Skocz do zawartości
Czupaczups

Watch Dogs Legion

Rekomendowane odpowiedzi

Na razie grafika średnia a tego RTX chyba tylko w kałużach widać:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, ODIN85 napisał:

A te tekstury po pobraniu można dociągnąć czy kiedy?

Tekstury dociągasz po zainstalowaniu gry. Tak samo możesz je odinstalować. W UPlay z prawej strony jest zakładka DLC, a tam tekstury  i zapewne później reszta dodatków.

2aa3271074fcdd4d.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narazie z tego co widzę ten RTX jest sztucznie dodany. To samo osiągneli by tradycyjnie. Youtuberzy opłaceni też grają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Phoenixsuple napisał:

 

 

Miałeś rację lepiej w to będzie zagrać w 60k/s bo z RT jest "powalająca" różnica z tego co widzę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na autkach fajnie się odbija otoczenie, na niektórych powierzchniach też. A tak to bez cudów i mocne wymagania. Będzie testowane na żywo, za klika dni. Po optymalizacji detali z RT na high + performance dlss pewnie da radę na 60fps w 4k, a czy będzie warto to się okaże.

 

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinni pójść poważna stylistykę no ale po co w końcu gim baza najważniejsza. Te odbicia na karoseriach czy kałużach dało by się tradycyjną metodą zrobić no ale Nvidia zapłaciła to muszą zablokować. Pytanie czy będzie się dało odblokować ukryte opcje jak w jedynce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, luk21pl napisał:

Te odbicia na karoseriach czy kałużach dało by się tradycyjną metodą zrobić no ale Nvidia zapłaciła to muszą zablokować. 

Na konsolach nowej generacji też NVIDIA zapłaciła za RT czy tam już to AMD??

Mnie też te efekty nie rzuciły na kolana ale argument z uzasadnieniem czemu to tak wygląda jest naciągany jak guma w majtach.

Olej te efekty RT albo pora się pogodzić z ich obecnością w nowych grach skoro nawet konsola za 2300 PLN będzie w stanie to pociągnąć w 4K ?

PS> W grze masz przecież też tradycyjny SSR więc o co biega?? Bez RT też to wygląda wystarczająco dobrze.

 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, luk21pl napisał:

Powinni pójść poważna stylistykę no ale po co w końcu gim baza najważniejsza. Te odbicia na karoseriach czy kałużach dało by się tradycyjną metodą zrobić no ale Nvidia zapłaciła to muszą zablokować. Pytanie czy będzie się dało odblokować ukryte opcje jak w jedynce

Przecież zwykłe odbicia masz zrealizowane standardowym sposobem bardzo podobnie jak było to zrobione w WD:2. To jest ten sam silnik.
 

Tutaj różne benchusie :E Gra ma mocne wymagania, nawet bez RT będzie warto w większości przypadków zapodać jakiś DLSS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Giera juz pobrana, jestem ciekaw jak sobie poradzi gtx 1660ti ?

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, azgan napisał:

Na konsolach nowej generacji też NVIDIA zapłaciła za RT czy tam już to AMD??

Mnie też te efekty nie rzuciły na kolana ale argument z uzasadnieniem czemu to tak wygląda jest naciągany jak guma w majtach.

Olej te efekty RT albo pora się pogodzić z ich obecnością w nowych grach skoro nawet konsola za 2300 PLN będzie w stanie to pociągnąć w 4K ?

PS> W grze masz przecież też tradycyjny SSR więc o co biega?? Bez RT też to wygląda wystarczająco dobrze.

 

Chłopie w Forza 4 się da a tu nagle odbić nie potrafią zrobić bez RTX?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, luk21pl napisał:

Chłopie w Forza 4 się da a tu nagle odbić nie potrafią zrobić bez RTX?

Fakt FORZA ma lepsze odbicia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, luk21pl napisał:

Chłopie w Forza 4 się da a tu nagle odbić nie potrafią zrobić bez RTX?

Nawet w FH 2 były już dobrze zrealizowane odbicia otoczenia na samochodach. Ale nie wiele jest takich gier. Ubi nie potrafi/nie chce czy nie ma czasu tego ogarnąć na tym silniku :E Jak pisałem w WD2 nie było z tym rewolucji i nie zrobili w WD3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jeszcze gościo pokazuje odbicia na podłożu z Rt i bez. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten gimnazjalista grajacy w te cos naprawde by sobie nie poradzil gdyby droga przed nim sie nie swiecila? :szczerbaty:

HuQIJWW.jpg\

 

  • Haha 3
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Wu70 napisał:

Czy ten gimnazjalista grajacy w te cos naprawde by sobie nie poradzil gdyby droga przed nim sie nie swiecila? :szczerbaty:

Nie to jest dla ślepych staruchów.  :E

Edytowane przez gret

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, lukadd napisał:

Nawet w FH 2 były już dobrze zrealizowane odbicia otoczenia na samochodach. Ale nie wiele jest takich gier. Ubi nie potrafi/nie chce czy nie ma czasu tego ogarnąć na tym silniku :E Jak pisałem w WD2 nie było z tym rewolucji i nie zrobili w WD3.

A to nie jest tak, że sdamochodówki mogą mieć lepszą grafikę, bo tam jest tylko tor i samochody, nie ma nawet widowni?

Nie można porównywać ścigałki do gry z otwartym światem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, lis22 napisał:

A to nie jest tak, że sdamochodówki mogą mieć lepszą grafikę, bo tam jest tylko tor i samochody, nie ma nawet widowni?

Nie można porównywać ścigałki do gry z otwartym światem.

Forza horizon to otwarty świat, no ale też nie ma tam takiego dużego ruchu i samochodowego i pieszego w porównaniu z miastami w otwartym świecie jak Gta czy WD. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...