Skocz do zawartości
Fr0styyy

A4 z szybami bez ramek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Już rozkładam ręce powoli do tego auta...

Po naprawie nic się nie zmieniło poza tym, że nie gromadzi się woda na bloku, które wcześniej lała się spod chłodnicy oleju. W dalszym ciągu wyrzuca wodę przez zbiorniczek wyrównawczy, ale tylko przy ostrzejszej jeździe, jadąc tak normalnie do 2 tyś obrotów z gazem wciśniętym 1/10 wszystko jest ok :/ Jadąc przez 1-2 minuty z obrotami 4k woda zaraz dostaje 130*C, olej też 120*c i wyrzuca gotującą wodę przez zbiorniczek.

Naprawdę nie chcę mi się wyciągać silnika z budy.

 

Test na UPG ilekroć bym robił zawsze negatywny.

Edytowane przez Fr0styyy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś może podmienić sam korek zbiornika wyrównawczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie zacząłbym od korka, dodatkowo bym sie zastanowił nad termostatem z wcześniejszym otwarciem jeżeli jest. I jeszcze sprawa czy układ dobrze odpowietrzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Frosty, w DE masz genialnego polaka, Marcina, prowadzi kanał Auto Challenge uderz do niego z tym gruzem ;)

miałem to samo napisać - on takie dziwne przypadki rozkminia :E

 

Fajnie było by tę fure zobaczyć w odcinku :cool:

Edytowane przez Tomcat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korek jest nowy z ASO, pierwsze od czego zacząłem.

 

Jeszcze inaczej: jak wody w zbiorniczku jest 10cm poniżej minimum to wody nie gotuje, jak pałowałem go na autobahnie typu 120km/h i jazda do ograniczenia prędkości z butem w podłodze to max było 117*C, a woda 90*C, mierzone vcdsem :lol2:

Potem po spokojnej jeździe oczywiście wodę wywaliło na zewnątrz tak że 2l musiałem dolać. Ręce opadają, jadąc spokojnie mogę sobie zrobić i tysiąc km nie dolewając wody, raz, dwa przypałuje i już piąteczkę dolać trzeba :hahaha:

Jutro zrobię test na szczelność cylindrów, teoretycznie jak coś będzie nie tak to powinno bąbelkować do zbiorniczka :hmm:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 30.06.2020 o 10:56, Grzechu_1990 napisał:

A co z pompą wody?

Co z nią, wszystko ok.

 

btw trafiły się dystanse za free to se założyłem :E Przód 25mm, tył 30mm.

 

CmLL0Ls.jpg

 

A tu po

 

xYvy4DB.jpg

 

Chyba jakąś folię albo coś bedzie trzeba założyc, bo zaraz nadkola bedą wypiaskowane :hmm:

Edytowane przez Fr0styyy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wizualnie bardzo na plus te dystanse.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie zastanawiam czemu to tak fabrycznie nie wyglada tylko trzeba kombinowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jakiś powód jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem sobie hankooki s1 evo2, bo stare opony nie przetrwały starcia z jakimś pajacem co je przebił nożem 😐

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno nic ciekawego nie było ciekawego, to postanowiłem sobie wyjąć silnik :E I tak jak przypuszczałem, w sumie byłem przekonany, że to na 100% uszczelka pod głowicą, ale jeszcze się łudziłem, że EGR, ne jednak nie 8:E

tgIFS0l.jpg

cjooPeY.jpg

w6R8YfQ.jpg

p9swleh.jpg

 

Prawa głowica na 4 cylindrze lekko puszczała do kanału wodnego ;)

Ciekawostka, rozrząd z 2017r.

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest bydlak. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jak na V6 to jest jakiś malutki :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ja dobrze widzę jeden BARDZO DŁUGI łańcuch i drugi krótszy? Nie mają one problemów z tym rozrządem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Grzechu_1990 napisał:

Czy ja dobrze widzę jeden BARDZO DŁUGI łańcuch i drugi krótszy? Nie mają one problemów z tym rozrządem?

Starcza na 6 cyfrowe przebiegi ale żeby rozrząd zmienić trzeba wyjąć albo silnik albo skrzynie :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Trepcia napisał:

Starcza na 6 cyfrowe przebiegi ale żeby rozrząd zmienić trzeba wyjąć albo silnik albo skrzynie :E

Pytam bo na przykład w E39 w R6 rozrząd jest nie do zarżnięcia a w V8, właśnie przez długość są problemy i wymaga on wymiany, która jest droga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Grzechu_1990 napisał:

Czy ja dobrze widzę jeden BARDZO DŁUGI łańcuch i drugi krótszy? Nie mają one problemów z tym rozrządem?

Tanio nie jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, bergercs napisał:

Coś za coś. Dostajesz mocny i relatywnie oszczędny silnik z dużym potencjałem na chip-tuning kosztem drogiej wymiany rozrządu. Znam kilka osób, które z pełną świadomością szukały takiego silnika, w którym słychać łańcuch tylko po to by mocno zbić z ceny, wymienić łańcuch u hulać bezawaryjnie dziesiątki tys km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gorzej mieli za to sprzedający takie auta. Szczególnie jeśli wcześniej musieli wywalić około 6k za wymianę wadliwych fabrycznych wtrysków (chyba, że nie wymienili to wtedy oprócz wymiany wtrysków trzeba było wymieniać tłoki bo z wypalonymi dziurami słabo ten mocny i oszczędny silnik chodził).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, bergercs napisał:

Gorzej mieli za to sprzedający takie auta. Szczególnie jeśli wcześniej musieli wywalić około 6k za wymianę wadliwych fabrycznych wtrysków (chyba, że nie wymienili to wtedy oprócz wymiany wtrysków trzeba było wymieniać tłoki bo z wypalonymi dziurami słabo ten mocny i oszczędny silnik chodził).

Nie wiem do końca jak u mnie ale ja się jeszcze łapie na pompę Boscha CP4 która lubi sobie opiłkować 🤣 CCWA chyba były już poprawione i miały wydajniejsze wtryski czy coś takiego. 

 

Wczoraj głowice wróciły z warsztatu, trochę do*ebali z ceną, bo miało być 160eu za dwie głowice, czyli tylko planowanie a zrobili test na szczelność i coś tam powychodziło, nie jestem obeznany w te rzeczy więc tak do końca nie wiem. Wyczyścili głowice, wymienili wszystkie zawory wydechowe (luzy na prowadnicach może?), przeszlifowali wszystkie dolotowe i wymienili uszczelniacze, no i szlif głowicy, wyszło, że były proste bo ściągnęli raptem 0.08 o ile dobrze zrozumiałem. No cóż, zapłaciłem 400eu ale mam nadzieję, że warto było. Zastanawiałem się jeszcze nad hydropopychaczami czy nie wymienić. 

Dzisiaj może przyjdą śruby do głowicy a jutro prawdopodobnie uszczelki pod głowice i składam ten kibel.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wtrysków - problem dotyczył aut z około trzech pierwszych lat produkcji C6 - teoretycznie była akcja serwisowa ale jakoś w Polsce "zapomniano" poinformować klientów o wezwaniu na wymianę 😀 Kto wiedział, to nawet wiele lat po gwarancji mógł wyegzekwować komplet nowych wtrysków za friko z  ASO ale wiedzących było bardzo niewielu.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...