Skocz do zawartości
Lohater

Elex 2

Rekomendowane odpowiedzi

Gra praktycznie jak elex 1, ja tam nie widzę zmian cały stream widziałem więcej gościu latał jak oparzony niż sensownie pokazać grę.

Ciekawe jak finalnie będzie czy też takie super tłumaczenie odwalą jak w "1".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tym filmiku wyżej co dał ODIN85 rozdzielczość ustawiona na 4K ale już scaling 70%. Ciekawe na czym gra była odpalona że sobie PC nie radzi z natywnym 2160p.

Poprzednia część u mnie śmiga w max ustawieniach a graficznie z tego co widzę ELEX II to jest praktycznie ten sam poziom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadzieję że ta twarz Jax'a z tych gameplay'ów to jakaś generyczna jest i dopiero nałożą właściwe tekstury, bo w ogóle nie przypomina Jax'a z Elexa 1. 

Zresztą Kaja to już w ogóle makabra, jak z nią nic nie zrobią to moderzy na gwałt potrzebni. 

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten model, w szczególności twarz, wygląda jak postać z tych pierwszych animowanych w 3D kreskówek z końca lat '90

 

hqdefault.jpg

Edytowane przez mag_zbc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem ten "pokaz" i wyglada to chyba jeszcze bardziej drewnianie niz Elex 1 ,no cóz  trzeba bedzie sie przyzwyczaic ,ale sam Elex jak ogrywam w 4k wyglada Ok.Oby była fabuła,dialogi,postacie,decyzje i to mi wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie rewelacyjne drewno, będę się zagrywał i znów zaglądał pod każdy kamień.

Mój filmik z Elex 1 :)



 

  • Haha 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem pewne konwencje w mechanice i gameplaye-u ale oni autentycznie stoją w miejscu. Risen 1 był ciekawy, naprawiał błędy Gothic-a 3 choć był mocno zachowawczy, tak jakby nie chcieli popełnić błędów z G3 - zbyt wielkiego świata, zbyt wielkich aspiracji. Spoko, rozumiem. Małe studio musi mierzyć swoje możliwości. Ale Risen 2, Risen 3, Elex to deptanie w miejscu. Zero progresu, zero rozwoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wychodzą z założenia jak Activi$ion w przypadku serii CoD - nie ważne co i jak bo i tak się sprzeda. :E Mają jakiś tam swój utarty schemat robienia tych gier i tego się trzymają z małymi odchyłkami. Być może osoby, które pracują w Piranji nie mają tyle skilla/są leniwe by udoskonalić oprawę czy mechanikę rozgrywki i doją kurę znoszącą złote jajka do skutku.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest na to popyt i firma zarabia. Nawet lepiej, że mają swój pomysł na gry niż, żeby próbowali ścigać się z trendami, bo temu nie podołaliby zapewne. To jest małe studio. Mają swoją niszę. Są też trochę zakładnikami sytuacji, bo wybili się bardzo na pierwszym gothicu i to ich takie opus magnum :E  Góra, która podejmuje decyzje o tym pamięta, więc ciężko im odrzucić schemat, który na pewno się jakoś sprzeda i zrobić coś całkowicie nowego i dużo bardziej ryzykownego. Kiedyś widziałem interview, chyba to był Bjorn ten łysy i bardzo się bronił przed tym, żeby w ogóle zrobić cokolwiek nowego w uniwersum Gothic i bał się tego tematu, że nie dźwigną go na poziomie oczekiwanym przez fanów. Po prostu chyba mocno zachowawczo podchodzą obecnie do projektów. Nie chcą się wywrócić i też nadal pozostać małym zespołem. Taki przyjęli model biznesowy no i ok. Osobiście naprawdę nic nie mam do tego, żeby core ich gier pozostawał bez zmian, bo naprawdę trafia w moje gusta - poziom trudności, rozwój bohatera, eksploracja. To robią bardzo dobrze, więc po co wymyślać koło na nowo. Niech koło wymyśla CDPR, który może nie dowieść ogromnego projektu w akceptowalnej jakości jak CP2077, a i tak zarobi krocie.

Z gameplay'u widać poprawę w kilku aspektach - grafiki, trochę w animacji - ruch i walka, dali cinematici. Jest w porządku. Natomiast regres w animacjach i teksturach twarzy jest bardzo widoczny, a ten dzieciak z wytrzeszczem oczu to coś okropnego. No i jak zwykle trzeba iść na kompromisy i ostatecznie dobrze się bawić :) Porównanie do gier z 2021... ja na to machnę ręką i kupię ?

Z tym wiecznie drewnianym PB to też nie do końca prawda, bo był okres, gdzie byli lata świetlne przed wielką Bethesdą :). Taki śmieszny filmik porównawczy: 

https://www.youtube.com/watch?v=1PcUQQOODv0

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, MrHardy napisał:

Z tym wiecznie drewnianym PB to też nie do końca prawda, bo był okres, gdzie byli lata świetlne przed wielką Bethesdą :). Taki śmieszny filmik porównawczy: 

https://www.youtube.com/watch?v=1PcUQQOODv0

 

 

Tyle ze wtedy nikt nie twierdzil ze ich gry sa drewniane bo wiekszosc taka byla. G2 to klasyk sam w sobie.

Drewnianosc PB zostala wylapana dopiero w pozniejszych czasach gdy swiat poszedl do przodu a oni dalej zostali przy modelu animacji z G2 wlasnie.

