Skocz do zawartości
fojut

Elden Ring

Rekomendowane odpowiedzi

 

Owszem, jak mówi lektor w gameplayu, będziemy zbierać fragmenty mapy. Ale będą zapełniać ją znacznikami, a nie odkrywać nowe lądy.

Bardziej chodziło mi o to, że w HK trzeba było najpierw znaleźć kartgografa w danym obszarze żeby kupić mapę.
Tu też mogliby dać jakiś pomysłowy mini-quest, a nie po prostu że po przejściu miejsca X automatycznie odkrywa się następny fragment.

BTW. W CDKeys preorder Elden Ring 162,79zł.
Czym się różni wersja deluxe od zwykłej?
Deluxe dodaje przyszłe DLC za darmo czy tylko pierdoły w rodzaju emotki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Bardziej chodziło mi o to, że w HK trzeba było najpierw znaleźć kartgografa w danym obszarze żeby kupić mapę.

Wiem, bo gram w HK. A tutaj lektor wyjaśnił, jak będzie działać mapa i zbieranie jej fragmentów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Mam natomiast nadzieję że postać nie będzie od początku tak "overpowered" wobec zwykłych mobków jak na zaprezentowanym materiale.
I że "przyzywanie duchów" do walki będzie zbalansowane (albo że będzie jakaś istotna nagroda za niekorzystanie z tej opcji).

W materiałach promocyjnych zawsze tak to wygląda, widać to zwłaszcza podczas walk z bossami, gdzie po 2 trafieniach normalnie byłoby już po temacie. :E Tutaj nawet paska życia nie widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest klimat, mi poziom grafiki odpowiada. Widzę trochę zapożyczeń z Nioh np. duchy opiekuńcze wzywane podczas starcia. Trochę obawiam się pustych i dużych przestrzeni. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

W materiałach promocyjnych zawsze tak to wygląda, widać to zwłaszcza podczas walk z bossami, gdzie po 2 trafieniach normalnie byłoby już po temacie. :E Tutaj nawet paska życia nie widać.

No właśnie tak liczę, że na zaprezentowanym filmie chodziło o pokazanie palety możliwości bohatera, a nie balansu rozgrywki "per se".
I że w normalnej rozgrywce ponownie czeka nas atmosfera "wpier.olu na każdym kroku". :D

Doczytałem też o informacje na temat wersji Deluxe:
"The digital deluxe edition brings the price up to $79.99 / £64.99 / €79.99 and adds a digital art book and soundtrack to the package."
 

 

Jest klimat, mi poziom grafiki odpowiada. Widzę trochę zapożyczeń z Nioh np. duchy opiekuńcze wzywane podczas starcia. Trochę obawiam się pustych i dużych przestrzeni. 

Dobrze zaprojektowana i zaimplementowana duża pusta przestrzeń może być zaletą, a nie wadą
W Horizon Zero Dawn wkurzało mnie przeładowanie mapy wrogimi robotami.
Owszem- walki były fajne, ale nie w momencie gdy trzeba było je powtarzać co 50 metrów, a przeciwnicy i tak respawnowali się po przejściu kolejnych kilkudziesięciu kroków.
Efekt był taki że 3/4 gry przeszedłem w pancerzu maskującym, częściej szukając miejscówek z ładną panoramą niż kolejnych potyczek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Dobrze zaprojektowana i zaimplementowana duża pusta przestrzeń może być zaletą, a nie wadą
 

Dodatkowo wierzchowiec wygląda na dość żwawego + możliwości skracania sobie drogi tymi słupami powietrza. Raczej nie będzie z tym problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bardzo lubiłem tunelowość i lizanie ścian w DS i BB, kręcenie się w kółko po lokacji i znajdowanie tajnych przejść oraz skrótów. Mam nadzieję, że From Software będzie robić jeszcze takie gry, plus oczywiście eksperymentować jak to ma miejsce w Sekiro czy Elden Ring. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Ja bardzo lubiłem tunelowość i lizanie ścian w DS i BB, kręcenie się w kółko po lokacji i znajdowanie tajnych przejść oraz skrótów. Mam nadzieję, że From Software będzie robić jeszcze takie gry, plus oczywiście eksperymentować jak to ma miejsce w Sekiro czy Elden Ring. 

Otwarty świat oznacza m.in. jeszcze większy potencjał dla tajnych przejść, skrótów, czy nawet całych obszarów. :)
"Przelizanie" wszystkiego na takim terenie raczej nie wchodzi w rachubę, ale zapewne w świecie gry pojawią się jakieś nieoczywiste wskazówki/sugestie dotyczące takich miejsc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Otwarty świat oznacza m.in. jeszcze większy potencjał dla tajnych przejść, skrótów, czy nawet całych obszarów. :)

A przynajmniej powinno to oznaczać, niestety w wielu grach potencjał ten nie jest wykorzystywany. Regułą jest że zamknięte światy są lepiej (ciekawiej) zaprojektowane. Jak będzie tutaj zobaczymy. Na pewno jest możliwość żeby stworzyć coś fajnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary dobry DS plus trochę nowej zawartości.Juz widzę te zgony.Mnie kupili ?

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Azjaci..., kto w Europie wymyśliłby konia skaczącego na słupach powietrza?

Graficzne, powiedzmy, że chodzi o aspekty technologiczne, trochę kiepsko. Cienie ciemne jak smoła, pochodnia z 1000W, AO kiepskie, cienie we wnętrzach nie istnieją, itd... Nie wiem dlaczego, przecież Demon's Souls Remake wyglądał ślicznie. Natomiast strona plastyczno/koncepcyjna jak zwykle nie ma sobie równych.

Edytowane przez Ryszawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multiplayer- podobno max. 4 graczy w jednej grze i max. 2 osoby możliwe do zaproszenia do co-opa.
Czyli grając z dwoma kooperantami nasz świat może zaatakować co najwyżej 1 gracz.
Co więcej - można będzie atakować wyłącznie graczy grających z co najmniej jednym kooperantem.
Gracze solo nie będą mogli być atakowani.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Ryszawy napisał:

Nie wiem dlaczego, przecież Demon's Souls Remake wyglądał ślicznie. 

Bo robił go inny developer na innym silniku?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Paw79 napisał:

BTW. W CDKeys preorder Elden Ring 162,79zł.

Ja sie skusilem, taniej napewno nie bedzie, a soulsow napewno nie przepuszcze :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny styl graficzny.
I gra kompletnie nie dla mnie. :E 

Swoją drogą, niby magia, smoki itp.. ale ten koń materializujący się pod nami na zawołanie wygląda wyjątkowo idiotycznie. Do tego te skoki... no ale jak się nie ma pomysłu na nawigację po zbyt dużym świecie, to się robi takie "obejścia" :D 

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Zas napisał:

 

Swoją drogą, niby magia, smoki itp.. ale ten koń materializujący się pod nami na zawołanie wygląda wyjątkowo idiotycznie. 

 

BTtmkArs_thumb200.jpg

 

2 godziny temu, Sheeneek napisał:

Ja sie skusilem, taniej napewno nie bedzie, a soulsow napewno nie przepuszcze :) 

Ja zrobilem zwrot na steam i kupiłem na ps5 :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, dawidoxx napisał:

Ja zrobilem zwrot na steam i kupiłem na ps5 :D 

A czemu? Ja tez sie zastanawialem czy brac PC czy PS5 i wybralem jednak piecyk dla lepszego fps. Szczegolnie ze jest to gra ktora i tak bym zostawil sobie na dluzej i nie sprzedawal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Sheeneek napisał:

A czemu? Ja tez sie zastanawialem czy brac PC czy PS5 i wybralem jednak piecyk dla lepszego fps. Szczegolnie ze jest to gra ktora i tak bym zostawil sobie na dluzej i nie sprzedawal.

Odin mnie przekonał :E 
Nie no wziałem, bo spojrzałem że zostało mi jeszcze siano niewykorzystane w portfelu psn..  w sumie i tak nic z gier w tym roku nie kupie na konsole takze kasa poszła na elden ring  ;) 
Oby tylko na ps5 był tryb podobny do tego z Ds i będę zadowolony.
 

Edytowane przez dawidoxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemem otwartych światów w 99% przypadkach jest to, że są zwyczajnie nudne i nawet nie chce się ich zwiedzać, wierzę, że w FS ze swoim skillem w level designie zrobi coś, co rozwali mi łeb, eksploracja to dla mnie najważniejszy element w Soulsach, nawet ważniejszy niż sama walka, w Soulsach po prostu chciało się lizać każdą ścianę. Obejrzałem sobie łącznie z 30 sekund tego gameplayu (coby zostawić sobie miejsce na domysły) i mam trochę obawy, że teren będzie przypominał Sekiro, czyt. będzie mało zróżnicowany, może i w Soulsach te przeskoki klimatu nie miały trochę sensu, ale osobiście to lubiłem, nigdy nie wiedziałem czego się spodziewać, tu wygląda mi trochę jakby był duży, pustawy teren, kilka większych lokacji w formie zamków i tyle. Wierzę jednak, że obejrzałem za mało, lub sami twórcy nie chcieli się za bardzo wypruć z wszystkiego co przygotowali przed premierą : D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Przemcio666 napisał:

Problemem otwartych światów w 99% przypadkach jest to, że są zwyczajnie nudne i nawet nie chce się ich zwiedzać, wierzę, że w FS ze swoim skillem w level designie zrobi coś, co rozwali mi łeb, eksploracja to dla mnie najważniejszy element w Soulsach, nawet ważniejszy niż sama walka, w Soulsach po prostu chciało się lizać każdą ścianę. Obejrzałem sobie łącznie z 30 sekund tego gameplayu (coby zostawić sobie miejsce na domysły) i mam trochę obawy, że teren będzie przypominał Sekiro, czyt. będzie mało zróżnicowany, może i w Soulsach te przeskoki klimatu nie miały trochę sensu, ale osobiście to lubiłem, nigdy nie wiedziałem czego się spodziewać, tu wygląda mi trochę jakby był duży, pustawy teren, kilka większych lokacji w formie zamków i tyle. Wierzę jednak, że obejrzałem za mało, lub sami twórcy nie chcieli się za bardzo wypruć z wszystkiego co przygotowali przed premierą : D

Tez sie obawiam jak im to wyjdzie, do tej pory robili zamkniete lokacje. Na pocieszenie jest pelno "dungeonow" wiec to powinno przypominac ich standardowe podejscie. Walka wyglada podobnie jak to u nich wiec ten element powinien zadowolic fanow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja się zastanawiam jak im wyjdzie otwarty świat. Do tej pory wszystkie ich gry były chyba tunelowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, Passt napisał:

I ja się zastanawiam jak im wyjdzie otwarty świat. Do tej pory wszystkie ich gry były chyba tunelowe.

Ale to raczej nie będzie otwartość świata w rodzaju GTA czy RDR2.
Spójrz na mapę lub na panoramę (od 3m07s).
Geometria większości terenu wygląda tak, że albo chodzimy po ograniczonym płaskowyżu, albo w kotlinie.
Nawet walka ze smokiem- niby na otwartej przestrzeni, ale jak się rozejrzeć, to jest ona otoczona przez naturalne formacje i budowle, przez co przypomina arenę.
Założę się że gdy podczas walki spróbujemy wyjść poza ramy owej areny, to smok albo się wycofa, albo w ogóle odleci.
Podziemia, pomosty czy zamek to już 1:1 korytarzowe Dark Souls.
Ogólenie całość wygląda na nieco inaczej posklejane Souls'y, a nie typowy sandbox.
Zresztą już w dodatkach do DS3 było kilka większych, bardziej otwartych terenów, a charakteru gry to nie zmieniło.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...