Skocz do zawartości
azgan

Niesamowita oprawa graficzna i artystyczna czyli screeny z najpiękniejszych gier

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mogę tylko powiedzieć że Far Cry 5, różni się znacznie od poprzednich części, jest jakiś taki przemyślany też nie chodzi mi o fabułę, a o samą grafikę i immersje, fajnie wyglądają góry, rzeki, lasy, nawet stacje benzynowe czy jakieś sady,  wszystko jest tam na swoim miejscu jak w GTA V w którą ostatnio grałem, chociaż ta była lepsza fabularnie.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Stjepan napisał:

wszystko jest tam na swoim miejscu jak w GTA V w którą ostatnio grałem, chociaż ta była lepsza fabularnie.

Jeżeli jakaś gra ma gorszą fabułę niż GTA V, to wiedz że jest pod tym względem albo kompletną klapą, albo co najwyżej słabym średniakiem.

O ile pierwsza połowa gry Rockstara jeszcze trzyma fabularnie niezły poziom, tak z drugiej pamiętam głównie zmuszanie się by dobrnąć do końca.

19 godzin temu, amsztel napisał:

i rzecz jasna lepiej niz Horizon, ktory ma juz cztery lata.

Wersja PC na ustawieniach ultra wygląda jednak wyraźnie lepiej niż 4-letnia wersja z PS4 Pro.

Choć oczywiście jak na tamte czasy i tamten sprzęt wykonanie nie może budzić zastrzeżeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To i ja zarzucę Horizonem,  gram w DSR 3413x1920 na 31.5" 1440p, taki upscaling + TAA + wyostrzanie i efekt naprawdę niezły.

98371c35a96590ae.jpg

 

7e93502a538eb2da.jpg

 

80f592150c720d5f.jpg

 

fdcf40d705558550.jpg

Włączyłem w lesie tryb foto i wtedy zauważyłem że taki kotek na mnie się czai.

c95003787ef14b5a.jpg

 

4161dc002bf0b9f1.jpg

 

d1e34605b250db18.jpg

 

 

 

Edytowane przez bbandi
  • Like 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.01.2021 o 17:01, Stjepan napisał:

A ja mogę tylko powiedzieć że Far Cry 5, różni się znacznie od poprzednich części, jest jakiś taki przemyślany też nie chodzi mi o fabułę, a o samą grafikę i immersje, fajnie wyglądają góry, rzeki, lasy, nawet stacje benzynowe czy jakieś sady,  wszystko jest tam na swoim miejscu jak w GTA V w którą ostatnio grałem, chociaż ta była lepsza fabularnie.

To jest szansa że FC6 też będzie dobrze przemyślany 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to Ghost of Tsushima po raz rzeci

c65qKtm.jpg

oGnkzy7.jpg

BqUdurj.jpg

xKYqvK8.jpg

K1G1SAO.jpg

UDPDqbP.jpg

eTwlR9i.jpg

fbyeUuw.jpg

fRUqiks.jpg

FFqS0r0.jpg

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak by to wyglądało na bardzo mocnym PC z RTX 3090 w 8K, bo chyba żadna z dzisiejszych konsol nie da rady w 8K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Stjepan napisał:

Ciekawe jak by to wyglądało na bardzo mocnym PC z RTX 3090 w 8K, bo chyba żadna z dzisiejszych konsol nie da rady w 8K.

Pytanie... po co? 8K "poprawi" grafikę?
Gdzie model jest gładki - gładki jest na 4K, gdzie model / poligon jest gięty/łamany - będzie tak samo gięty i łamany na 8K ;)
Czy 4K, to nie jest taki zdroworozsądkowy TOP topów rozdzielczości? IMO tak. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, JeRRy_F3D napisał:

Pytanie... po co? 8K "poprawi" grafikę?
Gdzie model jest gładki - gładki jest na 4K, gdzie model / poligon jest gięty/łamany - będzie tak samo gięty i łamany na 8K ;)
Czy 4K, to nie jest taki zdroworozsądkowy TOP topów rozdzielczości? IMO tak. 

Jak Lipton pokazywał granie w 8K na TV za 30k zł i RTX 3080 to masakra jak to wszystko wyglądało. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
9 minut temu, Stjepan napisał:

Ciekawe jak by to wyglądało na bardzo mocnym PC z RTX 3090 w 8K, bo chyba żadna z dzisiejszych konsol nie da rady w 8K.

Sobie wyobraź :E 8k dopóki nie masz jakiegoś wielkiego TV to mija się z celem.

Ja muszę w końcu siąść i dograć tego ghosta bo wynudził mnie jakoś w drugim rozdziale parę miesięcy temu i tak leży i się kurzy. Sporo ładnych miejscówek do pstrykania screenów, ale też i gra jest nie równa graficznie i w realu czuć, że przydałby się do tego PCet i podrasowane detale.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jest i to bardzo. Momentami wygląda biednie, w kontraście do screenów powyżej:

z5vf7Hh.jpg

trochę jak gra z PS3 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
23 minuty temu, Stjepan napisał:

Jak Lipton pokazywał granie w 8K na TV za 30k zł i RTX 3080 to masakra jak to wszystko wyglądało. :E 

Moim zdaniem... placebo. Bardziej chodzi o to, że "chodziło" - ale czad! Niż wyglądało.
Przecież są jakieś granice postrzegania i percepcji ludzkiego oka (?).
Dla mnie - 8K, to już taka sztuka dla sztuki (a dlaczego nie skoro można? - jak kiedyś gonitwa za prędkościami w CDromach x52) ;).
Przecież chodzi o wielkość plamki / piksela vs wielkość wyświetlacza vs odległość oglądacza.
Podobnie jak wyświetlacze w komórkach (1440 x 3040 na np. 7 calach = mój Note 10+) - robi się, bo dlaczego nie? - skoro można - a że totalnie to bez sensu, to inna bajka. IMO wyścig cyferkowy - nie do końca jakościowy. ;)

 

Edytowane przez JeRRy_F3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy. Bo dla telewizora 50-70 cali lub więcej 8K jest spoko rozdzielczością ale gry muszą mieć także tekstury robione pod 8K żeby to wszystko wywoływało efekt WOW.

Na obecną chwilę nie ma grafiki która uciągnie wszystkie gry w 4K a porzucono SLI i crossfire więc chyba jeszcze długo nie będzie żadnego sensu pchać się w 8K do gier.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
51 minut temu, JeRRy_F3D napisał:

Pytanie... po co? 8K "poprawi" grafikę?
Gdzie model jest gładki - gładki jest na 4K, gdzie model / poligon jest gięty/łamany - będzie tak samo gięty i łamany na 8K ;)
Czy 4K, to nie jest taki zdroworozsądkowy TOP topów rozdzielczości? IMO tak. 

Kiedyś pisali po co dla 720p, potem 1080p, potem 4k itd. wszystko to kwestia wielkości ekranu i optymalizacji gry.

Edytowane przez kadajo
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Stjepan napisał:

Ciekawe jak by to wyglądało na bardzo mocnym PC z RTX 3090 w 8K, bo chyba żadna z dzisiejszych konsol nie da rady w 8K.

W mniej wymagające tytuły można sobie pograć w 8k tylko najpierw trzeba mieć taki wyświetlacz.

Odpalałem w 4320p Doom Eternal spokojnie daje radę 50fps+, ale trzeba zjechać textury na wysokie inaczej zapycha 10GB i po ptokach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, wompierz napisał:

To zależy. Bo dla telewizora 50-70 cali lub więcej 8K jest spoko rozdzielczością ale gry muszą mieć także tekstury robione pod 8K żeby to wszystko wywoływało efekt WOW.

Ja to rozumiem, tylko że "zjadamy własny ogon", bo sensowność 8K przy 50-70 calach (ma to sens) powoduje potrzebę równie sensownej odległości od wyświetlacza podczas gry (czyt. odpowiednio daleko) i wtedy IMO owe 8K... traci już sens. Należałoby wstać, podejść do TV i wtedy WOW! No faktycznie jest moc. Ale gdy wrócisz na siedzisko na min. 2m przed ekran, "czar" pryska i percepcyjnie (z tej odległości) IMO możesz dostrzec już nie wiele więcej, niż na 4K. Tak myślę.

40 minut temu, kadajo napisał:

Kiedyś pisali po co dla 720p, potem 1080p, potem 4k itd. wszystko to kwestia wielkości ekranu i optymalizacji gry.

Ja to wiem i sam tego doświadczałem od Amig i 386 :). Tyle że wtedy było to dylemat "potrzeb" i możliwości ówczesnego sprzętu i jakości gier (a po co komu więcej?) :). A że byliśmy daleko w tyle i rozwój miał sens - wiemy to dopiero dziś. A ja mówię o elemencie percepcyjnym. Dziś sprzęt hipotetycznie mógłby już iść w 8K (i TV i GPU) - oczywiście z przymróżeniem oka - no - za 5 lat (kolejna gen. GPU - ale w zasadzie już "za zakrętem"), tyle, że ja nie widzę po prostu możliwości fizycznego zauważenia tego (i jego sensowności). Podejdziesz do TV 8K - zerwie kapcie (vs 4K), ale wrócisz na gamerskie miejsce w fotelu i IMO już nie masz prawa zobaczyć tej 8K plamki. No chyba, że te 8K będziemy wsadzać na TV 100 cali (to i tak będzie coś jak dziś 4K na 50 calach). Ale znów wzrośnie wykładniczo odległość gracza od TV 100 cali. Jak wspominałem - taki absurd jak 2K na 7 calach smartfonów. Robi się to. Ale sensu / efektu już nie daje. IMO z 4K - dużymi TV i odległością od odbiornika - moim zdaniem dobiliśmy już dziś do granic percepcyjnych / postrzegania. Takie jest moje zdanie.

Edytowane przez JeRRy_F3D
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Japończycy kiedyś tam "przewidzieli" ze zatrzymamy się podobno na dłużej dopiero przy 16k :)

Co do widoczności to kwestia skomplikowania grafiki jaka będziemy mieli w grach, Ja już na swoim 65" Oledzie w 4k widzę praktycznie przy każdej grze że przydałby się AA co wyraźnie pokazuje ze można iść w wyższą rozdzielczość już na takim ekranie, odległość 1,8M. Percepcja i postrzeganie to jedno ale gonitwa ca cyferkami to drugie. Jednak wszystko weryfikuje kontent, kiedyś grafika w grach stanie się na tyle skomplikowana że wykorzystanie wysokich rozdzielczości będzie musem. Z tego samego powodu CGI w filmach jest renderowane w wysokich rozdzielczościach lub jakimś tam AA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, lukadd napisał:

Ja muszę w końcu siąść i dograć tego ghosta bo wynudził mnie jakoś w drugim rozdziale parę miesięcy temu i tak leży i się kurzy. Sporo ładnych miejscówek do pstrykania screenów, ale też i gra jest nie równa graficznie i w realu czuć, że przydałby się do tego PCet i podrasowane detale.

xD

Do tego nie potrzeba PC'ta, wystarczy że wyjdzie GoT2 już projektowany pod PlayStation 5 i będą podrasowane detale. Nie zapominajmy że aktualna wersja powstała na Jaguara rodem z tabletów a obecnie w Next-Genach masz mocne bebechy jak z dobrej klasy PC - Zen2 8/16, RX6700, 16GB DDR6 i szybkie dyski NVMe więc jest spora różnica i będzie co wyciskać z nowych sprzętów 

GoT2 już powstaje więc będziemy mogli się o tym przekonać 😉

Ghost of Tsushima 2 powstaje - to już pewne. I być może tylko na PS5 https://polygamia.pl/ghost-of-tsushima-2-powstaje-to-juz-pewne-i-byc-moze-tylko-na-ps5,6601039570828160a

Jakby Sucker Punch chciało się robić Upgrade graficzny jedynki dla PS5 to już by go dali tak jak do Marvel's Spider-Man: Miles Morales. 

I tak mają u mnie plusa za tryb 60fps na PS5

 

 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, JeRRy_F3D napisał:

Pytanie... po co? 8K "poprawi" grafikę?
Gdzie model jest gładki - gładki jest na 4K, gdzie model / poligon jest gięty/łamany - będzie tak samo gięty i łamany na 8K ;)
Czy 4K, to nie jest taki zdroworozsądkowy TOP topów rozdzielczości? IMO tak. 

Dokładnie, już bym wolał żeby poszli w Checkerboard rendering i dali jakieś lepsze efekty np. RT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
9 godzin temu, kadajo napisał:

Japończycy kiedyś tam "przewidzieli" ze zatrzymamy się podobno na dłużej dopiero przy 16k :)

Co do widoczności to kwestia skomplikowania grafiki jaka będziemy mieli w grach, Ja już na swoim 65" Oledzie w 4k widzę praktycznie przy każdej grze że przydałby się AA co wyraźnie pokazuje ze można iść w wyższą rozdzielczość już na takim ekranie, odległość 1,8M. Percepcja i postrzeganie to jedno ale gonitwa ca cyferkami to drugie. Jednak wszystko weryfikuje kontent, kiedyś grafika w grach stanie się na tyle skomplikowana że wykorzystanie wysokich rozdzielczości będzie musem. Z tego samego powodu CGI w filmach jest renderowane w wysokich rozdzielczościach lub jakimś tam AA.

No właśnie no i z drugiej strony sprzęt na to pozwoli, jak w 2040 kupisz PC to 8K i RT będzie w standardzie, kto by 20 lat temu pomyślał jak raczkowało T&L że będziemy grać w 1080p, 1440p i 4K z milionem efektów oraz z RT. Będzie taki RTX 8090 z 1TB VRAM. :E

Edytowane przez Stjepan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wolał żeby cała para poszła w RT na większą skalę i szczegółowość modeli i ogólnie poprawę grafiki, różnicy między szachownicowym 4K a prawdziwym i tak nie widzę na 75" :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, bleidd napisał:

Ja bym wolał żeby cała para poszła w RT na większą skalę i szczegółowość modeli i ogólnie poprawę grafiki, różnicy między szachownicowym 4K a prawdziwym i tak nie widzę na 75" :E 

Ogólnie czy to DLSS czy Checkerboard Rendering to zadaniem jednego i drugiego jest robienie z kupy, miodu z różnymi efektami bo są lepsze i gorsze przykłady implementacji obu rozwiązań. Generalnie DLSS od wersji 2.0 wypada lepiej więc SONY też powinno popracować nad nową wersją swojego rozwiązania dla PS5. 

Jeśli gry mają iść w RT to kosztem wyższej natywnej rozdzielczości inaczej będzie to trudne do pogodzenia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, bleidd napisał:

Ja bym wolał żeby cała para poszła w RT na większą skalę i szczegółowość modeli i ogólnie poprawę grafiki, różnicy między szachownicowym 4K a prawdziwym i tak nie widzę na 75" :E 

O ile wzrost geometrii to nie problem - mesh shader bez mordowania CPU. To RT to ciężka sprawa mordowanie sprzętu kończy się płaczem i to może wpływać na gorszą sprzedaż.

Jak wejdzie UE5.xx to częściej będzie stosowany Lumen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, sideband napisał:

Jak wejdzie UE5.xx to częściej będzie stosowany Lumen.

A co to jest🤔

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RT to ślepa uliczka, przynajmniej przez najbliższe lata, ludzie się tym znudzą bo przez kolejne lata nie będzie widać żadnych porządnych efektów prócz jakiś odbić innych pierdol kosztem masowanego spadku FPS, jedyny pozytywny aspekt "wymuszenia" przez NV RT to DLSS.

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...