Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W budzie bedzie siedziec ryzen 5 3600 rtx 2060 s lub rx 5700/xt i fortis 3.

moje propozycje

https://www.morele.net/obudowa-silentiumpc-regnum-rg4t-rgb-pure-black-spc205-4141584/

https://www.morele.net/obudowa-silentiumpc-armis-ar5-tg-rgb-4144487/

https://www.morele.net/obudowa-silentiumpc-armis-ar3-tg-rgb-czarny-spc200-4141135/

https://www.morele.net/obudowa-silentiumpc-signum-sg1x-tg-rgb-spc233-4144909/

a moze warto doplacic do:

https://www.morele.net/obudowa-silentiumpc-armis-ar7-tg-spc221-4143835/

https://www.morele.net/obudowa-silentiumpc-armis-ar5x-tg-rgb-4144321/

dodam ze chcialbym zeby obudowa miala szklo z boku. Przod obojetny

I teraz moje pytanie ktora obudowa jest najbardziej oplacalna, bedzie dobrze dzialac z podanymi wyzej komponentami,

 

regnum rg4t, armis ar3 tg rgb, sg1x, ar7 tg, ar5x tg rgb, ar3 tg rgb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie potrzebujesz RGB to bierz Signum SG1 TG i dorzuć dwa wentylatory i będzie gitara, to najlepiej wentylowana obudowa w tym segmencie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fortis sie zmiesci?

 

jakie wentylatory polecisz fajnie jak z rgb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fortis sie zmiesci?

 

jakie wentylatory polecisz fajnie jak z rgb

Fortis zmieści się bez problemu. Co do wentylatorów z RGB, to zależy ile chcesz wydać całościowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm no nie wiem do konca ile to moze kosztowac powiedzmy 100zl za 2(((???)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm no nie wiem do konca ile to moze kosztowac powiedzmy 100zl za 2(((???)))

Za 109 masz zestaw Coron HP RGB (mniej wydajne), albo Stella HP RGB (wydajniejsza opcja) które posztują po 49 zł za sztukę. To ten sam wentyl tyle że podświetlany który jest już w obudowie SG1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile warto tam dolozyc tych wentyli.

Tak naprawdę ta obudowa już z dwoma wentylami radzi sobie bardzo dobrze. jak dorzucisz dwa na przód to jest już naprawdę przeciąg. Jeśli więc chcesz mieć RGB z przodu, to musisz wziąć trzy bo tylko wtedy będzie to wyglądać spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • nie pomaga instalowanie straszych wersji sterowników co robić? ( karta gtx 1660 sterowniki aktualne)
    • ADL ma połatane wszystkie luki obecne w poprzednich generacjach Intela? Nie żeby to było istotne z pkt widzenia zwykłego śmiertelnika, ale........
    • Tylko że w tym jest sporo miejskich mitów. Dom nie składa się w 100% ze styropianu i stali. Tak, jest drożej teraz budować (o jakieś 20% względem 2019) ale mieszkania też są ok. 20% droższe, więc jeden pies. A wiadomo, jak to jest z liczeniem na korektę. Jesteś tego pewien? Stała stopa to chyba najgorsze, co możesz teraz brać. Po pierwsze, będziesz miał ratę jak przy stopie referencyjnej ~ 2,5%. Czyli wyzej, niż było przed pandemią. Podwyżki stóp będą, ale entuzjaści tego pomysłu z RPP mówili raczej o 0,30% na start... Po drugie, to i tak nie unikniesz wzrostu raty. Po prostu będzie to skokowo co 5 lat, a nie stopniowo. Po trzecie - ktoś tu wspominał o tym, że w umowie pojawia się największe oszustwo wszechczasów, czyli możliwość dochodzenia rekompensaty za utracone zyski przez bank Nie wiem, czy to prawda, ale jesli tak, to nawet ochrony przed wzrostem stóp procentowych mieć nie będziesz. Za to podobno pisowcy pracują nad tym, by oferty na stałe stopy % były lepsze, tj. bliższe tym na zmiennej. Wtedy można się nad tym zastanowić. Obecnie to kanał.
    • Dzięki za sugestie. Naprawdę ciężki wybór :D. Mam jeszcze jedno pytanie do ultrawide, które też rozważam. Czy któryś jest wstanie wyświetlać obraz 2560x1440@120 po hdmi czy nie ma co na to liczyć? Mógłbym to wykorzystać z xboxem. Iiyama ma tylko 60Hz, Gigabyte G34WQC 60 po hdmi 120 po dp
    • Akurat ten model Seagate miał wadliwy firmware tak jak wcześniej napisał to DisconnecT, też mi to cholerstwo padło, po prostu któregoś pięknego dnia przestał być całkowicie widoczny. W każdym razie nie kupuje się używanych dysków na Allegro szkoda kasy i nerwów. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...