Skocz do zawartości
Jaycob

Biomutant

Rekomendowane odpowiedzi

b3.jpg

biomutant_screenshot_17.jpg

New-Biomutant-Gameplay-Looks-Impressive-

biomutant.jpg

biomutant-gra-rpg-gry.jpg

maxresdefault.jpg

Biomutant_Screenshot_3840x2160_21.jpg

biomutant_screenshot_12.jpg

BIOMUTANT is an open-world, post-apocalyptic Kung-Fu fable RPG, with a unique martial arts styled combat system allowing you to mix melee, shooting and mutant ability action.- Steam.

Świetny opis. :D

 

https://twitter.com/biomutant

Cytat

What kind of game is Biomutant?

Developer Experiment 101 officially describes Biomutant as a “post-apocalyptic Kung-Fu fable RPG.” That’s a mouthful, but it seems appropriate for the strange vibes that Biomutant puts off. From the limited gameplay we’ve seen, it’s essentially an action-RPG with an ambitious “Mutations” system that changes the genetic makeup of your custom cat hero over time.

There’s also a deep crafting system for making new weapons and armor. The gameplay demos so far have been fairly linear, but Biomutant is an open-world game with a 4x4 kilometer sandbox, not including its underground areas.

What is Biomutant story?

Biomutant has a unique take on post-apocalyptic worlds. Instead of your typical natural disaster, Biomutant’s world was destroyed by a massive oil flood that rose from the ground.

Experiment 101 has been cagey about the story, but it has emphasized that the choices your cat makes has a huge impact on the story. As an oil plague has infected the Tree of Life try to return vitality to the world, it’s your job to save it while uniting the world’s "tribes."

The Tree of Life quest sounds similar to Mass Effect 3’s "Galactic Readiness." Curing each of the Tree of Life’s "roots" will increase your percentage chance of saving the world at the end of the game.

You can craft weapons out of random pieces of junk

Supplies found in the open world can be used to craft unique weapons. We’ve seen swords, staffs, rifles, and pistols so far. One sword might have bent stop sign reinforcing the base while another uses a monkey wrench as a grip.
Biomutant’s simple 'Karma' system will change your ending

Your actions in Biomutant will teeter a simple Karma meter back and forth between good and bad. Apparently, you’ll see a different ending depending on your Karma by the end of the game. It’s not yet clear if this directly connects to your percentage chance to save humanity, as mentioned above.

Biomutant's combat plays like Devil May Cry

In a sit-down with YouTube channel Radioactive Games, Biomutant representatives apparently compared the combat to Devil May Cry, and it’s not hard to see the influence. The combat is a mix of melee and ranged with the same lock-on style that DMC is known for. Melee is reliant on combos and crowd control.

Your custom cat’s physique will affect its stats

At the beginning of Biomutant, players will tweak their cat protagonist’s genetic code to their liking—including strength, agility, vitality, charisma, and intellect. Shifting them around in the character creator drastically changes the physique of your cat. They can be short or tall, buff or skinny, whatever you want. Stats have a direct effect on things like weapon damage, persuasion, and movement speed.

Players will discover new physical and ‘Psy” abilities

The "mutant" part of Biomutant comes from your cat’s tendency to pick up new powers when exposed to the post-apocalypse wastelands. We’ve only seen a few powers so far—a telekinesis ability that lets you hurl small enemies at each other, and an ability that stuns enemies and force them to attack indiscriminately by swarming them in moths.

- pcgamer.com







Biomutant Collector's Edition:

Standardowa edycja gry
Oficjalna ścieżka dźwiękowa
Tkanina z grafiką w formacie A1
Wysokiej jakości figurka protagonisty
Pudełko kolekcjonerskie

Biomutant Atomic Edition:

Biomutant-Atomic-Edition-thq-nordic.jpg


Standardowa edycja gry
Steelbook
T-shirt
Duża podkładka
Oficjalna ścieżka dźwiękowa
Wysokiej jakości figurka walczącego protagonisty
Tkanina z grafiką w formacie A1
Pudełko kolekcjonerskie



Moim zdaniem zapowiada się całkiem ciekawie! Brakuje mi takich kolorowych gierek. Podoba mi się ten pokręcony, zróżnicowany, unikatowy otwarty świat.

Co mnie irytuje jak na razie to ten lektor, psuje immersję i jest nie potrzebny? Twórcy obiecują, że będzie można będzie go wyłączyć.

Podobnie mam zastrzeżenia do tych wyskakujących "pop-upów" podczas uderzeń niczym z komiksów. Biednie to wygląda.

Czekam na więcej trailerów i materiałów z Gamescomu z tej gry i liczę, że w końcu podadzą datę premiery.

Czekacie?

 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gameplay przypomina mi Sly Cooper i trochę Mini Ninja :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby jak na moje standardy tak z 20x za bardzo pokręcone, ale kurczę, gameplay wydaje się bardzo przyjemny, customizacja postaci jest niesamowita, grafika ciekawa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ych, nie lubię tego typu gierek z jakimiś walczącymi zwierzakami i ogromnymi mieczami. Ale co tam kto woli ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem o tym. Przy zapowiedzi mnie zaintrygowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ta gra będzie miała premierę bo czekam na jakieś informacyjnie o tu dupa nie nima :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Data premiery: "kiedy będzie gotowa". :E Można posłuchać więcej o m.in dacie wydania z ostatniego wywiadu na Gamescomie.

 

Świat jest ogromy, a ludzi pracujących nad tą produkcją nie wielu.

