Skocz do zawartości
Jaycob

Biomutant

Rekomendowane odpowiedzi

Od dłuższego czasu nikt nic nie pisze w temacie tej gry.

Jakie wrażenia z dalszej części rozgrywki ? Czy jest tak jak pisano w wielu recenzjach że im dalej tym gorzej ? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Element Wojny napisał:

Od dłuższego czasu nikt nic nie pisze w temacie tej gry.

Jakie wrażenia z dalszej części rozgrywki ? Czy jest tak jak pisano w wielu recenzjach że im dalej tym gorzej ? 

 

Taak, trochę tak to wygląda, że im dłużej się w to gra tym bardziej irytują wady, ale na kilkanaście godzin gra daje radę i warto ją wypróbować, ma naprawdę ciekawy otwarty świat, które dobrze się eksploruje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, 60fps napisał:

Taak, trochę tak to wygląda, że im dłużej się w to gra tym bardziej irytują wady, ale na kilkanaście godzin gra daje radę i warto ją wypróbować, ma naprawdę ciekawy otwarty świat, które dobrze się eksploruje.

Za 30zł. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, Element Wojny napisał:

Od dłuższego czasu nikt nic nie pisze w temacie tej gry.

Jakie wrażenia z dalszej części rozgrywki ? Czy jest tak jak pisano w wielu recenzjach że im dalej tym gorzej ? 

 

Ja skończyłem. ~45h, wyczyściłem wszystkie questy. I masę zbieractwa zrobiłem.

Ogólnie grało mi się na pewno lepiej niż w Assasiny :E

Ale sama gra na pewno nie jest dla wszystkich. Szczególnie fabuła jest dość słaba, questy nieraz też takie sobie.

Mnie w tej grze ujęła oprawa tego świata, fajna walka i możliwości rozwoju postaci na różne sposoby. Aczkolwiek dla wprawnego gracza raczej nawet na eksperckim poziomie ta gra nie będzie żadnym wyzwaniem. Bardzo sporadycznie udało mi się zginąć i tylko przez bardzo dużą nieuwagę.
No i zbieractwo, jak ktoś lubi zbierać śmieci, szukać ukrytych przejść, kombinować jak tu gdzie i jeszcze można by wleźć, aby znaleźć tą ostatnią ukrytą skrzynkę czy gadżet to zabawa całkiem spoko. Ogólnie dobrze spędziłem czas z grą.

Edytowane przez lukadd
  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm kiedyś jak będzie w jakiejś mega promocji to może obadam.

Czytałem że twórcy planują wprowadzić bardzo wiele zmian w kolejnych patchach i kto wie może poprawi to odbiór gry, szkoda tylko że wszyscy piszą że fabuła jest totalnie do bani. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje dla tych ktorzy ukonczyli,ja odpadłem ,moze jestem juz za stary na takie gry bo odpadam czy Biomutancie czy Ratchecie i dla mnie te gry sa zbyt dziecinne.I to nie jest wada czy skarga poprostu juz mnie takie gry nie kręcą.

Ale tak jak bedzie za 70 zł w promocji polecam kazdemu kupic i sprawdzic.

Edytowane przez Kubaś_30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Kubaś_30 napisał:

Gratulacje dla tych ktorzy ukonczyli,ja odpadłem ,moze jestem juz za stary na takie gry bo odpadam czy Biomutancie czy Ratchecie i dla mnie te gry sa zbyt dziecinne.I to nie jest wada czy skarga poprostu juz mnie takie gry nie kręcą.

Ale tak jak bedzie za 70 zł w promocji polecam kazdemu kupic i sprawdzic.

U lala to ładnie sporo kasy wtopiłeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

 

Biomutant Patch 1.5 released

June 18, 2021

Biomutant Patch 1.5 released for PC and PlayStation 4. Xbox One will follow suit in the course of next week.

 

PC Specific 

  • Added “Field of View Type” setting for selecting between horizontal and vertical Field of View. Vertical Field of View is useful when using a wider monitor to get the correct aspect ratio. By default, the Field of View is set to be horizontal. 
  • Fixed crash when temporarily losing contact with the GPU. 

PlayStation 4 Specific 

  • Fixed some menus not working correctly when Enter and Back buttons are swapped.  

Progression 

  • Increased level cap from 50 to 100. 

 
Items & Loot 
In order to improve the looting experience, we’ve tweaked how the loot generation works to reduce duplicate items and improve variety. We have also added several new items which have higher stats than their lower rarity counterparts. This means that an item found with a certain rarity can also be found later with a higher rarity and substanitally improved stats.  
 
And to top it off, we have also added a much-requested scrap action to the loot screen, which should reduce time spent cleaning up the inventory. 
 

  • Added more superb loot variations. 
  • Added higher tier relic and legendary weapon parts that will start dropping at level 50. 
  • Updated loot generation to provide more variation and less duplicate items. 
  • Added scrap action to loot screen. 
  • Added settings for hiding or showing head items. 
  • Increased damage of later tribe weapons to better fit player level and gear. 
  • Removed addon slots from special gear that can't be scrapped, lost or crafted with.
  • Fixed issue which allowed an unlimited material supply to be gained from crafting.
  • Fixed Missile Cloud to correctly fire on every fourth shot during Rapid Shot in Super Wushu. 
  • Updated Saw Blades to have a lower spread, higher velocity and correct pierce through enemy behavior. 
  • Fixed Pichu Nanchuk being hidden in inspect mode. 
  • Fixed issue where it was possible to equip another one-handed weapon when the Pichu Nanchuk was already equipped. 
  • Fixed issue which caused Valve addon to have higher stats than intended. 
  • Reduced resistance values for Ancient Pants to make other gear more viable. 
  • Fixed favorite consumables quick menu being scrambled when there are no free slots available. 
  • Fixed Automaton Health Injector cooldown being reset when using Automaton Boost resulting in Automaton Health Injector only being refilled after resting.  

Settings 

  • Added “HUD > Mode” setting where it’s possible to select either “ALWAYS SHOW” or “DYNAMIC”. Selecting the “DYNAMIC” option hides the persistent UI elements after a while outside combat. When “DYNAMIC” is selected the player can open either menu or quick menu for the UI elements to show up temporarily. By default, the old “ALWAYS SHOW” behavior is selected. 
  • Added “Quick Menu Toggle” accessibility setting. When enabled the player isn’t required to hold down the corresponding input to open the quick menus in order to e.g. use a consumable or swap weapons. Instead, the quick menus will open and close by tapping the corresponding button. 

Dialogue & Narrator 

  • Changed so the "Just a few moves left… make them count." narration is played with a chance after the first time. 
  • Fixed issue where the Conscience voice over was disabled when using the setting “DIALOGUES > Narrator”. 
  • Fixed issue where Conscience characters would perform their animations in slow motion. 
  • Fixed first narrator voice line after character presentation in child village not playing when gibberish was disabled. 
  • Fixed dev-marker erroneously appearing in Popsi’s dialogue text. 

Combat 

  • Added optional Lock-on targeting for melee combat. 
  • Added attack animation-canceling to certain moves by using dodge.  
  • Added ability for smaller enemies to throw rocks at the player when mounted.  
  • Added chance for the player to be knocked off their mount when hit. 
  • Added fleeing behavior to player mounts when in combat. 
  • Tweaked the Porky Puff double-boulder throw attack. Now it’s possible to dodge the second rock after being hit by the first one. 
  • Fixed issue where the player could get stuck in grab animations. 
  • Fixed Invincibility perk damage multiplier. 
  • Fixed Stimulus perk damage multiplier. 
  • Fixed cases where Airstrike would sometimes miss when using Klonkfist. 
  • Fixed jump attack preventing ranged attacks while airstriking. 
  • Fixed Rad Wisps being spawned while in menus. 
  • Fixed Lupa-Lupin camp intro cinematic being played when in combat 
  • Fixed issue where escorted characters were attempting to target already defeated enemies. 
  • Fixed issue which caused Pichu goons to only use kick attacks. Now they use their Pichu Nanchuks properly. 
  • Fixed issue where rocks thrown using Telekinesis would not deal damage. 
  • Fixed critical hits from abilities not showing red damage numbers. 

 
User Interface 

  • Added indicators for completed area objectives on the Map. 
  • Added pinned indicator to items used in outfits. 
  • Fixed equipped indicator showing incorrect item after selling another item. 
  • Added paused playtime when in the system menu or when the game is deactivated. 
  • Added initial quest tab selection which opens either “Main” or “Side” quest tab based on the tracked quest. 
  • Fixed overlapping UI when changing tab directly after fast travel. 
  • Updated the transport menu with smoother transitions and removed the camera fades in-between selections. 
  • Fixed issue where pressing the map button would not close the map and bring you back to the game. 
  • Fixed percent stats not being capped at 100%. 
  • Fixed XP bar not being hidden when at max level. 

 
      
Quests 

  • Fixed MkTon sometimes not spawning when talking to Gizmo. 
  • Fixed "Lupa-Lupin's Lair" not being completable after loading a save. 
  • Fixed issue where bandit camp quests sometimes would not be completed. 
  • Fixed issue where bandit camp captains sometimes would not spawn. 
  • Fixed issue where Lotus Captain quest could be given multiple times which prevented consecutive quest copies from being completed. 
  • Fixed issue where defeating Bompa Bonker before starting the corresponding quest would prevent the player from completing the quest after saving and loading. 
  • Fixed issue where some unique quest rewards did not get correct Material and Quality, resulting in them sometimes not having correct stats. 
  • Fixed puzzles being usable through walls using Klonkfist. 
  • Fixed issue where the player could change the allied tribe after meeting with either Gizmo, Goop, Whiz or Noko although the first outpost hadn't been captured. 
  • Fixed Batnam-nam being able to receive player damage. 
  • Fixed “Eyes on the Prize” which couldn't be completed after loading a save game. 
  • Fixed issue where the player could get stuck during an outpost capture when using the Klonkfist on the oil tanks. 
  • Fixed issue where the player was able to interact with a certain Lumen Shrine during combat. 
  • Fixed issue where all rival tribe weapons were not claimable when using tribewar shortcut. 

 
New Game+ 

  • Added modifiers which somewhat increase the difficulty after starting a NG+ game and also additionally for each new subsequent NG+ loop. 
  • Fixed Aura score not being reset when starting a NG+ game. 
  • Fixed Plank Resources being reset when starting a NG+ game. 

 
World 

  • Added respawning enemies to some areas. 
  • Increased spawn rate for random encounters. 
  • Moved wrecked-ship to the correct Map location. 
  • Fixed Bio Nucleus 6D area objectives not being completable. 
  • Removed locked door blocking access to area objectives in Bangshelter 9H. 
  • Fixed a car that couldn't be looted in Bangshelter 3J. 
  • Fixed a door in Bangshelter 2G so the Anti-Radiation suit can be received.  

      
Crash Fixes 

  • Fixed crash when a character receives damage. 
  • Fixed crash when player is forced to exit the MkTon. 
  • Fixed crash when player climbs up on an enemy. 
  • Fixed crash when launching towards an enemy.
  • Fixed crash with narrator commentary. 

 
Miscellaneous 

  • Fixed appearance not being reset when reverting character mutation changes. 
  • Fixed issue causing the player to take hazard damage while appearing to have maximum resistance. 
  • Removed bright spots from the post process that were always visible. 
  • Fixed missing "EXTREME" label on extreme difficulty save files. 
  • Fixed issue where Brogg could choke on Gullblimp and cause the player to become stuck. 
  • Fixed issue which allowed Fungi to be spawned on oil. 
  • Fixed some attack sounds having incorrect volume. 
  • Increased free-fall duration needed for mounts and the player to trigger a hard landing. 
  • Fixed jitter during mounting animation. 
  • Fixed issue where the MkTon door at gizmo sometimes would be incorrectly closed.
  • Fixed issue where reload animations would trigger and conflict during cinematics. 
  • Fixed issue where an incorrect prompt was shown when using the Klonkfist on moth nests. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No proszę, pomimo słabych recenzji gra przekroczyła 1 mln sprzedanych kopii od premiery:

 

?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat chyba już martwy, a mnie ciekawi, czy za 120zł warto dać tej grze szansę, czy lepiej zainwestować kasę w co innego?. Ogólnie lubię gry z otwartym światem i wiązałem z nią nadzieję, ale na Steam zbiera "mieszane opinie" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zalezy czego oczekujesz.

Gra jest troche monotonna i niestety za malo w niej elementow humorystycznych (myslalem ze bedzie zrobiona z jajem wiec sie zawiodlem).

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To na razie odpiszczam, może kiedyś wezmę z koszyka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nazwy własne są dosyć zabawne.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ukończyłem grę. Generalnie to taka średnia przyjemność była.

Piękny, kolorowy postapokaliptyczny świat pełny monotonii. Z początku ciekawie się eksplorowało napotykane ruiny budynków czy jaskinie, potem musiałem sobie odpuścić, bo ile można robić to samo i zbierać pełno gratów, z czego większość to szmelc.

Duża różnorodność broni, craftingu sporo, wiele różnych umiejętności i to wszystko do walki, która ciągle jest taka sama (nie licząc środków transportu i bossów). Skończyło się na tym, że miałem tam TPS. ?

Zadania główne i poboczne niby spoko, ale do momentu, gdy się okazała, że tylko bieganie do celu i z powrotem.

Początkowo lektor był miłym dodatkiem, robił klimat, ale z czasem stał się irytujący i ograniczyłem go tylko do czytania napisów bełkotania. I po trzech komentarzach typu "w nocy jest ciemno", też je ograniczyłem. ?

 

Po przeczytaniu powyższego, można by rzec, że gra jest słaba, ale jak wcześniej napisałem, była średnia. Widać, że twórcy się przyłożyli, ale nie wszystko wypaliło. Mam nadzieję, że w drugiej części zrobią to lepiej, o ile będzie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Cóż mogę napisać? Dla mnie "Biomutant" to solidny średniak i nic więcej. Ma tyle samo plusów, co minusów.
Po początkowym zachwycie pod koniec gry przyszło już totalne znudzenie.
Fabuła na początku jest ciekawa i wciągająca, spotykane postacie wydają się ciekawe - tyle, że po kilku godzinach wszystkie dialogi automatycznie "przeklikiwałem" ponieważ były nudne a nieszczęsny lektor, który "tłumaczy" bełkot zwierząt na mowę jest bardzo wkurzajacy.
Świat gry jest ogromny, ale jest i niesamowicie pusty! NPCów praktycznie nie spotykamy po drodze do jakiejś osady, a jedynie co jakiś czas wyskoczy na nas kilku przeciwników, którzy za chwilę dostaną od nas po głowie i tyle,
Wioski i napotykane po drodze ruiny są całkiem fajne - w wioskach znajdziemy oprócz warsztatów i sklepów NPCów, którzy zlecą nam jakieś zadania - infantylne zadania dla pełnej jasności : przynieś paszę, bo nasze zwierzęta są głodne; zabij potwora terroryzującego naszą wioskę w nocy, itd. Warto te zadania wykonywać bo co jakiś czas wpadnie nam do sakwy jakiś ciekawy gadżet. Fajne są zadania polegające na odnalezieniu jakiś elementów z "dawnego świata" - gdy wszystkie odnajdziemy dostaniemy związane z nimi modyfikacje do broni, dzięki którym może skonstruować jedne z najpotężniejszych broni w grze.
W grze jak wspomniałem wyżej znajdziemy crafting "gratów" - możemy skonstruować od podstaw fajną broń a później ją unowocześnić dodatkami. To samo dotyczy pancerza - jego co prawda nie stworzymy od podstaw, ale możemy go modyfikować różnymi dodatkami, a dodatkowo już w warsztatach w wioskach może podnieść jakość zarówno broni, jak i pancerza. Oprócz tego w niektórych lokacjach można spotkać zbiorniki dzięki którym możemy w trakcie gry zmodyfikować wygląd bohatera, jak i kolor jego "futerka" :)
W trakcie gry "zdobędziemy" też różnego rodzaju "wierzchowce" - niektóre z nich możemy "tuningować" (ślizgołódkę i mecha robota - sorry, ale zapomniałem jak autorzy je nazwali. O ile mecha możemy zmodyfikować tylko z wyglądu, tak łódź możemy dodatkowo wyposażyć w mocniejszy silnik i pokonywać dzięki temu "wzburzone wody"). Oczywiście dostaniemy (po ukończeniu odpowiednich questów pobocznych) inne środki transportu - od mecha ręki i mecha konika, również żywego wierzchowca, jak i włochatego wieloryba, po zdobyciu którego nie potrzebujemy już ulepszać silnika łodzi, by dostać się w niektóre rejony - fajne to i przydatne.
Same questy wątku głównego są zwyczajnie nudne - ulepsz swoją broń i pancerz, zdobądź nowe mocy i pokonaj 4 światożerców. Fakt - ci są wymagający, ale grając na najwyższym poziomie trudności nie zabili mnie ani razu - jedyne zgony, jakie zaliczałem podczas gry, to albo w smole/ropie z której nie mogłem się wydostać, albo w wodzie, w której się utopiłem.
Jak wspomniałem nasz bohater może rozwijać swoje moce - od telekinezy, po błotnistą piąchę i jeszcze wiele innych. Nie jest konieczne, ale używane w walce fajnie wygląda i nic więcej. Te mocy którymi będziemy dysponować są zwyczajnie słabe i tyle.
Graficznie gra ma dobre momenty, jak i słabe - dobre w dzień, a fatalne w nocy - wtedy wszystko spowija niebieska poświata - tutaj to akurat wina UE4.
Optymalizacja jest ok - grałem na wersji gry 1.07 i nie uświadczyłem wywalenia do pulpitu, czy spadków klatek - tutaj jest ok.
Warstwa dźwiękowa jest ok, ale zalecam wyłączyć w opcjach gry lektora i bełkot zwierzątek - one są fajne na początku, a później zaczynają wkurzać.
Ogólnie oceniam grę "Biomutant" pozytywnie - takie solidne 6/10. Typowy średniak, które ma swoje mocne, jak i słabe strony.

-----

Przekopiowałem swoją "reckę" ze Steama, ale drugi raz lepiej bym tego lepiej nie napisał.:lol2: Kupiłem gierkę na jakiejś promce na kluczykowni za 120 zeta - nadal ciut za drogo:szczerbaty: - 69.99zł to odpowiednia cena za Biomutanta.:thumb:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja skończyłem w abo EA Pro za 59 zł i także się rozczarowałem. Więcej bym nie dał za tą grę. 

Trochę więcej opisałem w tym temacie:

 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ta gra to najwieksze rozczarowanie 2021 r.Gra dla 11 latków,z jakims mizianiem zamiast fajnym slasherowym systemem walki,i slabą fabułą, i tyle ,kurtyna.

Kto sie odbił to polecam  choćby Huan Yuan Sword 7,Gujian 3,Sword and Fairy 7 ,i to sa gry z porzadym system walki,jaki powinien Biomutant mieć.

Edytowane przez Kubaś_30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...