Skocz do zawartości
ODIN85

Elden Ring

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Vulc napisał:

Strona techniczna? Zgadza się, Japończycy nigdy się tutaj nie przykładali, kładąc nacisk na art desing.

Liczyłem przynajmniej na poziom Demon Souls Remake, gdzie świetny art design udało się połączyć z piękną oprawą graficzną, w pełni zachowując przy tym ducha oryginału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Paw79Lepszy sprawdzony, odgrzewany kotlet niż jakieś nowe wynalazki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Paw79 napisał:

Liczyłem przynajmniej na poziom Demon Souls Remake, gdzie świetny art design udało się połączyć z piękną oprawą graficzną, w pełni zachowując przy tym ducha oryginału.

Rozsądne oczekiwania. Do premiery trochę zostało, może coś jeszcze podciągną. Na duże zmiany ciężko jednak liczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno wykorzystują assety ze swoich poprzednich produkcji. Trudno też oczekiwać od nich jakichś przełomowych zmian. Ja się cieszę że właśnie nie idą tą samą drogą co duże studia, które inwestują ogromną kasę w oprawę graficzną, a cała reszta ma już mniejszy priorytet. Sekiro i tak wyglądało ładnie, ta gra może będzie ciut ładniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Vulc napisał:

Rozsądne oczekiwania. Do premiery trochę zostało, może coś jeszcze podciągną. Na duże zmiany ciężko jednak liczyć.

Porównałem sobie bezpośrednio z gameplayem Dark Souls 3 w dobrej jakości i z gameplayem Demon Souls Remake.
Względem Dark Souls 3 upradge nie jest duży- to dokładnie ten sam silnik, a część assetów jest wręcz wprost skopiowana.
Względem Demon Souls Remake jest przepaść na korzyść produkcji Bluepoint'u (tekstury, oświetlenie, takie detale jak choćby głębia elementów zbroji, itd.).

Edytowane przez Paw79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie system dynamicznej pogody i cykl dobowy:
https://www.eurogamer.pl/articles/2021-06-11-elden-ring-z-kooperacja-czterech-graczy-i-cyklem-dobowym-oficjalne-szczegoly

👍

IMO bardzo istotne zmiany którymi nie pochwalono się w trailerze.

21 godzin temu, ditmd napisał:

@Paw79Lepszy sprawdzony, odgrzewany kotlet niż jakieś nowe wynalazki.

Żebyśmy się zrozumieli- ja bardzo lubię Soulsy i nie uważam by potrzebna im była jakakolwiek rewolucja.
Tu jednak zapowiedziano całkowicie nową markę i współpracę z Georgem R. R. Martinem.
Więc generalnie spodziewałem się głębszych zmian na poziomie fabularnym (co nie jest zresztą wykluczone) i wyraźnego skoku w oprawie.

Tymczasem trailer "na sucho" wygląda tak, że gdyby mi go pokazano bez żadnych podpisów, to powiedziałbym że jest to DLC do Dark Souls 3.
Ten sam silnik graficzny- jest.
Typowo souls'owe mobki i bossowie- są.
Ogniska- są.
Strażniczka ognia- jest.
Wywerna- jest.
Smough- jest.
Stąd moja dość chłodna pierwsza reakcja.
Nawet by mi to nie przeszkadzało gdyby nowy tytuł zapowiedziano jako Dark Souls 4 i opakowano w grafikę na poziomie Demon's Souls Remake.

Całkiem możliwe jednak że problemem jest sam trailer, a sama gra doczeka się większych zmian in plus i niespodzianek których na razie nie zdradzono.

Edytowane przez Paw79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Paw79 Większe zmiany będą, wynika to z opisu gry jaki dostaliśmy wraz trailerem. Świat będzie bardziej otwarty, co pośrednio wpłynie też na rozgrywkę. Będą nowe mechaniki typu jazda na koniu, skradanie (Sekiro? ;)). No i zmiany o których pisałeś, czyli cykl dobowy i pogoda. Porównywanie grafiki do remake Demon Souls który był tylko na PS5 też nie ma zbytnio sensu. ER będzie na PS4 i PS5. To że wykorzystują assety z poprzednich gier jest całkiem normalne i póki nie będzie to zrobione po chamsku (czyli dosłownie skalkowanie lokacje i przeciwnicy), to nie ma w tym żadnego problemu. A przełoży się to też na to, że będą mogli zainwestować więcej w inne elementy gry.

Btw. Bardzo małe zainteresowanie tematem na forum.

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pan Miyasiusiaki udzielił wywiadu serwisowi IGN. Tematem owego był oczywiście Elden Ring.

https://www.ign.com/articles/elden-ring-miyazaki-hidetaka-full-interview-summer-of-gaming

Chciałem pocytować co ciekawsze fragmenty, ale w tym wywiadzie jest tyle mięcha, że musiałbym skopiować cały.

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...