Skocz do zawartości
Baronik

Dobry blender...

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie, jak w temacie - żona chciałaby kupić blender, który nie będzie bardzo drogi (tak do 500 zł), ale będzie w miarę wytrzymały i solidnej firmy. Nie znam się na tym kompletnie, poszedłem do najbliższego marketu z elektroniką i było kilka, ale albo jakiejś firmy-krzak (Raven) albo wyglądało to tak średnio solidnie. Znając życie, to takie naprawdę dobre modele są pewnie sporo droższe, jednak nie chcę płacić zbyt dużo za urządzenie, które nie jest jakoś pierwszej potrzeby. Może ktoś polecić coś w tej kwestii? Albo chociaż doradzić czego się wystrzegać, na co zwracać uwagę itp.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ręczny czy kielichowy? I do czego będzie używany?

Generalnie chyba najlepsze pod względem ceny/jakości to Philips i Bosch? A przynajmniej te firmy widuję u znajomych co posiadają takie sprzęty :E

Jeśli bym kiedyś miał robić coś więcej jak sosy, bo do tego głównie używam blendera to bym zwracał uwagę na moc/ilość programów, pojemność i czy pojemnik jest szklany, czy można myć elementy w zmywarce (bo to jednak lenistwo... znaczy wygoda :lol2:). Ewentualnie głośność, bo niektóre potrafią nieźle wyć na max obrotach.

Edytowane przez blabla123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aa, zapomniałem o tym wspomnieć - kielichowy. Do mielenia owoców, warzyw itp. Dzięki, to mniej więcej informacje jakich szukam. Muszę pobawić się porównywarkami, one mają tam parametry, więc będzie łatwiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników