Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jak każda gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ta gra ma taki baśniowy, oniryczny klimat, porównałbym ją nawet graficznie do Breath of the Wild, no nie jest to cel-shading ale graficznie jakby właśnie w tym kierunku "skręcała", jest taka trochę rysunkowa IYKWIM :)

Edytowane przez hennepin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no BotW to jednak całkiem inny styl. 

Tutaj po prostu wszystko jest podkręcone. To nie jest ładne pole, to jest najładniejsze pole. :E;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie trochę rozwalają te białe smugi wiatru. Są ewidentnie przerysowane i powodują że to wygląda po prostu idiotycznie. Można to jakoś wyłączyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To jest twój kompas, te smugi pokazują ci drogę do celu, mnie to nie przeszkadza, o wiele bardziej podoba mi się to rozwiązanie, niż jakaś głupia minimapa w rogu ekranu. Da się to wyłączyć, wystarczy wejść na ekran mapy, dać krzyżak w prawo, po czym odznaczyć cel wiatru, a smugi znikną.

Edytowane przez ditmd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tu tak cicho?

Niby taka dobra gra, a nie widzę, żebyście nastukali za dużo postów z zachwytami nad tą produkcją :E. Sam zaraz siadam ogrywać dalej po przerwie urlopowej.  Ciekawe co tam dalej w tej grze piszczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, lukadd napisał:

Co tu tak cicho?

Niby taka dobra gra, a nie widzę, żebyście nastukali za dużo postów z zachwytami nad tą produkcją :E. Sam zaraz siadam ogrywać dalej po przerwie urlopowej.  Ciekawe co tam dalej w tej grze piszczy.

Gra już dawno skończona. Mocne 8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście ;) już po urlopie i można spokojnie do gry wrócić. Może z fabułą ruszę do przodu bo nabite mam ze 20h i chyba połowy pierwszej lokacji dobrze nie obskoczyłem bo co uwolnie jakiegoś wieśniaka to mi roboty dokłada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabuła bardziej na 15h a nie 20 jak w reckach piszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm może speed-run i tylko główny wątek jakiś wymiatacz mógłby ogarnąć w tym czasie. Czytając recenzję (miasto gier bodajże) pisali o około 80H choć mi się wydaje, że to i tak mało przy moim tempie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem wymiataczem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, ODIN85 napisał:

Gra już dawno skończona. Mocne 8.

Mnie jak na razie średnio ta gra przyciąga, gram krótkie sesje z długimi przerwami. Chyba dalej mam przesyt po Assassinach jeśli chodzi o tego typu gry.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No poboczne to nie to samo co Dg i większość olałem a fabuła to praktycznie ciągle to samo ale to ex sony więc ocena musi być wysoka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powrocilem po 3 tygodniowym urlopie do gry i ja mam wlasnie inne odczucia, fabularnie mi sie bardzo podoba i bardzo dobrze dopasowali misje poboczne do glownej fabuly. Wszystko ma sens i sie pieknie wiaze. Nie mam wrazenia ze cos jest dodane na sile. Czuje taka atmosfere jakbym naprawde staral sie pomoc ludziom z mojej wyspy cierpiacym z powodu wojny.

Strona artystyczna zacwyca mnie dalej, jestem w polowie drugiego aktu i nie mam dosc. Wg mnie jedna z lepszych gier ostatniej generacji i napewno w czolowce EX sony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadana poboczne są okej, choć wałkowanie jednego schematu, czyli pomagania mieszkańcom, zaczyna po pewnym czasie nużyć. Tak, jest to zrozumiałe, zgodne z główną linią fabularną i okolicznościami, ale można było pokusić się o większą kreatywność. Co mnie cieszy to solidne dialogi i dobry wątek centralny, jak i całkiem niezłe opowieści poboczne, dotyczące pozostałych postaci. Do oprawy idzie się przyzwyczaić, mimo wyraźnych uproszczeń i niedociągnięć. Mocno jaskrawa, nasycona paleta barw może się podobać. System walki to nie jest poziom choćby Batmana czy Sekiro, nie ma jednak na co narzekać. Mocny ex od Sony na koniec generacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabuły tu prawie nie ma:EJuż te misje dla drużyny są ciekawsze i lepiej powiązane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo pierdołowatych zadań jest nawalone na mapie, ale mieszając to wszystko z głównymi i tymi lepszymi pobocznymi w końcu opracowałem schemat, trochę tego trochę tamtego i powoli zaczyna wciągać. Graficznie jest dość mocno nierówno. Raz pięknie, a innym razem ledwie przeciętnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Techniczne pytanie. Na dniach wpadnie w moje ręce ładniutki telewizor z 4K i solidnym HDR. W przypadku, gdy mam zwykłą PS4 - będę mógł wykorzystać zalety HDR?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby działa, z jakimiś update podbili lekko przepustowość nawet w zwykłym ps4 i puścili HDR. Ale jakie są różnice to nie mam pojęcia.

Ogólnie to do TV 4k z dobrym HDR to nie ma co się zastanawiać tylko prosiak. W przypadku Ghosta sama różnica w rozdzielczości to 1800p vs 1080p.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie przeszedlem. Gierka naprawde fajna, momentami wspaniala grafika z niesamowitymi widokami i swietnym photomode z ktorego nigdy w innych tytulach nie korzystalem a tu calkiem czesto. Niestety zdazaja sie tez gorsze momenty jak slabsze tekstury, czasami srednia animacja (smiesznie ludzie odskakuja pomiatani przez niedzwiedzie) czy tez jej brak i czarny ekran (brakowalo pewnie troche budzetu). Klimat Japoni naprawde zrobiony wybornie. Uklony, granie na flecie, tworzenie haiku, podazanie za wiatrem, ujecia kamery przed wieksza walka czy tez rysowane animacje przed misjami mitycznymi - to wszystko nadaje unikatowych cech. Mechanizm walki solidny i wszechstronny. Brawo tez za brak grindu. Fabula prosta i moze nawet niestety troszke za prosta. Postacie pasuja do klimatu Japoni ale przez to wszyscy sa bardzo powazni i ciezko sie do kogokolwiek bardziej przywiazac. Przejscie Jina w stronne ghosta mnie do konca nie przekonuje, wydaje mi sie ze zabraklo jakiegos elementu i bylo troche zbyt gwaltowne. Misje poboczne te ktore na mapie mialy twarz bohaterow calkiem przyzwoite. Pod koniec czulem juz zmeczenie materialu ale tez niedlugo pozniej zakonczla sie glowna fabula wiec tempo rozrywki raczej dopasowane. Generalnie oceniam na 8.5/10, gra bardzo dobra ale nie wybitna jednak biorac pod uwage jaki postep zrobilo Sucker Punch od ostatniego Infamous to byc moze ich kolejna gra juz taka bedzie.

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...