Skocz do zawartości
kaime

G.Skill ripjaws gwarancja producenta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

padły mi właśnie kości zakupione około 7 lat temu. G.Skill oferuje gwarancje wieczystą więc bardzo sympatycznie,

lecz sklep w którym dokonywałem zakupu po fakturze widzę, że juz nie istnieje i mam lekki problem, bo nie za bardzo wiem

jak podesłać te pamięci bezpośrednio do producenta (czy w ogólę można) i jak wygląda cała procedura.

 

Czy ktoś bardziej obeznany w temacie mógłby mnie nakierować? Dzieki z góry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że temat z przed prawie roku. Ale podzielę się moimi doświadczeniami z firmą Geil (również gwarancja wieczysta). Posiadałem stare już kości DDR3 2x 2gb (w komplecie)  Geil Ultra 2133Mhz cl10. kupione w 2009r. Po 7 latach jedna z kości zaczęła generować błędy CRC podczas dekompresji plików. Odesłałem cały komplet na własną rękę do producenta. W ciągu paru dni otrzymałem informacje o uznaniu gwarancji i do 2 tyg. otrzymałem przesyłkę. W związku z tym, iż model nie był już dostępny dostałem nowsze o dwukrotnie większej pojemności Geil Evo Laggera 2x 4gb o tych samych timigach i taktowaniu. Tak więc jest to jak najbardziej realne ;-) Cały proces był obsługiwany drogą mailową.

Edytowane przez JonyDH
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...