Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

azgan

Niesamowita oprawa graficzna i artystyczna czyli screeny z najpiękniejszych gier

Rekomendowane odpowiedzi

Half Life 3 Confirmed:

NGuxKcm.jpeg

  • Like 4
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Oez6Z0q.jpeg

bXzd8aA.jpeg

fkbtTOQ.jpeg

duNRKbO.jpeg

LE0zqXT.jpeg

Kq4RRDI.jpeg

qNkQi3c.jpeg

NLXOskm.jpeg

Beyond Hanwell

Edytowane przez Ryszawy
  • Like 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Co to?!

Wygląda znakomicie.

Beyond Hanwell

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Niby grafika nie porywa ale fajnie być w środku mega konwoju :)

UBOAT-Screenshot-2024-09-04-16-14-11-43.

UBOAT-Screenshot-2024-09-04-16-00-06-08.

W 90% i tak oglądamy tylko mapę :P

Edytowane przez skypan
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Ryszawy napisał:

Beyond Hanwell

Szkoda że nie ma PL :( Sama gra by mi się podobała z tego co widzę 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Ryszawy napisał:

Takie moje małe przemyślenie. Ogólnie mówiąc ta gra pokazuje jak "zjeb..ne" są wielkie studia. Gra zrobiona przez kilka osób wygląda o niebo lepiej niż taki Starfield jeżeli chodzi o wielkość, szczegółowość, jakość modeli i oświetlenie lokacji.

Potem patrzysz na gameplay i czar pryska - typowa bezduszna indie gierka złożona pewnie w 80% z gotowych assetów - jakikolwiek kierunek artystyczny nie istnieje, design przeciwników żaden, walka i wszelkie animacje słabiutkie. Miejscami na screenach wygląda fajnie, ale wystarczy poprzewijać trochę jakiegoś walkthrough i co rusz można trafić na typowy level design w stylu indie/średniej jakości modów do gier - duże, otwarte, sterylne przestrzenie z do bólu powtarzającymi się assetami. To jest ta subtelna (dla mnie ogromna, bo patrzę przede wszystkim na art design) różnica między grami AAA (a nawet AA), a byle jakim asset flipem na UE5. Nie grałem w Starfielda, ale ktoś tam parę stron wcześniej wrzucił kilka screenów i wygląda to o niebo lepiej niż ta popierdółkowata sklejka, w której nie widać żadnej wizji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Final Fantasy X Remaster

FINAL-FANTASY-X-03-09-2024-05-10-29.png 

FINAL-FANTASY-X-03-09-2024-05-20-38.png 

FINAL-FANTASY-X-03-09-2024-05-22-06.png 

FINAL-FANTASY-X-04-09-2024-19-07-32.png 

FINAL-FANTASY-X-04-09-2024-19-07-53.png 

FINAL-FANTASY-X-04-09-2024-19-08-48.png 

FINAL-FANTASY-X-04-09-2024-19-09-22.png 

  • Like 3
  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

72ca60e260a770017ae1a863dc4e37cfcc444e67

 

3878b19d617bd1d61dc5d4d2c92b39036492c661

 

5ef2d921f510025862313b62a347b2050895ebb7

 

ffb8a817b58f7b56a10ac1f0c84e53bc19566d0b

 

7495380c449e1c8d5b45fc6c9c07ab8d6e77e207

 

50c01b8cba3b5c2c0acfdf6afa6aa869e3544b38

 

da46c06e1995abc69c804382b8b2d5c34fa10125

 

a60b447a0075330f235fd1cd4f6fae39b8f4a9c2

 

f1a6d1c0519a565654b453205460964978a9842f

F76

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

gS1JWso.jpg

QIGSBCP.jpg

W46H6Ey.png

F4Inoyu.jpg

k4VD77l.jpg

xsFBnqf.jpg

 

Edytowane przez maras2574
  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AC Origins, walka z krokodylami :D

Assassin-s-Creed-Origins-09-09-2024-19-5

Assassin-s-Creed-Origins-09-09-2024-19-5 

Assassin-s-Creed-Origins-09-09-2024-19-5 

Assassin-s-Creed-Origins-09-09-2024-20-0 

Assassin-s-Creed-Origins-09-09-2024-20-0 

Assassin-s-Creed-Origins-09-09-2024-19-5

Assassin-s-Creed-Origins-09-09-2024-20-0  

 

 

 

 

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Warhammer 40000: Space Marine 2 

evcFGK.png

evcckZ.png

evcXHP.png

evcbXm.png

evcxri.png

evcy3o.png

evc5N9.png

 

Edytowane przez Jaycob
  • Like 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

b14236022a59e2e33cc9153f617103d206d766a4


a68a89ffb41491f792512b541560be1ab5c93c73

 

1f23babac09d2751db78aae4f37baeb8a4af0831

 

4a850eca5c7ceadd4f3d63833c89d0a650a53dac

 

953dce18661d182c31242400939ee7b21965d728

 

7dcec6df3624f5771fb4fced1367d0e30afec861

Callisto Protocol

  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka szotów z Alan Wake 2 Night Springs

Alan-Wake2-2024-09-18-19-46-47-092.jpg

Alan-Wake2-2024-09-18-18-48-41-495.jpg

Alan-Wake2-2024-09-18-18-34-56-221.jpg

Alan-Wake2-2024-09-18-17-54-18-004.jpg

Alan-Wake2-2024-09-18-17-51-54-326.jpg

  • Like 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Kurde, pokazać ten temat komuś w 2005r to by ni cholery nie uwierzył, że to będzie kiedykolwiek możliwe. Później w bodaj 2009r był ten pierwszy kamień milowy czyli Crysis, który zmienił wszystko. Do dziś pamiętam małe marzenie jak na tamte czasy czyli 8800GTX i jakieś 2,5x tańsze 8800GT, które było jak na tamte czasy rewelacją w stosunku cena/wydajność. 

Edytowane przez TmK
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8800GTX to jeszcze w 2006 zdążył się pojawić, a Crysis i 8800GT w 2007 r. Dobry stosunek ceny do wydajności to szczególnie miały HD 4xxx rok później w 2008 r. ATI wtedy zmusiło trochę zielonych do obniżenia cen.

Dzisiaj to działa w drugą stronę - o ile można podbić cenę przy każdej kolejnej generacji.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...