Skocz do zawartości
MRostek

[3500] Laptop do obróbki zdjęć

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Szukam laptopa, który głównie służyłby do obróbki zdjęć w Lightroomie i Photoshopie. Pliki dosyć duże RAWy z Nikona D750.

Do tej pory pracowałem na HP Probook 470, i5 8250u, 8GB, 256GB SSD ale zmieniają się zasady korzystania ze służbowych laptopów w firmie i muszę kupić coś do prywatnego użytku.

Na HPku działało wszystko w miarę ok, gorzej z odwzorowaniem kolorów.

 

Zdaję sobie sprawę, że w tym budżecie wiele oczekiwać nie mogę ale może któryś laptop ma lepszą matrycę i podzespoły niż powyższy HPek?

 

Zaznaczając, że jestem zielony w temacie komputerów/laptopów itp ;) wstępnie patrzyłem na Delle Inspiron 5570 i 5482. Podoba mi się opcja odwrócenia i korzystania jak z tabletu ale nie jest to warunek konieczny.

 

Z góry dzięki za podpowiedzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Stefan, czy aby na pewno ten polecony przez Ciebie Acer ma IPS'a (w opisie nie ma o tym informacj).

Czy laptop ma być z systemem, czy może być bez?

Edytowane przez przemekan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawie na pewno jest tam IPS. W innych sklepach mają IPSy, nawet jeśli matryca jest opisana inaczej. Jednak dla pewności zmienię opis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawie na pewno jest tam IPS. W innych sklepach mają IPSy, nawet jeśli matryca jest opisana inaczej. Jednak dla pewności zmienię opis.

 

Było wałkowane kilka razy na forum że ten laptop nie ma IPSa, przestań wprowadzać w błąd ! Jakby miał IPS to by było napisane i kosztowałby odpowiednio więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!