Skocz do zawartości
raffal0014

RX570 4GB Spadki FPS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem używaną kartę graficzną RX570 z gwarancją na rok czasu. Po zainstalowaniu sterowników aktualnych gry takie jak CS:GO / Fortnite dostosowały grafikę na wysoki / epickie od razu z automatu zmniejszyłem na najniższe. W grach są straszne spadki z około 120 FPS do 30 FPS. Czym może być to spowodowane ? Zmienić coś w ustawieniach karty ? Może zmienić coś w ustawieniach systemu ? A może jeszcze zmienić coś w ustawieniach bios ? Lub też ustawić żeby system i gry na procesorze były brane pod uwagę jako pierwsze ?

 

Parametry Komputera:

Procesor: AMD FX-4100

Ram: 8,00GB Single-Channel DDR3 @ 669MHz

Płyta Główna: ASUSTeK Computer INC. M5A78L-M LE

System Operacyjny: Windows 10

Zasilacz: Thermaltake Litepower Series 550W

 

Niestety jestem zielony w tych sprawach i nie znam się za bardzo na tym :D z góry dziękuje za pomoc !

Statystyki z podczas gry CS:GO

PS- W podobnym temacie ktoś zalecił o sprawdzenie w programie MSI Afterburner sprawdzić co dostaje po kości niestety nie wiem czy to o to chodziła ale dołączam SS

 

S1- https://zapodaj.net/efefb86aad65d.png.html

Edytowane przez raffal0014

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podane gry wymagają sporo od procesora a FX-4100 jest słabym procesorem, dodatkowo ram w single channel też zabiera sporo z wydajności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślisz że tutaj ktoś coś innego Ci napisze? :Up_to_s:

 

Klik

Każdy ma inne porady i rozwiązania staram się łapać każdego rozwiązania i szukam wszędzie pomocy :).

 

 

brajan007 Sporo osób właśnie obstawia na procesor a ktoś inny już na płytę główną a inni zaczynają od podstawy czy ustawienia systemu aż po ustawienia w karcie graficznej i bios. Więc wolał bym się wstrzymać z kupnem nowego procesora bo może też nie leżeć wina po stronie procesora.

Edytowane przez raffal0014