca" na zlecenie innych domowników. Ja się na tym tak nie znam, ale zanim się dowiedziałem jeszcze co tam w ogóle zostało zamontowane, to czułem już, że to będzie bubel, bo co innego może taki "fachowiec" zamontować. No i widzę, że moje przypuszczenia się potwierdzają. Żadnej poprawy to nie da? Bo trochę teraz ciężko będzie to zdjąć i rozmontować, nie wspominając już o poniesionych kosztach i ewentualnych następnych kosztach zakupu nowej anteny. Czy jesteś w stanie odpowiedzieć na resztę pytań dotyczących routera? Na przykład takie złącza to pewnie i tak zawsze będą te same, więc niezależnie od anteny router chyba można wybrać już teraz (mogę się mylić!). Chciałbym szczerze mieć coś ogarnięte przez majówką, o ile jest to osiągalne.
    • Witam po rocznej przerwie ; -). Odnawiam temat. Jak można łatwo odgadnąć, w poprzednim roku nic nie wyszło z kupna PC. Nic jednak straconego, gdyż jestem aktualnie gotowy do kupna gotowego zestawu lub zbudowania własnego PC. Budżet za samą jednostkę z softwarem (OS + Office) +/- 10000zł. Mogę dołożyć, o ile będzie miało to sens. Na początek, znalazłem taką oto promo w X-KOM: https://www.x-kom.pl/p/1220819-desktop-g4m3r-hero-i7-14700f-32gb-1tb-rtx4070s-w11x.html?sm=lowcygier Czy to dobra oferta? Czy też lepiej zbudować własną maszynę od zera?    
    • Świetne rady, autor tematu gra w 3440x1440, więc jakim cudem warto zmieniać 4070Ti na 4070Ti Super, skoro premiera RTX 5000 jest tak nieodległa ? Zanim braknie mu 12GB VRAM w tej rozdzielczości to będzie premiera RTX 6000. Więc @andriejek69 jak masz zmieniać teraz kartę to albo coś dużo mocniejszego, albo czekaj na nowe RTXy. Chyba, że faktycznie chcesz pograć w Cyberpanka z Path Tracingiem, ale tam nawet 4070Ti Super z 16GB to będzie za mało. Zrobisz ja uważasz, ale osobiście uważam taką zmanię za kompletnie bezsensowną, bo obecna kara Ci wystarczy do tej rozdzielczości, a jak zmieniać to na 4090, żeby faktycznie poczuć różnicę, teraz dostaniesz 10% to wydajności. Jedyna opcja to sprzedaż obecnej karty za dobrą cenę i niewielka dopłata.
    • Trudne się wylosowało... Monitorów z tunerem jest jak na lekartwo a szybszych niz 60hz tym bardziej. Nie ma mowy też o oledzie ani miniledzie z tunerem chyba że chodzi o telewizor to już prędzej coś znajdziesz.  Nie podałeś specyfikacji swojego komputera to też niezbyt można powiedzieć czy poradzi sobie z monitorem 4k np. (Samsung monitor m7 i m8) mają smart tv ale tunera już nie mają... Dodatkowo są na matrycy VA co nie każdemu może przypaść do gustu. Najlepszym rozwiązaniem będzie kupno możliwie najlepszego monitora na miniledzie/oled (jeżeli nadal mówimy o budżecie 4000zł) i jakiegoś smartboxa (googletv) z tunerem i podłączenie go do monitora poprzez HDMI.
    • Witam Proszę o ocenę zestawu do grania w 1440p i ewentualne propozycje zmian, chciałabym żeby wszystko zamknęło się w 7tys. Preferuję połączenie Intel/Nvidia, najlepiej jak najmniej RGB, dyski już posiadam (2 SSD Sata). Procesor i5 14600KF Karta Gigabyte GeForce RTX 4070 Super Windforce OC 12GB Płyta główna MSI B760 Gaming Plus WIFI lub MSI MAG B760 Tomahawk WIFI (wcześniej rozważałam również Gigabyte B760 Gaming X AX) Zasilacz Seasonic Focus GX - 750W Lexar Ares RGB 32GB 6400MHz CL32 Obudowa Genesis Irid 505F Z chłodzeniem mam problem, ponieważ chciałam zakupić Deepcool'a AK620, jednak nie jest dostępny w sklepie komputronika (sklep wybrałam ze względu możliwości odbioru komputera w moim mieście). Niestety ten ma dość ograniczony wybór chłodzeń. Tak samo jak widać mocno zastanawiam się nad płytą główną, jestem otwarta na propozycje.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...