 

Gość mówił też, że walka będzie przypomniała trochę tą z DMC i Batmana, co mi osobiście pasuje. Dość mam już Soulslike'ów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już o tej grze zdążyłem zapomnieć :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już o tej grze zdążyłem zapomnieć :E

Nie dziwie się bo ja o tej grze też zapomniałem. :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, nie mogę się doczekać na więcej materiałów. Już niedługo pewnie pojawią się nowe gameplaye czy zapowiedzi, aby przypomnieć światu o tej grze, że ma się dobrze (chyba?). :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wizja artystyczna była pokręcona, ale intrygująca, natomiast dotychczasowe gameplay'e...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że tak późno, liczyłem jednak na marzec.

Podobnie enigmatyczną grą jest "Kena Bridge of Spirits".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciesz się, że w ogóle wychodzi. :E  Biomutant już wiele razy miał swoją obsuwę, pracę trwały bardzo długo, od pewnego czasu nic nie było wiadomo aż do teraz w przeciwieństwie do Keny, która została zapowiedziana w poprzednim roku. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biomutant – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: AMD FX-8350 / Intel Core i5-4690K z taktowaniem 3.5 GHz lub wyższym
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 960 / Radeon R9 380 z 4 GB pamięci
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 25 GB
  6. System operacyjny: Windows 7 / 8.1 / 10 64-bit

Biomutant - zalecane wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: AMD Ryzen 5 1600 / Intel Core i7-6700K z taktowaniem 3.2 GHz lub wyższym
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1660Ti / Radeon RX 590 z 6 GB pamięci
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 25 GB
  6. System operacyjny: Windows 10 64-bit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wali na kilometr Monster Hunterem, co oni chcą kopię zrobić?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udaną kopię bardzo dobrej gry zawsze przyjmę z otwartymi ramionami.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Chociaż faktycznie, niezawarcie umowy o produkcji w Polsce plus offset to wina Plaszczaka który brał wszystko z półki. Z samolotami bez uzbrojenia też się popisał, więc pewnie MON odkręca wszystko i spróbuje podpisać offset + produkcję w ostatniej umowie. Czemu się nie dało w drugiej? A no Plaszczak to Plaszczak co tutaj więcej dodawać.   Jak podpisywać umowy z Niemcami potrafią Czesi którzy w Europie mniej znaczą niż Polska ale jednak potrafią negocjować. Pomysł żeby brać pociski z Korei jako lewar na Niemcy nawet nie skomentuję, bo to poziom debila mógł wymyślić. 
    • Przede wszystkim to przynajmniej moim zdaniem zmiana bez sensu. Co do OC to jest to poblokowany CPU (coś jak non k u intela), więc tylko UV  
    • Fajnie że podałeś typ tego extendera bo z samego zdjęcia tak niskiej jakości trudno wywnioskować. Po zdjęciu wnioskuje, że to ten typ:  https://rbline.pl/extender-poe-pft1320-36882.html    Ogólnie standardowe extendery jakie stosowałem tylko regenerują sygnał nie są switchami czyli nie rozdzielają sygnału. W tym przypadku mają w sobie switcha. Różnica jest taka, że takie urządzenie różni się od typowego switcha tym, że zasilanie bierze z "głównego" switcha POE i nie ma w sobie zasilacza (taka jest idea extenderów). Na stronie którą podlinkowałem jest informacja  Więc można łączyć kaskadowo. Jednak pod 1 wyjście nie podłączysz kolejnych 2 extenderów (pewnie sam z siebie pobiera na własne działanie ze 2 W) oraz 3 kamer (każda np. po 6W). Czyli nie możesz podłączyć urządzeń które w sumie biorą więcej niż 15W.
    • Zamierzam przesiąść się z 13700kf na 7800x3d i chciałbym go posadzić na dobrej płycie x670e w rozsądnej cenie, używki też wchodzą w grę, co byście polecili powiedzmy do kwoty 1500 zł im mniej tym lepiej. Nie śledziłem wątku więc nie wiem jak z oc wyżej wymienionego procka, mocno wyżyłowany czy mozna go jeszcze podkręcić czy lepiej iść w UV? 
    • Pograłem trochę dłużej: VRR i flickering - testowałem Squad gdzie FPS potrafi spaść ze 120 do 80 FPS, zero mignięć. Zablokowałem FPSy w grze na 45 i też zero mignięć. Może są różne wersje softu albo nie wiem, u mnie nie miga. Smużenie - jak się przypatrzy to jest przy ciemnych kolorach, ale na pewno nie taka skala jak kiedyś to było na VA. Na tyle małe że podczas normalnej rozgrywki tego nie widać i można pominąć (pewnie subiektywne, ale mi nie przeszkadza).  Skalibrowałem HDR w apce do kalibracji W11, wyszło że max jasnosć to jakieś 1150-1200 nitów. Wieczorem w grach robi serio robotę, pierwszy raz musiałem oczy zmrużyć patrząc na płomienie  Jakieś tam VA/IPS z podświetleniem krawędziowym to w ogóle nie ma jak porównać... Oby więcej takich Miniled powstawało, pakować więcej stref, walczyć ze smużeniem i super sprzęt za nieduże pieniądze.  Dziwi mnie trochę polityka cenowa, kupiłem go za 1600 zł, a na drugi dzień kosztował 2000 zł, potem 1800 zł i znowu 2000 zł. Chyba malutko ich produkują że ceny tak skaczą. Za 2k to nie warto zdecydowanie, 1600 adekwatna cena.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...