Skocz do zawartości
ODIN85

Elden Ring

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Będzie system dynamicznej pogody i cykl dobowy:
https://www.eurogamer.pl/articles/2021-06-11-elden-ring-z-kooperacja-czterech-graczy-i-cyklem-dobowym-oficjalne-szczegoly

👍

IMO bardzo istotne zmiany którymi nie pochwalono się w trailerze.

21 godzin temu, ditmd napisał:

@Paw79Lepszy sprawdzony, odgrzewany kotlet niż jakieś nowe wynalazki.

Żebyśmy się zrozumieli- ja bardzo lubię Soulsy i nie uważam by potrzebna im była jakakolwiek rewolucja.
Tu jednak zapowiedziano całkowicie nową markę i współpracę z Georgem R. R. Martinem.
Więc generalnie spodziewałem się głębszych zmian na poziomie fabularnym (co nie jest zresztą wykluczone) i wyraźnego skoku w oprawie.

Tymczasem trailer "na sucho" wygląda tak, że gdyby mi go pokazano bez żadnych podpisów, to powiedziałbym że jest to DLC do Dark Souls 3.
Ten sam silnik graficzny- jest.
Typowo souls'owe mobki i bossowie- są.
Ogniska- są.
Strażniczka ognia- jest.
Wywerna- jest.
Smough- jest.
Stąd moja dość chłodna pierwsza reakcja.
Nawet by mi to nie przeszkadzało gdyby nowy tytuł zapowiedziano jako Dark Souls 4 i opakowano w grafikę na poziomie Demon's Souls Remake.

Całkiem możliwe jednak że problemem jest sam trailer, a sama gra doczeka się większych zmian in plus i niespodzianek których na razie nie zdradzono.

Edytowane przez Paw79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Paw79 Większe zmiany będą, wynika to z opisu gry jaki dostaliśmy wraz trailerem. Świat będzie bardziej otwarty, co pośrednio wpłynie też na rozgrywkę. Będą nowe mechaniki typu jazda na koniu, skradanie (Sekiro? ;)). No i zmiany o których pisałeś, czyli cykl dobowy i pogoda. Porównywanie grafiki do remake Demon Souls który był tylko na PS5 też nie ma zbytnio sensu. ER będzie na PS4 i PS5. To że wykorzystują assety z poprzednich gier jest całkiem normalne i póki nie będzie to zrobione po chamsku (czyli dosłownie skalkowanie lokacje i przeciwnicy), to nie ma w tym żadnego problemu. A przełoży się to też na to, że będą mogli zainwestować więcej w inne elementy gry.

Btw. Bardzo małe zainteresowanie tematem na forum.

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Elden Ring poradzi sobie w otwartym świecie? Zapraszam na podcast o soulsach:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro poziom trudności ma być jak w Dark Souls 3 to dla mnie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Rwn9ioZ.png

:serduszka:

:dajekwiatka:

:szczerbaty:

Edytowane przez Paw79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście obieram bezpieczną ścieżkę - nie będę się napalał jak onegdaj na Sekiro, a później okazało się, że to kompletnie nie mój typ rozgrywki, w którym nie potrafię się odnaleźć i piszę to z perspektywy weterana serii Dark Souls co mnie tym bardziej boli bo robiłem przymiarki ale jednak to całe parowanie w ilości psychodelicznej odrzuciło mnie ostatecznie od Sekiro.

Dlatego przy Elden Ring nie mam zamiaru niczego "oczekiwać" bo nadal nie wiadomo czym dokładnie ma być ta gra i jak ma wyglądać system walki.

Abym nie miał powtórki jak z Sekiro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To będzie symulator randkowania więc powtórki z Sekiro na pewno nie będzie.😄 Możesz brać w ciemno

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ba!
Pierścionek w tytule zobowiązuje.
Zresztą jakby nie patrzeć w DS3 mogliśmy wziąść "ślub", więc wątki romansowe w serii to nic nowego.

BTW. Jeżeli na starcie wybieraliśmy granie postacią męską to Anri była kobietą, a jeżeli graliśmy niewiastą to Anri była mężczyzną.
Cholerne homofoby...

:szczerbaty:

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

https://www.ppe.pl/news/160731/elden-ring-opinie-wrazenia.html

From Software potwierdziło także szczegóły współpracy z Georgem R.R. Martinem – pisarz jeszcze przed startem projektu stworzył wydarzenia, które są tłem akcji z Elden Ring, ponieważ ta historia rozegrała się „wiele, wiele lat przed wydarzeniami z gry”. Twórcy jednak skorzystali z jego informacji, by zadbać o nowy sposób narracji.

W samej podróży natrafimy na wiele „opcjonalnych spotkań”, a sama eksploracja jest bardzo rozbudowana – twórcy zadbali o wiele dodatkowych ścieżek i zakończeń. Elden Ring jest jednak przeładowane historią, która jest przedstawiona w znacznie bardziej otwarty sposób względem tego, co widzieliśmy wcześniej.

W przypadku walki – łucznicy i magowie (przeciwnicy) mogą strzelać z grzbietu konia, skradanie przypomina to z Sekiro, a w grze sprawdzimy nową mechanikę (Guard Counter). Wrogowie posiadają różne postawy, które możemy przebić.

 

Czyli postawy ala z ghost of tsushima :E 

 

Dziennikarze potwierdzają, że świat Elden Ring jest ogromny – autorzy przygotowali serię lochów, a dodatkowo zainteresowani trafią na gigantyczną, otwartą przestrzeń. Studio nie chce jednak męczyć fanów i w pozycji z każdego miejsca możemy skorzystać z szybkiej podróży. To ma pomóc zmniejszyć frustrację.

 

 


Nowe screeny:

1325244208.jpg

1474301982.jpg

1338499537.jpg

 

2050578027.jpg

 

Edytowane przez dawidoxx
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wygląda i zapowiada się fantastycznie! Szkoda natomiast, że te Soulsy są tak trudne i prawdopodobnie i Elden Ring mnie ominie. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będą iluzoryczne ściany,znów będzie naparzanie bronią we wszystko 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

7 godzin temu, azgan napisał:

 

 

Bardzo podoba mi się zbroja osobnika po prawej. :D

W dniu 27.08.2021 o 15:40, dawidoxx napisał:

Studio nie chce jednak męczyć fanów i w pozycji z każdego miejsca możemy skorzystać z szybkiej podróży. To ma pomóc zmniejszyć frustrację.

System szybkich podróży? Tak. 👍
Szybka podróż z każdego miejsca? No nie wiem.
Sytuacje gdy już bez estusów, za to z kupą dusz "w plecaku" rozpaczliwie eksplorowałem jakiś wyjątkowo wredny odcinek w poszukiwaniu ogniska, to zawsze był crème de la crème serii.

Edytowane przez Paw79
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Paw79 napisał:

Kompas? Naprawdę? 😕

Też mi się to średnio podoba... Z drugiej strony jeżeli faktycznie to będzie duży i otwarty świat to może zaaplikują to dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być może będzie można to wyłączyć w opcjach HUD, zobaczymy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się. Żeby był jeszcze wybór trudności to bym brał🤗

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tam pasuje, wygląda jak DS3 z opcją skoku z Sekiro 👍 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...