Skocz do zawartości
ODIN85

Elden Ring

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Vulc napisał:

Strona techniczna? Zgadza się, Japończycy nigdy się tutaj nie przykładali, kładąc nacisk na art desing.

Liczyłem przynajmniej na poziom Demon Souls Remake, gdzie świetny art design udało się połączyć z piękną oprawą graficzną, w pełni zachowując przy tym ducha oryginału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Paw79Lepszy sprawdzony, odgrzewany kotlet niż jakieś nowe wynalazki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Paw79 napisał:

Liczyłem przynajmniej na poziom Demon Souls Remake, gdzie świetny art design udało się połączyć z piękną oprawą graficzną, w pełni zachowując przy tym ducha oryginału.

Rozsądne oczekiwania. Do premiery trochę zostało, może coś jeszcze podciągną. Na duże zmiany ciężko jednak liczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno wykorzystują assety ze swoich poprzednich produkcji. Trudno też oczekiwać od nich jakichś przełomowych zmian. Ja się cieszę że właśnie nie idą tą samą drogą co duże studia, które inwestują ogromną kasę w oprawę graficzną, a cała reszta ma już mniejszy priorytet. Sekiro i tak wyglądało ładnie, ta gra może będzie ciut ładniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
17 minut temu, Vulc napisał:

Rozsądne oczekiwania. Do premiery trochę zostało, może coś jeszcze podciągną. Na duże zmiany ciężko jednak liczyć.

Porównałem sobie bezpośrednio z gameplayem Dark Souls 3 w dobrej jakości i z gameplayem Demon Souls Remake.
Względem Dark Souls 3 upradge nie jest duży- to dokładnie ten sam silnik, a część assetów jest wręcz wprost skopiowana.
Względem Demon Souls Remake jest przepaść na korzyść produkcji Bluepoint'u (tekstury, oświetlenie, takie detale jak choćby głębia elementów zbroji, itd.).

Edytowane przez Paw79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Będzie system dynamicznej pogody i cykl dobowy:
https://www.eurogamer.pl/articles/2021-06-11-elden-ring-z-kooperacja-czterech-graczy-i-cyklem-dobowym-oficjalne-szczegoly

👍

IMO bardzo istotne zmiany którymi nie pochwalono się w trailerze.

21 godzin temu, ditmd napisał:

@Paw79Lepszy sprawdzony, odgrzewany kotlet niż jakieś nowe wynalazki.

Żebyśmy się zrozumieli- ja bardzo lubię Soulsy i nie uważam by potrzebna im była jakakolwiek rewolucja.
Tu jednak zapowiedziano całkowicie nową markę i współpracę z Georgem R. R. Martinem.
Więc generalnie spodziewałem się głębszych zmian na poziomie fabularnym (co nie jest zresztą wykluczone) i wyraźnego skoku w oprawie.

Tymczasem trailer "na sucho" wygląda tak, że gdyby mi go pokazano bez żadnych podpisów, to powiedziałbym że jest to DLC do Dark Souls 3.
Ten sam silnik graficzny- jest.
Typowo souls'owe mobki i bossowie- są.
Ogniska- są.
Strażniczka ognia- jest.
Wywerna- jest.
Smough- jest.
Stąd moja dość chłodna pierwsza reakcja.
Nawet by mi to nie przeszkadzało gdyby nowy tytuł zapowiedziano jako Dark Souls 4 i opakowano w grafikę na poziomie Demon's Souls Remake.

Całkiem możliwe jednak że problemem jest sam trailer, a sama gra doczeka się większych zmian in plus i niespodzianek których na razie nie zdradzono.

Edytowane przez Paw79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Paw79 Większe zmiany będą, wynika to z opisu gry jaki dostaliśmy wraz trailerem. Świat będzie bardziej otwarty, co pośrednio wpłynie też na rozgrywkę. Będą nowe mechaniki typu jazda na koniu, skradanie (Sekiro? ;)). No i zmiany o których pisałeś, czyli cykl dobowy i pogoda. Porównywanie grafiki do remake Demon Souls który był tylko na PS5 też nie ma zbytnio sensu. ER będzie na PS4 i PS5. To że wykorzystują assety z poprzednich gier jest całkiem normalne i póki nie będzie to zrobione po chamsku (czyli dosłownie skalkowanie lokacje i przeciwnicy), to nie ma w tym żadnego problemu. A przełoży się to też na to, że będą mogli zainwestować więcej w inne elementy gry.

Btw. Bardzo małe zainteresowanie tematem na forum.

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pan Miyasiusiaki udzielił wywiadu serwisowi IGN. Tematem owego był oczywiście Elden Ring.

https://www.ign.com/articles/elden-ring-miyazaki-hidetaka-full-interview-summer-of-gaming

Chciałem pocytować co ciekawsze fragmenty, ale w tym wywiadzie jest tyle mięcha, że musiałbym skopiować cały.

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Elden Ring poradzi sobie w otwartym świecie? Zapraszam na podcast o soulsach:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta na pewno. Chyba tak gadają dla większej ilości preorderów🤗

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro poziom trudności ma być jak w Dark Souls 3 to dla mnie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Rwn9ioZ.png

:serduszka:

:dajekwiatka:

:szczerbaty:

Edytowane przez Paw79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście obieram bezpieczną ścieżkę - nie będę się napalał jak onegdaj na Sekiro, a później okazało się, że to kompletnie nie mój typ rozgrywki, w którym nie potrafię się odnaleźć i piszę to z perspektywy weterana serii Dark Souls co mnie tym bardziej boli bo robiłem przymiarki ale jednak to całe parowanie w ilości psychodelicznej odrzuciło mnie ostatecznie od Sekiro.

Dlatego przy Elden Ring nie mam zamiaru niczego "oczekiwać" bo nadal nie wiadomo czym dokładnie ma być ta gra i jak ma wyglądać system walki.

Abym nie miał powtórki jak z Sekiro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To będzie symulator randkowania więc powtórki z Sekiro na pewno nie będzie.😄 Możesz brać w ciemno

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ba!
Pierścionek w tytule zobowiązuje.
Zresztą jakby nie patrzeć w DS3 mogliśmy wziąść "ślub", więc wątki romansowe w serii to nic nowego.

BTW. Jeżeli na starcie wybieraliśmy granie postacią męską to Anri była kobietą, a jeżeli graliśmy niewiastą to Anri była mężczyzną.
Cholerne homofoby...

:szczerbaty:

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

https://www.ppe.pl/news/160731/elden-ring-opinie-wrazenia.html

From Software potwierdziło także szczegóły współpracy z Georgem R.R. Martinem – pisarz jeszcze przed startem projektu stworzył wydarzenia, które są tłem akcji z Elden Ring, ponieważ ta historia rozegrała się „wiele, wiele lat przed wydarzeniami z gry”. Twórcy jednak skorzystali z jego informacji, by zadbać o nowy sposób narracji.

W samej podróży natrafimy na wiele „opcjonalnych spotkań”, a sama eksploracja jest bardzo rozbudowana – twórcy zadbali o wiele dodatkowych ścieżek i zakończeń. Elden Ring jest jednak przeładowane historią, która jest przedstawiona w znacznie bardziej otwarty sposób względem tego, co widzieliśmy wcześniej.

W przypadku walki – łucznicy i magowie (przeciwnicy) mogą strzelać z grzbietu konia, skradanie przypomina to z Sekiro, a w grze sprawdzimy nową mechanikę (Guard Counter). Wrogowie posiadają różne postawy, które możemy przebić.

 

Czyli postawy ala z ghost of tsushima :E 

 

Dziennikarze potwierdzają, że świat Elden Ring jest ogromny – autorzy przygotowali serię lochów, a dodatkowo zainteresowani trafią na gigantyczną, otwartą przestrzeń. Studio nie chce jednak męczyć fanów i w pozycji z każdego miejsca możemy skorzystać z szybkiej podróży. To ma pomóc zmniejszyć frustrację.

 

 


Nowe screeny:

1325244208.jpg

1474301982.jpg

1338499537.jpg

 

2050578027.jpg

 

Edytowane przez dawidoxx
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wygląda i zapowiada się fantastycznie! Szkoda natomiast, że te Soulsy są tak trudne i prawdopodobnie i Elden Ring mnie ominie. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będą iluzoryczne ściany,znów będzie naparzanie bronią we wszystko 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • No widzisz. I dlatego konserwa też ma swoje mocne strony, głównie porządek i ład, lewica to raczej parcie ku buntowi, stąd wiele nurtów na przestrzeni lat. Każda strona się w jakiś sposób uzupełnia, bo nie ma systemu idealnego. Kiedyś bylem mocno za wolnym rynkiem, ale jeśli się wchodzi w dorosłe życie to człowiek widzi to z całkowicie innej perspektywy. Musi być choć minimalny socjal, bo różnie może się w życiu ułożyć. Na pewno będziecie na to patrzeć też inaczej, bo mieszkacie w Polsce, a tam jest raczej dziki Zachód. W NL też wolnego rynku nie ma, jest grupa trzymajaca władzę poprzez największe korporacje, a politycy tylko dają granty i ulgi. Za to ci na dole piramidy albo 50 albo 60% podatku na wszystko A co do Japończyków. Konserwy kulturowe, shinto ma mocne ukorzenienie w ich kulturze. Ale nie jest to robione w buracki, nachalny sposób, jak obchodzenie się z religią u nas. U nas muszą być jebutne pałace, tysiące klech na mszy, politykierstwo, no i telewizja. Ale i Japończycy, a nawet inne azjatyckie nacje mają zasadniczy problem. Rasizm na wyższym poziomie. Kto zna temat to wie o co chodzi.
    • Dlaczego obstawiasz tak niski wzrost wydajności ? Po przesiadce z ZEN2, na 11Gen w Origins fps 1% low skoczył o 30% i taka przesiadka ma sens, 10% wzrost wydajności na 12Gen byłby dla mnie nieporozumieniem. 10% wzrost wydajności na zestawie i5 + Z690 + 16GB DDR5, za jedyne 3000zł. 🤣    
    • Dobry wieczor, kupilem sobie GTX 1050ti Gaming 4GB i przy odpaleniu tylu samych procesow co na mojej poprzedniej karcie GTX 750ti 2GB dostaje black screena i po odbugowaniu dostaje debugi na kilku klientach + zmienia mi sie tryb okien na stary i nie dziala podgladanie otwartych folderow - czyli tak jakby brakowalo pamieci. Ale przeciez to jest absurdem, bo moja poprzednia miala 2GB i przez 4 lata nigdy nie mialem takiej sytuacji, a tutaj kupuje 4x drozsza karte, zeby miec takie cyrki?Na poczatku myslalem, ze to kwestia wadliwej karty, wiec kupilem kolejna. Tym razem GTX960 Ti Gaming 4GB sytuacja jest identyczna, przy odpaleniu wiekszej ilosci procesow black screen + przelaczenie miniaturek/okien na starszy tryb tak, by zwiekszyc wydajnosc...O co tutaj do jasnej ciasnej chodzi? Jedyna roznica jaka wpadla mi w oko, ze te dwie ktore kupilem maja pol-pasywne chlodzenie. A ta moja stara 750ti uzywa wentylatorow non stop dzieki temu jest zawsze chlodna i moze tez bardziej wydajna? Bo jak inaczej to nazwac co sie dzieje? Co jeszcze mnie zaciekawilo, skoro np. 960ti ma 2x wiecej pamieci to dlaczego "GPU memory used" przy odpalonych tylu samych programach wynosi praktycznie tyle samo 93-91%? Co to sa za jaja, bo ja tutaj czegos nie rozumiem... Tutaj przykladowo screeny nowej vs stara przy tylu samych procesach: Oczywiscie wszystkie sterowniki byly najnowsze, reainstalowane poprawnie programem DDU, wiec na 100% tutaj nie ma co szukac problemu.
    • Okey, dziękuję za odpowiedź :). DynDNS rozwiązuje problem
    • Konserwy. Ale miejscami ten konserwatyzm jest pozytywny - ogólna kultura osobista i w stosunku do innych, a miejscami bardzo negatywny - kultura pracy na ten przykład.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...