Skocz do zawartości
ODIN85

Elden Ring

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, ODIN85-79 napisał:

Ale lepiej z padzikiem w dłoni na 65 calach jak ostatnio w Ds grałeś🤗

Wszystko zalezy od tego czy FS nie zrobi lipy w kwestii optymalizacji na konsolach ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak można się było spodziewać, gra od strony czysto technicznej nie powala. To już tradycja. :E Cała reszta? Sztos. Soulsy w open worldzie, co powinno zachęcić do kooperacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Graficznie szału nie ma. Mam nadzieję, że gameplay w wersji finalnej będzie to wyrównywał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie będzie działać super, ten silnik pięknie skalował się od zawsze z każdym sprzętem, coś jak Fox Engine od Kojimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie w ruchu prezentuje się znacznie lepiej niż na wcześniejszych materiałach.
Wciąż nie jest to poziom Demon's Souls Remake, ale spodobało mi się.
Animacje walki, czary, stroje, bossowie - super.
Projekt i klimat lokacji - 11/10. 👍

Mam natomiast nadzieję że postać nie będzie od początku tak "overpowered" wobec zwykłych mobków jak na zaprezentowanym materiale.
I że "przyzywanie duchów" do walki będzie zbalansowane (albo że będzie jakaś istotna nagroda za niekorzystanie z tej opcji).
Widzę też że bohater ma znacznie większą tolerancję na upadek/skok z wysokości niż w serii DS.
Dodano mapę, ale to akurat rozumiem w przypadku tak dużego otwartego świata.
Może nawet, wzorem Hollow Knight'a, zrobią jakiś ciekawy motyw powiązany ze zbieraniem jej fragmentów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Może nawet, wzorem Hollow Knight'a, zrobią jakiś ciekawy motyw powiązany ze zbieraniem jej fragmentów.

Owszem, jak mówi lektor w gameplayu, będziemy zbierać fragmenty mapy. Ale będą zapełniać ją znacznikami, a nie odkrywać nowe lądy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Owszem, jak mówi lektor w gameplayu, będziemy zbierać fragmenty mapy. Ale będą zapełniać ją znacznikami, a nie odkrywać nowe lądy.

Bardziej chodziło mi o to, że w HK trzeba było najpierw znaleźć kartgografa w danym obszarze żeby kupić mapę.
Tu też mogliby dać jakiś pomysłowy mini-quest, a nie po prostu że po przejściu miejsca X automatycznie odkrywa się następny fragment.

BTW. W CDKeys preorder Elden Ring 162,79zł.
Czym się różni wersja deluxe od zwykłej?
Deluxe dodaje przyszłe DLC za darmo czy tylko pierdoły w rodzaju emotki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Bardziej chodziło mi o to, że w HK trzeba było najpierw znaleźć kartgografa w danym obszarze żeby kupić mapę.

Wiem, bo gram w HK. A tutaj lektor wyjaśnił, jak będzie działać mapa i zbieranie jej fragmentów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Mam natomiast nadzieję że postać nie będzie od początku tak "overpowered" wobec zwykłych mobków jak na zaprezentowanym materiale.
I że "przyzywanie duchów" do walki będzie zbalansowane (albo że będzie jakaś istotna nagroda za niekorzystanie z tej opcji).

W materiałach promocyjnych zawsze tak to wygląda, widać to zwłaszcza podczas walk z bossami, gdzie po 2 trafieniach normalnie byłoby już po temacie. :E Tutaj nawet paska życia nie widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest klimat, mi poziom grafiki odpowiada. Widzę trochę zapożyczeń z Nioh np. duchy opiekuńcze wzywane podczas starcia. Trochę obawiam się pustych i dużych przestrzeni. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

W materiałach promocyjnych zawsze tak to wygląda, widać to zwłaszcza podczas walk z bossami, gdzie po 2 trafieniach normalnie byłoby już po temacie. :E Tutaj nawet paska życia nie widać.

No właśnie tak liczę, że na zaprezentowanym filmie chodziło o pokazanie palety możliwości bohatera, a nie balansu rozgrywki "per se".
I że w normalnej rozgrywce ponownie czeka nas atmosfera "wpier.olu na każdym kroku". :D

Doczytałem też o informacje na temat wersji Deluxe:
"The digital deluxe edition brings the price up to $79.99 / £64.99 / €79.99 and adds a digital art book and soundtrack to the package."
 

 

Jest klimat, mi poziom grafiki odpowiada. Widzę trochę zapożyczeń z Nioh np. duchy opiekuńcze wzywane podczas starcia. Trochę obawiam się pustych i dużych przestrzeni. 

