Skocz do zawartości
azgan

Niesamowita oprawa graficzna i artystyczna czyli screeny z najpiękniejszych gier

Rekomendowane odpowiedzi

Niech no ja zacznę grać w Arkham Knight, to wam tu zaspamuję temat grą z 2015r :E Nadal tkwię w Arkham City, ale odpaliłem następcę, aby zobaczyć jak to wygląda. Dawno nie miałem takiego efektu wow, a od biedy można grać w 4K, +30fps, maks z PhysX na gtx1660ti skręconym do <100w.
Szkoda, że większość obecnych gier idzie w generyczny realizm i symulacje, zamiast w detaliczna stylistkę.

  • Like 3
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, musichunter1x napisał:

Niech no ja zacznę grać w Arkham Knight, to wam tu zaspamuję temat grą z 2015r

Tylko uważaj na tutejszego samozwańczego szeryfa. Według niego, nie wolno tu "spamować" screenami z gier. 

Zostałeś ostrzeżony. 😆

A tak na poważnie, to by się pyknęło w całą serię tych prawdziwych nietoperzy, ale czasu brakuje niestety. 😑

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co Kojima wyczaruje na tym silniku, gdy już go opanowali w DS1 i teraz nie muszą ograniczać się do PS4.
@maras2574Masz jakieś zrzuty z bardziej mrocznych lub robotycznych / technologicznych lokacji? Coś jak te podziemne schrony, ruiny lub bunkier i ogromne wraki lub szczątki, jak pod koniec HZD?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To do roboty 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak będą jakieś fajne miejscówki podczas rozgrywki to pewnie :thumbup: Póki co tej czerwieni, żółci i pomarańczy mam powoli dość, przegieli trochę z tymi kolorami :( Polska złota jesień :szczerbaty:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

 

2rnS04B.jpg

QliulkL.jpg

FaesjqF.jpg

An1rKKF.jpg

ik0TL3v.jpg

n4fV9DM.png

7zk66Pm.jpg

a9hz0zc.png

ZMAMuid.jpg

bMhb12u.jpg

WCv0ThT.jpg

Z8kLFur.jpg

UUDxOOA.jpg

hjWQ9Mr.jpg

dDpJ64z.jpg

5U7cpPu.jpg

 

Edytowane przez maras2574
  • Like 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

V was here :E

636a22fb1a85fb0a3e371c113a888c56.png

3330d9a7130c18cb0ed114cd16b24c9a.png

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wraki francuskiej policji z Marsylii, z którejś części Taxi? :E

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam się bawić w wysadzanie pojazdów w tej grze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Zhao

Czemu się nie chwalisz, że rozkręciłeś interes na stadionie w Dogtown :D

92713d36ed6399e9d570cc3c1b4fb972.png

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z0U8Ane.jpeg

Takie tam do kamery :E 

  • Like 2
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Prawie pięcioletnia gra, a wciąż wymiata :)  Gram ostatnio w nowego Horizona i muszę powiedzieć że RDR2 go, jak i inne nowe gry, zjada na śniadanie ;)  A jest jeszcze jakiś nowy mod co jeszcze poprawia grafę, ale ja nie wiem co tam jeszcze można poprawiać :hmm:Ta gra to majstersztyk pod każdym względem. Gram w rozdziałce 5160x2160 ( W Horizon też )   https://www.nexusmods.com/reddeadredemption2/mods/3805?tab=description

mUCxL6L.jpg

3WnMcyL.jpg

RwAK5wr.jpg

cmBaFUa.jpg

NfXBwCr.jpg

NnNHPfq.jpg

xZrYUzk.jpg

ZaF2MBd.jpg

8wUzMCE.jpg

kv8nS9K.jpg

fwi16jt.jpg

aa7ZsCA.jpg

Spv5Glg.jpg

W1dNnP8.jpg

SLiaO6u.jpg

8lWToOX.jpg

 

Edytowane przez maras2574
  • Like 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba im to oddać, że horizon jak na raster wygląda serio bardzo dobrze. Światło czasami gdzieś cieknie i to pogarsza jakość wewnątrz pomieszczeń, ale na zewnątrz to jest sztosik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RDR2 juz widac, ze ma swoje latka i bedzie coraz bardziej odstawal. Wyglada ladnie ale nie jest to juz dla mnie taki top jak go zapamietalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 19.04.2024 o 12:10, Phoenix. napisał:

RDR2 juz widac, ze ma swoje latka i bedzie coraz bardziej odstawal. Wyglada ladnie ale nie jest to juz dla mnie taki top jak go zapamietalem.

Kiedy ostatni raz odpalałeś ? Bo ja dawno i teraz jak odpaliłem to byłem w szoku jak ta gra wygląda ;)  Polecam :) 

Edytowane przez maras2574

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra artystycznie się broni ale asety, textury itp to już traci starością i to widać gdzie taki Horizon wyglada w tym aspekcie nieporównywalnie lepiej.  Ja w szoku byłem kilka kat temu, teraz już nie 🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam zainstalowałem kilka dni temu RDR 2 i po części się zgadzam - różnica w rozdzielczości tekstur jest absurdalna na korzyść Horizona. Na początku myślałem, że różnica w szczegółowości tekstur jest mniejsza ale Horizon dał kopa i szczegółowość detali TOP. Tekstury są bardzo czyste i widać świeżość.

Jednak jak już odsunąć trochę oczy od monitora i zwrócić na pozostałe efekty poza samą rozdzielczością tekstur i szczegółami na ubraniach / twarzach postaci to RDR 2 nadal jest jeden level wyżej i to po 6 latach od premiery - trochę inny styl artystyczny pomiędzy obiema grami jesdnak gra tutaj rolę. Gorsze tekstury są maskowane przez wyprzedzające swoje czasy oświetlenie, mgłę itp efekty.  Jeśli chodzi o sam feeling i klimat jaki daje oświetlenie o różnych porach dnia, pyłu/kurzu to cudo technologiczne. RDR 2 stawia na realizm i ten styl jest ponadczasowy. Za 10 lat nadal będzie pięknie.

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • wymiana CPU max na tej płycie da ci z 15% wydajności  w COD gdybyś miał RTX 3090 , ale przy obecnej karcie nie zauważysz różnicy.
    • @Ozzbi W sygnaturze masz G-Skille, więc rozumiem, że te moduły masz na myśli, nie goodramy? No i pytanie do ogółu - serio nie zna nikt żadnego softu aby sprawdzić jakie kości są w modułach?
    • Może trzeba czytać dokładnie to, co cytujesz i nie dorabiać do tego błędnych scenariuszy? Sęk w tym, że ja rozumiem jak to działa. W ogóle i w szczególe. Dwa albo trzy razy już napisałem, skąd się bierze sumę kontrolną do weryfikacji i nie widzę sensu powtarzać kolejny. W związku z tym, ten scenariusz: jest bez sensu, bo nie tak się weryfikuje checksumę. Jak ściągasz coś ze strony trzeciej, która twierdzi, że autorem jest x, to szukasz sumy kontrolnej na stronie należącej do x, a nie na tej trzeciej. Inaczej to nie ma sensu. Jak wyżej. Gwarantuje, jeśli umiesz ich używać i nie weryfikujesz podstawioną fałszywką. Klucz publiczny też można dać lewy i podpisać swoją pracę self-signed certem. Każde narzędzie nie ma sensu, jeśli się go nie rozumie i nie potrafi z niego korzystać. Zgadza się część "nie o to chodzi". Nie o to chodzi, aby źle używać narzędzi. Jak się to robi dobrze, plik można pobrać od autora albo ze strony trzeciej, ale weryfikuje się zawsze w oparciu o sumę z legitnego źródła. No i jednak napisałem to kolejny raz. Już w pierwszym swoim poście na ten temat zaznaczyłem, że jest to niedogodność tego rozwiązania. To natomiast nie zmienia faktu, że się da to zrobić dobrze i bezpiecznie. Jak wyżej. Nie muszą. Mogą. Ponadto nie są to też mechanizmy podobne, tylko dokładnie te same. Klucze asymetryczne, o których też już pisałem. W https, o którym wspominałeś, sekret szyfruje klient kluczem publicznym (certem) serwera, a ten może zaszyfrowaną wiadomość jako jedyny odczytać kluczem prywatnym. W przypadku podpisu cyfrowego role kluczy są odwrotne. Tylko właściciel klucza prywatnego może nim podpisać swoją wiadomość, a każdy w posiadaniu klucza publicznego zweryfikować nadawcę. To już też tłumaczyłem. W przypadku sum kontrolnych, ta musi być osobno. W przypadku certyfikatu podpis jest zawarty w danych, a osobno jest klucz do ich weryfikacji. To są inne rozwiązania, oba są bezpieczne i każde ma swoje wady oraz zalety. Checksuma jest darmowa dla autora i niewygodna do weryfikacji. Podpis cyfrowy certyfikatem to koszt dla autora, a za to jest wygodny w weryfikacji. Owszem, "gdzieś" można w przypadku podpisu cyfrowego użyć też checksumy. A dokładnie nie "gdzieś" tylko w bardzo konkretnym miejscu. Kluczem zamiast podpisać cały dokument, można podpisać jego checksumę. Pozwala to znacznie przyspieszyć weryfikację podpisu dużych danych. Tyle że trzeba wówczas wysłać odbiorcy oprócz podpisanych cyfrowo danych ów sumę. Osobno.  Po co? Żeby było szybko. Z tego samego powodu https szyfruje asymetrycznym algorytmem jedynie secret, a cała komunikacja idzie potem szyfrowaniem symetrycznym. Szyfrowanie asymetryczne jest wolne. Tak, zreflektowałem się w twojej błędnej nomenklaturze. W przypadku checksumy nie ma czegoś takiego jak "wzorzec". Jest po prostu checksuma. Jedna, jedyna. Nie da, bo ponownie zapodałeś niepoprawny scenariusz.
    • A więc Kanada dołączyła do państw zezwalających. Z plotek, Olaf znowu został ośmieszony przez Macrona, i też się zgodził. Presja pozostała, i Blinken właśnie to powiedział. Jak będzie zielone światło to będzie największa zmiana w sposobie prowadzenia wojny. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...