Skocz do zawartości
vallentine

Jaki monitor 27" do 700zł ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Kompletnie nie znam się na monitorach.

 

Chciałbym kupić monitor do wszystkiego, czyli filmy,gry,internet.

Interesuje mnie monitor 27", najlepiej z jak najniższym czasem reakcji + rozdzielczość 1080p, 60Hz ewentualnie 75Hz.

Czy jeżeli w grach będę mieć 60 fps a monitor ma 75Hz to będę czuł że obraz nie jest płynny ?

 

 

 

Pomożecie ?

Edytowane przez vallentine

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie wolałbym 23,8" ale 2560x1440.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak "wyglądają" ludzie inwestujący w 27" fhd. btw dlaczego takie niskie odświeżanie? Przecież to zawsze sobie możesz przestawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Kompletnie nie znam się na monitorach.

 

Chciałbym kupić monitor do wszystkiego, czyli filmy,gry,internet.

Interesuje mnie monitor 27", najlepiej z jak najniższym czasem reakcji + rozdzielczość 1080p, 60Hz ewentualnie 75Hz.

Czy jeżeli w grach będę mieć 60 fps a monitor ma 75Hz to będę czuł że obraz nie jest płynny ?

 

 

 

Pomożecie ?

Grając w 60 klatkach na monitorze 75Hz, 144Hz albo nawet 240Hz będziesz się czuł dokładnie tak samo, jak grając na monitorze 60Hz.

Od siebie mogę powiedzieć, że 75Hz jest widoczne, ale ledwo co i nie warto moim zdaniem traktować moim zdaniem tego jako "must have".

Zgadzam się z przedmówcami odnośnie kwestii FHD na 27" - obraz będzie nieszczególnie ostry, jeśli siedzisz blisko ekranu to może irytować. Jaki masz obecnie monitor i jaką konfigurację PC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie prawda, grając na monitorze 144hz czy 240hz w 60 klatkach wyraźnie daje ostrzejszy obraz niż na monitorze 60hz.

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi