Forum PCLab.pl: Wysoka temperatura ryzen 5 - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Wysoka temperatura ryzen 5

#1 Użytkownik jest niedostępny   Ghooul 

• Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze

Napisany 23 Październik 2019 - 11:57

Witam ostatnio zamawiałem swój pierwszy komputer do grania i jako, że w sprawach sprzętowych jestem zielony to posiłkowałem się propozycjami na forach. Zestaw jest, komputer przyjechał i wczoraj wszystko podłączałem, zainstalowałem chyba wszystko co trzeba i włączyłem sobie na chwilę dla testu kilka gier. Testowałem sobie nowego Hitmana i nagle cooler zaczął strasznie szybko chodzić więc się zaniepokoiłem i wyłączyłem szybko gre. Dodam, że na razie nie mam dodatkowego chłodzenia ale mimo wszystko słyszałem, że nie będzie takiej potrzeby... W każdym bądź razie temperatura procesora wynosiła 98 stopni i zaczęła powoli opadać i zatrzymała się na 89 stopniach. Było już późno więc chciałem zacząć z tym walczyć jutro. Rano włączyłem komputer a temperatura wynosiła około 89 stopni... Nic nie chodziło w tle, żadnej gry nie włączałem. Rozkręciłem komputer i sprawdziłem jak wygląda pasta i czy wszystko przylega do procesora. Pasta była w 90 procentach zaschnięta. Komputer zamawiałem z morele z opcją montażu i aplikacji pasty Sprawdź produkt w sklepach (oryginalny link usunięty automatycznie na prośbę sklepu do którego prowadził) Załączam screeny. Bardzo proszę o pomoc

Załączone pliki

#2 Użytkownik jest niedostępny   Sary 

• To tylko avatar
  • PipPipPipPipPip

Napisany 23 Październik 2019 - 12:48

Ja tam u moreli nie widziałem w opcjach opcji "aplikacji pasty", a nawet gdyby, to pewnie dotyczy to tego, ze zakładają na procesor boxowe chłodzenie, na którym standardowo jest nałożona pasta producenta.