Skocz do zawartości
Fruzz8

Control

Rekomendowane odpowiedzi

On pisal konkretnie o Control, przeciez do kazdej gry musza byc wydane stery z DLSS 2.0 innaczej nie bedzie to dzialac bo nie ma implementacji w sterowniku a z powietrza sie ona nie bierze ;)

 

Do Wolfa tez dostales dedykowane stery a kilka dni temu wyszly dedykowane do Control.

Tylko czemu mi działa i obraz jest znacznie lepszy względem pierwszej wersji dlss a mam stare sterowniki ?

Tak jak wcześniej napisałem mam porobione screeny porównawcze z różnych miejsc gdzie mam savy. Obraz natywny z wcześniejszych screenów i obecnych jest taki sam natomiast obecnie DLss wygląda o niebo lepiej od tego co było jeszcze przed patchem. Obraz jest nawet lepszy względem natywnej rozdzielczości.

Zainstaluję nowe stery i porównam do starszej wersji sterowników

Edytowane przez DjXbeat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie z każdym wydaniem nowych sterowników jest zapewne jakieś polepszenie jakości jesli chodzi o dlss.. nie ma tego co nawet porównywać do dlss'a z dnia premiery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwiało się - starsze sterowniki mają już zaimplementowana obsługę dlss 2.0. To update samej gry wprowadził obsługę DLSS 2.0 więc nowe sterowniki nie są wymagane do jego uruchomienia.

Edytowane przez DjXbeat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie testowalem na starszych sterach bo odpalilem gre od razu na nowych wiec moge jedynie polegac na twojej opini. Dziwi mnie natomiast to skoro DLSS 2.0 jest zaimplementowany w grze to co zaimplementowane jest w sterownikach bo z oficjalnych danych wiaodmo ze to wlasnie do nich dodaje to w jak maja pracowac tensory, na koncu jezyka mam to jak to sie fachowo nazywalo wiec nie sprecyzuje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już we wcześniejszych sterownikach była dodana obsługa DLSS 2.0. Sądzę, że te nowe drivery pod Control mają po prostu zoptymalizowany profil pod grę tyle.

Sprawdziłem działanie DLSS na sterownikach 442.59 i 445.78. Obraz z DLSS jest taki sam zarówno w kwestii jakości jak i wydajności. Zasadnicza i widoczna gołym okiem różnica w działaniu DLSS pojawiła się po update gry.

Edytowane przez DjXbeat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam poczekam na RTXa 3080 ;-) A w tą grę gram bo mi się podoba porąbana fabuła i odjechany system walki z wrogami.

Ale w sumie to Was rozumiem :thumbup: , też kiedyś się jarałem takim rzeczami, ale chyba już za stary jestem na to...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałem to dlss 2.0 w control i byłoby ok gdyby nie ta nadmierna ostrość obrazu.

 

Nie wiem czy mam racje ale wydaje mi się że dali tu filtr wyostrzający.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Control The Foundation trzeba mieć podstawkę zainstalowaną czy to jest osobna instalacja i mogę w nią grać od razu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest niesamowita. Ta pierwsza wersja to była pomyłka. W 1440p obraz z DLSS jest znacznie lepszy niż bez. Nie ma mydła, a do tego AA jest skuteczniejsze niż cokolwiek. No i wydajność w końcu pozwala użyć RT chyba na każdej karcie obsługującej z zadowalającą ilością FPS. Nvidia niepotrzebnie zrobiła taki hype z początku, bo wielu się przez to zraziło. Gdyby wyraźnie zaznaczyli to jako BETA i że efekt zobaczymy za rok to przekaz byłby inny.

Edytowane przez ProVis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest niesamowita. Ta pierwsza wersja to była pomyłka. W 1440p obraz z DLSS jest znacznie lepszy niż bez. Nie ma mydła, a do tego AA jest skuteczniejsze niż cokolwiek. No i wydajność w końcu pozwala użyć RT chyba na każdej karcie obsługującej z zadowalającą ilością FPS. Nvidia niepotrzebnie zrobiła taki hype z początku, bo wielu się przez to zraziło. Gdyby wyraźnie zaznaczyli to jako BETA i że efekt zobaczymy za rok to przekaz byłby inny.

Marketing tak nie dziala, zlote gory obiecuje sie od razu ;) Slaby bylby z ciebie biznesman :D

 

Licze ze DLSS 2.0 dodadza do Metro bo tam pierwsza wersja to padaczka a ogralbym kolejny raz.

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem.

Gra zakupiona na Epic Store.

Sterowniki Nvidia 436.15

Win 10 zaktualizowany.

GFX 1018Ti.

 

Nie odpala się . Obojętnie czy wcisnę DX11 czy DX12 czarny ekran i kręcące się kółko pracy windowsa . Po wciśnięciu czegokolwiek komunikat :aplikacja nie odpowiada - zamknij lub poczekaj aż zacznie odpowiadać.

Edytowane przez VanHell74

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem 432.00. Na tych też się nie odpalało. Walnąłem więc te Game Ready do Control.

Myślisz ,że spróbować jeszcze starsze ?

 

Najnowsze - nie działa

Stare 417.22 - nie działa

Chyba będę musiał ją zwrócić:/

Edytowane przez VanHell74

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgraj nowy sterownik 445.75 a nie jakies archaiczne, stary skasuj DDU w trybie awaryjnmym i odlacz neta po uruchomieniu ponownie kompa zeby system nie wcisnal ci swojego sterownika.

 

Jaka wersja Windy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem wyżej ,że zainstalowałem i najnowsze 445.75 , jak i archaiczne - zgodnie z poradą użytkownika. Na żadnych nie uruchamia się (brak odpowiedzi). Za każdym razem użyłem DDU w trybie awaryjnym. :)O windowsie też już pisałem wyżej. W10Home - zaktualizowany Wer 1909.

Edytowane przez VanHell74

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jedyne co mi przychodzi do glowy to programy w tle, ost nie moglem uruchomic breakpointa bo nzxt cam powodowal blad. Wiec zamknij co sie da z paska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Filmik odnośnie implementacji DLSS 2.0 w Control. Streszczając skalowany obraz w 99% przypomina natyw, a pewne małe detale jak włosy są oddaje nawet lepiej. Ilość artefaktów względem DLSS 1.0 została wyraźnie zmniejszona i w obecnej formie sam Alex przyznał, że musiał powiększyć obraz, aby je dostrzec.

 

uTKfy6N.png

 

py7xfhH.png?1

Edytowane przez pawel86ck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko działa ten dlss 2.0. Sam teraz trochę też pogrywam w Control.

 

A co do tego niedziałania gry to wątpię, aby to były stery jeśli te są poprawnie zainstalowane. Sam od premiery mam tą grę i odpalałem na pewno na kilkunastu różnych paczkach sterów. Zawsze działało. Mogą być jakieś konflikty softu lub śmietnik w systemie.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglada to naprawde dobrze, jesli byloby to w kazdej nowej grze nawet bez RT to mozna sie pokusic o monitor 4k bez obawy ze sie 60fps nie wyciagnie.

 

uOuYvzN.png

 

veDkAsf.png

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I serio wy się podniecacie tym efektem?

Przecież to gorzej wygląda niż bez niego : )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy dalej stękają chociaż nikt na nich nie zwraca uwagi :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I serio wy się podniecacie tym efektem?

Przecież to gorzej wygląda niż bez niego : )

Jak juz chcesz zablysnac co nie za bardzo ci wychodzi to naucz sie chociaz nazywac rzeczy po imieniu bo to nie zaden efekt tylko technika ;)

 

Niektórzy dalej stękają chociaż nikt na nich nie zwraca uwagi :E

Psy szczekaja, karawana jedzie dalej :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy dalej stękają chociaż nikt na nich nie zwraca uwagi :E

Po prostu żal dupę ściska. A pro po DSLL2.0 widać że robi dobrą robotę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Control to idealna gra żeby zareklamować DLSS, bo tam nawet w natywnej rozdzielczości tekstury są rozmyte, tak więc upscalując obrazek nie tracimy szczegółów bo ciężko stracić coś czego nie ma ;) a jeśli po upscalowaniu zaaplikujemy jeszcze agresywne wyostrzanie to może się okazać, że wygląda to lepiej niż natywna rozdzielczość, i tak właśnie jest w tym przypadku, chciałbym zobaczyć jak ta technologia wypadnie w grze, która ma mnóstwo szczegółów i tekstury ostre jak brzytwa, obstawiam że szału nie będzie, niemniej jednak ciekawa technologia, natywnej rozdzielczości raczej nigdy nie zastąpi, ale zawsze to jakaś alternatywa w przypadku kiedy mamy mało klatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I serio wy się podniecacie tym efektem?

Przecież to gorzej wygląda niż bez niego : )

Bo głównym zadaniem DLSS nie jest upiększenie gry, a poprawa wydajności.

 

Warto doczytać, zanim zacznie się narzekać.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...