Skocz do zawartości
AWxyz

"smartwatch" Xblitz watch find me - prośba o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od kliku dni bezskutecznie próbuję uruchomić zakupiony dla córki (na Dzień Dziecka) gadżet Xblitz Watch Find Me, w założeniu gadżet miał służyć do komunikacji z córką (1 klasa podstawówki więc póki co nie chcę jej wyposażać w telefon) oraz do tego aby w miarę możliwości mieć informację gdzie dziecko (zegarek) się znajduje.

Moje doświadczenie zaczęły się od tego, że pierwszą sztukę którą zakupiłem w dniu 23.05 odesłałem na serwis bo się nie uruchamiała z kartą SIM - nie chciałem oddawać aby uszkodzona sztuka nie trafiła do kogoś innego.

Po około tygodniu dostałem drugą sztuką o dziwo z jakąś kartą SIM rodem z T-Mobile - jak się okazało karta ta nie loguje się do sieci.

Z tego co wyczytałem to zegarki te są dostępne (również ?) z dodatkową usługą karta SIM + dedykowana aplikacja CALMEAN z abonamentem (nie mylić z Se Tracker).

I jeśli chce się użyć własnej karty SIM to trzeba się z firmą CALMEAN skontaktować aby odpięli swoją kartę SIM (pewnie ta która nie loguje się do sieci) i podpięli kartę, którą mam dla córki - SIC!. Przecież kupiłem urządzenie (nowe na poniżej zalinkowanej aukcji) a nie usługę więc co mam wyłączać.

https://allegro.pl/oferta/smartwatch-xblitz-kids-watch-gps-find-me-sos-7378635856?snapshot=MjAxOS0wNS0xN1QwOTo0NToxMS45MTVaO2J1eWVyOzlhYTU5ZDAzOWMxMDAwYTBlNDk5NzFmMzBjYTE3YTg3ZDkxMmNhNGIyMmQzODhlMTczZmNiYjVhNjQyNzEzNzU%3D

Aczkolwiek tak też zrobiłem i skontaktowałem się z firmą CALMEAN, odebrała sympatyczna Pani, której musiałem podać numer zegarka (jakieś tam ichniejsze ID nie IMEI) oraz numer karty SIM (a właściwie przypisany do niej numer telefonu), która jest w zegarku. Otrzymałem informację, że faktycznie muszą coś u siebie przełączyć ale ich Główny Programista jest na spotkaniu i ona nie wie kiedy to zrobią ale oczywiście dadzą znać - i tak minęły 2 dni.

Próbowałem używać komend SMS-owych, które można znaleźć np. na elektrodzie i które u innych działają.

Niestety zegarek odpowiada tylko na jedną komendę tj. pw,123456,ts# zwracającą status.

Każdorazowo otrzymują status GPS:NO(0), GPRS:OK(100).

Żadna inna komenda tj. próba przypisania adresu IP serwera do komunikacji czy też wybudzenia modułu GPS, resetu, factory default itd pozostają bez reakcji.

Sprawdziłem również w telefonie swoją kartę SIM (z T-Mobile). Poprawnie loguje się do sieci, obsługuje transmisję danych, nie ma problemu z połączeniami i SMS.

Dodatkowo T-Mobile I-boa pokazuje w połączeniach transmisję danych w paczkach po 100kb na tej karcie co ok. 3h w czasie jak była w zegarku oraz wszystkie SMS-y przychodzące, które wysyłałem z różnymi komendami - czyli docierały do karty SIM.

 

Oczywiście w związku z powyższym żadne funkcje tego zegarka nie działają.

 

 

Moja frustracja w tym temacie rośnie wprost proporcjonalnie do upływu czasu i rosnącego rozczarowania mojej córki więc dlatego zwracam się z prośbą o pomoc.

 

Ktoś miał może doświadczenia z podobnym gadżetem ?

Lub ma pomysł jak to uruchomić ?

Ewentualnie zna kogoś kto coś takiego potrafi uruchomić ?

Lub cokolwiek co mogłoby pomóc ?

 

Pozdrawiam

AdamW

Edytowane przez AWxyz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień Dobry,

Czy rozwiązał Pan problem? Mam podobną ścieżkę zdrowia.

Czy odłączenie od systemu CALMEAN pomogło?

Też nie zamierzam płacić za usługę, ale puki co nie można zarejestrować do bezpłatnej apki se tracker.

 

Pozdrawiam

Sebastian P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień Dobry,

Czy rozwiązał Pan problem? Mam podobną ścieżkę zdrowia.

Czy odłączenie od systemu CALMEAN pomogło?

Też nie zamierzam płacić za usługę, ale puki co nie można zarejestrować do bezpłatnej apki se tracker.

 

Pozdrawiam

Sebastian P.

 

Dzień dobry

Niestety nie.

Od ponad tygodnia prowadzę dodatkowo korespondencję mailową z serwisem dystrybutora tegoż "cudu techniki".

Prośba o kontakt na priv to prześlę mailowo tą korespondencję może na coś Pana naprowadzi aczkolwiek moim zdaniem nie wnosi zbyt wiele.

 

Pozdrawiam

AdamW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. wiem że minęło trochę czasu ale czy udało wam się rozwiązać problem? Ja kupiłem zegarek wczoraj i pomimo walki nie udało się użyć innej karty i aplikacji Setracker. Na zegarek można dzwonić ale nie łączy z apką. Odpowiada tylko na jednego sms z info o zegarku pw,123456,ts#. Pomocy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...