Skocz do zawartości
zenti

Jaką pralkę kupić do 1300zl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Poszukuje pralki do kwoty 1300zl

 

Ktos coś poleca jakiej firmy i modele bo powiem ze jestem zielony w tych sprawach. :kwasny:

 

Preferencje:

Sposób ładowania: Od frontu

Wsad [kg] 6

 

Pozdrawaim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bosch, najlepszą jaką znajdziesz w tej cenie. Jedna dzielnie walczyła 12 lat z 2 dzieci, a od roku jest druga też Bosch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie porównywał bym starego agd do obecnego - nie chcę zapeszyć ale ten nowy Bosh nie wytrzyma zapewne połowy tego co ten stary.

Sprzęty realnie potaniały i maja masę bajerów, ale są obliczone na te 5-6 lat pracy max. Do tego ekologiczne luty bezołowiowe są zdecydowanie delikatniejsze i pod wpływem wibracji robią się zimne luty w programatorach itp (teraz głownie elektronika pada a naprawy są zwykle nieopłacalne)

Coś tam Unia pogoniła kota producentom w sprawie postarzania produktów, to może trochę dłużej będą działać.

 

Sam mam 4 lata Lg jakiś niższy model z directdrive i jak za 1100zł jest ok.

6 kg wsadu, a pralka slim.

Jedyna wada to skręcana w Rosji i czasem jak nie pukniesz drzwiczek to blokada nie zaskakuje i nie chce ruszyć :E

 

 

 

Ogólnie trzymał bym się raczej z daleko od Beko i tego typu wynalazków a czy kupisz Bosha, Lg, Elektroluxa, Samsunga czy Innego Indesita to raczej kwestia szczęścia czy jakości konkretnego modelu niż firmy.

 

 

Rodzice mieli też ok 14 lat Whirpoola i była ok, zmeiniony głownie bo buda mocno już rdzewiała i

kupowali nowa to sprzedawcy radzili unikać że syf i doradzili Elektroluxa. Tend ziała juz 6 rok i niby ok, nic się nie dzieje. Ogolnie pralka jak pralka.

Edytowane przez Tomcat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach