Skocz do zawartości
Ghooul

Wysoka temperatura ryzen 5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio zamawiałem swój pierwszy komputer do grania i jako, że w sprawach sprzętowych jestem zielony to posiłkowałem się propozycjami na forach. Zestaw jest, komputer przyjechał i wczoraj wszystko podłączałem, zainstalowałem chyba wszystko co trzeba i włączyłem sobie na chwilę dla testu kilka gier. Testowałem sobie nowego Hitmana i nagle cooler zaczął strasznie szybko chodzić więc się zaniepokoiłem i wyłączyłem szybko gre. Dodam, że na razie nie mam dodatkowego chłodzenia ale mimo wszystko słyszałem, że nie będzie takiej potrzeby... W każdym bądź razie temperatura procesora wynosiła 98 stopni i zaczęła powoli opadać i zatrzymała się na 89 stopniach. Było już późno więc chciałem zacząć z tym walczyć jutro. Rano włączyłem komputer a temperatura wynosiła około 89 stopni... Nic nie chodziło w tle, żadnej gry nie włączałem. Rozkręciłem komputer i sprawdziłem jak wygląda pasta i czy wszystko przylega do procesora. Pasta była w 90 procentach zaschnięta. Komputer zamawiałem z morele z opcją montażu i aplikacji pasty https://www.morele.net/thermal-grizzly-pasta-termoprzewodzaca-kryonaut-1g-tg-k-001-rs-757743/?reviews_rate=5&component=reviews Załączam screeny. Bardzo proszę o pomoc

post-564725-15718281916869_thumb.jpg

post-564725-15718282013684_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam u moreli nie widziałem w opcjach opcji "aplikacji pasty", a nawet gdyby, to pewnie dotyczy to tego, ze zakładają na procesor boxowe chłodzenie, na którym standardowo jest nałożona pasta producenta.

 

Mniejsza z tym, skoro sprawdziłes i wiesz ze jest pasta z .... wyczyść chłodzenie, procesor i nałóż świeża pastę i po sprawie. 5 min roboty, bez bawienia się w odsyłanie sprzętu.

Edytowane przez Sary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach