Skocz do zawartości
Nagasaki

Telewizor 75' - netflix/ hbo go/ streaming

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

 

Postanowiono- chciałbym nowy telewizor do salonu. Odległość do kanapy na której oglądam to 3.5 albo 4.5 metra ( są dwie kanapy)

 

Telewizor służy do oglądania netflixa/ hbo,/ innych platform streamingowych. Czasem cisne z laptopa po HDMI.

 

Budżet na to rozwiązanie to około 6000 zł.

 

Obecnie posiadam jakiegoś LG 43'.

 

Proszę, powiedzcie mi, czy w tym budżecie telewizor, który zakupie, nie będzie totalnym syfem? Nie znam się na matrycach, na cyferkach, ana tym całym technologicznym bełkocie. Jestem klasycznym użytkownikiem- włączam i oglądam.

 

zainteresował mnie również tańszy tv:

 

Mój link

 

Proszę o pomoc.

 

Dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

75"? Projektor sobie kup.

60" IMO to max do mieszkania. Poza tym ile masz kanałów 4k? Bo na mniejszej rozdz przy takim rozamiarze to będzie niezła jazda :E

Edytowane przez Petru23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

kupa prawda, nie musi byc 4k aby nawet zwykle kanaly HD wygladaly dobrze. Wiadomo, nie sa to wodotryski ale 75cali do normalnej ekspolatacji nadaje sie jak najbardziej.

 

miesiac temu kupilem Philipsa pus8303 75" i jestem mega zadowolony chociaz minusem na pewno jest dosyc wolno dzialajacy system (ale moze w tej klasie tak jest)

 

Odleglosc od TV mam 5-5.5m i na pewno nie zamienilbym tego na nic mniejszego chociaz zona caly czas uwaza, ze jest za duzy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Postanowiono- chciałbym nowy telewizor do salonu. Odległość do kanapy na której oglądam to 3.5 albo 4.5 metra ( są dwie kanapy)

 

Telewizor służy do oglądania netflixa/ hbo,/ innych platform streamingowych. Czasem cisne z laptopa po HDMI.

 

Budżet na to rozwiązanie to około 6000 zł.

 

Obecnie posiadam jakiegoś LG 43'.