Skocz do zawartości
Tomek19900

Komputer do gier w kwocie do max 3500 zł ( proszę o porady )

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wszystkim. Moja siostra chcę kupić dla Syna komputer który ma służyć do gier . Fajnie by było jakby na tym komputerze chodziły najnowsze gry . Nie muszą być ultra detale bo zdaje sobie sprawę , że sprzęt nie będzie z górnej półki ale czy pomoglibyście złożyć zestaw do gier do 3500zł max ? Nie jestem leniwy ale nie znam się na tyle dobrze aby jej coś doradzić a nie chce aby później młody miał pretensje , że coś słabo śmiga dlatego wole sam nie składać zestawu. Polecicie coś ? :) fajnie by było jakby był link do zestawu na np. morele net czy innym dobrym sklepie. Z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ma być razem z monitorem czy samo pudło?

Jeżeli jest monitor, to czy można wiedzieć jaki?

 

64 zł poza budżet problemu oby nie stwarzały

 

https://proline.pl/koszyk/fd80d0f4

 

- Ryzen 5 2600 czyli 6/12

- RX 5700 Gaming o wydajności minimalnie niższej niż RTX 2060 Super czy RTX 2070

- obudowa pełen ATX z oknem i 4 wentylatorami

- 16 GB DDR4 3000 MHz

- SSD 480 GB

- złożenie w proline za 1 zł kod PROSET

 

Maksymalna wydajność w tej cenie i pod tym względem to pozostaje w zasadzie tylko pozazdrościć, że za takie pieniądze można mieć obecnie taką wydajność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3500 zł kosztować ma sam komputer czyli sama buda. Monitor będzie kupiony oddzielnie ale to już nie potrzebuje porady. Chodzi o sam zestaw za 3500 zł tak aby był wydajny . Wiadomo , że nie będziemy oczekiwać od sprzętu za 3500 zł bóg wie czego ale aby nowsze tytuły chodziły chociaż na średnich detalach bez zacinania . 

 

Co do Twojej propozycji nie lepiej celować w tak bardzo znane marki jak choćby procesor intel core a grafika nvidia ? Nie znam się więc tylko pytam. Po prostu zawsze tylko brałem pod uwagę intel i nvidia  :)