Dobrze zaprojektowana i zaimplementowana duża pusta przestrzeń może być zaletą, a nie wadą
W Horizon Zero Dawn wkurzało mnie przeładowanie mapy wrogimi robotami.
Owszem- walki były fajne, ale nie w momencie gdy trzeba było je powtarzać co 50 metrów, a przeciwnicy i tak respawnowali się po przejściu kolejnych kilkudziesięciu kroków.
Efekt był taki że 3/4 gry przeszedłem w pancerzu maskującym, częściej szukając miejscówek z ładną panoramą niż kolejnych potyczek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Dobrze zaprojektowana i zaimplementowana duża pusta przestrzeń może być zaletą, a nie wadą
 

Dodatkowo wierzchowiec wygląda na dość żwawego + możliwości skracania sobie drogi tymi słupami powietrza. Raczej nie będzie z tym problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bardzo lubiłem tunelowość i lizanie ścian w DS i BB, kręcenie się w kółko po lokacji i znajdowanie tajnych przejść oraz skrótów. Mam nadzieję, że From Software będzie robić jeszcze takie gry, plus oczywiście eksperymentować jak to ma miejsce w Sekiro czy Elden Ring. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Ja bardzo lubiłem tunelowość i lizanie ścian w DS i BB, kręcenie się w kółko po lokacji i znajdowanie tajnych przejść oraz skrótów. Mam nadzieję, że From Software będzie robić jeszcze takie gry, plus oczywiście eksperymentować jak to ma miejsce w Sekiro czy Elden Ring. 

Otwarty świat oznacza m.in. jeszcze większy potencjał dla tajnych przejść, skrótów, czy nawet całych obszarów. :)
"Przelizanie" wszystkiego na takim terenie raczej nie wchodzi w rachubę, ale zapewne w świecie gry pojawią się jakieś nieoczywiste wskazówki/sugestie dotyczące takich miejsc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Otwarty świat oznacza m.in. jeszcze większy potencjał dla tajnych przejść, skrótów, czy nawet całych obszarów. :)

A przynajmniej powinno to oznaczać, niestety w wielu grach potencjał ten nie jest wykorzystywany. Regułą jest że zamknięte światy są lepiej (ciekawiej) zaprojektowane. Jak będzie tutaj zobaczymy. Na pewno jest możliwość żeby stworzyć coś fajnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary dobry DS plus trochę nowej zawartości.Juz widzę te zgony.Mnie kupili 🙂

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Azjaci..., kto w Europie wymyśliłby konia skaczącego na słupach powietrza?

Graficzne, powiedzmy, że chodzi o aspekty technologiczne, trochę kiepsko. Cienie ciemne jak smoła, pochodnia z 1000W, AO kiepskie, cienie we wnętrzach nie istnieją, itd... Nie wiem dlaczego, przecież Demon's Souls Remake wyglądał ślicznie. Natomiast strona plastyczno/koncepcyjna jak zwykle nie ma sobie równych.

Edytowane przez Ryszawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multiplayer- podobno max. 4 graczy w jednej grze i max. 2 osoby możliwe do zaproszenia do co-opa.
Czyli grając z dwoma kooperantami nasz świat może zaatakować co najwyżej 1 gracz.
Co więcej - można będzie atakować wyłącznie graczy grających z co najmniej jednym kooperantem.
Gracze solo nie będą mogli być atakowani.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Ryszawy napisał:

Nie wiem dlaczego, przecież Demon's Souls Remake wyglądał ślicznie. 

Bo robił go inny developer na innym silniku?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Paw79 napisał:

BTW. W CDKeys preorder Elden Ring 162,79zł.

Ja sie skusilem, taniej napewno nie bedzie, a soulsow napewno nie przepuszcze :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny styl graficzny.
I gra kompletnie nie dla mnie. :E 

Swoją drogą, niby magia, smoki itp.. ale ten koń materializujący się pod nami na zawołanie wygląda wyjątkowo idiotycznie. Do tego te skoki... no ale jak się nie ma pomysłu na nawigację po zbyt dużym świecie, to się robi takie "obejścia" :D 

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Zas napisał:

 

Swoją drogą, niby magia, smoki itp.. ale ten koń materializujący się pod nami na zawołanie wygląda wyjątkowo idiotycznie. 

 

BTtmkArs_thumb200.jpg

 

2 godziny temu, Sheeneek napisał:

Ja sie skusilem, taniej napewno nie bedzie, a soulsow napewno nie przepuszcze :) 

Ja zrobilem zwrot na steam i kupiłem na ps5 :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, dawidoxx napisał:

Ja zrobilem zwrot na steam i kupiłem na ps5 :D 

A czemu? Ja tez sie zastanawialem czy brac PC czy PS5 i wybralem jednak piecyk dla lepszego fps. Szczegolnie ze jest to gra ktora i tak bym zostawil sobie na dluzej i nie sprzedawal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...