Mimo wszystko ich bardzo cenie i wiadomo ze bedzie grane na premiere :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Sheeneek napisał:

Tyle ze wtedy nikt nie twierdzil ze ich gry sa drewniane bo wiekszosc taka byla. G2 to klasyk sam w sobie.

Drewnianosc PB zostala wylapana dopiero w pozniejszych czasach gdy swiat poszedl do przodu a oni dalej zostali przy modelu animacji z G2 wlasnie.

Mimo wszystko ich bardzo cenie i wiadomo ze bedzie grane na premiere :D 

Ale to wszelkiego rodzaju "eksperci" w tym np. redaktorki GOL-a jak tylko wspominają lub tworzą jakiś materiał o Gothicu to mówią, że gra jest drewniana co jest zupełną głupotą bo wtedy wszystkie gry z tamtego okresu powinny być tak określane, a nie są. Ten porównawczy filmik jest dobry, a jakoś nigdy nie czytałem aby ktoś na grę Bethesdy mówił, że jest ona drewniana tak samo jak Gothic.

Edytowane przez Dozorca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo teraz drewnianosc to znak rozpoznawczy PB? Tylko oni tak bardzo sie tego trzymaja i nie chca (nie potrafia?) zmienic i nawet indie czesto robia gry mniej drewniane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, że tam już nikogo nie ma kto robił Gothica 1, 2 i nawet 3 oprócz tego łysego Bjorna, a taki Elex jest pod wieloma względami podobny do Gothica także moim zdaniem skoro potrafią coś takiego zrobić to powinni spróbować zrobić nowego Gothica lub remake 2 z jakimś nowym dodatkiem typu Noc Kruka.

Mam nadzieję, że po Elex 2 pójdą w czyste Fantasy chociaż nie zdziwiłbym się gdyby spróbowali coś zupełnie innego nawet zmienili gatunek.

 

Edytowane przez Dozorca
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile pierwszy Risen mi się podobał to pierwszy Elex był do bani, więc na dwójkę nie czekam.

Gra bardziej drewniana niż drzewo, z okropnymi dialogami, wieczną ekspozycją i wszystkimi wadami sprzed dwudziestu lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Dozorca napisał:

Ale to wszelkiego rodzaju "eksperci" w tym np. redaktorki GOL-a jak tylko wspominają lub tworzą jakiś materiał o Gothicu to mówią, że gra jest drewniana co jest zupełną głupotą bo wtedy wszystkie gry z tamtego okresu powinny być tak określane, a nie są. Ten porównawczy filmik jest dobry, a jakoś nigdy nie czytałem aby ktoś na grę Bethesdy mówił, że jest ona drewniana tak samo jak Gothic.

Wtedy nikt nie mówił, że Gothic jest drewniany. Wtedy na świecie nikt o tej grze nie mówił bo nie była to marka tak popularna jak TES. A problem tkwi w tym, że świat ruszył, a PB dalej struga drewno.

Poza tym gry Bethesdy, a konkretnie Fallout i TES to do dziś są jedne z najbardziej lubianych gier... I jednocześnie najbardziej wyśmiewanych za drewno.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że taki Skyrim jest równie słabą grą, co Elex. O wiele bardziej podoba mi się GreedFall.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, lis22 napisał:

Tylko, że taki Skyrim jest równie słabą grą, co Elex. O wiele bardziej podoba mi się GreedFall.

Mozna Skyrima nie lubic, ale nazwac go slabym i porownac do Elexa? Jakby nie bylo jednak jest jedna z najbardziej uznanych gier rpg.

Greedfall tez mi sie podobal, tyle ze to rpg bardziej opierajacy sie na samych dialogach, liniowy i korytarzowy ze slaba eksploracja, gdzie Elex czy Skyrim wlasnie daja ci wolnosc i wielki swiat do myszkowania.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Greedfall ma przynajmniej jakąś fabułę, Skyrim jej nie ma. Elex jest lepszy ale tam wkurzają inne rzeczy: stary silnik, animacje, błędy, dialogi, ekspozycja w dialogach, powtarzalność tych samych kwestii, itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak inne wersje ale podobno polska wersja została popsuta więc może przez  to wyszły słabe dialogi bo angielskie teksty były czasami inne niż polskie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, lis22 napisał:

Greedfall ma przynajmniej jakąś fabułę, Skyrim jej nie ma. Elex jest lepszy ale tam wkurzają inne rzeczy: stary silnik, animacje, błędy, dialogi, ekspozycja w dialogach, powtarzalność tych samych kwestii, itp.

Greedfall ma w miarę interesującą fabułę, ale questy poboczne mają zerową wartość a mechaniki w grze są rodem sprzed 10 lat. Skyrim za to ma od cholery świetnych questów pobocznych które biją na głowę fabułę główną no i ma najlepszą na świecie bazę modów. Tu nawet nie ma co porównywać, w Skyrimie możesz zrobić prawie wszystko, w Greedfall nie możesz zrobić prawie nic. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ja wam zazdroszczę, że wam się Elex podoba. Jestem mega fanem Risenów z naciskiem na pierwszą część i drewniane mechaniki eksploracji, zaproponowane przez Piranha Bytes, są dla mnie idealne. Ale odrzuca mnie świat Elexa. Ci rycerze i te współczesne ruiny domów, nic mi tu nie gra i nie pasuje. Klimat, zamiast z apokalipsą, kojarzy mi się z obszczanymi ruinami domków u nas na działkach. Jakoś tak nieromantycznie, za to menelsko. No ale wiadomo, kwestia gustu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...