Skocz do zawartości
Papro

Zestaw [3500zł]

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chce złożyć kompa do 3500zł czy taka opcja będzie dobra? zestaw

Nie znam się kompletnie wybrałem gotowy zestaw z jakiejś strony wymieniłem jedynie jeden dysk SSD 500GB na dwa dyski SSD i HDD gdyż chce mieć więcej miejsca. Czy coś takiego w ogóle będzie działało?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze jest, dyskusyjna sprawa czy 1660Ti jest warta zakupu skoro podkręcając zwykłą 1660 wyjdziesz na to samo + ~200zł do przodu. Do tego zasilacz SPC Supremo L2 V2 550W Gold + zostaje trochę $ na dołożenie do dysku 512GB. Jest jeszcze kwestia tego, czy musisz mieć kupione części + złożony PC w jednym sklepie lub sam poskładasz i coś upolujesz taniej gdzieś w promocji np. R5 2600 za ~500zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to optymalny zestaw w tym budżecie pod względem wydajności. Moja propozycja za 3500zł to Ryzen 2600 plus RTX 2060 6GB https://www.x-kom.pl/lista/2md011ns9

Na razie tylko z dyskiem SSD 500GB ale wydajnośc tego zestawu 20% większa w grach niż ten twój plus możliwość uruchomienia RT. Jak ci zabraknie miejsca to najwyżej sobie dołożyć HDD 1TB za jakiś czas albo od razu podnieś budżet o te 170zł.

Edytowane przez xtn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

www.morele.net/inventory/info/e01082b6/ - 3 464,38 zł

Ryzen 1600 po OC będzie jak ryzen 2600, przyoszczędzone na płycie głównej (która i tak starczy spokojnie do OC), na ssd - wersja 6000 pro a nie 8200 pro - w grach i normalnych programach róznicy i tak nie zobaczysz, zasilacz starczy spokojnie 500w. Zaoszczędzoną kasę mozna przeznaczyć na rtx 2060, który względem 1660ti da większego kopa.

Edytowane przez poof

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto