Skocz do zawartości
dialogos

Problem ze wstawaniem płyty głównej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

 

mam problem ze wstawaniem płyty głównej,

 

płyta - Asus Maximus 3 Formula, przy włączaniu komputera płyta zawiesza się podczas wyświetlania loga płyty. Problem występuje losowo, czasem włączy się, a czasem zawiesi. Płyta zawiesza się często gdy zapala się dioda "boot". Aktualizowałem już bios na najnowszą wersję i raz na starszą - nic nie pomogło. Według mnie problem dotyczy kostki BIOS, ale nie mam dużego doświadczenia w diagnostyce.

 

Podaję dane jeżeli mają pomóc w rozwiązaniu problemu: Procesor Intel Core i7 870, 16GB Ram'u Kingston 4x4GB DDR3 HyperX Genesis 1600MHz, zasilacz OCZ ZX 850W, dysk 1TB WD Caviar GREEN, karta graficzna MSI R9 270. Bateria na płycie gł. jest ok. Niejednokrotnie ładowałem domyślne ustawienia płyty głównej.

Proszę o pomoc.

 

PS: Próbowałem włączać na różnych dyskach, różnych konfiguracjach RAM, resetowałem bios za pomocą zworki na płycie głównej - efekt nadal ten sam.

Edytowane przez dialogos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście, albo i nie kość BIOS masz w tej płycie w podstawce. Na dole w rogu obok złącz SATA.

 

Wyjmij ją delikatnie z płyty i włóż ponownie. Może coś zaśniedziało - może styki trzeba przetrzeć.

 

Jak to nic nie da, to trzeba poszukać serwis z programatorem, który Ci kupi taką drugą kość pamięci i sam zaprogramuje na nowo.

 

Ta płyta jest już starszawa i ma prawo nie domagać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników