Forum PCLab.pl: Komputer do gier w kwocie do max 3500 zł ( proszę o porady ) - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Komputer do gier w kwocie do max 3500 zł ( proszę o porady ) Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   Tomek19900 

• Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze

Napisany 18 Wrzesień 2019 - 13:53

Cześć Wszystkim. Moja siostra chcę kupić dla Syna komputer który ma służyć do gier . Fajnie by było jakby na tym komputerze chodziły najnowsze gry . Nie muszą być ultra detale bo zdaje sobie sprawę , że sprzęt nie będzie z górnej półki ale czy pomoglibyście złożyć zestaw do gier do 3500zł max ? Nie jestem leniwy ale nie znam się na tyle dobrze aby jej coś doradzić a nie chce aby później młody miał pretensje , że coś słabo śmiga dlatego wole sam nie składać zestawu. Polecicie coś ? :) fajnie by było jakby był link do zestawu na np. morele net czy innym dobrym sklepie. Z góry dziękuje.

#2 Użytkownik jest niedostępny   Caps 

• xxx
  • PipPipPipPipPip

Napisany 18 Wrzesień 2019 - 13:58

A to ma być razem z monitorem czy samo pudło?
Jeżeli jest monitor, to czy można wiedzieć jaki?

64 zł poza budżet problemu oby nie stwarzały

https://proline.pl/koszyk/fd80d0f4

- Ryzen 5 2600 czyli 6/12
- RX 5700 Gaming o wydajności minimalnie niższej niż RTX 2060 Super czy RTX 2070
- obudowa pełen ATX z oknem i 4 wentylatorami
- 16 GB DDR4 3000 MHz
- SSD 480 GB
- złożenie w proline za 1 zł kod PROSET

Maksymalna wydajność w tej cenie i pod tym względem to pozostaje w zasadzie tylko pozazdrościć, że za takie pieniądze można mieć obecnie taką wydajność.

#3 Użytkownik jest niedostępny   Tomek19900 

• Gaduła
  • PipPipPip

Napisany 18 Wrzesień 2019 - 14:04