Forum PCLab.pl: FIFA 20 - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości


Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

  • (9 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

FIFA 20 Fifa20

#41 Użytkownik jest niedostępny   raul_ole 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1269
  • Dołączył: Cz, 20 Paź 11

Napisany 11 Wrzesień 2019 - 20:32

Volta nie będzie miała multi

#42 Użytkownik jest niedostępny   TheMr. 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3538
  • Dołączył: Wt, 04 Maj 10

Napisany 11 Wrzesień 2019 - 20:56

W sumie, śmieszne jest to że EA potrafi skubać taki hajs na takiej Fifie, kiedy fizyka piłki to zmiana w silniku patchem na poziomie ~500 Mb :E A silnik gry jest dokładnie ten sam, no może lekko zmieniony od Fify 14/15? :E Składy? Update. FUT? Update. Jakim cudem ta gra zdobywa co roku sprzedaż na poziomie ~20-30 mln kopii? Przecież to się co roku sprzedaje 2x lepiej niż Wieśmak 3 :E

#43 Użytkownik jest niedostępny   raul_ole 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1269
  • Dołączył: Cz, 20 Paź 11

Napisany 11 Wrzesień 2019 - 21:12

sprzedaż, sprzedażą - FUT generuje wielokrotność sprzedanych kopii... a inwestycji w rozwój brak

Ten post był edytowany przez raul_ole dnia: 11 Wrzesień 2019 - 21:13


#44 Użytkownik jest niedostępny   Eltik 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3224
  • Dołączył: Wed, 11 Paź 17

Napisany 11 Wrzesień 2019 - 22:00

silnik zostal zmieniony od fify 17 kiedy wprowadzono frostbite wiec te 14/15 ...jak sie ktos nie zna niech sie nie wypowiada. Jesli to co roku odgrzewany kotlet to dlaczego przy pierwszych meczach w nowej odslonie nie wygrywa sie i nie gra sie tak jak w poprzedniej edycji. Draznia mnie opinie ludzi ktorzy fife znaja z internetu i you tube a potem pieprza ze to to samo i w tej grze nic sie nie zmienia

Niech ludzie ktorzy tak namietnie krytykuja fife wezme np 19 pograja a potem niech wlacza 20 i pograja. Moze wtedy ktos zauwazy ze to nie sa te same gry. To samo mozna by powiedziec o PES a jakos nikt nie mowil ze to kotlet jak edycje na PC 15,16 i 17 byly takie same. Wtedy nikt na pesa zlego slowa nie mowil ze kotlet gdzie wersja na PC to by plaskacz w ryj dla fanow (oprawa audiowizualna)+ w pes 17 byly poprzekrecane wszystkie nazwiska pilkarzy z naszej kadry a i tak kazdy slodzi i pier...glupoty jaka ta gra jest zajebista oszukujac samych siebie to pes 2017 na PC to bylo dno juz nie wspominajac o PES 2014 najgorszej edycji w hiostorii istnienia tej gry.

Ten post był edytowany przez Eltik dnia: 11 Wrzesień 2019 - 22:06


#45 Użytkownik jest niedostępny   GTM 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 972
  • Dołączył: Wed, 05 Lis 08

Napisany 11 Wrzesień 2019 - 23:29

Też mi się wydaje, że Fifa jest trochę niedoceniana, skoro tak łatwo zrobić grę piłkarską to dlaczego nikt nie zrobi nowej lepszej kopanki? nikt nie chce sprzedawać po 30 mln kopii rocznie?

Prawda jest taka, że FIFA była rozwijana przez długie, długie lata i jest to chyba najbardziej kompletna gra sportowa jaka istnieje, chcesz sobie zagrać mecz Korona Kielce - Blackburn Rovers? nie ma sprawy, w dodatku mecz skomentuje polski komentator i wymieni przy tym kilka nazwisk zawodników o których nawet nie miałeś pojęcia że istnieją, to jest prawdziwa moc FIFY, każdy fan piłki nożnej znajdzie w niej coś dla siebie, mecze kobiet, mecze na hali, działające multi, FUT, Liga Mistrzów, bardzo fajne gierki treningowe, ilość różnych możliwości i ficzerów można mnożyć.

Mało nowości? a jak jest w innych grach sportowych? Największym sukcesem tegorocznego PESa jest chyba zabranie FIFIE licencji na Juventus - gratulacje, w NBA 2k20 top ficzerem jest dodanie kasyna do gry i jeszcze więcej mikro-transakcji - lol, także spokojnie, FIFA jest w miejscu w którym jest nie przez przypadek, były przecież czasy kiedy PES sprzedawał się lepiej niż FIFA.

#46 Użytkownik jest niedostępny   Dominix1910 

  • twitch/dominixtv
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9630
  • Dołączył: Pn, 19 Sty 09

Napisany 11 Wrzesień 2019 - 23:54

Gdyby jeszcze wiecej ludzi sezony bez asyst grali to bylo by miodzio :)

#47 Użytkownik jest niedostępny   AndrzejTrg 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 748
  • Dołączył: Pt, 21 Cze 19

Napisany 12 Wrzesień 2019 - 06:43

Zobacz postDominix1910, o 11 Wrzesień 2019 - 23:54, napisał(a):

Gdyby jeszcze wiecej ludzi sezony bez asyst grali to bylo by miodzio :)

Granie z asystami w tych czasach to patol, jak gra na klawiaturze...


Kiedyś coś tam ubi skrobał, ale raczej im nie wyszło. Teraz to się ciężko przebić z taką piłką kopaną, sa dwa obozy jeden na F, drugi na P, i one mają monopol. Ja oprócz grania kanapowego, nie gram MP bo trafić na manualna to z bodajże fify 17 pamiętam, że było ciężko. Sam bym z chęcią zagrał, w takiego Tsubase na silniku, fify czy pesa...

#48 Użytkownik jest niedostępny   Maryha145 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 180
  • Dołączył: So, 07 Wrz 19

Napisany 12 Wrzesień 2019 - 08:31

Dla mnie najważniejszą rzeczą w grze bez zmian w FIFA jest stały komentator Dariusza Szpakowskiego a reszta niech się zmienia byle by było coraz lepiej.

W FIFA 19 najbardziej mi się podobają precyzyjne strzały i jak się zgra wszystko w odpowiednim czasie strzelona piłka staje się wtedy potężnym strzałem.Bramkarz taki strzał obroni z wysiłkiem ale przy dobitce jest bez radny.FIFA co roku staję się coraz lepsza i to jest dla mnie najlepszy odgrzewany kotlet. :cool:

Ten post był edytowany przez Maryha145 dnia: 12 Wrzesień 2019 - 08:31


#49 Użytkownik jest niedostępny   Eltik 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3224
  • Dołączył: Wed, 11 Paź 17

Napisany 12 Wrzesień 2019 - 09:58

Co roku jest narzekanie ze znow to samo ze nie ma rewolucji. Zrobiliby rewolucje to bylo narzekanie ze po cholere wszytsko zmienili musze uczysc sie grac na nowo. To samo z Far Cry. Niby to samo narzekania sa ale jakby bylo zupelnie cos przewrotnego to by narzekali ze to juz nie jest far cry

Fifa 20 (oceniam po demie) jest gra inna przede wszystkim gameplayowo. Fizyka pilki jest calkowicie inna wiec niech malkontenmci przestana pisac ze nie ma zmian. Co mozna zmienic w grze pilkarskiej? No wlasnie rozgrywke, zachowanie pilki, animacje itp. Jest zmieniony gameplay to za malo w takim razie kiedy wg was fifa bedzie inna?

#50 Użytkownik jest niedostępny   raul_ole 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1269
  • Dołączył: Cz, 20 Paź 11

Napisany 12 Wrzesień 2019 - 10:23

Problem w tym że czasami ta fizyka z rzeczywistością ma niewiele wspólnego ma być szybko miło i przyjemnie. Zobacz na vid poniżej. Raz miałem tak że ramos robiąc krok wstecz powtarzam wstecz wyskoczył w polu karnym i wybił piłkę za połowę boiska głową. Brak wagi zawodników i ich poruszanie się jak na łyżwach to mój główny zarzut. Chciałbym naprawdę żeby to poprawili na PS5.
https://www.youtube....h?v=1_XOBp_7hjQ

Ten post był edytowany przez raul_ole dnia: 12 Wrzesień 2019 - 10:31


#51 Użytkownik jest niedostępny   luk21pl 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3769
  • Dołączył: Nd, 30 Paź 11

Napisany 12 Wrzesień 2019 - 10:38

No i jeśli gra uzna że masz przegrać to przegrasz a druga sprawa to komp oszukuje przy grze w tryb menadżera a tego w PES nie ma

#52 Użytkownik jest niedostępny   sosenkawrc 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 48
  • Dołączył: Pn, 08 Maj 17

Napisany 13 Wrzesień 2019 - 09:45

Może dorzucę pare groszy. Otóż cena nowej fify to w ogóle jakaś porażka. Okoo 160 zł za odgrzewany kotlet to dla mnie kpina. Dlaczego płacimy tyle kasy za 12 miesięcy grania, wybije wrzesień 2020 i koniec wsparcia , patchy itp. Dlaczego nie ma juz później aktualizacji składów? Jeśli płaci się tyle pieniędzy to czegoś się oczekuję. Ile jest takich gier gdzie kupujesz 200zł i co jakiś czas przez kilka lat wypuszczane są aktualizacje a nie coroczne trzepanie kasy. Każda kolejna fifa powinna wychodzić ewentualnie jako DLC a nie cała gra. Dlaczego często na opakowaniach z grą mogliśmy przeczytać informację : " zbuduj swój skład marzeń w FUT" - no i kupuje dziecku taki szrot a po kilku tygodniach słyszę od dzieciaka pytanie : gdzie jest mój skład marzeń. Należałoby siedzieć przy tej zakichanej grze 12h na dobę i wszystko wygrywać żeby w pół roku zrobić skład z overallem 88. Dla mnie jest to ewidentne naciąganie z pieniędzy i tak co roku się dzieje. EA wychodzi z założenia że pozmieniają pare drobnych rzeczy i dobra można wypuścić nową fifę. Ludzie liczą się pieniądze i tyle w tym temacie. Gdyby robili fifę z pasji do tej gry to wypuszczali by ją co 5 lat i z poważnymi zmianami w grafice i gejmpleju a nie odgrzewali co rok kotlety.

#53 Użytkownik jest niedostępny   Zas 

  • Xyź
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 8073
  • Dołączył: Pt, 25 Lip 08

Napisany 13 Wrzesień 2019 - 09:54

Boże, zdziwienie jakby coroczniee wydawane sportówki były kiedykolwiek inne. A co jest z F1? Rewolucja raz na kilka lat (2016 ostatnio) a potem kosmetyka plus jakaś "volta" (czyt F2). A jak jest z WRC? Nawet OS-y to ciągle te same odcinki... o, pardon, zmieniają połowę albo 1/3, np. w WRC8 jest po 1/3 OS-ów z WRC6, WRC7 i nowych.

Kto normalny, ten kupuje sportówki raz na kilka lat, a kto jest fanatykiem multi i ma hajs na FUT... no, to nie moja wina, za fanatyczne hobby się płaci. I EA dobrze to wie.

Ten post był edytowany przez Zas dnia: 13 Wrzesień 2019 - 10:04


#54 Użytkownik jest niedostępny   naczelnik5 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 288
  • Dołączył: Wed, 10 Sie 05

Napisany 13 Wrzesień 2019 - 10:56

Do dema fify jak co roku podszedlem sceptycznie bo na gameplayach nie wygladalo to jakos inaczej niz fifa 19, jakie bylo moje zdziwienie po odpaleniu pierwszego meczu. Poprawiona fizyka pilki zrobila niesamowita robote, teraz widac ze pilka sie kreci, swietnie wygladaja podania, strzaly a podkrecone dosrodokowania to cudo.Zdecydowanie jest ten feeling gry czego brakowalo do tej pory. Druga rzecz ktora przykula moja uwage to w koncu mozliwosc miniecia obroncy tylko balansem lewo/prawo bez zadnych kombinacji zwodow itp.Dorzucone animacje pilkarzy tez wygladaja fajnie , a po kilku meczach w demko stwierdzam ze bramkarze tez stoja na wysokim poziomie sczegolnie przy mocnych strzalach z kilkunastu kilkudziesieciu metrow. Slowem przy fifa 20 od pierwszego gwizdka czuc roznice , roznice na duuzy plus czego sie nie spodziewalem. Bylem przekonany ze w tym roku bede gral tylko w pesa ale teraz naprawde ciezko mi stwierdzic ktora gra jest lepsza. Wyjdzie w praniu po rozegraniu kilkudziesieciu spotkan w jedna i druga, ale naprawde nie spodziewalem sie po fifie takiej zmiany na plus w gameplayu. Narazie moze dzialac efekt wow , ale naprawde ea zrobilo dobra robote , i jest to zdecydowanie najmniej odgrzewany kotlet na przestrzeni ostatnich lat

#55 Użytkownik jest niedostępny   Dominix1910 

  • twitch/dominixtv
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9630
  • Dołączył: Pn, 19 Sty 09

Napisany 13 Wrzesień 2019 - 11:02

Zobacz postsosenkawrc, o 13 Wrzesień 2019 - 09:45, napisał(a):

Może dorzucę pare groszy. Otóż cena nowej fify to w ogóle jakaś porażka. Okoo 160 zł za odgrzewany kotlet to dla mnie kpina. Dlaczego płacimy tyle kasy za 12 miesięcy grania, wybije wrzesień 2020 i koniec wsparcia , patchy itp. Dlaczego nie ma juz później aktualizacji składów? Jeśli płaci się tyle pieniędzy to czegoś się oczekuję. Ile jest takich gier gdzie kupujesz 200zł i co jakiś czas przez kilka lat wypuszczane są aktualizacje a nie coroczne trzepanie kasy. Każda kolejna fifa powinna wychodzić ewentualnie jako DLC a nie cała gra. Dlaczego często na opakowaniach z grą mogliśmy przeczytać informację : " zbuduj swój skład marzeń w FUT" - no i kupuje dziecku taki szrot a po kilku tygodniach słyszę od dzieciaka pytanie : gdzie jest mój skład marzeń. Należałoby siedzieć przy tej zakichanej grze 12h na dobę i wszystko wygrywać żeby w pół roku zrobić skład z overallem 88. Dla mnie jest to ewidentne naciąganie z pieniędzy i tak co roku się dzieje. EA wychodzi z założenia że pozmieniają pare drobnych rzeczy i dobra można wypuścić nową fifę. Ludzie liczą się pieniądze i tyle w tym temacie. Gdyby robili fifę z pasji do tej gry to wypuszczali by ją co 5 lat i z poważnymi zmianami w grafice i gejmpleju a nie odgrzewali co rok kotlety.

160zl za 12 miechow to niezly deal, popatrz na gry typowo SP, 160zl za 10h grania i koniec, dalej fifa jest taka zla?
nikt nie kaze ci kupowac fify co roku, a jak brak skladow tak denerwuje to zawsze jest alternatywa w postaci pesa.
co do dzieciaka, fifa bawi i uczy, wytlumaczysz mu ze nie mozna miec w zyciu wszystkiego i trzeba ciezko pracowac by cos osiagnac, chyba ze jestes bogaty to pyk pyk i masz co chcesz ;)



#56 Użytkownik jest niedostępny   Maryha145 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 180
  • Dołączył: So, 07 Wrz 19

Napisany 13 Wrzesień 2019 - 13:14

Moim ulubionym trybem gry jest wirtualna gwiazda bo zawsze sobie robię bramkarza i stoję na budzie i bronie.Czasem jest nudna albo trzeba być czujny jak żuraw. :D

#57 Użytkownik jest niedostępny   pastol 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 450
  • Dołączył: Pt, 21 Mar 08

Napisany 15 Wrzesień 2019 - 11:23

Dobra Panowie. Pytam jeszcze raz :D

Gdzie kupujecie swój egzemplarz fify 20 ? Znacie jakas promocje na zagranicznych stronkach czy pozostaje allegro za 209 lub jedna podejrzana aukcja za 179 ?
Bierzecie pre order ?

#58 Użytkownik jest niedostępny   Eltik 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3224
  • Dołączył: Wed, 11 Paź 17

Napisany 15 Wrzesień 2019 - 11:29

W sieciowce typu rtv, media expert. Nizej jak 199 zl na bank nie bedzie

#59 Użytkownik jest niedostępny   pastol 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 450
  • Dołączył: Pt, 21 Mar 08

Napisany 15 Wrzesień 2019 - 11:36

A kiedyś fifka na pc za 120 zl :( :( :(

#60 Użytkownik jest niedostępny   Eltik 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3224
  • Dołączył: Wed, 11 Paź 17

Napisany 15 Wrzesień 2019 - 11:58

dobre 5-6 lat temu jak nie wiecej. Przeskok znaczny byl miedzy fifa 17 a 18 bo 17 kosztowala 149 zl a 18 juz 199 i wszedzie byla opo 199

Fify 16 i 15 tez byly za 150 zl

Ten post był edytowany przez Eltik dnia: 15 Wrzesień 2019 - 11:59


  • (9 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych